Open jij het volgende topic met je eigen bedachte TT? Bloedhond!quote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter] heeft echt een grondige grafhekel aan TT's met daarin de zinssnede "Waar er [random activiteit/gebeurtenis "
Huilliequote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter] heeft echt een grondige grafhekel aan TT's met daarin de zinssnede "Waar er [random activiteit/gebeurtenis "
En GTA kan me gestolen worden, lijkt me best leuk hoor, maar het blijft een game, waarvan ik niet zeker ben dat ik hem langer dan 10 uur zou spelen...
Ik vind het ergerlijk dat men alleeeeeen maar topics opent met "Waar men schapen neukt" of "Waar men kwijlend wacht op het orgasme GTA IV" ipv wat origineler uit de hoek te komen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Open jij het volgende topic met je eigen bedachte TT? Bloedhond!
Zeg eens "beh"?quote:
Nee natuurlijk niet! dat kan dat ding niet aan man!quote:Op maandag 21 april 2008 18:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer komt dat stink Live weer online? En waarom is het eigenlijk down? gaan ze eindelijk de 6-persoons-chat-optie activeren?
Die had ik in het vorige topic al gepostquote:Op maandag 21 april 2008 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
zijn er al gameplay beelden van gta? Kan nu toch elke minuut komen of niet? Wacht er al zo lang op!
Was jij niet diegene die liep te patsen dat je hem de 24ste al kon halen?quote:Op maandag 21 april 2008 20:34 schreef Wessiej het volgende:
Ok kan dus GTA4 ophalen de 29e om 8 uur, en dan 12.00 werken, harr.
HE! [Xbox 326 #360] was anders ook een JUWEELTJE!quote:Op maandag 21 april 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
Slechte TT's de laatste tijd!
Ik zag je een paar keer even online komen iddquote:Op maandag 21 april 2008 20:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
HE! [Xbox 326 #360] was anders ook een JUWEELTJE!
Ik kom niet op xbox live![]()
Ik wil connecten, dan zegt ie, morpheus#### is online, en dan ben ik weer offline
Van deze zin kan ik geen soep breienquote:Op maandag 21 april 2008 20:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik zei trouwens dat ik naar de waarschijnlijkheid en hoopte op, want dat werdt eerder gezegt, maar latere berichtgeving (toen de street date verklaring kwam) is nu anders.
Ik blijf het proberen, maar alleen de kennis dat jij online bent is voor mij niet het geld waardquote:Op maandag 21 april 2008 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zag je een paar keer even online komen idd
Okquote:Op maandag 21 april 2008 20:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Van deze zin kan ik geen soep breien
Niemand heeft GTA IV (legaal) voor de 29e, Rockstar is echt mega voorzichtig.quote:Op maandag 21 april 2008 20:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik zei trouwens dat ik naar de waarschijnlijkheid en hoopte op, want dat werdt eerder gezegt, maar latere berichtgeving (toen de street date verklaring kwam) is nu anders.
Jawel hoor.quote:Op maandag 21 april 2008 20:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niemand heeft GTA IV (legaal) voor de 29e, Rockstar is echt mega voorzichtig.
kut tyfus updatequote:Op maandag 21 april 2008 20:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
HE! [Xbox 326 #360] was anders ook een JUWEELTJE!
Ik kom niet op xbox live![]()
Ik wil connecten, dan zegt ie, morpheus#### is online, en dan ben ik weer offline
Ze zijn nu nog veel voorzichtiger dan met Halo hoor. Ben wel benieuwd of er voortijdig wat uitlekt.quote:Op maandag 21 april 2008 20:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Jawel hoor.Was bij Halo precies hetzelfde als nu en die was ook gewoon eerder te krijgen.
nee, wat moet je nuquote:Op maandag 21 april 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
echt kut, kan geen spel spelen of loopt vast
Je mag dan lekker op donderen met je Warez en die gameplay beelden in een gat stoppen waar geen daglicht komt.quote:Op maandag 21 april 2008 20:45 schreef RacerDKB het volgende:
Wanneer zou GTA IV op teh intarnetz staan? Donderdag ofzo? Dan heb ik hem donderdag
Als ik hem heb zal ik wel wat gameplay beelden maken, speciaal voor jullie
Er gaat een gerucht dat als cyaankali neemt dat hij dinsdag er op staatquote:Op maandag 21 april 2008 20:45 schreef RacerDKB het volgende:
Wanneer zou GTA IV op teh intarnetz staan? Donderdag ofzo? Dan heb ik hem donderdag
Als ik hem heb zal ik wel wat gameplay beelden maken, speciaal voor jullie
Ik ga toch geen links geven waar je hem kan downloaden?quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je mag dan lekker op donderen met je Warez en die gameplay beelden in een gat stoppen waar geen daglicht komt.
BAN hem vast preventief GDquote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je mag dan lekker op donderen met je Warez en die gameplay beelden in een gat stoppen waar geen daglicht komt.
Je mag er vanaf de 29ste over praten en dan zeg je maar dat je het gekocht hebt.quote:Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ga toch geen links geven waar je hem kan downloaden?Dat is namelijk warez.
Als jij er vannacht beter door kan slapen dan zeg ik wel dat ik hem gekocht hebt, m'n jong.
Niet zo naïef gamedemon.quote:Op maandag 21 april 2008 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je mag er vanaf de 29ste over praten en dan zeg je maar dat je het gekocht hebt.
quote:
quote:
Een user zoals jij wel ja, die het nu aankondigt en dan de onschuld zelf gaat spelen als hij hem "gekocht" heeftquote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus als een user hier hem via zijn winkel de 26e al kan krijgen en hij post een gameplay filmpje krijgt hij een ban?
Ik baal ook van dat PM gedoequote:Op maandag 21 april 2008 23:04 schreef Scarface2004 het volgende:
Pm systeem weg, lekker dan.
Heel V&A baalt hard.
En wat is er met die EA servers man, voor het onderhoud van vandaag wou ik Ao2 doen maar er was niemand (zelfs quick match niet) en op Def Jam kom je ook steeds dezelfde mensen tegen.
Er staan enorme straffen op het te vroeg verkopen van de game, elke shop heeft daarvoor een contract moeten tekenen. Ik meen 25.000 euro plus dat ze de volgende keer geen leveringen meer krijgen. Daarnaast krijgen media de game ook niet voor de 29e. Dus het is echt niet zogenaamd hoor, ze zijn wel degelijk heel voorzichtig.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zo naïef gamedemon.Ik durf te wedden dat er voor de 29e filmpjes komen. Nieuwsgierigheid kent geen grenzen. En eerlijk gezegd denk ik dat Rockstar het ook wel weet en er op inspeelt door te zeggen dat het zogenaamd extra streng wordt gecontroleerd en beveiligd. Dat is bullshit namelijk want zoveel valt er niet aan te controleren. Of ze moeten te laat komen met bevoorrading. Ik durf bijna wel te wedden dat we vóór het weekeinde beeld hebben. En het voedt de hype alleen maar. Dus Rockstar vindt het prima. (Al zeggen ze dat natuurlijk niet, want dan is de spanning eraf. Vergelijk 't maar met pubers. Als iets niet mag, dan is het des te spannender en doen ze het des te vaker.)
Wheheh Wessiej got:quote:Op maandag 21 april 2008 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die liep te patsen dat je hem de 24ste al kon halen?
Zoals al eerder gezegd, was met Halo 3 echt exact hetzelfde met die contracten enzo.quote:Op maandag 21 april 2008 23:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er staan enorme straffen op het te vroeg verkopen van de game, elke shop heeft daarvoor een contract moeten tekenen. Ik meen 25.000 euro plus dat ze de volgende keer geen leveringen meer krijgen. Daarnaast krijgen media de game ook niet voor de 29e. Dus het is echt niet zogenaamd hoor, ze zijn wel degelijk heel voorzichtig.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hangt die niet te hoog ?quote:Op maandag 21 april 2008 23:36 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, was met Halo 3 echt exact hetzelfde met die contracten enzo.
Hier nog de pics van m'n plasma om het te bewijzen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje dradenzooi nog door doorzichtig tv meubel () en omdat ik nog andere kabels moet kopen.
ik kom ook niet meer op xbl, behalve in een game, dan lukt t welquote:Op maandag 21 april 2008 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
fijn, aftellen blijft op 0 staan in halo
klote update
Tja, tuurlijk staan er straffen op maar denk je nu echt dat iemand zo dom is om te zeggen waar hij 'm heeft gekregen? Meestal gaat het dan via een vriend die bij zo'n winkel werkt, of zelfs een medewerker zelf. En dan zegt die medewerker uiteraard niet van: "Hey, jongens ik werk bij die en die zaak in die en die straat. Ik heet Pietje Knol en ben bereikbaar op nummer 012-3456789."quote:Op maandag 21 april 2008 23:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er staan enorme straffen op het te vroeg verkopen van de game, elke shop heeft daarvoor een contract moeten tekenen. Ik meen 25.000 euro plus dat ze de volgende keer geen leveringen meer krijgen. Daarnaast krijgen media de game ook niet voor de 29e. Dus het is echt niet zogenaamd hoor, ze zijn wel degelijk heel voorzichtig.
Bronquote:I went to Rare to see the game two weeks ago and let me just say that this is the biggest evidence of the return of great Rare I've seen in quite a while... and the teaser site will all make sense, when the game is unveiled (embargo is lifted the 13th of may)
mooie grond manquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las het iddquote:
Teringquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de contrasten nogal raar...quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn maar screens hequote:Op dinsdag 22 april 2008 08:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind de contrasten nogal raar...
Vergeet de kartels niet.quote:
quote:Call of Duty creator Infinity Ward will become the exclusive developer of the CoD franchise following the release of Treyarch-developed CoD5, a former Activision employee has told Next-Gen.
Next-Gen learned from an ex-Activision Underground employee on Monday that Infinity Ward, developer of November's CoD4, recently prompted a renegotiation of its contract with parent Activision so that the studio would be the sole developer of the FPS series.
Prior to the multi-million-selling CoD4: Modern Warfare, Infinity Ward developed the original CoD for PC in 2003, along with CoD2 in 2005. In an effort to capitalize on the immense popularity of the series on an annual basis, Activision gave internal studio Treyarch the responsibility to develop CoD3, which launched in 2006.
That strategy would've had the franchise alternating between studios every year, at the same time filling Activision's coffers on an annual basis.
Treyarch will still be the developer behind the upcoming CoD5.
But the wormhole goes a bit deeper than that. The renegotiation of the contract between Activision and Infinity Ward is also linked to the shuttering of the 45-person Foster City, Calif.-based studio, Activision Underground, said our source, who wished to remain anonymous.
Underground was working on two projects--a port of Quake Wars (described as "late and over-budget" by our source) and a new CoD game.
But the new CoD game wasn't going to be an FPS like previous franchise entries, rather a third-person action adventure game spin-off that would also become a yearly franchise on top of the original FPS-style series. That way, Activision would be able to potentially release two CoD titles per year.
However, with the renegotiation of the contract with star studio Infinity Ward, no other Activision studio is able to develop any CoD-branded game. This effectively canned Underground's CoD adventure spin-off, leaving the doomed studio only the finishing touches on a late, over-budget port, and pretty much no reason to exist.
Activision confirmed that Underground will be completely shut down by the end of May.
Asked about the whispers on Monday, an artist at Infinity Ward apologized and said that he could not comment on the matter.
Activision PR had not responded to requests for comment as of press time.
Studio and department heads brought news of the contract negotiation to Activision employees' attention, our source said.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=10113&Itemid=2
Dat is bij alle GTA IV screenshots tot nu toe het gevalquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef FJD het volgende:
Wat is er met die screenshots gebeurdZiet er echt niet uit, lijkt wel of iemand er een schilderij van heeft proberen te maken
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:12 schreef Sackboy het volgende:
Dat is bij alle GTA IV screenshots tot nu toe het geval
Laatste pic is van de grond genomen, TV hangt op ooghoogte van de bank.quote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hangt die niet te hoog ?
wel gaaf, wil ook nog eens me tv ophangen
ga zo ff kijken of live werkt
Volgens mij wel Leenbakker ja.quote:Op maandag 21 april 2008 23:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Whehe precies hetzelfde TV meubel als mij.
Leen Bakker?
EDIT: ohnee, net ietsje anders maar lijkt er veel op.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:Brothers in Arms: HH History Interview HD
dat kun je nie menen, vind jij die screenshots echt mooi?quote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:04 schreef jpjedi het volgende:
jeminee zeg.![]()
Die GTA screenshots lijken wel van de C64
Ik hoop dat het een beetje leuk speelt. Vond Fallout vroeger erg gaaf, maar Oblivion vind ik ruk...quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Screenshots zijn altijd teleurstellend deze gen ivm echte beelden, dus het is nogal overbodig als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:47 schreef Sackboy het volgende:
Ja want van alle spellen mag je de graphics afkraken, behalve van GTA IV![]()
Het is gewoon waar dat deze screens niet bepaald indrukwekkend zijn, vooral die close-up poppetjes zien er niet uit. Maar het zijn screens en als ik de reviews mag geloven ziet alles er in beweging bloedmooi uit, dus daar ga ik vooralsnog maar van uit. Maar het bekritiseren van de graphics die deze screens laten zien is volkomen begrijpelijk.
En die screens van Silent Hill zijn inderdaad teleurstellend
Ik heb anders genoeg mooie en indrukwekkende screenshots gezien deze gen hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Screenshots zijn altijd teleurstellend deze gen ivm echte beelden, dus het is nogal overbodig als je het mij vraagt.
Ik vind dat vrijwel alle ingame screenshots tegenvallen als je ze vergelijkt met hoe het er daadwerkelijk uit ziet op je tv thuis.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg mooie en indrukwekkende screenshots gezien deze gen hoor.
behalve als ze ff opgepoetst zijn achterafquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind dat vrijwel alle ingame screenshots tegenvallen als je ze vergelijkt met hoe het er daadwerkelijk uit ziet op je tv thuis.
Hoeft niet altijd. Zo ziet het er bijvoorbeeld op mijn scherm ook uit:quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind dat vrijwel alle ingame screenshots tegenvallen als je ze vergelijkt met hoe het er daadwerkelijk uit ziet op je tv thuis.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:43 schreef Reintji het volgende:
Hmm.. ben eindelijk een begonnen met de campaign mode in Gears, kom ik er achter dat co-op en sp twee verschillende zaken zijn, kan ik d acts in mijn eentje nog eens doen.
hoezo? je bedoelt dat je nu nog alle co-op achievements moet halen? want als je begint met co-op krijg je ook gelijk de SP-acts achievements.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:43 schreef Reintji het volgende:
Hmm.. ben eindelijk een begonnen met de campaign mode in Gears, kom ik er achter dat co-op en sp twee verschillende zaken zijn, kan ik d acts in mijn eentje nog eens doen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
kan niet wachten op gta
vind er niet slech uit zien hoor
ga zo hard door die stad lopen/rijden 1e 2 uur
quote:
quote:Take Two stelt embargo op omtrent releasedatum GTA IV
Zoals verwacht heeft uitgever Take Two een embargo opgesteld omtrent de releasedatum van Grand Theft Auto IV. Dit houdt in dat elke retailer die dit embargo ondertekent, akkoord gaat dat de game pas op 29 april mag verkocht worden. Shops die de games verzenden mogen dit op maandag 28 april doen. Dit alles blijkt uit een FAQ die ShopTo.com, een online gamestore, heeft opgesteld naar aanleiding van de vele vragen van de gamers.
Quote:
After countless meetings and hours upon hours of phone calls, blood, sweat, tears and a one off meeting inside a toilet (inside joke) and ShopTo are proud to announce that we will now be able to (subject to it arriving when we have paid for it to arrive and in full order quantity) fulfil all pre-orders of Grand Theft Auto IV on both XBOX 360 and Playstation 3 with both normal and limited editions for all pre-orders made before Saturday 19th April 2008.
As predicted by myself and many others months ago, Take2 sent us a street date agreement that we have had to sign which means we cannot ship until Monday next week, this also includes an embargo on staff getting copies either paid for or free so alot of us are in same position.
Nee, ik snap het al. Ik had het middelste stukje van een act in co-op gedaan en in SP uitgespeeld. Moest ik het stukje co-op nog over doen in SP.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoezo? je bedoelt dat je nu nog alle co-op achievements moet halen? want als je begint met co-op krijg je ook gelijk de SP-acts achievements.
Whaaat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:03 schreef Sackboy het volgende:
Behalve in Australie, daar zijn de pre-orders al verzonden![]()
Zie een aantal posts hierboven. En:quote:
Bron is Neogaf.quote:Apparently there are a couple of online stores that have started shipping out orders so it looks like there might be some Aussies playing it before Friday. DVDCrave and Dstore are the places in question.
Bitch niet zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:03 schreef Sackboy het volgende:
Yep. Dutch_Nelson zegt maar wat.
Behalve in Australie, daar zijn de pre-orders al verzonden![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Bitch niet zo![]()
[ afbeelding ]
Zowiezo staat ie vast wel eerder op ut net
hope so, want ik wil heel graag gameplay zien op dit moment.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja en als die op nul staat is GTA al gelekt
quote:We recieved the special editions as well as the stand alone 360 copies at work today. The the SE is great, very decent quality. I haven't played it, it was bs holding the game and seeing our 360 just a few meters away. Flippn eb.
quote:Most stores have already got their stock. Today or yesterday. Online stores all have theirs and AU shops will have theirs by Thursday (2 days from now).
quote:Gamestation got theirs in today
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Nog al zo iemand die blij is, omdat hij die game eerder speelt.
Ban!quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
Het zal echt niet zo lang meer duren.
[..]
nu heb je er 1 per jaar dat is al erg genoeg , vieze EA praktijken tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:33 schreef Rossdale het volgende:
2 CoD's per jaar zou ook wel een beetje heel erg overkill zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:55 schreef NoNickOne het volgende:
HIJ IS GELEAKED!?!Serieus? Is NBA Ballers geleaked? Tof man! Drie dagen voor de releaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Ik review games, ik speel ze zo vaak eerderquote:
Ik review je moeder ik pak der vaak nog eerder dan je vader.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik review games, ik speel ze zo vaak eerderNog voor ze op het net verschijnen.
Even quoten omdat het zo'n geniale grap is!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef FJD het volgende:
Voor de liefhebbers, Grand Theft is te vinden op -links naar torrents mogen niet-
"Grand_Theft_Anal_#10 - Full DVD.nzb"quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef FJD het volgende:
Voor de liefhebbers, Grand Theft is te vinden op -links naar torrents mogen niet-
zowhej! Nu al een hotcoffee mod voor de release van GTAquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:20 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
"Grand_Theft_Anal_#10 - Full DVD.nzb"
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:25 schreef _GdR_ het volgende:
zowhej! Nu al een hotcoffee mod voor de release van GTA
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:16 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik review je moeder ik pak der vaak nog eerder dan je vader.
Wat een genitale grapquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef FJD het volgende:
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoop dat hier wat bans gaan vallen de komende dagen
Ik hoop ook met jullie meequote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee![]()
Ik ga denk volgende week Dark Sector halen (Is dat iets voor mij Rossdale?) of komt er nog iets anders leuk uit deze week??
Ja hij is wel grappig om 1 of 2 keer te spelen. Aangezien je games toch niet langer in huis hebt kan ik hem je wel aanraden jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee![]()
Ik ga denk volgende week Dark Sector halen (Is dat iets voor mij Rossdale?) of komt er nog iets anders leuk uit deze week??
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:53 schreef Blinker het volgende:
Ik zou mijn Xbox nooit ombouwen. Ik kan Live niet missen
Nooit ben je in dit topic en nu kom je even stoer doen dat je GTA IV vroeg kunt spelen. Je bent zo stoer! Donder aub op hier met je (off-topic) gezeur.quote:
Maar als je de hele week aan het gamen en fokken bent, waar haal je dan hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee![]()
HIj heeft maar 3 spellen, en verder heeft ie altijd nog één spel. Die speelt ie razendsnel even uit en dan verpatst ie hem weer en koopt een nieuwe of ruilt gewoon.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar als je de hele week aan het gamen en fokken bent, waar haal je dan het
geld vandaan om zoveel spellen te spelen??
Zoontje van rijke ouders zeker
Wat Racer zegtquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar als je de hele week aan het gamen en fokken bent, waar haal je dan het
geld vandaan om zoveel spellen te spelen??
Zoontje van rijke ouders zeker
Ik ga zo hard lachen als de komende update weer een shit-load aan live-bans oplevert.quote:
/mierenneukerijquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ik ook, sukkeltjes met een flashed dvd drive of een modchipje op de dvd drive
Kansloze hacks zijn al een jaar oud.
Hou eens op manquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ik ook, sukkeltjes met een flashed dvd drive of een modchipje op de dvd drive
Kansloze hacks zijn al een jaar oud.
/mierenneukerijquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
/mierenneukerij
- Over modchips wordt niet gesproken op FOK! lees de FAQ -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, I just felt my dick move!
Heb je nou echt niet door dat het hier niet is toegestaan om over console mods te praten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
/mierenneukerij
Volgens mij kan je bij een VGA aansluiting geen andere plasma/lcd voorkeursettings zoals 'dynamic' aanzetten waardoor het doffer en minder contrast-colorfull kan overkomen. Ik prefereer zelf component! Wat jij hebt heeft een vriend van me ook,..... die ging uiteindelijk terug naar component!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef Ash het volgende:
Zijn er mensen die hun xbox met VGA en Component, een keer heeft aangesloten?
Ik had al die tijd m'n xbox aangesloten met component, maar omdat VGA 1080p verstuurd voor m'n HD-DVD add-on, en component niet (max 1080i)
Is hij nu dus met VGA aangesloten, maar voor m'n gevoel is het beeld wat doffer en bij component een stuk feller (kleurrijker).
Ligt het aan mij en verbeeld ik me ditof hebben andere mensen dit ook geconstateerd met hun VGA/Component aansluitingen?
Zet je 360 anders even bij dat Expansion Level of iets dergelijks op Advanced. Of probeer wat met een van die die 3 standen, dat kan heel veel verschil maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef Ash het volgende:
Zijn er mensen die hun xbox met VGA en Component, een keer heeft aangesloten?
Ik had al die tijd m'n xbox aangesloten met component, maar omdat VGA 1080p verstuurd voor m'n HD-DVD add-on, en component niet (max 1080i)
Is hij nu dus met VGA aangesloten, maar voor m'n gevoel is het beeld wat doffer en bij component een stuk feller (kleurrijker).
Ligt het aan mij en verbeeld ik me ditof hebben andere mensen dit ook geconstateerd met hun VGA/Component aansluitingen?
Oeps, het was idd geen torrent, maargoed nieuwsgroepen dinges mag ook niet, maar ik het is iig duidelijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef RacerDKB het volgende:
Hihi RaymanNL die nu die links naar binsearch (usenet, torrents, what's the difference isnt it?) weghaaldTerwijl het een garpje was.
[..]
Zet je 360 anders even bij dat Expansion Level of iets dergelijks op Advanced. Of probeer wat met een van die die 3 standen, dat kan heel veel verschil maken.
Naja, opzich, volgens de Nederlandse wet mag je films en muziek gewoon downloaden (spellen en programma's niet), maar ik snap dat het weg moet want op FOK! mag geen warez gepost worden enzo hihi ontopic.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oeps, het was idd geen torrent, maargoed nieuwsgroepen dinges mag ook niet, maar ik het is iig duidelijkEr zitten rechten aan die film, en links naar films waar rechten op zitten mogen ook niet
Om nou het woord torrent te vervangen in nieuwsgroepen is ook zo'n werk weer, het koste me al tijd zat. Maargoed, ik vertrek weer uit dit topic
ik heb nu al zo'n hekel aan jouw en je stoerdoennerij met je ''ik zal GTA eerder spelen dan jullie''.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
/mierenneukerij
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:07 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ik heb nu al zo'n hekel aan jouw en je stoerdoennerij met je ''ik zal GTA eerder spelen dan jullie''.
boehoe huiliie huillie blah blah troost mij
quote:
Dat was het (denk ik). Hij stond bij mij op standaard, ik kon daarnaast kiezen tussen FILM en DYNAMIC.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij een VGA aansluiting geen andere plasma/lcd voorkeursettings zoals 'dynamic' aanzetten waardoor het doffer en minder contrast-colorfull kan overkomen. Ik prefereer zelf component! Wat jij hebt heeft een vriend van me ook,..... die ging uiteindelijk terug naar component!
Yep, hij staat bij mij ook op Advanced/Expanded.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zet je 360 anders even bij dat Expansion Level of iets dergelijks op Advanced. Of probeer wat met een van die die 3 standen, dat kan heel veel verschil maken.
Vet plaatjequote:
Wat een BS... straf lekker die retailers ipv de eindgebruiker. Kansloze acties om de achievements "geheim" te houden. Die staan verdomme al 2 maanden op het net.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
GTA IV: Microsoft and Rockstar tracking Gamertags before April 29
Gelukkig bannen ze wel eindgebruikers die hun console ombouwen en GTA IV van het net plukkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zal wel loslopen, MS gaat heus geen eindgebruikers bannen als ze hem spelen voor de release.
Crackdown all over again.
Kan ik jou ook aangeven bij MS?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zal wel loslopen, MS gaat heus geen eindgebruikers bannen als ze hem spelen voor de release.
Crackdown all over again.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gelukkig bannen ze wel eindgebruikers die hun console ombouwen en GTA IV van het net plukken
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:23 schreef Merkie het volgende:
Wat een bagger is dit topic toch weer. Mensen worden massaal mongool naar mate GTA4 dichterbij komt!
Nee jouw inbreng is altijd lekker waardevol wil je zeggenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
gaat weer lekker hoor in het topic
Gametrailers: Gears of War 2 TV Teaserquote:Datum voor Gears of War 2 trailer
In 2006 scoorde Epic Games met Gears of War, een spel dat zelfs vandaag nog populair is op Xbox Live. Momenteel werkt Epic aan Gears of War 2, die minstens even populair moet worden.
Sinds de aankondiging zagen we reeds verschillende beelden van de titel, maar gameplayfragmenten zijn de revue nog niet gepasseerd. Op 9 mei komt daar verandering in, GameTrailers toont die dag de eerste gameplaybeelden.
ik doe meequote:
Deze kost trouwens bij een paar webshops maar 65 euro. Toch erg nette prijs voor een Limited Edition dacht ik.quote:
Nice. Ik wacht nog even op wat meer impressies (combat ziet er nog een beetje crappy uit) maar ik heb zeker interesse! Zeker met zo'n LEquote:
$50???!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Best Buy are offering gamers a free $50 gift card when they buy GTA IV and an Xbox 360 console together.
vast nietquote:
Wat een dwaasquote:
die gast pwnd met 1 filmpje miljoenen nagelbijtende nerdjes.quote:
ik zei het een aantal topics terug, dat er wel een nieuwe prince of persia zou aankomen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:
Website van de nieuwe Prince of Persia game
edit: oeps, ik zag niet dat het al op games.fok.nl stond..
Moest bij dat filmpje direct denken aan die gasten die hun gloednieuwe PS3 kapot mepten op de parkeerplaats van de lokale spellenboer, alwaar honderden Japanners uren in de rij stonden om dat apparaat ook te bemachtigenquote:
100 incl ?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef Sackboy het volgende:
Mijn Xbox 360 had constant last van disc read errors, maar de 2-jaar garantieperiode was al verlopen. Eerst geprobeerd RROD op te wekken, maar niet gelukt. Toen gewoon de helpdesk gebeld en gezegd dat ik de RROD had (wat dus niet zo was). Dezelfde week werd ie opgehaald, op het formulier heb ik aangekruist dat ie last heeft van RROD en van disc read errors.
Krijg ik hem deze week terug, hebben ze er een BenQ drive in gedaan![]()
Maar het moederbord hebben ze niks aan gedaanEn toch heb ik niet die 75 euro hoeven betalen
![]()
![]()
Ondertussen had ik al een Arcade met Falcon/BenQ/175w gehaald, dus nu ff kijken wat ik met deze losse console ga doen.. Iemand interesse in een losse console (wel BenQ drive, geen Falcon) en bijbehorende adapter maar zonder garantie?
Deal. Doet PM-en het weer tegenwoordig?quote:
Ik verander quotes. Zo ben ik.quote:
Gister hardcore gespeeld, maar daar beleef ik dus echt geen plezier aan he. Moet wel een beetje arcade blijven zegquote:Op woensdag 23 april 2008 12:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar is goed, Hardcore team deathmatch ?
Ik heb met Hardcore veel meer plezier dan met die normale. Ik kan er niks aan doen, maar speel alleen nog maar hardcore.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gister hardcore gespeeld, maar daar beleef ik dus echt geen plezier aan he. Moet wel een beetje arcade blijven zeg
12.45 ben ik opnline.
Wankerquote:Op woensdag 23 april 2008 12:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb met Hardcore veel meer plezier dan met die normale. Ik kan er niks aan doen, maar speel alleen nog maar hardcore.
Die muziek. Echt te goed.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:31 schreef Sackboy het volgende:
De intro van GTA IV is geleaked
Inclusief anderhalve minuut gameplay!
Ik heb nog wel een ouwe snes controller liggen!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Lyzio het volgende:
Mijn controller is gaar. Moet 100x klikken bij CoD op die linkerstick om te gaan rennen. Zo irritant. Nog iemand eentje liggen ergens toevallig misschien, voor lieve leuke zielige hopeloze Lyzio?
Nostalgiequote:Op woensdag 23 april 2008 12:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ouwe snes controller liggen!
Repostquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef devv05 het volgende:
GTA IV intro en gameplay beelden
major spoilers, ik ga niet kijken
net gekeken, gaaf manquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef devv05 het volgende:
GTA IV intro en gameplay beelden
major spoilers, ik ga niet kijken
is ie idd niet nee..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
Volgens de piraten is GTA IV niet regiovrij. Maar dit was ook wel te verwachten.
Hij staat er ook al PAL opquote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
Volgens de piraten is GTA IV niet regiovrij. Maar dit was ook wel te verwachten.
Ik ben geen piraat hoor, dus ik hoef het niet te weten.quote:
niko gaat dood op het eindquote:Op woensdag 23 april 2008 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
Hoop niet dat die apen die hem van internet hebben ons er mee komen vervelen
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niko gaat dood op het eind, heb hem net uitgespeeld
Je vergeet te vertellen dat ie eerst ernstig verminkt raakt en je de laatste 5 missies in een rolstoel moet doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niko gaat dood op het eind, heb hem net uitgespeeld
Zelf vind ik het dan wel handig dat er Alternate Fire op die rocket launcher zit, handmatig rolstoel ik nooit die berg op man.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:31 schreef Sackboy het volgende:
Je vergeet te vertellen dat ie eerst ernstig verminkt raakt en je de laatste 5 missies in een rolstoel moet doen.
Vet je sigquote:Op woensdag 23 april 2008 14:27 schreef Rossdale het volgende:
Natuurlijk doen ze dat. Ach laat ze maar, boeit mij het wanneer ik hem speel. Ik heb er voorlopig toch nog geen tijd voor. Eerst nog een hoop andere geweldige games uitspelen
ja verdomme man ze zeiden toch geen spoilersquote:Op woensdag 23 april 2008 14:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat ie eerst ernstig verminkt raakt en je de laatste 5 missies in een rolstoel moet doen.
Ja, viking is zeer eentonig maar wel vetquote:Op woensdag 23 april 2008 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vet je sig![]()
Maar nu doet de PM het weer helaas![]()
Heeft iemand hier Vikings gespeeld? Van Dark Sector zie ik maar af lijkt me toch niet heel tof misschien nu Vikings.
Welke is beter? Dark Sector of Vikings?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, viking is zeer eentonig maar wel vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Spoiler GTA IV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Spoiler GTA IV:Ik wordt zo moe van die ''grapjes''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jullie niet snel ophouden ga ik weer over Two Worlds beginnen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Het is allemaal onzin Jorien ze gaan geen echte spoilers plaatsenquote:
Je moet je Xbox 360 dan ook nooit staand aanzetten, dan heb je zoiezo al 50% meer kans op een RROD.quote:
ring of death ?quote:
misschien is die van mij daarom nog nooit kapot geweest , hij heeft uberhuapt nooit overeind gestaan .quote:Op woensdag 23 april 2008 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moet je Xbox 360 dan ook nooit staand aanzetten, dan heb je zoiezo al 50% meer kans op een RROD.
geen idee..quote:Op woensdag 23 april 2008 15:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van welke lichting is jouw 360, Edwinuss?
Mijne ook niet!quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
misschien is die van mij daarom nog nooit kapot geweest , hij heeft uberhuapt nooit overeind gestaan .
Mijne ook niet!quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jongens damn ik neem ff een pauze maar gta maakt de hype echt waar
omfggggg die graphics en fysics!!!
Alleen niko is een beetje een vaag mannetje.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jongens damn ik neem ff een pauze maar gta maakt de hype echt waar
omfggggg die graphics en fysics!!!
Alleen niko is een beetje een vaag mannetje.
heb jij ook van die karteltjes bij gebouwen die ver weg zijn?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
grafisch vind ik het echt super mooi, beter dan ik dacht
man man man
die van mij ging kapot toen ie al een half jaar lag....mja k ga hem nu toch maar weer neerzetten :p k word bang van iedereen haha. gelukkig heb ik een koeler er op zodat ie niet te warm wordt, kan ik vannacht lekker marathon gta 4 spelenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
misschien is die van mij daarom nog nooit kapot geweest , hij heeft uberhuapt nooit overeind gestaan .
heb het over die youtube filmpjesquote:Op woensdag 23 april 2008 16:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
heb jij ook van die karteltjes bij gebouwen die ver weg zijn?
volgens mij is me resolutie niet goed ofzo....
Hij schreef een paar berichten hierboven dat ie het over youtube filmpjes had...quote:Op woensdag 23 april 2008 16:32 schreef Wessiej het volgende:
Jorien is jouw 360 ook omgebouwd, royal sadness
Maar wens ook rode ringen toe, en stoer dat je hem al hebt hoor[ afbeelding ]
Mensen die posten over dat ze *nu* hun illegale kopie in hun omgebouwde xbox proppen en/of ''even'' pauze nemen tussen het spelen door om op een forum te pimpen dat ze al aan het spelen zijn zijn vele malen sneuer.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Hihi al die legale homo's die jaloers zijn en mensen die GTA IV nu spelen een RRoD toewensen
*dvd in pc stopt en ziekmeld op werk*
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:06 schreef RacerDKB het volgende:
OH MY GOD GTA IV IS UIT OVER 2 UUR ZIT IK HEM TE SPELEN OMGOGMOGMGOGMMG WTF HIHHHHHHhh
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mensen die posten over dat ze *nu* hun illegale kopie in hun omgebouwde xbox proppen en/of ''even'' pauze nemen tussen het spelen door om op een forum te pimpen dat ze al aan het spelen zijn zijn vele malen sneuer.
ja iddquote:Op woensdag 23 april 2008 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij schreef een paar berichten hierboven dat ie het over youtube filmpjes had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |