abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58191247
Volgende mag Viking openen hoor!

Het vorige deel: Slank de Lente in #151: (food)snobs en autisten!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = MoBlo
Faithy = MoBlo

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 22:56:48 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58191289
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

die jij gaat openen?
Nee, jij dus .

En @ OP: hihi . Ik heb al vaak genoeg een topic moeten openen .
En nu ga ik weggos. Niet weer een topic volrammen vannacht hoor! Doei! .
Niet meer actief op Fok!
pi_58191326
vorige had ik ook al, die daarvoor Faithy

de volgende keer doe ik het niet meer hoor

dacht écht dat jij dan de laatste zou hebben
Ja doei.
pi_58191345
Huh ik zag hem niet Dus had er ook 1 gemaakt

M'n laatste post:
ja z'n harm?string? was gescheurd bij een sliding ook

ben ik zeker de laatst ?
pi_58191383
ik ga trouwens ook eens bedje op zoeken denk ik

hoofdpijn, en genoeg van Logica

fijne dromen allemaal, geniet van de nachtrust, en morgen fris weer op!
Ja doei.
pi_58191439
- Morgen ga ik dokter bellen + afspraak maken
- vragen voor lage rugpijn, tinteling in benen + pijn bij high kicks
- vragen waarom ik niet kan opdrukken - volgens mij ben ik de enige persoon zonder schouder spieren..
- nike de beste luxe what ever schoenen kopen, geen concessies !
- brace om m'n in juni gescheurde enkelbanden doen (is wel over geloof ik? sinds februari oid. maar je weet 't nooit) fysio heeft 't voor genezen verklaard
- letten op ademhaling, mn lichaam kan altijd nog rennen maar m'n adem raakt altijd in de knoei
- en dan rennen en dan moet het goed gaan kutlichaam

o en kan iemand mij volgende week vragen hoe het met dit plan gaat ?

nog even een herhaling. want ik zit vol met plannen. maar daden, ho maar !
pi_58191465
Ik ben benieuwd wie er morgen gaan klagen dat er te veel gepost is
pi_58191495
- chicolate
- conleche
- ColdFeet
- uh.. die ene die nooit meer komt? met dat blonde haar
- uh.. die van de hoepels die nooit meer komt
pi_58191515
gawd, ik ben slecht in usernames even!

vanavond pizza gegeten
fruitsalade
twee bonbonnetjes.

niet echt gezond. foei. en zo.
pi_58191537
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- uh.. die van de hoepels die nooit meer komt
Minilotje

En wie bedoel je met 'dat blonde haar'

Enne, succes met je voornemens Principessa, doorzetten hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58191571
PF, misschien moet je je plan even in de OP laten zetten
pi_58191600
oja minilotje, doh.
uhm. ze had blond lang stijl haar en dikke tieten.
en ze schreef woorden zoals tog en ofso

ja ga ik wel doen, vooral nu iemand mij een hernia aan heeft gepraat
en m'n broertje zegt dat er een ruggen wervel uitsteekt en niet in 't midden maar naar rechts
dus nu ben ik in theorie wel bezorgd.
maar goed. de dokter zal toch wel zeggen. nee hoor er is niks. bedankt voor het komen. groetjes.
pi_58191606
tvp
  zondag 20 april 2008 @ 23:08:40 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58191611
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

3 keer in de week is het plan nu, met de nieuwe training.

1 keer training en 2 keer Evy

ik ga even kijken of ik de map 'openbaar' kan maken, en anders stuur ik je de linkjes wel even
Deze ?

http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html

http://members.lycos.nl/siedje44/Rightframe.htm
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_58191626
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja minilotje, doh.
uhm. ze had blond lang stijl haar en dikke tieten.
en ze schreef woorden zoals tog en ofso

Jeipod? Uit Den Helder?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 23:09:38 #16
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58191631
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef octopussy het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wil ik nu zeker weten dat ik echt goede schoenen voor mijn lichaam koop. Ik ben toch blessuregevoelig blijkbaar (snel geirriteerde kniebanden) en ik ben nog steeds aan de zware kant dus daar moeten de schoenen op aangepast zijn. Bovendien weet ik niet of ik overpronatie oid heb bij het lopen. Wil dus liefst zo'n loopanalyse laten doen en daar mijn koop op baseren. Best kans dat die nike's die je noemt niet de goede schoenen voor mij zijn. Het gaat toch om belangrijke onderdelen van je lichaam die nog lang mee moeten dus daar mag best in geinvesteerd worden.
Helemaal mee eens, heb zelf schoenen van 150 euro en kreeg na mijn eerste veld loop run al te horen dat ik gek was (van wit naar zwart)
Goed advies is ERG belangrijk
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_58191635
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:06 schreef octopussy het volgende:
PF, misschien moet je je plan even in de OP laten zetten
Haha
dan lees ik er bewust overheen denk ik

hm. zal ik morgen gaan kickboksen (opdruk/buikspier/bokszaktraining) of pas nadat ik bij de dokter ben geweest. Of gewoon rustig meedoen.
pi_58191700
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jeipod? Uit Den Helder?
Oja, jeipod

Ik heb voor de fysio op de loopband gelopen
- hij zei dat ik gewoon recht op m'n voeten neerkwam, dat ik bijna nog beter ren dan dat ik loop
Dus dan heb ik denk ik "normale" schoenen nodig.
pi_58191800
tvp
pi_58191837
Ik moet eigenlijk ook weer even een afspraak maken bij de sportfysio. Ik kan mijn knieen behoorlijk overstrekken en als ik op die manier hardloop dan worden de gewrichten verkeerd belast. Daarnaast moet ik dus mijn beenspieren trainen om mijn kniebanden te ontlasten, maar dat vind ik in de praktijk niet echt makkelijk zonder sportschoolabbo.
pi_58191853
quote:
zoooo, jij bent goed! Met google!

Maar zij zijn ook heel goed, met Kip! (KFC, jeweetsch )

ja, die dus, hulde voor het vinden

Dus Clayton: je kunt én die van mij, én die van die site downloaden
Ja doei.
pi_58191902
wie is de mysterieuze li uit het lijstje ?
  zondag 20 april 2008 @ 23:19:53 #23
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58191951
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef octopussy het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer even een afspraak maken bij de sportfysio. Ik kan mijn knieen behoorlijk overstrekken en als ik op die manier hardloop dan worden de gewrichten verkeerd belast. Daarnaast moet ik dus mijn beenspieren trainen om mijn kniebanden te ontlasten, maar dat vind ik in de praktijk niet echt makkelijk zonder sportschoolabbo.
Als je knie-en ECHT slecht zijn is hardlopen niet aan te raden....
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zoooo, jij bent goed! Met google!

Maar zij zijn ook heel goed, met Kip! (KFC, jeweetsch )

ja, die dus, hulde voor het vinden

Dus Clayton: je kunt én die van mij, én die van die site downloaden
Ty
pi_58191959
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef octopussy het volgende:
okee we gaan dit beide voor vrijdag doen,
capiche ?
pi_58191994
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is de mysterieuze li uit het lijstje ?
Is dat misschien ColdFeet? ofzo.. iemand die met zn echte naam staat aangemeld maybe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')