U zeiquote:
quote:
Die van mememeemememem muhquote:
Speciale topicsquote:
Eerst nog maar even naar de 900quote:Op maandag 21 april 2008 21:34 schreef DaMart het volgende:
Wat een Muckers in deel 799.
Maar nu deel 800.
Op naar de 1.000.
Die zal nu wel snel komen jaquote:Op maandag 21 april 2008 21:34 schreef DaMart het volgende:
Wat een Muckers in deel 799.
Maar nu deel 800.
Op naar de 1.000.
Slaap zequote:
Goedzo. Grote jongenquote:
Hihi...quote:
Zing een liedje vooor mijn alleen!quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 21:58 schreef MPG het volgende:
Zing een liedje vooor mijn alleen!
quote:
quote:Tot nader order, wellicht permanent, is het pm-systeem uitgeschakeld. Als twee users mij persoonlijk én mijn gezin op dermate wijze zwart wensen te maken en honderden mensen daarin mee gaan, omdat ze het belangrijker vinden mij en m'n gezin volledig met de grond gelijk te moeten maken en lastig moeten vallen via mail, pm, telefoon etc vanwege het feit dat ik pm's heb gelezen van users die FOK! aan het bedonderen waren (waarvan één al voor de tweede keer, misbruikte in zijn crewtijd databaserechten om privégegevens te achterhalen EN door te spelen) en niet kijken naar het feit dat ik slechts FOK! wilde beschermen dan is het PM-systeem kennelijk geen zinvolle aanvulling. Ik vertik het om een pm-systeem te hebben waarin users FOK! maar menen onder mijn reet vandaan te moeten kunnen stelen zonder dat ik er iets tegen zou mogen of kunnen doen.
Bedankjes kun je bij JeRa en Skinkie kwijt (of bij een van de anderen die blijkbaar in hun complot zitten).
Danny
quote:
Jammer alleen dat het halve publiek al buiten was toen hij zelf afscheid wilde nemenquote:Op maandag 21 april 2008 22:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Check al die mensen sfeer maken buiten het voetbal om.
Nu moeten Muck en ik maar hier klef gaan zitten doenquote:
Godverquote:
cross!quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef crossover het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeej 800
Hoe is het met de koffiedrinkers?
Goed! Ik heb net tentamenperiode achter de rug. Vandaag laatste presenatie van een rapport, en al een 8 terug gehadquote:
Crosssssssssquote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef crossover het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeej 800
pollyquote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef crossover het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeej 800
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |