abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58079072

Het vorige deel: Slank de zomer in #148 - vol met luie mensen!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_58079112
mooie dromen allemaal

CF: Succes en sterkte morgen met de operatie dat je maar snel weer mag herstellen en Evy-en

welterusten!
Ja doei.
pi_58079199
teejveejpeej
pi_58079259
hoeveel kcal zou zo een zakje zijn?
pi_58079319
zijn dat van die droge vlees stengels ofzoiets? ik denk toch best veel dan
pi_58079401
nee soort zoute sticks, 50 gram
pi_58080489
Mogge. Een snelle TVP: ik mag nu niet eten, dat is vast goed voor de lijn!
Stiekem vind ik het wel een beetje eng, vooral die ruggenprik
pi_58080588
Goeiemorgen

Half 6 opstaan blijft vroeg Nu ff computeren en douchen en dan de hele dag werken en vanavond zwemmen

Succes met de operatie CF
  woensdag 16 april 2008 @ 08:32:12 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58081188
Die komma in de TT hoort daar niet .

Goedemorgen. Verder niks te melden .
Niet meer actief op Fok!
pi_58081197
Evy-verslaafde meldt. .

Succes ColdFeet, mag ik vragen wat er met je knie aan de hand is?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58081500
Ik ben weer met les 1 begonnen en wil nu sneller opbouwen, omdat het niet echt een grote inspanning is omdat ik meer kan is het niet zo belastend om 2 dagen achter elkaar te lopen

Gister 72,5 vandaag weer 71,5 dus dat gaat wel weer goed
En vandaag en morgen zal makkelijker gaan met minder eten dus zie het wel weer positief
pi_58081566
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy-verslaafde meldt. .
Ik ben nu toch wel een beetje benieuwd naar wie/wat Evy is? Hahaha

Ennuh...goedemorgen!
pi_58081604
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Ennuh...goedemorgen!

Een hardloopschema voor op je mp3speler
En Evy 'coacht' je dan

Vanavond trouwens de eerste keer dansen met mijn kniebeschermers ben benieuwd
pi_58081620
Ik wou zeggen wat is ons lijstje weinig afgevallen maar ik zie dat oa ik er niet meer in sta.....
Had volgens mij de afgelopen paar weken toch geupdate of is dat korter geworden
pi_58081623
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Een hardloopschema voor op je mp3speler
En Evy 'coacht' je dan

Vanavond trouwens de eerste keer dansen met mijn kniebeschermers ben benieuwd
Ow echt, bestaat dat joh? Waar kun je dat kopen/downloaden? Klinkt wel prima =) Ik ga altijd gewoon vanuit niets naar een half uur aan één stuk, houd dat een paar weken vol en stop dan weer... Een lesgroepje/programma zou misschien wel slim zijn

Wat voor soort dans doe je, Miss_S?
pi_58081662
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:02 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Ow echt, bestaat dat joh? Waar kun je dat kopen/downloaden? Klinkt wel prima =) Ik ga altijd gewoon vanuit niets naar een half uur aan één stuk, houd dat een paar weken vol en stop dan weer... Een lesgroepje/programma zou misschien wel slim zijn

Wat voor soort dans doe je, Miss_S?
Een half uur in een keer is wel erg veel
In Sport op Fok! is er wel een topic misschien dat ze weten waar je ze kan vinden want te originele site doet het volgens mij niet meer.....

HipHop/Streetdance maar wil ook nog een keer dansles met mijn vriendje nemen
pi_58081995
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Ennuh...goedemorgen!
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html

hier staat deel 1 die bouwt op van 1 minuut naar een half uur (van niets, naar 5km dus).

Ik ben nu bezig met de 5 naar 10km maar die serie is echt nergens meer te vinden op 't net, dus evt. zou ik die wel eens voor je kunnen zippen en sturen

@Viking, die komma was ook niet helemaal de bedoeling maargoed, het was half 1, en heb er niet echt meer op gelet

De zon schijnt hier. Zodadelijk lekker met de motor weg, en dan vanmiddag spinnen! De spierpijn in mn kont is over aan het gaan, dus dat moet te doen zijn. Wel vervelend dat ik met mn sportkleding moet rijden, maar het is niet anders...
Ja doei.
pi_58082101
Hoi
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_58082150
Dankje, Motorbloempje! Wat een geniaal idee zeg van de Belgen =) Ik stop de batterijen in de oplader, kan ik er vanmiddag op uit =)
pi_58082185
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef Alcarin het volgende:
Hoi
Hai

Ik heb trouwens mijn nieuwe H&M shirt aan, weer van de kinder afdeling maar zal zo eens een foto zoeken want vind hem echt leuk
pi_58082257
Foto gevonden

Niet zo'n duidelijke foto maar hij is dus heel fleurig, leuk voor de lente/zomer

En natuurlijk weer maat 170 blijft grappig bij de H&M
pi_58082321
ja, rare maten daar
Ja doei.
pi_58082334
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef Miss_S het volgende:
Foto gevonden
[ afbeelding ]
Niet zo'n duidelijke foto maar hij is dus heel fleurig, leuk voor de lente/zomer

En natuurlijk weer maat 170 blijft grappig bij de H&M
Tof!
Ja, maat 170 is grappig, maar niet als je voor de normale maten al te lang bent
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_58082363
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Tof!
Ja, maat 170 is grappig, maar niet als je voor de normale maten al te lang bent
Thanks
Hmm ja dan moet je wachten tot blote buiken weer een trend worden
pi_58082398
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
Thanks
Hmm ja dan moet je wachten tot blote buiken weer een trend worden
Ik probeer een blote buik juist te vermijden (lukt al niet eens altijd), vind het een beetje ordinair 'op mijn leeftijd'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')