$50???!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Best Buy are offering gamers a free $50 gift card when they buy GTA IV and an Xbox 360 console together.
vast nietquote:
Wat een dwaasquote:
die gast pwnd met 1 filmpje miljoenen nagelbijtende nerdjes.quote:
ik zei het een aantal topics terug, dat er wel een nieuwe prince of persia zou aankomen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:
Website van de nieuwe Prince of Persia game
edit: oeps, ik zag niet dat het al op games.fok.nl stond..
Moest bij dat filmpje direct denken aan die gasten die hun gloednieuwe PS3 kapot mepten op de parkeerplaats van de lokale spellenboer, alwaar honderden Japanners uren in de rij stonden om dat apparaat ook te bemachtigenquote:
100 incl ?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef Sackboy het volgende:
Mijn Xbox 360 had constant last van disc read errors, maar de 2-jaar garantieperiode was al verlopen. Eerst geprobeerd RROD op te wekken, maar niet gelukt. Toen gewoon de helpdesk gebeld en gezegd dat ik de RROD had (wat dus niet zo was). Dezelfde week werd ie opgehaald, op het formulier heb ik aangekruist dat ie last heeft van RROD en van disc read errors.
Krijg ik hem deze week terug, hebben ze er een BenQ drive in gedaan![]()
Maar het moederbord hebben ze niks aan gedaanEn toch heb ik niet die 75 euro hoeven betalen
![]()
![]()
Ondertussen had ik al een Arcade met Falcon/BenQ/175w gehaald, dus nu ff kijken wat ik met deze losse console ga doen.. Iemand interesse in een losse console (wel BenQ drive, geen Falcon) en bijbehorende adapter maar zonder garantie?
Deal. Doet PM-en het weer tegenwoordig?quote:
Ik verander quotes. Zo ben ik.quote:
Gister hardcore gespeeld, maar daar beleef ik dus echt geen plezier aan he. Moet wel een beetje arcade blijven zegquote:Op woensdag 23 april 2008 12:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar is goed, Hardcore team deathmatch ?
Ik heb met Hardcore veel meer plezier dan met die normale. Ik kan er niks aan doen, maar speel alleen nog maar hardcore.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gister hardcore gespeeld, maar daar beleef ik dus echt geen plezier aan he. Moet wel een beetje arcade blijven zeg
12.45 ben ik opnline.
Wankerquote:Op woensdag 23 april 2008 12:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb met Hardcore veel meer plezier dan met die normale. Ik kan er niks aan doen, maar speel alleen nog maar hardcore.
Die muziek. Echt te goed.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:31 schreef Sackboy het volgende:
De intro van GTA IV is geleaked
Inclusief anderhalve minuut gameplay!
Ik heb nog wel een ouwe snes controller liggen!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Lyzio het volgende:
Mijn controller is gaar. Moet 100x klikken bij CoD op die linkerstick om te gaan rennen. Zo irritant. Nog iemand eentje liggen ergens toevallig misschien, voor lieve leuke zielige hopeloze Lyzio?
Nostalgiequote:Op woensdag 23 april 2008 12:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ouwe snes controller liggen!
Repostquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef devv05 het volgende:
GTA IV intro en gameplay beelden
major spoilers, ik ga niet kijken
net gekeken, gaaf manquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef devv05 het volgende:
GTA IV intro en gameplay beelden
major spoilers, ik ga niet kijken
is ie idd niet nee..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
Volgens de piraten is GTA IV niet regiovrij. Maar dit was ook wel te verwachten.
Hij staat er ook al PAL opquote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
Volgens de piraten is GTA IV niet regiovrij. Maar dit was ook wel te verwachten.
Ik ben geen piraat hoor, dus ik hoef het niet te weten.quote:
niko gaat dood op het eindquote:Op woensdag 23 april 2008 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
Hoop niet dat die apen die hem van internet hebben ons er mee komen vervelen
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niko gaat dood op het eind, heb hem net uitgespeeld
Je vergeet te vertellen dat ie eerst ernstig verminkt raakt en je de laatste 5 missies in een rolstoel moet doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niko gaat dood op het eind, heb hem net uitgespeeld
Zelf vind ik het dan wel handig dat er Alternate Fire op die rocket launcher zit, handmatig rolstoel ik nooit die berg op man.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:31 schreef Sackboy het volgende:
Je vergeet te vertellen dat ie eerst ernstig verminkt raakt en je de laatste 5 missies in een rolstoel moet doen.
Vet je sigquote:Op woensdag 23 april 2008 14:27 schreef Rossdale het volgende:
Natuurlijk doen ze dat. Ach laat ze maar, boeit mij het wanneer ik hem speel. Ik heb er voorlopig toch nog geen tijd voor. Eerst nog een hoop andere geweldige games uitspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |