quote:Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jongens damn ik neem ff een pauze maar gta maakt de hype echt waar
omfggggg die graphics en fysics!!!
Alleen niko is een beetje een vaag mannetje.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jongens damn ik neem ff een pauze maar gta maakt de hype echt waar
omfggggg die graphics en fysics!!!
Alleen niko is een beetje een vaag mannetje.
heb jij ook van die karteltjes bij gebouwen die ver weg zijn?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
grafisch vind ik het echt super mooi, beter dan ik dacht
man man man
die van mij ging kapot toen ie al een half jaar lag....mja k ga hem nu toch maar weer neerzetten :p k word bang van iedereen haha. gelukkig heb ik een koeler er op zodat ie niet te warm wordt, kan ik vannacht lekker marathon gta 4 spelenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
misschien is die van mij daarom nog nooit kapot geweest , hij heeft uberhuapt nooit overeind gestaan .
heb het over die youtube filmpjesquote:Op woensdag 23 april 2008 16:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
heb jij ook van die karteltjes bij gebouwen die ver weg zijn?
volgens mij is me resolutie niet goed ofzo....
Hij schreef een paar berichten hierboven dat ie het over youtube filmpjes had...quote:Op woensdag 23 april 2008 16:32 schreef Wessiej het volgende:
Jorien is jouw 360 ook omgebouwd, royal sadness
Maar wens ook rode ringen toe, en stoer dat je hem al hebt hoor[ afbeelding ]
Mensen die posten over dat ze *nu* hun illegale kopie in hun omgebouwde xbox proppen en/of ''even'' pauze nemen tussen het spelen door om op een forum te pimpen dat ze al aan het spelen zijn zijn vele malen sneuer.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Hihi al die legale homo's die jaloers zijn en mensen die GTA IV nu spelen een RRoD toewensen
*dvd in pc stopt en ziekmeld op werk*
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:06 schreef RacerDKB het volgende:
OH MY GOD GTA IV IS UIT OVER 2 UUR ZIT IK HEM TE SPELEN OMGOGMOGMGOGMMG WTF HIHHHHHHhh
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mensen die posten over dat ze *nu* hun illegale kopie in hun omgebouwde xbox proppen en/of ''even'' pauze nemen tussen het spelen door om op een forum te pimpen dat ze al aan het spelen zijn zijn vele malen sneuer.
ja iddquote:Op woensdag 23 april 2008 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij schreef een paar berichten hierboven dat ie het over youtube filmpjes had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |