Wat een genitale grapquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef FJD het volgende:
Voor de liefhebbers, Grand Theft is te vinden op -links naar torrents mogen niet-
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoop dat hier wat bans gaan vallen de komende dagen
Ik hoop ook met jullie meequote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee![]()
Ik ga denk volgende week Dark Sector halen (Is dat iets voor mij Rossdale?) of komt er nog iets anders leuk uit deze week??
Ja hij is wel grappig om 1 of 2 keer te spelen. Aangezien je games toch niet langer in huis hebt kan ik hem je wel aanraden jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee![]()
Ik ga denk volgende week Dark Sector halen (Is dat iets voor mij Rossdale?) of komt er nog iets anders leuk uit deze week??
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:53 schreef Blinker het volgende:
Ik zou mijn Xbox nooit ombouwen. Ik kan Live niet missen
Nooit ben je in dit topic en nu kom je even stoer doen dat je GTA IV vroeg kunt spelen. Je bent zo stoer! Donder aub op hier met je (off-topic) gezeur.quote:
Maar als je de hele week aan het gamen en fokken bent, waar haal je dan hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee![]()
HIj heeft maar 3 spellen, en verder heeft ie altijd nog één spel. Die speelt ie razendsnel even uit en dan verpatst ie hem weer en koopt een nieuwe of ruilt gewoon.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar als je de hele week aan het gamen en fokken bent, waar haal je dan het
geld vandaan om zoveel spellen te spelen??
Zoontje van rijke ouders zeker
Wat Racer zegtquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar als je de hele week aan het gamen en fokken bent, waar haal je dan het
geld vandaan om zoveel spellen te spelen??
Zoontje van rijke ouders zeker
Ik ga zo hard lachen als de komende update weer een shit-load aan live-bans oplevert.quote:
/mierenneukerijquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ik ook, sukkeltjes met een flashed dvd drive of een modchipje op de dvd drive
Kansloze hacks zijn al een jaar oud.
Hou eens op manquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ik ook, sukkeltjes met een flashed dvd drive of een modchipje op de dvd drive
Kansloze hacks zijn al een jaar oud.
/mierenneukerijquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
/mierenneukerij
- Over modchips wordt niet gesproken op FOK! lees de FAQ -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, I just felt my dick move!
Heb je nou echt niet door dat het hier niet is toegestaan om over console mods te praten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
/mierenneukerij
Volgens mij kan je bij een VGA aansluiting geen andere plasma/lcd voorkeursettings zoals 'dynamic' aanzetten waardoor het doffer en minder contrast-colorfull kan overkomen. Ik prefereer zelf component! Wat jij hebt heeft een vriend van me ook,..... die ging uiteindelijk terug naar component!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef Ash het volgende:
Zijn er mensen die hun xbox met VGA en Component, een keer heeft aangesloten?
Ik had al die tijd m'n xbox aangesloten met component, maar omdat VGA 1080p verstuurd voor m'n HD-DVD add-on, en component niet (max 1080i)
Is hij nu dus met VGA aangesloten, maar voor m'n gevoel is het beeld wat doffer en bij component een stuk feller (kleurrijker).
Ligt het aan mij en verbeeld ik me ditof hebben andere mensen dit ook geconstateerd met hun VGA/Component aansluitingen?
Zet je 360 anders even bij dat Expansion Level of iets dergelijks op Advanced. Of probeer wat met een van die die 3 standen, dat kan heel veel verschil maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef Ash het volgende:
Zijn er mensen die hun xbox met VGA en Component, een keer heeft aangesloten?
Ik had al die tijd m'n xbox aangesloten met component, maar omdat VGA 1080p verstuurd voor m'n HD-DVD add-on, en component niet (max 1080i)
Is hij nu dus met VGA aangesloten, maar voor m'n gevoel is het beeld wat doffer en bij component een stuk feller (kleurrijker).
Ligt het aan mij en verbeeld ik me ditof hebben andere mensen dit ook geconstateerd met hun VGA/Component aansluitingen?
Oeps, het was idd geen torrent, maargoed nieuwsgroepen dinges mag ook niet, maar ik het is iig duidelijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef RacerDKB het volgende:
Hihi RaymanNL die nu die links naar binsearch (usenet, torrents, what's the difference isnt it?) weghaaldTerwijl het een garpje was.
[..]
Zet je 360 anders even bij dat Expansion Level of iets dergelijks op Advanced. Of probeer wat met een van die die 3 standen, dat kan heel veel verschil maken.
Naja, opzich, volgens de Nederlandse wet mag je films en muziek gewoon downloaden (spellen en programma's niet), maar ik snap dat het weg moet want op FOK! mag geen warez gepost worden enzo hihi ontopic.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oeps, het was idd geen torrent, maargoed nieuwsgroepen dinges mag ook niet, maar ik het is iig duidelijkEr zitten rechten aan die film, en links naar films waar rechten op zitten mogen ook niet
Om nou het woord torrent te vervangen in nieuwsgroepen is ook zo'n werk weer, het koste me al tijd zat. Maargoed, ik vertrek weer uit dit topic
ik heb nu al zo'n hekel aan jouw en je stoerdoennerij met je ''ik zal GTA eerder spelen dan jullie''.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
/mierenneukerij
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:07 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ik heb nu al zo'n hekel aan jouw en je stoerdoennerij met je ''ik zal GTA eerder spelen dan jullie''.
boehoe huiliie huillie blah blah troost mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |