Tja, tuurlijk staan er straffen op maar denk je nu echt dat iemand zo dom is om te zeggen waar hij 'm heeft gekregen? Meestal gaat het dan via een vriend die bij zo'n winkel werkt, of zelfs een medewerker zelf. En dan zegt die medewerker uiteraard niet van: "Hey, jongens ik werk bij die en die zaak in die en die straat. Ik heet Pietje Knol en ben bereikbaar op nummer 012-3456789."quote:Op maandag 21 april 2008 23:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er staan enorme straffen op het te vroeg verkopen van de game, elke shop heeft daarvoor een contract moeten tekenen. Ik meen 25.000 euro plus dat ze de volgende keer geen leveringen meer krijgen. Daarnaast krijgen media de game ook niet voor de 29e. Dus het is echt niet zogenaamd hoor, ze zijn wel degelijk heel voorzichtig.
Bronquote:I went to Rare to see the game two weeks ago and let me just say that this is the biggest evidence of the return of great Rare I've seen in quite a while... and the teaser site will all make sense, when the game is unveiled (embargo is lifted the 13th of may)
mooie grond manquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las het iddquote:
Teringquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de contrasten nogal raar...quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn maar screens hequote:Op dinsdag 22 april 2008 08:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind de contrasten nogal raar...
Vergeet de kartels niet.quote:
quote:Call of Duty creator Infinity Ward will become the exclusive developer of the CoD franchise following the release of Treyarch-developed CoD5, a former Activision employee has told Next-Gen.
Next-Gen learned from an ex-Activision Underground employee on Monday that Infinity Ward, developer of November's CoD4, recently prompted a renegotiation of its contract with parent Activision so that the studio would be the sole developer of the FPS series.
Prior to the multi-million-selling CoD4: Modern Warfare, Infinity Ward developed the original CoD for PC in 2003, along with CoD2 in 2005. In an effort to capitalize on the immense popularity of the series on an annual basis, Activision gave internal studio Treyarch the responsibility to develop CoD3, which launched in 2006.
That strategy would've had the franchise alternating between studios every year, at the same time filling Activision's coffers on an annual basis.
Treyarch will still be the developer behind the upcoming CoD5.
But the wormhole goes a bit deeper than that. The renegotiation of the contract between Activision and Infinity Ward is also linked to the shuttering of the 45-person Foster City, Calif.-based studio, Activision Underground, said our source, who wished to remain anonymous.
Underground was working on two projects--a port of Quake Wars (described as "late and over-budget" by our source) and a new CoD game.
But the new CoD game wasn't going to be an FPS like previous franchise entries, rather a third-person action adventure game spin-off that would also become a yearly franchise on top of the original FPS-style series. That way, Activision would be able to potentially release two CoD titles per year.
However, with the renegotiation of the contract with star studio Infinity Ward, no other Activision studio is able to develop any CoD-branded game. This effectively canned Underground's CoD adventure spin-off, leaving the doomed studio only the finishing touches on a late, over-budget port, and pretty much no reason to exist.
Activision confirmed that Underground will be completely shut down by the end of May.
Asked about the whispers on Monday, an artist at Infinity Ward apologized and said that he could not comment on the matter.
Activision PR had not responded to requests for comment as of press time.
Studio and department heads brought news of the contract negotiation to Activision employees' attention, our source said.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=10113&Itemid=2
Dat is bij alle GTA IV screenshots tot nu toe het gevalquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef FJD het volgende:
Wat is er met die screenshots gebeurdZiet er echt niet uit, lijkt wel of iemand er een schilderij van heeft proberen te maken
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:12 schreef Sackboy het volgende:
Dat is bij alle GTA IV screenshots tot nu toe het geval
Laatste pic is van de grond genomen, TV hangt op ooghoogte van de bank.quote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hangt die niet te hoog ?
wel gaaf, wil ook nog eens me tv ophangen
ga zo ff kijken of live werkt
Volgens mij wel Leenbakker ja.quote:Op maandag 21 april 2008 23:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Whehe precies hetzelfde TV meubel als mij.
Leen Bakker?
EDIT: ohnee, net ietsje anders maar lijkt er veel op.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:Brothers in Arms: HH History Interview HD
dat kun je nie menen, vind jij die screenshots echt mooi?quote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:04 schreef jpjedi het volgende:
jeminee zeg.![]()
Die GTA screenshots lijken wel van de C64
Ik hoop dat het een beetje leuk speelt. Vond Fallout vroeger erg gaaf, maar Oblivion vind ik ruk...quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Screenshots zijn altijd teleurstellend deze gen ivm echte beelden, dus het is nogal overbodig als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:47 schreef Sackboy het volgende:
Ja want van alle spellen mag je de graphics afkraken, behalve van GTA IV![]()
Het is gewoon waar dat deze screens niet bepaald indrukwekkend zijn, vooral die close-up poppetjes zien er niet uit. Maar het zijn screens en als ik de reviews mag geloven ziet alles er in beweging bloedmooi uit, dus daar ga ik vooralsnog maar van uit. Maar het bekritiseren van de graphics die deze screens laten zien is volkomen begrijpelijk.
En die screens van Silent Hill zijn inderdaad teleurstellend
Ik heb anders genoeg mooie en indrukwekkende screenshots gezien deze gen hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Screenshots zijn altijd teleurstellend deze gen ivm echte beelden, dus het is nogal overbodig als je het mij vraagt.
Ik vind dat vrijwel alle ingame screenshots tegenvallen als je ze vergelijkt met hoe het er daadwerkelijk uit ziet op je tv thuis.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg mooie en indrukwekkende screenshots gezien deze gen hoor.
behalve als ze ff opgepoetst zijn achterafquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind dat vrijwel alle ingame screenshots tegenvallen als je ze vergelijkt met hoe het er daadwerkelijk uit ziet op je tv thuis.
Hoeft niet altijd. Zo ziet het er bijvoorbeeld op mijn scherm ook uit:quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind dat vrijwel alle ingame screenshots tegenvallen als je ze vergelijkt met hoe het er daadwerkelijk uit ziet op je tv thuis.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:43 schreef Reintji het volgende:
Hmm.. ben eindelijk een begonnen met de campaign mode in Gears, kom ik er achter dat co-op en sp twee verschillende zaken zijn, kan ik d acts in mijn eentje nog eens doen.
hoezo? je bedoelt dat je nu nog alle co-op achievements moet halen? want als je begint met co-op krijg je ook gelijk de SP-acts achievements.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:43 schreef Reintji het volgende:
Hmm.. ben eindelijk een begonnen met de campaign mode in Gears, kom ik er achter dat co-op en sp twee verschillende zaken zijn, kan ik d acts in mijn eentje nog eens doen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
kan niet wachten op gta
vind er niet slech uit zien hoor
ga zo hard door die stad lopen/rijden 1e 2 uur
quote:
quote:Take Two stelt embargo op omtrent releasedatum GTA IV
Zoals verwacht heeft uitgever Take Two een embargo opgesteld omtrent de releasedatum van Grand Theft Auto IV. Dit houdt in dat elke retailer die dit embargo ondertekent, akkoord gaat dat de game pas op 29 april mag verkocht worden. Shops die de games verzenden mogen dit op maandag 28 april doen. Dit alles blijkt uit een FAQ die ShopTo.com, een online gamestore, heeft opgesteld naar aanleiding van de vele vragen van de gamers.
Quote:
After countless meetings and hours upon hours of phone calls, blood, sweat, tears and a one off meeting inside a toilet (inside joke) and ShopTo are proud to announce that we will now be able to (subject to it arriving when we have paid for it to arrive and in full order quantity) fulfil all pre-orders of Grand Theft Auto IV on both XBOX 360 and Playstation 3 with both normal and limited editions for all pre-orders made before Saturday 19th April 2008.
As predicted by myself and many others months ago, Take2 sent us a street date agreement that we have had to sign which means we cannot ship until Monday next week, this also includes an embargo on staff getting copies either paid for or free so alot of us are in same position.
Nee, ik snap het al. Ik had het middelste stukje van een act in co-op gedaan en in SP uitgespeeld. Moest ik het stukje co-op nog over doen in SP.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoezo? je bedoelt dat je nu nog alle co-op achievements moet halen? want als je begint met co-op krijg je ook gelijk de SP-acts achievements.
Whaaat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:03 schreef Sackboy het volgende:
Behalve in Australie, daar zijn de pre-orders al verzonden![]()
Zie een aantal posts hierboven. En:quote:
Bron is Neogaf.quote:Apparently there are a couple of online stores that have started shipping out orders so it looks like there might be some Aussies playing it before Friday. DVDCrave and Dstore are the places in question.
Bitch niet zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:03 schreef Sackboy het volgende:
Yep. Dutch_Nelson zegt maar wat.
Behalve in Australie, daar zijn de pre-orders al verzonden![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Bitch niet zo![]()
[ afbeelding ]
Zowiezo staat ie vast wel eerder op ut net
hope so, want ik wil heel graag gameplay zien op dit moment.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja en als die op nul staat is GTA al gelekt
quote:We recieved the special editions as well as the stand alone 360 copies at work today. The the SE is great, very decent quality. I haven't played it, it was bs holding the game and seeing our 360 just a few meters away. Flippn eb.
quote:Most stores have already got their stock. Today or yesterday. Online stores all have theirs and AU shops will have theirs by Thursday (2 days from now).
quote:Gamestation got theirs in today
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Nog al zo iemand die blij is, omdat hij die game eerder speelt.
Ban!quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
Het zal echt niet zo lang meer duren.
[..]
nu heb je er 1 per jaar dat is al erg genoeg , vieze EA praktijken tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:33 schreef Rossdale het volgende:
2 CoD's per jaar zou ook wel een beetje heel erg overkill zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:55 schreef NoNickOne het volgende:
HIJ IS GELEAKED!?!Serieus? Is NBA Ballers geleaked? Tof man! Drie dagen voor de releaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |