abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58175004
Biermosterd is lekker, dus

Het vorige deel: Slank de Zomer in #150: Doorzetters!!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = MoBlo
Faithy = MoBlo

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_58175020
Sinds wanneer gaan er 301 posts in een topic
pi_58175029
sinds er een modje langs is geweest denk ik
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb maar 3 no-go's:

lever
karnemelk
grapefruits

Verder ben ik echt heel makkelijk over het algemeen. Natuurlijk zijn er combinaties die ik niet lust en dingen die ik minder lekker vind. Maar zolang bovenstaande dingen er niet in verwerkt zijn zit 't meestal wel goed

Verder heb ik gewoon serviesgoed, maar lust mn melk ook uit een glas.
Frisdrank drinken we nooit (goedkoop én gezond) en nou ja.. ik ben gewoon niet zo moeilijk
kippenlevertjes in de lasagna (mits zelfgemaakt deeg anders is het vies niet zo lekker maar je moet toch avond eten he )
karnemelk met limonade turkse karnemelk
grapfruits.. ook niet in de salade oid ? of grapefruitsap ?
  zondag 20 april 2008 @ 12:16:51 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58175035
Ik dacht dat ik de sluitpost had, maar Fok! was weer eens lekker traag .
Ik zag deze foto in de blog van Razztwizzle staan:

http://bp3.blogger.com/_e(...)lijkpasen%5B1%5D.jpg
Heb je die zelf gemaakt? Zo ja: tof (en anders is 'ie ook tof).

En ik bedenk me net dat ik ook aardbeien heb, dus ik ga ook twee bammetjes met aardbei eten .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 20 april 2008 @ 12:17:16 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58175039
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:15 schreef Miss_S het volgende:
302 zelfs!
Niet meer actief op Fok!
pi_58175046
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:15 schreef Miss_S het volgende:
de database lag eruit, denk dat er hier iets mis is gegaan met het verwerken van de posts die op hetzelfde moment gepost werden
Ja doei.
pi_58175088
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

302 zelfs!
Gaat lekker met Fok!
Het is weer mooi weer lekker buiten lezen en over 4 uurtjes naar de bios met de cocktail
  zondag 20 april 2008 @ 12:20:45 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58175116
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gaat lekker met Fok!
Het is weer mooi weer lekker buiten lezen en over 4 uurtjes naar de bios met de cocktail
Het zonnetje begint hier ook te komen.
Ben benieuwd of het ook warm is. Ik lig nog in bed, maar ik ga zo even bammetjes klaar maken en dan douchen en dan even lekker buiten zitten . Moet m'n kamer ook nog doen, maar dat is in drie kwartier gebeurd, dus dat kan later deze middag nog wel. En vanavond ga ik weer hardlopen. Ben benieuwd hoe het zal gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58175128
volgens mij heeft ze die niet zelf gemaakt want ik heb hem al eens eerder ergens gezien !
pi_58175159
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het zonnetje begint hier ook te komen.
Ben benieuwd of het ook warm is. Ik lig nog in bed, maar ik ga zo even bammetjes klaar maken en dan douchen en dan even lekker buiten zitten . Moet m'n kamer ook nog doen, maar dat is in drie kwartier gebeurd, dus dat kan later deze middag nog wel. En vanavond ga ik weer hardlopen. Ben benieuwd hoe het zal gaan .

Lekker
Ik zit ook nog te denken om ff een uurtje terug naar bed te gaan
Of ik ga sporten weet ik nog niet vandaag, moet ook nog huiswerk maken

Succes met hardlopen vanavond
  zondag 20 april 2008 @ 12:24:08 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58175191
Moblo heeft trouwens de twijfelachtige eer dat een deel van een post van haar opgenomen is in Originele taal- en spelfouten #24 .
Sorry, ik móest hem even posten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58175193
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sinds er een modje langs is geweest denk ik
[..]

kippenlevertjes in de lasagna (mits zelfgemaakt deeg anders is het vies niet zo lekker maar je moet toch avond eten he )
karnemelk met limonade turkse karnemelk
grapfruits.. ook niet in de salade oid ? of grapefruitsap ?
grapefruits vind ik echt erg bitter, ook niet in de salade..
Heb me er een tijdje geleden doorheen geworsteld toen we bij vrienden gingen eten die garnalencocktail met grapefruit hadden gemaak eerst alle stukken grapefruit naar binnen gewerkt, en toen de rest van de cocktail opgegeten
Ja doei.
pi_58175215
gewogen

darn
Ja doei.
pi_58175285
Nou, ik blij dat ik wel vrij redelijk kan spellen over het algemeen !
pi_58175362
Ik dorst het haast niet te zeggen, maar ik heb net het laatste koekje gepakt. Gelukkig was ik niet aan het prieken

pi_58175379
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou, ik blij dat ik wel vrij redelijk kan spellen over het algemeen !
ik maak anders ook zelden vaudten

maar als ik 't doe, dan doe ik het ook goed
Ja doei.
pi_58175521
PF Je maakt me aan het lachen met die Starbucks-opmerking. Ik herken het wel
pi_58175638
Nou ja ik zeg tegenwoordig niet zo heel veel meer als mensen een kopje espresso ophemelen of een een cappuchino.. Oh, dit is echt lekker! Lekkerder dan senseo/filterkoffie. Dit is met een ECHTE espresso machine gezet

(En dan denk ik.. Ja de bonen zijn 3 weken geleden al gemalen, geen crema, het escuma is om te huilen etc.)

Het is wel duur, om snob te zijn. Als ik op mijzelf woon ga ik wel macrobiotisch leven en dan vier van de boom gevallen appels per dag eten
pi_58175683
Ik wil eigenlijk serieus wel een tijdje macrobiotisch eten,
was laatst bij kennissen van m'n ouders. M'n darmen begonnen na een aantal hapjes ONTZETTEND hard te werken, ik hoorde ze borrelen en voelde dat er echt activiteit was. Het eindresultaat hoef ik niet te vertellen denk ik (En dat alles in nog geen twee uur) (Hoi MB )
pi_58175756
PF, mijn ouders waren vroeger macrobioten, en het is idd best gezond en als je goed kunt koken ook lekker. Maar je moet wel veel peulvruchten eten, en dat is ook best lastig als je gevoelige darmen hebt

Ik wil gewoon beter eten. Enkel biologisch kwaliteitsvlees en groenten en kruiden uit eigen tuin. Ofzo.
pi_58175818
Feest der herkenning! Als ik thuis m'n koffie niet in een bepaald kopje krijg, giet ik het over. Bestek, idem dito, dat moet vooral niet te groot en zwaar zijn. Thee smaakt me alleen uit een glas en ik word ook sjacherijnig als iemand de inhoud van m'n kastjes overhoop haalt. (dat de rechthoekige schalen op de plek staan van de ronde schalen en dat soort onzin. Wat nog vreemder is, als je bedenkt wat voor rommelkont ik verder ben....) Volgens mij ben ik geen snob, dus dan zal ik wel licht autistisch zijn. Ik vind mensen namelijk ook vaak maar vervelend.
pi_58175826
Jeetje, ik ben geen foodsnob en geen autist, wat moet ik hier dan Nou ja, ik kwam even salueren voor ik dood ga (ben ook geen taalsnob ). Hardlopen wordt geweldig, want er is Ben en Jerry's na afloop voor de deelnemers Prachtige reden om de finish te halen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58175845
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, ik ben geen foodsnob en geen autist, wat moet ik hier dan Nou ja, ik kwam even salueren voor ik dood ga (ben ook geen taalsnob ). Hardlopen wordt geweldig, want er is Ben en Jerry's na afloop voor de deelnemers Prachtige reden om de finish te halen
Heel veel succes Isa!
pi_58175850
ik ben ook geen foodsnob of autist voor zover ik weet, dus als ik hier mag posten, mag jij 't ook

succes!!!!!
Ja doei.
pi_58175866
*cancelt meet-uitnodigingen voor conleche
Andere mensen in mijn keuken, gruwel Behalve als ze goed kunnen koken en handig met mijn kookspullen omgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')