hope so, want ik wil heel graag gameplay zien op dit moment.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja en als die op nul staat is GTA al gelekt
quote:We recieved the special editions as well as the stand alone 360 copies at work today. The the SE is great, very decent quality. I haven't played it, it was bs holding the game and seeing our 360 just a few meters away. Flippn eb.
quote:Most stores have already got their stock. Today or yesterday. Online stores all have theirs and AU shops will have theirs by Thursday (2 days from now).
quote:Gamestation got theirs in today
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Nog al zo iemand die blij is, omdat hij die game eerder speelt.
Ban!quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
Het zal echt niet zo lang meer duren.
[..]
nu heb je er 1 per jaar dat is al erg genoeg , vieze EA praktijken tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:33 schreef Rossdale het volgende:
2 CoD's per jaar zou ook wel een beetje heel erg overkill zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:55 schreef NoNickOne het volgende:
HIJ IS GELEAKED!?!Serieus? Is NBA Ballers geleaked? Tof man! Drie dagen voor de releaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Ik review games, ik speel ze zo vaak eerderquote:
Ik review je moeder ik pak der vaak nog eerder dan je vader.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik review games, ik speel ze zo vaak eerderNog voor ze op het net verschijnen.
Even quoten omdat het zo'n geniale grap is!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef FJD het volgende:
Voor de liefhebbers, Grand Theft is te vinden op -links naar torrents mogen niet-
"Grand_Theft_Anal_#10 - Full DVD.nzb"quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef FJD het volgende:
Voor de liefhebbers, Grand Theft is te vinden op -links naar torrents mogen niet-
zowhej! Nu al een hotcoffee mod voor de release van GTAquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:20 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
"Grand_Theft_Anal_#10 - Full DVD.nzb"
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:25 schreef _GdR_ het volgende:
zowhej! Nu al een hotcoffee mod voor de release van GTA
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:16 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik review je moeder ik pak der vaak nog eerder dan je vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |