Ik heb nog wel een ouwe snes controller liggen!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Lyzio het volgende:
Mijn controller is gaar. Moet 100x klikken bij CoD op die linkerstick om te gaan rennen. Zo irritant. Nog iemand eentje liggen ergens toevallig misschien, voor lieve leuke zielige hopeloze Lyzio?
Nostalgiequote:Op woensdag 23 april 2008 12:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ouwe snes controller liggen!
Repostquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef devv05 het volgende:
GTA IV intro en gameplay beelden
major spoilers, ik ga niet kijken
net gekeken, gaaf manquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef devv05 het volgende:
GTA IV intro en gameplay beelden
major spoilers, ik ga niet kijken
is ie idd niet nee..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
Volgens de piraten is GTA IV niet regiovrij. Maar dit was ook wel te verwachten.
Hij staat er ook al PAL opquote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
Volgens de piraten is GTA IV niet regiovrij. Maar dit was ook wel te verwachten.
Ik ben geen piraat hoor, dus ik hoef het niet te weten.quote:
niko gaat dood op het eindquote:Op woensdag 23 april 2008 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
Hoop niet dat die apen die hem van internet hebben ons er mee komen vervelen
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niko gaat dood op het eind, heb hem net uitgespeeld
Je vergeet te vertellen dat ie eerst ernstig verminkt raakt en je de laatste 5 missies in een rolstoel moet doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niko gaat dood op het eind, heb hem net uitgespeeld
Zelf vind ik het dan wel handig dat er Alternate Fire op die rocket launcher zit, handmatig rolstoel ik nooit die berg op man.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:31 schreef Sackboy het volgende:
Je vergeet te vertellen dat ie eerst ernstig verminkt raakt en je de laatste 5 missies in een rolstoel moet doen.
Vet je sigquote:Op woensdag 23 april 2008 14:27 schreef Rossdale het volgende:
Natuurlijk doen ze dat. Ach laat ze maar, boeit mij het wanneer ik hem speel. Ik heb er voorlopig toch nog geen tijd voor. Eerst nog een hoop andere geweldige games uitspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |