abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58129187

Het vorige deel: Slank de Zomer in #149: van lui, naar actief! Evy-verslaafd!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Doei.
pi_58129905
Stormlooptopic

nog maar even een 73,3 dansje dan maar
Doei.
pi_58131357
Zal ik je dan maar gezelschap komen houden? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58131461
Ik las net dat MB was "aangekomen"
foei !
pi_58131544
Doei.
pi_58131550
ik heb een prachtige nieuwe motor gezien
Doei.
pi_58133069
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Faithy het volgende:
ik heb een prachtige nieuwe motor gezien
Heb je je andere al verkocht dan?
pi_58133622
Zo, iedereen is zeker druk bezig dat het zo rustig is hier. Werken vanochtend ging goed, was weer een kast van een huis, maar hoefde boven alleen de slaapkamer en badkamer te doen, beneden de wc schoonmaken en de gang en keuken stofzuigen en dweilen en toen buiten aan de achterkant nog de ramen gewassen. Vind het echt frappant, mag maar 1 keer in de 6 weken, ik ben net 2 weken bezig en heb bij zo'n beetje iedereen al ramen moeten lappen.

Nou ff een uurtje pauze, en dan nog 3 uurtjes werken en dan weekend De zon laat het nog wel erg afweten vandaag zeg, en de wind voelt echt koud aan. Was een beetje te optimistisch vanochtend met mn t-shirtje
pi_58133920
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heb je je andere al verkocht dan?
bij een dealer, en als de motor bevalt is inruil mogelijk
Doei.
pi_58133936
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef Faithy het volgende:

[..]

bij een dealer, en als de motor bevalt is inruil mogelijk
oeh, das wel ideaal zeg
pi_58134314
als mijn motor bevalt dus zeg maar

heb gemailed, en de advertentie van marktplaats (mijn motor) meegestuurd en nu ff afwachten
Doei.
pi_58134703
Ik kreeg deze site als tip,
misschien heeft iemand er iets aan

http://www.slank-en-sterk.nl/
pi_58134785
en ze hebben het over poepen
Doei.
pi_58134860
Echt Faithy, ga je niet een beetje ver met je poepfetish?
pi_58134904
quote:
voordelen:

Makkelijker boodschappen dragen door krachttraining
pi_58134982
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:
voordelen:
[ afbeelding ]
Makkelijker boodschappen dragen door krachttraining
Whaha
Ik hoorde gisteren wel van een man die vond dat moeders na een paar jaar zulke mooie gespierde armen kregen. Je begint met een kilo of 4 elke dag optillen/rondsjouwen en dat wordt ongemerkt steeds meer waardoor je gespierde armen krijgt
Ook wel een leuke theorie
pi_58135725
Nou, PF, heel flauw, maar het maakt echt best veel verschil, wat goede krachttraining voor de armen. Niet lachen, maar ik merkte het na verloop van tijd in de keuken, met stamppot maken of beslag kloppen
pi_58135843
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef freecell het volgende:
Echt Faithy, ga je niet een beetje ver met je poepfetish?

hap!
Doei.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:30:03 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58136547
ik ben er ook weer.
Rustig hier .
Hier gaat het wel ok, al heb ik een flesje Malibu gekocht voor dit weekend (doe ik maar heel af en toe hoor ).
Vanochtend dus ontbeten met volkoren crackers met delight jam van Hero, een bakje yoghurt, verder een banaan en een appel gehad en als lunch twee kleine harde broodjes van de C1000 (was in Winschoten en ben in de pauze even naar de super gelopen... die broodjes waren nog het gezondst van alles wat er lag.. ).
Vanavond een maaltijdsalade eten, dus dat komt ook wel goed .

Ik heb echt vele last van dat plekje op m'n arm. Is helemaal rood ook .
Nou ja, nu weekend iig. Even NRC Next lezen en een Malibuutje erbij . Het is trouwens wel echt kóud hoor! Dacht dat het mooi weer zou worden .

En die poepfetish van Faithy: ik zeg het niet elke keer als ik gepoept heb, maar het is echt fijn als je elke ochtend een flinke bolus van minstens een halve kilo eruit kunt persen .
Heb ook weer crackers met vezels gekocht, dus die ga ik morgen weer gewoon eten. En oh ja, oh ja, ik heb ook HOLLANDSE AARDBEIEN .
Niet meer actief op Fok!
pi_58136692
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:56 schreef Faithy het volgende:

[..]

hap!
Nou, geniaal zeg

Ik vind het fijn dat je zo goed afvalt, maar ik word t ook een beetje zat

Viking: warme chocolademelk over je malibu dan maar
Ik ben geen fan, maar dat schijnt heel erg fijn te zijn. En oh, aardbeien
Lekker, ik stuur Mr CF morgen naar de markt. Of ik ga zelf, met krukken, kijken of mensen me voor laten gaan
pi_58136863
dat jij het niet grappig vindt is jammer, maar ik vind 't wel grappig

ik moest er om lachen, toen ik meteen een pagina over obstipatie trof en na al die poepdiscussies, vond ik dit wel een leuke dat niet iedereen het leuk vindt kan ik begrijpen, maar ik vond 't wel grappig
Doei.
pi_58136867
Ik ga dit weekend weg, onverwacht. Heb niet bijgelezen, en vertrek nu. Fijn weekend allemaal!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58137172
veel plezier
Doei.
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:01:51 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58137260
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, geniaal zeg

Ik vind het fijn dat je zo goed afvalt, maar ik word t ook een beetje zat

Viking: warme chocolademelk over je malibu dan maar
Ik ben geen fan, maar dat schijnt heel erg fijn te zijn. En oh, aardbeien
Lekker, ik stuur Mr CF morgen naar de markt. Of ik ga zelf, met krukken, kijken of mensen me voor laten gaan
Chocomelk over m'n Malibu?
Jullie moeten mij steunen in gezonder eten en niet met nog meer slechte suggesties aan komen zetten .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:02:33 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58137282
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga dit weekend weg, onverwacht. Heb niet bijgelezen, en vertrek nu. Fijn weekend allemaal!
Veel plezier, Chico! .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')