Nee, jij dusquote:
Minilotjequote:Op zondag 20 april 2008 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- uh.. die van de hoepels die nooit meer komt
Deze ?quote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3 keer in de week is het plan nu, met de nieuwe training.
1 keer training en 2 keer Evy
ik ga even kijken of ik de map 'openbaar' kan maken, en anders stuur ik je de linkjes wel even
Jeipod?quote:Op zondag 20 april 2008 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja minilotje, doh.
uhm. ze had blond lang stijl haar en dikke tieten.
en ze schreef woorden zoals tog en ofso
Helemaal mee eens, heb zelf schoenen van 150 euro en kreeg na mijn eerste veld loop run al te horen dat ik gek was (van wit naar zwart)quote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik nu zeker weten dat ik echt goede schoenen voor mijn lichaam koop. Ik ben toch blessuregevoelig blijkbaar (snel geirriteerde kniebanden) en ik ben nog steeds aan de zware kant dus daar moeten de schoenen op aangepast zijn. Bovendien weet ik niet of ik overpronatie oid heb bij het lopen. Wil dus liefst zo'n loopanalyse laten doen en daar mijn koop op baseren. Best kans dat die nike's die je noemt niet de goede schoenen voor mij zijn. Het gaat toch om belangrijke onderdelen van je lichaam die nog lang mee moeten dus daar mag best in geinvesteerd worden.
Hahaquote:Op zondag 20 april 2008 23:06 schreef octopussy het volgende:
PF, misschien moet je je plan even in de OP laten zetten
Oja, jeipodquote:
zoooo, jij bent goed! Met google!quote:Op zondag 20 april 2008 23:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Deze ?
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html
http://members.lycos.nl/siedje44/Rightframe.htm
Als je knie-en ECHT slecht zijn is hardlopen niet aan te raden....quote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef octopussy het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer even een afspraak maken bij de sportfysio. Ik kan mijn knieen behoorlijk overstrekken en als ik op die manier hardloop dan worden de gewrichten verkeerd belast. Daarnaast moet ik dus mijn beenspieren trainen om mijn kniebanden te ontlasten, maar dat vind ik in de praktijk niet echt makkelijk zonder sportschoolabbo.
Tyquote:Op zondag 20 april 2008 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoooo, jij bent goed! Met google!
Maar zij zijn ook heel goed, met Kip!(KFC, jeweetsch
![]()
)
ja, die dus, hulde voor het vinden
Dus Clayton: je kunt én die van mij, én die van die site downloaden
okee we gaan dit beide voor vrijdag doen,quote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef octopussy het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer even een afspraak maken bij de sportfysio. Ik kan mijn knieen behoorlijk overstrekken en als ik op die manier hardloop dan worden de gewrichten verkeerd belast. Daarnaast moet ik dus mijn beenspieren trainen om mijn kniebanden te ontlasten, maar dat vind ik in de praktijk niet echt makkelijk zonder sportschoolabbo.
Is dat misschien ColdFeet? ofzo..quote:Op zondag 20 april 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is de mysterieuze li uit het lijstje?
* octopussy in telefoonkalender zetquote:Op zondag 20 april 2008 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
okee we gaan dit beide voor vrijdag doen,
capiche ?
Nope, CF is het niet (qua lengte en gewicht). Ik heb ook geen flauw idee wie het dan wel is.quote:Op zondag 20 april 2008 23:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is dat misschien ColdFeet? ofzo..iemand die met zn echte naam staat aangemeld maybe.
ik heb eigenlijk nooit in een lijstje gestaanquote:Op zondag 20 april 2008 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en waarom staat MB niet in het lijstje of had ze dat al uitgelegd heel vaak
Omdat ik eerst heel even KingKullWarriorKing wasquote:Op zondag 20 april 2008 23:24 schreef shinydiscoball het volgende:
PF waarom sta jij er eigenlijk in als King (aangezien het geen veelvoorkomende naam is?)
Kan ook 1x per weekquote:Op zondag 20 april 2008 23:26 schreef octopussy het volgende:
Als Moblo in het lijstje komt dan moet ze echt elke dag gaan lopen updaten
quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
misschien is li wel Liejannuh ?
quote:Op zondag 20 april 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is de mysterieuze li uit het lijstje?
Hopenlijk heb je nog wel wat kunnen slapenquote:
Ikquote:Op zondag 20 april 2008 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- chicolate
- conleche
- ColdFeet
- uh.. die ene die nooit meer komt? met dat blonde haar
- uh.. die van de hoepels die nooit meer komt
Wil ik ook gaan doen iddquote:Op maandag 21 april 2008 09:17 schreef -marz- het volgende:
Morge. Ikmijn vrije maandag. Kan 80% werken echt iedereen aanraden
Of ik ben gewoon een luie flikker.
PF: heb je de dokter al gebeld?
Ik ben ook luiquote:Op maandag 21 april 2008 09:17 schreef -marz- het volgende:
Morge. Ikmijn vrije maandag. Kan 80% werken echt iedereen aanraden
Of ik ben gewoon een luie flikker.
PF: heb je de dokter al gebeld?
Nou, je kunt feestvierenquote:Op maandag 21 april 2008 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Als iedereen nou z'n alter ego even uit het lijstje gooit en gewoon met z'n normale username waarmee 'ie hier ook post in het lijstje gaat staan wordt het allemaal een stuk duidelijker.
Weer 2 ons kwijt t.o.v. gisteren. Zou zonder brownies en ijs vast meer zijn geweest, maar soit.
Net twee crackers op, nu ga ik douchen en dan verder schrijven aan m'n scriptie. Het is echt vet mooi weer vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |