jij ook papierversnipperaar, doe niks wat wij ook niet zouden doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Veel plezier vandaag iedereen![]()
Dolletjesquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Veel plezier vandaag iedereen![]()
Oeh dan krijg je zo'n pasje. Tof.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:24 schreef BrandX het volgende:
tja. moet zo even rijbewijs vernieuwen, dus bijtijds op pad
ja ben benieuwd. wel fijn, want dan kan ik weer een kleinere porto nemen. Die ik nu heb is redelijk aan de maat zodat mijn rijbewijs er in kan zonder al te veel schade oplopen. Nu past hij er precies in.quote:
Ik heb meteen een pasje gehaald, nu geloven ze tenminste in het buitenland dat het een echt rijbewijs is, dat roze frotje was ook hopeloos veroudert.quote:
Shoppen is immer goed.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:31 schreef BrandX het volgende:
ja ben benieuwd. wel fijn, want dan kan ik weer een kleinere porto nemen. Die ik nu heb is redelijk aan de maat zodat mijn rijbewijs er in kan zonder al te veel schade oplopen. Nu past hij er precies in.
Dus van de week shoppen voor een betere porto!
Nou ik vind het nogal duur om even tussendoor een nieuw rijbewijs te halen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:36 schreef Stone2211 het volgende:
Ik heb meteen een pasje gehaald, nu geloven ze tenminste in het buitenland dat het een echt rijbewijs is, dat roze frotje was ook hopeloos veroudert.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:21 schreef Piles het volgende:
Mogen mijn stats ook in de OP, heb ze natuurlijk niet voor niks gemaakt
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Nais!quote:Op dinsdag 22 april 200808:21 schreef Piles het volgende:
Mogen mijn stats ook in de OP, heb ze natuurlijk niet voor niks gemaakt [afbeelding]
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3 [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 april 200808:50 schreef Pheno het volgende:
Stats [afbeelding]
jj en 14k aan smileyposts [afbeelding]
Minimaal 3 regels vol met alleen smileys. Oh, ik vergeet de uitroeptekensquote:
quote:Op dinsdag 22 april 200809:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Minimaal 3 regels vol met alleen smileys. Oh, ik vergeet de uitroeptekens [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 april 200809:08 schreef Pheno het volgende:
Oh gelukkig, de dagtop whatever weg. Alle MED users nu natuurlijk huilen [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |