Dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 20 april 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Eet je eigenlijk havermout omdat je het lekker vindt of omdat het gezond is? Ik zou er niet aan moeten denken persoonlijk.........
Ik vind het lekker (alleen niet die drab die ik nu heb danquote:Op zondag 20 april 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Eet je eigenlijk havermout omdat je het lekker vindt of omdat het gezond is? Ik zou er niet aan moeten denken persoonlijk.........
Heb je de drab wel opgegeten of iets anders genomen?quote:Op zondag 20 april 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het lekker (alleen niet die drab die ik nu heb dan) en dat het gezond is, is mooi meegenomen
.
Klinkt weer lekker positiefquote:Op zondag 20 april 2008 10:23 schreef conleche het volgende:
Gisteren heb ik behalve de taart niet veel raars gegeten. Dus er was geen aankom-schade. Vandaag gaan we weer door met het koolhydraat-arme regime. Het is goed voor m'n motivatie dat er eindelijk weer wat lijkt af te gaan, dus ik hou het nog maar even vol. (en zo moeilijk is dat niet!)
Vandaag ook weer rennen. Ik denk dat ik 8 kilometer ga doen, kijken of dat nog lukt, ik ben al een hele tijd niet verdergegaan als 6 km.
Paar hapjes en toen weggeflikkerd.quote:Op zondag 20 april 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb je de drab wel opgegeten of iets anders genomen?
Als ik nu zou gaan rennen, haal ik de 500 meter nog niet eensquote:Op zondag 20 april 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt weer lekker positief
Succes met die 8km
Dat is wel apart jaquote:Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan rennen, haal ik de 500 meter nog niet eensIk kan echt alleen maar 's middags of 's avonds rennen, gek is dat hè!
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik 's avonds zou gaan rennen.quote:Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan rennen, haal ik de 500 meter nog niet eensIk kan echt alleen maar 's middags of 's avonds rennen, gek is dat hè!
Ik lust bijna alles zeker de gezonde dingenquote:Op zondag 20 april 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Paar hapjes en toen weggeflikkerd.
Nu heb ik twee bolletje crackers.
Eten jullie wel eens dingen die je niet zo lekker vindt, omdat het gezond is?
Als ik iets niet lekker vind, maar het is wel heel gezond, kijk ik of ik het op één of andere manier ergens doorheen kan gooien, zodat ik het minder / niet proef. Ik lust veel groente niet en bij aardappelen met groente en vlees is de groente zo dominant aanwezig, dus ik heb dan liever een groentepakket door m'n pasta ofzo.
En als ik het écht niet lust, dan eet ik het ook niet. Vis bijvoorbeeld eet ik niet. Nu vind ik dat wel passen bij een vegetarische levensstijl (want waarom wel vis en geen vlees), maar anders zou ik het ook niet eten. Alleen vissticks vind ik nog wel lekker, maar die zijn zo gemodificeerd dat het niet gezond meer is.
Ik eet eigenlijk geen dingen die ik niet lekker vind, ook al is het gezond. Dan vervang ik het door iets dat wel lekker is en uit de zelfde groep komt. Ik heb wel het geluk, dat ik echt veel gezonde dingen lekker vind. Behalve bleekselderij lust ik volgens mij wel alle groenten. En pap vind ik niet lekker, maar dat kan je ook vervangen door allerlei andere dingen. Sommige dingen ben ik in de loop der jaren wel lekkerder gaan vinden: ik ben nu dol op bv olijven en koriander, dat vond ik vroeger te sterk van smaak.quote:Op zondag 20 april 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Paar hapjes en toen weggeflikkerd.
Nu heb ik twee bolletje crackers.
Eten jullie wel eens dingen die je niet zo lekker vindt, omdat het gezond is?
Als ik iets niet lekker vind, maar het is wel heel gezond, kijk ik of ik het op één of andere manier ergens doorheen kan gooien, zodat ik het minder / niet proef. Ik lust veel groente niet en bij aardappelen met groente en vlees is de groente zo dominant aanwezig, dus ik heb dan liever een groentepakket door m'n pasta ofzo.
En als ik het écht niet lust, dan eet ik het ook niet. Vis bijvoorbeeld eet ik niet. Nu vind ik dat wel passen bij een vegetarische levensstijl (want waarom wel vis en geen vlees), maar anders zou ik het ook niet eten. Alleen vissticks vind ik nog wel lekker, maar die zijn zo gemodificeerd dat het niet gezond meer is.
Had ik verteld dat mijn vriend de vis van vorige week in het kasteel naar vissticks vond smaken?quote:Op zondag 20 april 2008 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]
En vis vind ik ook heerlijk. Ik denk dat jij wel vis zou kunnen leren eten, als het heeeel lekker zou zijn klaargemaakt? Vind je haring met uitjes ook niet lekker?
Hihi, dat klinkt net als de kleine wilde bosaardbeitjes die hier zomers in de tuin groeien: die smaken naar die chemische aardbeiensnoepjes!quote:Op zondag 20 april 2008 10:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Had ik verteld dat mijn vriend de vis van vorige week in het kasteel naar vissticks vond smaken?
Dat is voor hem positief maar moest er wel om lachen
Dat is ook een goede jaquote:Op zondag 20 april 2008 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, dat klinkt net als de kleine wilde bosaardbeitjes die hier zomers in de tuin groeien: die smaken naar die chemische aardbeiensnoepjes!
Dat vind ik dan wél weer gruwelijk lekkerquote:Op zondag 20 april 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij word je echt makkelijker in de loop der jaren, conleche. Ik eet idd ook bijna alles. Nou ja, behalve vieze dingen als smeerleverworst, maar dat is toch dusdanig bewerkt dat ik het ook ongezond vind.
quote:Op zondag 20 april 2008 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet er echt niet aan denkenIk ben meer van de rosbief en rookvlees enzo.
iedereen legt z'n prioriteiten ergens andersquote:Op zondag 20 april 2008 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat die blokken kaas van de Aldi verboden zouden moeten wordenEcht heel vies. Ik begrijp dat je wat minder te besteden hebt, maar ik zou dan liever minder kaas eten en wel lekkere, dan die Aldi meuk. Begrijp me goed hoor: tegen sommige dingen van de Aldi heb ik niets, maar het meeste spul vind ik toch echt van inferieure kwaliteit.
Oh ja, zó eens hè.quote:Op zondag 20 april 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
fruit ontbijt van de aldi (of lidl) is net zo lekker als die van hero en 1.09 ipv 2.29
sowieso heb je ook bij de albert heyn van die vieze plastic gele rommel dat echt NIETS meer met kaas te maken heeft
ik heb wel eens zelf kaas gemaakt, dus kaas is lekker
hier dus ook niet veel problemen mee.quote:Op zondag 20 april 2008 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de kaas van de Aldi wel lekker. Ik ga sws eens zoeken naar een Aldi hier in de buurt. Kan toch wel schelen voor bepaalde dingen
.
AH Kaas, die hele goedkope in dat plastic SMAAKT ook écht naar dat plasticquote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, zó eens hè.
Ik heb nu kaas van de AH. 'Belegen' geloof ik, gewoon 48+. Ik kon geen extra belegen kaas vinden. Nou, het is geen smerige kaas (zeker niet tussen twee crackers), maar de 'extra belegen' van de Plus is duizendmaal lekkerder en ik geloof niet dat dat alleen maar ligt aan het verschil belegen - extra belegen.
Dat klinkt obsessiefquote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk met eten
Bij iemand anders lust ik alles maar thuis:
melk moet uit m'n melkbeker
koffie uit m'n roze koffie beker
thee uit 1 van m'n drie uit een serie thee bekers
cola in een smal glas of m'n cola glas (melk mag ook in dat smalle glas)
ieder ander drinken in een "gewoon" glas
we hebben vijf soorten eetlepels, ik moet altijd per se met "de goeie"
er zijn twee soorten dessert lepels (verschil zie je bijna niet) maar ik moet ook altijd met "de goeie"
erg eigenlijk
quote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er zijn twee soorten dessert lepels (verschil zie je bijna niet) maar ik moet ook altijd met "de goeie"
erg eigenlijk
Ja, een plak afschaven gaat ook heel raar (er kruimelt van alles af).quote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
AH Kaas, die hele goedkope in dat plastic SMAAKT ook écht naar dat plasticieow.. de Aldi kaas is in vergelijking daarmee goddelijk en vers
ik heb maar 3 no-go's:quote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
erg eigenlijk
Ja zo ziet die kaas er ook uitquote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
AH Kaas, die hele goedkope in dat plastic SMAAKT ook écht naar dat plasticieow.. de Aldi kaas is in vergelijking daarmee goddelijk en vers
Hier is het volgens mij ook echt 5 jaar geleden dat ik chips heb gekochtquote:Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Chips koop ik nooit.
Vind ik erg lekker, maar zó zonde van mijn calorieën. Snoep idem dito (al laat ik me heel af en toe nog wel eens verleiden tot snoepen). Op verjaardagen eet ik overigens nog wel eens chips en andere zoutjes.
Nee, áls ik dan m'n boekje te buiten ga, dan snoep ik liever op niveau en bak ik een cake of een appeltaart oid.
Chips is voor het plebs.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Chips koop ik nooit.
Vind ik erg lekker, maar zó zonde van mijn calorieën. Snoep idem dito (al laat ik me heel af en toe nog wel eens verleiden tot snoepen). Op verjaardagen eet ik overigens nog wel eens chips en andere zoutjes.
Nee, áls ik dan m'n boekje te buiten ga, dan snoep ik liever op niveau en bak ik een cake of een appeltaart oid.
Chips is voor het plebs.
Ik denk beidequote:Op zondag 20 april 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
PFJe bent een beetje autistisch, of gewoon een snob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |