Heb je je andere al verkocht dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Faithy het volgende:ik heb een prachtige nieuwe motor gezien
oeh, das wel ideaal zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
bij een dealer, en als de motor bevalt is inruil mogelijk
Whahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:
voordelen:
[ afbeelding ]
Makkelijker boodschappen dragen door krachttraining
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef freecell het volgende:
Echt Faithy, ga je niet een beetje ver met je poepfetish?
Nou, geniaal zegquote:
Chocomelk over m'n Malibu?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, geniaal zeg![]()
Ik vind het fijn dat je zo goed afvalt, maar ik word t ook een beetje zat
Viking: warme chocolademelk over je malibu dan maar
Ik ben geen fan, maar dat schijnt heel erg fijn te zijn. En oh, aardbeien
Lekker, ik stuur Mr CF morgen naar de markt. Of ik ga zelf, met krukken, kijken of mensen me voor laten gaan
Veel plezier, Chico!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:44 schreef Chicolate het volgende:Ik ga dit weekend weg, onverwacht. Heb niet bijgelezen, en vertrek nu. Fijn weekend allemaal!
Dan beter ook geen malibu drinken!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocomelk over m'n Malibu?
Jullie moeten mij steunen in gezonder eten en niet met nog meer slechte suggesties aan komen zetten![]()
.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocomelk over m'n Malibu?
Jullie moeten mij steunen in gezonder eten en niet met nog meer slechte suggesties aan komen zetten![]()
.
Dank je!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Inderdaad, succes. Kunnen we je helpen met lekkere recepten?
Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:11 schreef conleche het volgende:
Mijn vader en zijn vrouw waren hier een paar dagen voor mijn verjaardag en ze hebben ons gisteren getrakteerd op een sjiek de friemel restaurant. Daar heb ik mij heel netjes gehouden. Géén brood, géén toetje. Maar 1 vlaams frietje om te proeven en 2 glazen wijn. Vanochtend van de taart maar een 2 cm. dik stukje gegeten. Ben trots! (ben pas morgen jarig, dus misschien morgen nog een centimetertje)
Nee, 108!!!! Ben nu nog 107quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast!
En ik heb al begrepen dat je 109 wordt dus dan hoeven we dat ook niet meer te vragen
Oei, dat is inderdaad niet veel. Eet je rijst? Vis? En wat voor pastasauzen lust je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:24 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Dank je!
De meeste lekkere recepten lust ik niet, ik ben echt triest qua eten (staat op mijn to-do lijstje om dat te veranderen, maar het is nu iets te moeilijk nog). Ik lust eigenlijk alleen spaghetti/macaroni en gekookte aardappelen als warme maaltijd (met groenten en vlees natuurlijk (en friet, maar daar stop ik dus mee)).
Hoe houden jullie eigenlijk bij of jullie genoeg eten en niet te veel/te weinig? Kalorieen tellen ofzo?
Ik lust voornamelijk hollandse kost. Stamppotten enzo. Rijst lust ik (liever) niet. Vaak zo droog.. En ik weet niet hoe ik het klaar maak op een lekkere manier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oei, dat is inderdaad niet veel. Eet je rijst? Vis? En wat voor pastasauzen lust je?
Hou je van salade, misschien? Of ben je een liefhebber van maaltijdsoepen?
Vind je pittig eten lekker?
Ik ben trouwens echt dol op friet, ik mag het eens per maand van mezelf.
Heb je ook wel een beetje gelijk in hoor, Marz. Ik ben wel echt een dridubbeldoorgeflipte hobbykok, natuurlijk. En een beetje variatie is wel leuk, op z'n tijd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:00 schreef -marz- het volgende:
Valt toch wel mee Inderdaad?
Als je hier zo leest wat mensen allemaal koken denk je (ik) soms echt dat je een karig eenzijdig eetpatroon hebt. Maar vroegah aten mensen alleen maar brood en Hollandse warme prak (en als je Sonja doet nog steeds).
Maar ik eet ook niks bijzonders over het algemeen. Daar kan je best mee afvallen. Gewoon hetzelfde blijven eten maar dan minder![]()
Dat is hoe ik erover denk iig.
Heel erg bedankt! Ik wil zo grag meer dingen eten, maar als je zo gewend bent aan een aantal vaste dingen is het zo moeilijk te veranderen.. En nee, uit eten gaat dus niet op deze manier (als je echt eten wilt dan, dus geen friet).quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
Inderdaad! Dat is wel iets om aan te werken misschien, je smakenhorizon wat verbreden. Een keertje uit eten is al bijna lastig, zo.
Half bord met een stukje vlees is inderdaad genoeg dan. Erg prettig en smakkelijk.quote:Stamppotten vind ik ook erg lekker. Als je er maar geen liters vette jus en kilo's worst bij eet, best een gezond maal. Je hoeft geen berg te eten om goed vol te raken.
Meestal doe ik door die pastasaus nog 2 blikjes normale tomatensaus.quote:Pastasauzen uit een pot zijn vaak best vet; zelf tomatensaus maken kan wel lonen. Maar als je dat overdreven vindt, kun je ook wat groenten bakken met stukken tomaat erbij en dat door je pasta scheppen. Bijvoorbeeld een uitje fruiten, wat courgette erbij, een flinke handvol gehalveerde cherrytomaatjes en wat olijven.
Gewokte kip met groente en rijst is lekker. Ik doe er (als ik het eet) veel satesaus bij. Sojasaus/chilisaus ken ik niet. Dat is toch niet dat zoete spul he?quote:Rijst eet je vaak met een sausje, zo kaal is het inderdaad te droog. Ik maak bijvoorbeeld weleens een sausje van o.m. sojasaus en chilisaus, wat ik bij gewokte kip met groente gooi. Maar dat vind je misschien te pittig.
Oh, overmaaltijden lust ik dus niet. Alleen broodjes uit de oven.. Mijn moeder was altijd iets te uitproberend ermee. Maar witvis alleen is wel lekker bij de aardappelen dacht ik.quote:Denk je dat je witvis (waar lekkerbekjes ook van gemaakt zijn) ook lust als het niet gefrituurd is? Bijvoorbeeld in een pakketje met wat groenten en kruiden uit de oven?
Tauge lust ik niet echt. En pinda in een salade?quote:Of een salade met stukjes kip, wortel, lente-ui en tauge, bijvoorbeeld, met pinda's? Zou je zoiets lusten?
Ik hou van soep.quote:Maaltijdsoep moet stevig en vullend zijn, wat je maar wilt. Heb je een blender of staafmixer?
Ik voel me nu al een stuk beter hierover, dus nogmaals bedankt.quote:Heel erg veel vragen Maar ik wil je graag helpen.
Tomaten op sap doe ik de andere helft van de tijdquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Meer bewegen is altijd een goed idee, Inderdaad. Niet alleen voor je lijn!
Verder: als je zelf tomatensaus wilt maken, neem liever een blik tomaten op sap dan een blikje tomatenpuree. Dat is namelijk best zuur! Koop wat italiaanse kruiden om het op smaak te maken, en knoflook is natuurlijk altijd lekker
Tomatenpuree moet best lang sudderen voordat het lekker (=minder zuur) wordt, vind ik. een lepel tomatenpuree door een from scratch gemaakte tomatensaus komt natuurlijk minder hard aanquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Tomaten op sap doe ik de andere helft van de tijdResultaat zit inderdaad wel verschil in, maar ik vind het allebei lekker
Mja, het staat hier ook altijd wel een tijdje te pruttelen en is meer een bij-ingrediënt dan de basis, dat scheelt denk ik ook. Voor 2 personen gebruik ik maar 1 klein blikje. En een beetje Zuid Afrikaanse rode wijn erdoor helpt ook om het wat minder zuur te makenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tomatenpuree moet best lang sudderen voordat het lekker (=minder zuur) wordt, vind ik. een lepel tomatenpuree door een from scratch gemaakte tomatensaus komt natuurlijk minder hard aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |