Ik ga toch geen links geven waar je hem kan downloaden?quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je mag dan lekker op donderen met je Warez en die gameplay beelden in een gat stoppen waar geen daglicht komt.
BAN hem vast preventief GDquote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je mag dan lekker op donderen met je Warez en die gameplay beelden in een gat stoppen waar geen daglicht komt.
Je mag er vanaf de 29ste over praten en dan zeg je maar dat je het gekocht hebt.quote:Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ga toch geen links geven waar je hem kan downloaden?Dat is namelijk warez.
Als jij er vannacht beter door kan slapen dan zeg ik wel dat ik hem gekocht hebt, m'n jong.
Niet zo naïef gamedemon.quote:Op maandag 21 april 2008 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je mag er vanaf de 29ste over praten en dan zeg je maar dat je het gekocht hebt.
quote:
quote:
Een user zoals jij wel ja, die het nu aankondigt en dan de onschuld zelf gaat spelen als hij hem "gekocht" heeftquote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus als een user hier hem via zijn winkel de 26e al kan krijgen en hij post een gameplay filmpje krijgt hij een ban?
Ik baal ook van dat PM gedoequote:Op maandag 21 april 2008 23:04 schreef Scarface2004 het volgende:
Pm systeem weg, lekker dan.
Heel V&A baalt hard.
En wat is er met die EA servers man, voor het onderhoud van vandaag wou ik Ao2 doen maar er was niemand (zelfs quick match niet) en op Def Jam kom je ook steeds dezelfde mensen tegen.
Er staan enorme straffen op het te vroeg verkopen van de game, elke shop heeft daarvoor een contract moeten tekenen. Ik meen 25.000 euro plus dat ze de volgende keer geen leveringen meer krijgen. Daarnaast krijgen media de game ook niet voor de 29e. Dus het is echt niet zogenaamd hoor, ze zijn wel degelijk heel voorzichtig.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zo naïef gamedemon.Ik durf te wedden dat er voor de 29e filmpjes komen. Nieuwsgierigheid kent geen grenzen. En eerlijk gezegd denk ik dat Rockstar het ook wel weet en er op inspeelt door te zeggen dat het zogenaamd extra streng wordt gecontroleerd en beveiligd. Dat is bullshit namelijk want zoveel valt er niet aan te controleren. Of ze moeten te laat komen met bevoorrading. Ik durf bijna wel te wedden dat we vóór het weekeinde beeld hebben. En het voedt de hype alleen maar. Dus Rockstar vindt het prima. (Al zeggen ze dat natuurlijk niet, want dan is de spanning eraf. Vergelijk 't maar met pubers. Als iets niet mag, dan is het des te spannender en doen ze het des te vaker.)
Wheheh Wessiej got:quote:Op maandag 21 april 2008 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die liep te patsen dat je hem de 24ste al kon halen?
Zoals al eerder gezegd, was met Halo 3 echt exact hetzelfde met die contracten enzo.quote:Op maandag 21 april 2008 23:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er staan enorme straffen op het te vroeg verkopen van de game, elke shop heeft daarvoor een contract moeten tekenen. Ik meen 25.000 euro plus dat ze de volgende keer geen leveringen meer krijgen. Daarnaast krijgen media de game ook niet voor de 29e. Dus het is echt niet zogenaamd hoor, ze zijn wel degelijk heel voorzichtig.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hangt die niet te hoog ?quote:Op maandag 21 april 2008 23:36 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, was met Halo 3 echt exact hetzelfde met die contracten enzo.
Hier nog de pics van m'n plasma om het te bewijzen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje dradenzooi nog door doorzichtig tv meubel () en omdat ik nog andere kabels moet kopen.
ik kom ook niet meer op xbl, behalve in een game, dan lukt t welquote:Op maandag 21 april 2008 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
fijn, aftellen blijft op 0 staan in halo
klote update
Tja, tuurlijk staan er straffen op maar denk je nu echt dat iemand zo dom is om te zeggen waar hij 'm heeft gekregen? Meestal gaat het dan via een vriend die bij zo'n winkel werkt, of zelfs een medewerker zelf. En dan zegt die medewerker uiteraard niet van: "Hey, jongens ik werk bij die en die zaak in die en die straat. Ik heet Pietje Knol en ben bereikbaar op nummer 012-3456789."quote:Op maandag 21 april 2008 23:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er staan enorme straffen op het te vroeg verkopen van de game, elke shop heeft daarvoor een contract moeten tekenen. Ik meen 25.000 euro plus dat ze de volgende keer geen leveringen meer krijgen. Daarnaast krijgen media de game ook niet voor de 29e. Dus het is echt niet zogenaamd hoor, ze zijn wel degelijk heel voorzichtig.
Bronquote:I went to Rare to see the game two weeks ago and let me just say that this is the biggest evidence of the return of great Rare I've seen in quite a while... and the teaser site will all make sense, when the game is unveiled (embargo is lifted the 13th of may)
mooie grond manquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |