Nee, jij dusquote:
Minilotjequote:Op zondag 20 april 2008 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- uh.. die van de hoepels die nooit meer komt
Deze ?quote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3 keer in de week is het plan nu, met de nieuwe training.
1 keer training en 2 keer Evy
ik ga even kijken of ik de map 'openbaar' kan maken, en anders stuur ik je de linkjes wel even
Jeipod?quote:Op zondag 20 april 2008 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja minilotje, doh.
uhm. ze had blond lang stijl haar en dikke tieten.
en ze schreef woorden zoals tog en ofso
Helemaal mee eens, heb zelf schoenen van 150 euro en kreeg na mijn eerste veld loop run al te horen dat ik gek was (van wit naar zwart)quote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik nu zeker weten dat ik echt goede schoenen voor mijn lichaam koop. Ik ben toch blessuregevoelig blijkbaar (snel geirriteerde kniebanden) en ik ben nog steeds aan de zware kant dus daar moeten de schoenen op aangepast zijn. Bovendien weet ik niet of ik overpronatie oid heb bij het lopen. Wil dus liefst zo'n loopanalyse laten doen en daar mijn koop op baseren. Best kans dat die nike's die je noemt niet de goede schoenen voor mij zijn. Het gaat toch om belangrijke onderdelen van je lichaam die nog lang mee moeten dus daar mag best in geinvesteerd worden.
Hahaquote:Op zondag 20 april 2008 23:06 schreef octopussy het volgende:
PF, misschien moet je je plan even in de OP laten zetten
Oja, jeipodquote:
zoooo, jij bent goed! Met google!quote:Op zondag 20 april 2008 23:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Deze ?
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html
http://members.lycos.nl/siedje44/Rightframe.htm
Als je knie-en ECHT slecht zijn is hardlopen niet aan te raden....quote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef octopussy het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer even een afspraak maken bij de sportfysio. Ik kan mijn knieen behoorlijk overstrekken en als ik op die manier hardloop dan worden de gewrichten verkeerd belast. Daarnaast moet ik dus mijn beenspieren trainen om mijn kniebanden te ontlasten, maar dat vind ik in de praktijk niet echt makkelijk zonder sportschoolabbo.
Tyquote:Op zondag 20 april 2008 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoooo, jij bent goed! Met google!
Maar zij zijn ook heel goed, met Kip!(KFC, jeweetsch
![]()
)
ja, die dus, hulde voor het vinden
Dus Clayton: je kunt én die van mij, én die van die site downloaden
okee we gaan dit beide voor vrijdag doen,quote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef octopussy het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer even een afspraak maken bij de sportfysio. Ik kan mijn knieen behoorlijk overstrekken en als ik op die manier hardloop dan worden de gewrichten verkeerd belast. Daarnaast moet ik dus mijn beenspieren trainen om mijn kniebanden te ontlasten, maar dat vind ik in de praktijk niet echt makkelijk zonder sportschoolabbo.
Is dat misschien ColdFeet? ofzo..quote:Op zondag 20 april 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is de mysterieuze li uit het lijstje?
* octopussy in telefoonkalender zetquote:Op zondag 20 april 2008 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
okee we gaan dit beide voor vrijdag doen,
capiche ?
Nope, CF is het niet (qua lengte en gewicht). Ik heb ook geen flauw idee wie het dan wel is.quote:Op zondag 20 april 2008 23:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is dat misschien ColdFeet? ofzo..iemand die met zn echte naam staat aangemeld maybe.
ik heb eigenlijk nooit in een lijstje gestaanquote:Op zondag 20 april 2008 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en waarom staat MB niet in het lijstje of had ze dat al uitgelegd heel vaak
Omdat ik eerst heel even KingKullWarriorKing wasquote:Op zondag 20 april 2008 23:24 schreef shinydiscoball het volgende:
PF waarom sta jij er eigenlijk in als King (aangezien het geen veelvoorkomende naam is?)
Kan ook 1x per weekquote:Op zondag 20 april 2008 23:26 schreef octopussy het volgende:
Als Moblo in het lijstje komt dan moet ze echt elke dag gaan lopen updaten
quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
misschien is li wel Liejannuh ?
quote:Op zondag 20 april 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is de mysterieuze li uit het lijstje?
Hopenlijk heb je nog wel wat kunnen slapenquote:
Ikquote:Op zondag 20 april 2008 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- chicolate
- conleche
- ColdFeet
- uh.. die ene die nooit meer komt? met dat blonde haar
- uh.. die van de hoepels die nooit meer komt
Wil ik ook gaan doen iddquote:Op maandag 21 april 2008 09:17 schreef -marz- het volgende:
Morge. Ikmijn vrije maandag. Kan 80% werken echt iedereen aanraden
Of ik ben gewoon een luie flikker.
PF: heb je de dokter al gebeld?
Ik ben ook luiquote:Op maandag 21 april 2008 09:17 schreef -marz- het volgende:
Morge. Ikmijn vrije maandag. Kan 80% werken echt iedereen aanraden
Of ik ben gewoon een luie flikker.
PF: heb je de dokter al gebeld?
Nou, je kunt feestvierenquote:Op maandag 21 april 2008 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Als iedereen nou z'n alter ego even uit het lijstje gooit en gewoon met z'n normale username waarmee 'ie hier ook post in het lijstje gaat staan wordt het allemaal een stuk duidelijker.
Weer 2 ons kwijt t.o.v. gisteren. Zou zonder brownies en ijs vast meer zijn geweest, maar soit.
Net twee crackers op, nu ga ik douchen en dan verder schrijven aan m'n scriptie. Het is echt vet mooi weer vandaag.
Precies.quote:Op maandag 21 april 2008 09:53 schreef motorbloempje het volgende:![]()
kan me vrij weinig boeien dat er 9 ons 'bij' is![]()
weet toch dat 't deze week weer minder wordt, en dat ik dan volgend weekend 'piek' op een kilo of 73slecht hè?
Was het niet Napoleon die het bedacht heeft? (althans, dat zegt mijn vader).quote:Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, volgens mij komt het wekensysteem uit de joodse traditie, en het 'weekend' ook, zij het maar een dag.
uh huhquote:Op maandag 21 april 2008 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
De pondjes van zo'n vreetweekend beklijven niet.
Tweetyquote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef tw33ty het volgende:
[..]
Was het niet Napoleon die het bedacht heeft? (althans, dat zegt mijn vader).
Oh, en ik ben Viking en ik moet m'n plaatje nog even goed krijgen.
Wicky de Viking! M'n jeugdsentiment, wat doe jequote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef tw33ty het volgende:
[..]
Tweety is mijn jeugdsentimentquote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wicky de Viking! M'n jeugdsentiment, wat doe jekom eens gauw terug onder je eigen normale bekende username.
Wat een blitse kloonquote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef tw33ty het volgende:
[..]
Was het niet Napoleon die het bedacht heeft? (althans, dat zegt mijn vader).
maar CF toch 't meest, vanwege de oudste oorsprongquote:The notion of a weekly rest is ancient. The Jewish Sabbath, known as Shabbat, is from sunset Friday to when it is fully dark on Saturday. Sunday has traditionally been viewed as a Christian Sabbath, though not all Christians acknowledge it as such. The weekend as a time of leisure is a rather modern invention. Before the industrial revolution the wage labour force was a minuscule fraction of the population. The day of the Sabbath was viewed as one dedicated to God, not one of relaxation, and strict prohibitions on permissible activities were enacted.
The French Revolutionary Calendar allowed decadi, one out of ten days, as a leisure day.
The early industrial period in Europe saw a six-day work week with only Sunday off, but some workers had no days off at all. The labour and workers rights movements and campaigns by trade unionists in the late nineteenth and early twentieth century saw a five-day work week introduced as Saturday became a day of rest and relaxation. This movement began in England. In several languages, the word for "weekend" is an adaptation of weekend, or the term "English week" is used for the five-day work week.
Ik was het ook net aan het opzoekenquote:Op maandag 21 april 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
jullie hebben allebei een beetje gelijk:
[..]
maar CF toch 't meest, vanwege de oudste oorsprong
Euh, jawelquote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:
Hebben jullie niets beters te doen
Maar toch interessant om te weten
Ik ga zometeen naar de huisartsquote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:
Hebben jullie niets beters te doen
Maar toch interessant om te weten
Gelukkig heb ik nu een nieuw account en daar hoort natuurlijk ook een fotoboek bijquote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ja, ik ookmaar heb geen zin in Logica
Oja, jij post ook meequote:Op maandag 21 april 2008 07:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik
Was het eerste wat ik dacht toen ik achter de pc ging zitten: huh, wéér een nieuw topic?
De boel globaal doorgelezen en nu ben ik aan de late kant voor werk
En toen gingen we allemaal taart eten bij haar thuis?quote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja, jij post ook mee
in mijn hoofd zit je nog bij de dieetclub![]()
en ik droomde dat miss_s jarig was
Hehe.quote:Op maandag 21 april 2008 10:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil ook een andere naam.. dit komt van een nummer die ik zelf niet eens zo geweldig vind, maar ik heb geen inspiratie dus ik laat het maar ff zo
oke danquote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja, jij post ook mee
en ik droomde dat miss_s jarig was
nee toen gingen we allemaal gefeliciteerdquote:Op maandag 21 april 2008 10:32 schreef tw33ty het volgende:
[..]
En toen gingen we allemaal taart eten bij haar thuis?.
Nouquote:Op maandag 21 april 2008 10:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en ik vind vikinig ook leuker
Jazeker wel quality time. Daarom juist parttime werken. Ik wil graag nog eens deeltijd Nederlands studeren, misschien volgend jaar dan. En ik doe vrijwilligerswerk. En ik ben begonnen met m'n vliegbrevet te halen. En, en enquote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen idd.
Maar dan wel quality time en niet de hele tijd zitten fokken ofzo.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:39 schreef -marz- het volgende:
[..]
Jazeker wel quality time. Daarom juist parttime werken. Ik wil graag nog eens deeltijd Nederlands studeren, misschien volgend jaar dan. En ik doe vrijwilligerswerk. En ik ben begonnen met m'n vliegbrevet te halen. En, en en
Wat bedoel je daar nou mee?quote:Op maandag 21 april 2008 10:45 schreef Miss_S het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vriendje verbrand is, dat wil ik helemaal niet horen nu ik het zelf druk heb
Dat hij lekker in het zonnetje zit en ik nietquote:Op maandag 21 april 2008 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja, hij paste in m'n 29 inch broek. Die van hem was maar ietsjepietsje te breed voor mij (wel te lang ja), maar daar staat 33 inch in het labeltje. Ik snap het niet meer! Een inch is toch een inch? (en zijn meneren dan smaller dan mevrouwen, dat de maat groter is, of kicken mevrouwen juist meer op een lager maatcijfertje?)
Ja, die is best wel dunMaar hij eet wel enzo dus ja
![]()
[..]
Wat bedoel je daar nou mee?
Wat liefquote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
René en ik zitten nu allebei niet in het zonnetje
Zitten tegenover elkaar te studeren, allebei achter de laptopzeer gezellig
Je vergeet moblo. Jullie zijn gewoon een drielingquote:
Ik ben ook 'soewart'quote:Op maandag 21 april 2008 11:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Is shinydiscoball 't enige "soewarte" meisje hier zoals ze beschreef in een ander topic?
Nou.....ik kan me toch wel een paar gezellige Surinaamse schommelkonten voor de geest halen hoor!quote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
conclusie: vooral witte vrouwen met blond haar hebben neiging om dik te worden
quote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het grappige is dat ik een heel beperkt beeld heb van 'zwart'.quote:Op maandag 21 april 2008 11:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee Peri is ook soewart.. en uh.. pumpkinsoupen.. uh.... uh..
net je hyves bekeken en je bent ook nou weer niet echt pikzwart
Dan heb je nog nooit surinaamse vrouwen gezienquote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh?quote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het was een grapjequote:Op maandag 21 april 2008 11:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit surinaamse vrouwen gezien![]()
maar nee zo soewart ben ik niet nee
Jij Friesquote:Op maandag 21 april 2008 11:53 schreef tw33ty het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik een heel beperkt beeld heb van 'zwart'.
Turken zijn niet zwart, Marokkanen niet, Surinamers niet... Maar dat komt ook omdat ik die mensen niet als wezenlijk anders zie dan blanken. En dat zijn ze natuurlijk ook niet, maar je snapt wel wat ik bedoel... of niet.
Pas bij zo'n echte pikzwarte Afrikaan denk ik: Hé, hij is anders dan ik! Van die mensen waarvan je alleen een rij tanden ziet in het donker. Maar die mensen zie ik zelden en áls ik ze zie, dan denk ik ook altijd even dat ze geverfd zijn, omdat de binnenkant van hun handen wel gewoon roze is![]()
.
quote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Jij Fries![]()
Zegt iemand die 18 jaar lang in zeeland heeft gewoond
quote:Op maandag 21 april 2008 12:00 schreef tw33ty het volgende:
[..].
Nee, ik heb niks tegen donkere mensen, hoor (altijd even oppassen dat je de politiek correcte term gebruikt), maar ik zag ze zeer zelden vroeger.
We hadden een Koreaans meisje in de klas en in groep 8 kwam er een Surinaamse jongen bij, maar verder waren het allemaal bleekneusjes.
Mijn zus (toen 18 ofzo) paste vroeger eens op mij toen er aangebeld werd. Toen ze open deed, zag ze alleen een rij tanden (het was al donker buiten) en toen schrok ze zo dat ze gillend de deur dichtgooide. Zoiets zou in Amsterdam ofzo nooit gebeurd zijn hè
.
Noujaaaaquote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja, jij post ook mee
Je moet gewoon even elke dag vertellen hoe dun je bentquote:Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Noujaaaa
Ik zit zelf mét mijn zwangerschapskilo's nu nog 7 KG onder dieetclubgewicht (BMI 25) hoor
Enne: in Londen heb ik juist wél heel veel dikke mensen gezien?
Joai benne uut Tunesie!quote:Op maandag 21 april 2008 12:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik stond aan de bar > gelijk 15 jongens > EY JOAI BENNE NIE VAN HIERO!
Dat heb ik met Chinezen, maar ook met donkere mensen.quote:Ik moet er niet aan denken dat er alleen Nederlanders in Nederland wonen
Volgens mij een soort Chinezen effect - iedereen lijkt op elkaar.
Ik ben nu halverwege mijn zwangerschap en 4 KG aangekomen, nu dus een BMI van 22quote:Op maandag 21 april 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je moet gewoon even elke dag vertellen hoe dun je bent
en na 2 maanden dan denk ik oja
en dan kom je opeens heel veel aan omdat je zwanger bent en dan moet je weer terug naar de dieet club
Ik heb vandaag 4 mensen met witte benen in korte broekjes zien rennen in het plantsoen, dus het is best 'done' om een korte broek aan te doenquote:Op maandag 21 april 2008 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een vrouw wordt toch dagelijks geconfronteerd met dilemma's van wereldbelang die het bestaan er niet gemakkelijker op maken... Moet ik nu vanmiddag gaan hardlopen in een kort broekje vanwege het lekkere weer ook al zijn m'n benen nog spierwit, of moet ik toch kiezen voor de veilige optie en een lange broek aantrekken, wat dan weer als nadelig gevolg heeft dat m'n benen daar ook niet bruiner van worden?
Als die vier anderen het durven, durf ik het ook.quote:Op maandag 21 april 2008 12:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 mensen met witte benen in korte broekjes zien rennen in het plantsoen, dus het is best 'done' om een korte broek aan te doen
Ik besmeer altijd de inkepingen geloof ik, want anders proeft de onderkant zo zout als je er met je tong tegenaan komtquote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de gladde kant anders gaat er teveel in de gaatjes zitten
Niet koud hier hoorquote:Op maandag 21 april 2008 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is alleen nog best koud nu
ik had bedacht in de zomer in een lange broek + bikini topje te rennen
of is dat een slechter idee
Ja ik ga vanaf juli 6 maanden naar Londen. Volgens mij ga ik me echt dun voelen daarquote:Op maandag 21 april 2008 12:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
In Paris zijn ze ultra dun
helemaal in het zwart gekleed
uberhip
In Parijs was bijna niemand dik - in London ook niet echt
- vooral de steden er omheen.. pfoe... vooral in in de buurt van London. Vadsige wijven van 200 kg
ultiem vies. Etend in de trein. Ik kon mij nog net inhouden om die familie verpakking friet uit haar klauwtjes te slaan
quote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
grr
ik kan alleen reserveren tussen half9 en 11 voor de dokter
dan slaap ik
Wat doe je dan in het dagelijks leven? Op de één of andere manier denk ik de hele tijd dat je nog in Havo 5 zitquote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
grr
ik kan alleen reserveren tussen half9 en 11 voor de dokter
dan slaap ik
Dat was toch ook zo? (vorig jaar mislukt examen herinner ik me). Maar gezien dat lange slapen blijkbaar wat minder gemotiveerd dan Chicolate bv.quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het dagelijks leven? Op de één of andere manier denk ik de hele tijd dat je nog in Havo 5 zit![]()
.
In CUL staat een risottotopicquote:Op maandag 21 april 2008 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh! Zondag heb ik risotto uit een pakje gegeten, maar eigenlijk wil ik dat liever zelf eens maken. Wie heeft een recept, geschikt voor een keukenkluns?
Je bent nog aan het uitvogelen wat voor studie je wilt doen?quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n havo diploma heb ik al een tijdje terug gehaald
nu ben ik vooral een beetje aan het sjaken
ja doeiquote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar dat is voor de foto
in het echte leven moet je de onderkant besmeren
Hoe kom je nou weer aan die flauwekul dan?quote:Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
cracker besmeerd aan de gatenkant: 150 cal. Cracker besmeerd aan de andere kant:100 cal. : nou dan weet ik het wel, wat de foto op de verpakking ook laat zien!! (hebben zzeker ook aandelen in die smurriefabriek)
Eens! Anders gebruik je veel meer beleg.quote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar dat is voor de foto
in het echte leven moet je de onderkant besmeren
Wat nou flauwekul? Das toch logisch nadenken!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan die flauwekul dan?.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Jullie doen net alsof de wereld vergaat als iemand de gaten besmeert.
Ik eet er vaak een plak kaas tussen en dan maakt het niet uit.quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Eens! Anders gebruik je veel meer beleg.
Knackebrod met sesam, niet de el cheapo, is wel lekker trouwens.
En alsnog gefeli van je havo dan!
maar dat kost wel veel tijdquote:Op maandag 21 april 2008 14:34 schreef octopussy het volgende:
Zoals ik het zie: je moet ALLEEN de gaten vullen met beleg en dan niet een laagje erop. Dan ben je denk ik per saldo net zo veel calorieen kwijt als dat je een laagje doet op de gladde kant.
Is sesam wel gezond?quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijne is de wasa met sesam (die rode)
Die vind ik ook fijn. Heel licht begaat is die.quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lievelingscracker is de vezelrijke cracker van Wasa. Die bevat maar 30 calorieën per stuk, dus ik hoef me niet zo'n zorgen te maken om gaten.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind 't echt weinig conleche. Trek je dat wel zo? Ik zou echt flauwvallen op zo'n dieet. Het avondeten klinkt wel weer heel lekker. En het ligt natuurlijk ook aan je bezigheden op een dag. En je was nu koolhydraatarm bezig toch? Hoe lang ga je dat doen? (Veel vragen, maar ik ben benieuwd of je het zelf ook niet wat weinig vindt?).
Vriendlief belde net dat hij laat is vanavond, dus het avondeten schuift door naar een uur of negen. Gelukkig goed geluncht, dus ik neem zo lekker een mandarijntje en dan red ik het wel tot vanavond.
Ik hoop dat mijn weegschaal morgen nogsteeds de 72,3 gekte heeft.
1 spekje is 34 cal. heb ik net opgezocht, dus ja dat valt reuze mee!quote:Op maandag 21 april 2008 18:23 schreef Miss_S het volgende:
Er was een kindje jarig op stage dus heb een spekje op (en komkommer) maar dat zal wel meevallen
Dat is te overzienquote:Op maandag 21 april 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
1 spekje is 34 cal. heb ik net opgezocht, dus ja dat valt reuze mee!
Keukenweegschaal aanschaffen? oooohhh, je hebt ge-edit...je moet ook 50 gram pp doen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:47 schreef freecell het volgende:
Dat vind ik nog best veel voor één snoepje
Nuja, in lolly's zit pas idioot veel
Hier heerlijk en redelijk gezond gegeten. (zilvervlies)rijst met zelfgemaakte tomaten-groentesaus met een beetej kip er in
En ik heb áltijd, áltijd teveel rijst!Ik doe gewoon 100 gram p.p en houd dan zeker een derde over als we met z'n tweeën zijn
Zijn er iig twee normale mensen in dit topic.quote:Op maandag 21 april 2008 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is te overzienDenk dat ik dus weer niet boven de 1200kcal kom
Ik besmeer de gatenkant trouwens ook
Ik ben ook rijsttechnisch gehandicapt. En pasta/aardappeltechnisch trouwens ook. Maar rijst is het ergst. Dan gooi ik het in de pan, kijk er eens naar, denk "dat kan echt nooit genoeg zijn voor twee personen", mik er nog wat bij, en dan een kwartier later sta ik me verbijsterd af te vragen wat ik met al die rijst moet doen die ik over ga houden omdat ik wéér teveel hebquote:Op maandag 21 april 2008 18:47 schreef freecell het volgende:
En ik heb áltijd, áltijd teveel rijst!Ik doe gewoon 100 gram p.p en houd dan zeker een derde over als we met z'n tweeën zijn
Ik heb dus allang afgeleerd om er wat bij te gooien "omdat het nooit genoeg kan zijn" Dat doe ik dus gewoon niet meer.quote:Op maandag 21 april 2008 18:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ben ook rijsttechnisch gehandicapt. En pasta/aardappeltechnisch trouwens ook. Maar rijst is het ergst. Dan gooi ik het in de pan, kijk er eens naar, denk "dat kan echt nooit genoeg zijn voor twee personen", mik er nog wat bij, en dan een kwartier later sta ik me verbijsterd af te vragen wat ik met al die rijst moet doen die ik over ga houden omdat ik wéér teveel heb.
De laatste tijd experimenteer ik met de witte standaard IKEA-mok. 1 Mok is te weinig voor twee personen, 1,5 mok is teveel. The quest continues.
Dat je makkelijker loopt kan ik niet verklaren, maar het schijnt wel te werken tegen spierpijn achteraf (niet echt aan te raden verder ivm kans op maagklachtenquote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef conleche het volgende:
En Isabeau: ik had gisteren voordat ik liep een advil (ibuprofen) 400 mg geslikt. (tegen menstruatiepijn).
Zou het kunnen zijn dat ik daarom zo makkelijk en op wolkjes liep? Het leek echt veel makkelijker te gaan dan de afgelopen weken!
Het is ook niet érg, maar wel lichtelijk storend als je altijd teveel hebt. Vooral omdat ik niet graag eten weggooi.quote:Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
teveel rijst is toch niet erg
kan je heel makkelijk weg gooien hoor
Dat is toch zondequote:Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
teveel rijst is toch niet erg
kan je heel makkelijk weg gooien hoor
Dat ik nog ooit eens normaal genoemd zou wordenquote:Op maandag 21 april 2008 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er iig twee normale mensen in dit topic.
Ja, daarom moet je dus een weegschaal gebruiken, want gekookte rijst is zwaarder dan ongekookte rijst. Ik gebruik altijd 50 gram ongekookte rijst per persoon.quote:Op maandag 21 april 2008 18:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ben ook rijsttechnisch gehandicapt. En pasta/aardappeltechnisch trouwens ook. Maar rijst is het ergst. Dan gooi ik het in de pan, kijk er eens naar, denk "dat kan echt nooit genoeg zijn voor twee personen", mik er nog wat bij, en dan een kwartier later sta ik me verbijsterd af te vragen wat ik met al die rijst moet doen die ik over ga houden omdat ik wéér teveel heb.
De laatste tijd experimenteer ik met de witte standaard IKEA-mok. 1 Mok is te weinig voor twee personen, 1,5 mok is teveel. The quest continues.
Als je maar niet zo als m'n (magere, dat welquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat ik nog ooit eens normaal genoemd zou wordenwie had dat gedacht
Ik ga trouwens proberen stoppen met snoepen bij andere (thuis doe ik het toch al haast niet), feit is gewoon dat ik het helemaal niet zo lekker vind dus waarom doen
Ik heb het jaren lang niet gedaan en het toen niet gemist dus dat ga ik weer proberen
Snap ik ook wel.quote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook niet érg, maar wel lichtelijk storend als je altijd teveel hebt. Vooral omdat ik niet graag eten weggooi.
Wel met een gebrek aan zelfbeheersing.quote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je maar niet zo als m'n (magere, dat wel) tante wordt
Die dan terwijl ik het derde koekje opeet, net als m'n vader
het volgende zegt:
Ik neem altijd maar één koekje bij de koffie. Dat doe ik altijd. Ik ben sterk. Ik kan dat.
Als ik zin heb in drie koekjes, dan eet ik drie koekjes. Dat heeft niets met sterk zijn te maken
Ik begrijp het nut dan niet zo van 1 koekje eet het dan helemaal nietquote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je maar niet zo als m'n (magere, dat wel) tante wordt
Die dan terwijl ik het derde koekje opeet, net als m'n vader
het volgende zegt:
Ik neem altijd maar één koekje bij de koffie. Dat doe ik altijd. Ik ben sterk. Ik kan dat.
Als ik zin heb in drie koekjes, dan eet ik drie koekjes. Dat heeft niets met sterk zijn te maken
Eigenlijk is fruit ook veel lekkerder dan snoepquote:Op maandag 21 april 2008 19:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik begrijp het nut dan niet zo van 1 koekje eet het dan helemaal niet
Daarom ga ik dat dus ook weer proberen, niet echt om af te vallen ofzo want daar ligt het niet aan
Maar om gewoon echt te eten wat ik lekker vind (en dat is meestal liever groente en fruit ipv snoep)
Ik krijg of 1 grote koek bij m'n ouders of 2 kleintjes.quote:Op maandag 21 april 2008 19:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik begrijp het nut dan niet zo van 1 koekje eet het dan helemaal niet
Daarom ga ik dat dus ook weer proberen, niet echt om af te vallen ofzo want daar ligt het niet aan
Maar om gewoon echt te eten wat ik lekker vind (en dat is meestal liever groente en fruit ipv snoep)
- Komkommerquote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Miss_S het volgende:
Wat voor groente is nog meer lekker als tussendoortjes?
In die jaren dat ik helemaal niet snoepte deed ik dat omdat ik de smaak toch goed genoeg herinnerdequote:Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg of 1 grote koek bij m'n ouders of 2 kleintjes.
M'n zus neemt altijd één chipje, want ze zegt: "Het gaat er toch om dat je de smaak van chips proeft? Nou dan hoef je ook niet meer dan één chipje te nemen.".
Je stopt toch ook niet met seks, omdat je je nog precies herinnert hoe het is?quote:Op maandag 21 april 2008 19:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In die jaren dat ik helemaal niet snoepte deed ik dat omdat ik de smaak toch goed genoeg herinnerde
Jaaaah!quote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
baby tomaatjes!
radijs....
rettich met een beetje zout
Ja maar dat is lekker en je wordt er niet dik vanquote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je stopt toch ook niet met seks, omdat je je nog precies herinnert hoe het is?.
ja is lekkerquote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
Komkommer met zout?
Maar teveel zout is ook weer niet gezond
Ik hou het voorlopig wel bij gewoon komkommer en baby tomaatjes
En verschillende soorten fruit
Nee, gewoon nacho's met gesmolten kaas en jalapeñopepersquote:Op maandag 21 april 2008 20:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nachochips bedoel je ? ik ga me altijd zo ergeren aan dat poeder dat op je vingers komt
Je hebt kennelijk ook last van dubbelposteritus. Geeft niet hoor. Dat is ook een veelvoorkomende kwaal bij zwangere vrouwen.quote:Op maandag 21 april 2008 20:03 schreef freecell het volgende:
Komkommer met zout is wel lekker!
En ik heb een lage bloeddruk, dus moet veel zout hebbenAl houd ik ook vocht vast en dat wordt er dan natuurlijk niet beter op.
Wat heeft teveel bier drinken en koorts hebben met zout te maken?quote:Op maandag 21 april 2008 20:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dit is mijn ervaring - iedereen verklaard mij voor gek dat ik een zout te kort had "want dat kan helemaaal niet met al die Westerse producten waar al zout aan toegevoegd is"
1. elke avond en nacht veel bier drinken en niet zo veel ander vocht
2. waarschijnlijk koorts hebben en elke ochtend badend in je eigen zweet wakker worden
3. overdag 40-45 graden en 's nachts minimaal 25 graden
4. twee maal per dag warm eten, met extra zout, 30 gram chips + brood met zoute worst
en dan nog flauwvallen/wegzakken
grijs wegtrekken
en pas opknappen na een handje zout + water
dan ligt het volgens mij aan een zout te kort
maar goed, niet naar de dokter geweest of zo
Ja maar waarom dronk je dan alcohol?quote:Op maandag 21 april 2008 20:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
koorts = zweten
zweet = zout
alcohol kan leiden tot vocht en zoutverlies
ow maar ik las elke nacht dus ik denk je hebt ook langer last gehad dat je niet lekker voeldequote:Op maandag 21 april 2008 20:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Omdat sommige mensen alcohol lekker vinden
Ik kan natuurlijk niet van te voren weten dat ik koorts ga krijgen en flauw ga vallen.
Heel af en toe, als ik in een uberzondige bui ben, eet ik weleens nacho's als avondeten. Naturel tortillachips van de AH, paar tomaten ontzaden en fijnsnijden, bos lente-ui in dunne ringetjes, pot jalapeno's hakken, desgewenst een blikje mais of kidneybeans erover.... Veel geraspte kaas erover en eten met een dip van sour cream, versgehakte koriander, limoensap en veel zwarte peper.quote:Op maandag 21 april 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nacho's met gesmolten kaas en jalapeñopepers.
Geen chips dus.
Ik heb daar momenteel geen spierpijn, wel last van mijn rugspieren.quote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef Koentj het volgende:
Train je met hardlopen nou eigenlijk ook je borstspieren, ik heb zo'n gevoel van wel eigenlijk, omdat je toch heel de tijd met je armen heen en weer gaat.
Als je niet op let welquote:Op maandag 21 april 2008 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar dat is lekker en je wordt er niet dik van
Ik vind snoep niets toevoegen
Aaaaiiiiii,quote:Op maandag 21 april 2008 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenavond![]()
Wat een prachtige dag was het toch! Word ik echt vrolijk van!
Lekker met de motor naar college geweest, daarna ontzettend hard gesquashed en daarna shoarma gegeten
Zodadelijk lekker douchen en dan nog even wat leren voor tentamen van woensdag.
En iets met een engeltje op onze schouder...
René had een circuitdag gewonnen op Zolder in België. Helemaalen
maar helaas zat er niet genoeg profiel op zijn banden, dus konden we helaas niet gaan
.
Nu zijn er vandaag op dat circuit 2 mannen omgekomen. De één was op de andere geklapt. De gene die op de ander inreed was op slag dood, de tweede is inmiddels in het ziekenhuis overleden...
Moet er niet aan denken dat wij dat hadden gezien.. of erger, dat René een van die mannen was
Ik doe er altijd een zoetje in, maar de meesten hier drinken ongezoete thee.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:38 schreef HunnY het volgende:
Waar 'zoeten' mensen hier de thee trouwens mee op? Ik gebruik altijd een zoetje (of twee). Heb geprobeerd thee zonder zoetstof te drinken maar ik kan er maar niet aan wennen.
Ik heb zelfs voor het eerst na een Evyles spierpijn.quote:Op maandag 21 april 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy 13 ging kút.
dan heb je niet zomaar gedribbeldquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor het eerst na een Evyles spierpijn.. Niet heel erge, maar ik voel wel wat.
En goedemorgen..
Wat voor thee drink je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe al jaren zoetjes in m'n thee. Niet eens vanwege het 'ongezonde' van suiker (suiker is beter voor je dan een zoetje geloof ik) maar vanwege het makkelijke: in één pil zit precies de zoetheid die ik in mn thee wil hebben
En ik vind 't geweldig zo.. drink denk ik gemiddeld zo'n 6 koppen thee per dag, maar mn pillending is nog steeds niet op![]()
mn vriend blijft maar zeggen dat er een oneindige voorraad zoetjes in dat ding moet zitten
Nou, eigenlijk ging 't echt slecht gister.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan heb je niet zomaar gedribbeld![]()
spierpijk kan, indien subtiel, best leuk zijn, aangezien je dan weet dat je IETS gedaan hebt
Staat ook op de frontpagequote:Op dinsdag 22 april 2008 10:11 schreef conleche het volgende:
Waar ik van baal is dat ze het PM systeem hebben uitgeschakeld! Een of andere rel tussen een paar lui, waardoor ze het voor iedereen maar hebben verkloot. Beetje idioot als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens echt de meest cute trui ooit aanIk voel me helemaal schattig
Hopelijk was het niet te bemoeizuchtigquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:
En Saskia: dank je voor je bezorgdheid. Je bent niet de eerste die me waarschuwt. Ik zal voorzichtig zijn
.
Midden in de nacht?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pics.
Ik ga - als het water kookt - twee eitjes in de pan mikken.
Mark belt nu even de huisarts voor mij om een afspraak te maken vanwege mijn gehoorgezeur. Wil me nu toch eens laten voorlichten over en eventueel aanmelden voor een operatie.
Edit: Zo, donderdag om 9:10 naar huisarts (Jezus, wat vroeg, dat is gewoon midden in de nacht!).
Gaan we vandaag allemaal aan de ei? Ik ben nu ook water aan het koken voor eieren, en dan zo lekker een broodje met salade, kaas, tomaat, komkommer en ei etenquote:
Echt mee uitkijken hoor Viking! Ga er desnoods even mee naar de huisarts, misschien kan die je doorverwijzen of wat tips geven. Het is niet niks, RSI, mijn oom zit er nu al een half jaar noodgedwongen door thuis omdat hij het zo lang heeft genegeerd en er niet meer naar een arts is geweest. Nu kan hij zijn werk (veel met PC's werken) niet meer doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Maar even rustig aandoen met RSI-verschijnselen. Het irritante is wel dat ik nog maar zo'n klein beetje hoef te doen, maar écht niet te lang achter elkaar kan werken.
Ik heb op dit moment even geen last, maar ga zo weer buiten zitten dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Echt mee uitkijken hoor Viking! Ga er desnoods even mee naar de huisarts, misschien kan die je doorverwijzen of wat tips geven. Het is niet niks, RSI, mijn oom zit er nu al een half jaar noodgedwongen door thuis omdat hij het zo lang heeft genegeerd en er niet meer naar een arts is geweest. Nu kan hij zijn werk (veel met PC's werken) niet meer doen.
Thx voor de tipquote:Oh en wat ik altijd fijn vind om de spieren in pols/arm te trainen is een Powerball, ik weet niet of je dat kent? Ik leen hem altijd van m'n huisgenoot, en dan even een kwartiertje schudden met dat ding en je spieren zijn weer helemaal warm en bewogen.
Nee, die omtrek staat vast, maar er kan wel een dikker laagje vet op hebben gezeten dan je dacht.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
kan de omtrek van je ribben kleiner worden door af te vallen?
Dus niet je borsten maar echt daar onder?
(Ja logisch als je daar enorme speklagen hebt, maar ook als dat er al redelijk dun uitziet? Dat er binnen in iets weg gaat?)
Je kan toch ook vet om je organen hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, die omtrek staat vast, maar er kan wel een dikker laagje vet op hebben gezeten dan je dacht.
Bij zo'n afvalprogramma (met heeeel zware mensen) lieten ze weleens een CT zien, hoe het er vanbinnen uit zag, hebben meet mensen dat mee gekregen? In elk geval is het rond de organen (en soms erin; lever bv.) ook enorm vervet. Het zal ook wel overgaan als je afvalt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
kan de omtrek van je ribben kleiner worden door af te vallen?
Dus niet je borsten maar echt daar onder?
(Ja logisch als je daar enorme speklagen hebt, maar ook als dat er al redelijk dun uitziet? Dat er binnen in iets weg gaat?)
Ja hoor, je hart kan verpakt zitten in een prachtige speklaag, maar als dat afneemt dan neemt niet plots je omtrek aan de bovenkant af. Daarbij lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat jouw hart veel vet om zich heen hadquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je kan toch ook vet om je organen hebben
en als je afvalt niet alleen je speklaag in je huid weggaat
maar ook het vet rond je organen en dat je zo dunner wordt dan verwacht
(of is dat alleen bij je buik ?)
en kan je nek ook afvallen? of hangt dat vooral af van hoeveel spieren je daar hebt?
Hier kwam er af en toe ook een wolkje voor de zon, maar desondanks schijnt de zon toch nog heel behoorlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
hier is de zon aan het minderenmeer bewolking
maar toch ga ik zo lekker even een rondje harlopen.
Les 8 was ik gebleven blijkbaar. 44 minuten lopen vandaag.. ben benieuwd, eens bedenken waar ik heen ga lopen
Ik heb dus bijna altijd bij jurkjes dat ze niet dicht kunnen omdat ik te grote ribben hebquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, je hart kan verpakt zitten in een prachtige speklaag, maar als dat afneemt dan neemt niet plots je omtrek aan de bovenkant af. Daarbij lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat jouw hart veel vet om zich heen had![]()
En bij je nek kan je ook afvallen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij zo'n afvalprogramma (met heeeel zware mensen) lieten ze weleens een CT zien, hoe het er vanbinnen uit zag, hebben meet mensen dat mee gekregen? In elk geval is het rond de organen (en soms erin; lever bv.) ook enorm vervet. Het zal ook wel overgaan als je afvalt.
En juist òp m'n ribben heb ik te veel spek
hmhm maar jij doet toch ook geneeskundequote:Op dinsdag 22 april 2008 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik weet nog wel dat ik bij m'n eerste snijzaalervaring een behoorlijk dun lichaam had, maar er zat nog echt veel vet voor m'n gevoel! Toen dacht ik wel even 'Hoe erg moet dat wel niet bij mij zijn, als zo'n dun persoon al zo'n hoeveelheid vet aan het been heeft zitten'. Maar, die had amper spieren en als je daar eenmaal zou liggen kan je dat toch niets meer schelen.
Ik heb geholpen bij de obductie van een man die ongeveer 100 kilo woog, dus ook niet extreem zwaar. Dat was smerig zeg, overal dat witte vet. Niertjes die je gewoon uit een speklaag moest ploppen zoals een avocadopit in een avocado verpakt zit. Dat was best weerzinwekkend. (doodsoorzaak was overigens een hartinfarct)quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik weet nog wel dat ik bij m'n eerste snijzaalervaring een behoorlijk dun lichaam had, maar er zat nog echt veel vet voor m'n gevoel! Toen dacht ik wel even 'Hoe erg moet dat wel niet bij mij zijn, als zo'n dun persoon al zo'n hoeveelheid vet aan het been heeft zitten'. Maar, die had amper spieren en als je daar eenmaal zou liggen kan je dat toch niets meer schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |