abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 april 2008 @ 10:12:30 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58173029
Weekenddienst is vrij waardeloos idd, vooral op zondag, dan is het ook zo stil en saai op het werk . Op zaterdag werken vond ik altijd nog wel leuk (heb verschillende zomers in een bejaardentehuis gewerkt).

Goedemorgen . Ik zit aan de havermout, maar volgens mij kloppen de verhoudingen niet helemaal . Ik ga toch maar een pakje kopen bij de Aldi. Dat hoef ik alleen maar even op te warmen en het smaakt iig net zo als bij moeder thuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_58173046
Eet je eigenlijk havermout omdat je het lekker vindt of omdat het gezond is? Ik zou er niet aan moeten denken persoonlijk.........
pi_58173057
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Eet je eigenlijk havermout omdat je het lekker vindt of omdat het gezond is? Ik zou er niet aan moeten denken persoonlijk.........
Dat vroeg ik me ook af

Ik moet nog 2 uur wachten voordat we gaan brunchen
  zondag 20 april 2008 @ 10:16:44 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58173072
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Ik vind het lekker (alleen niet die drab die ik nu heb dan ) en dat het gezond is, is mooi meegenomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58173109
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het lekker (alleen niet die drab die ik nu heb dan ) en dat het gezond is, is mooi meegenomen .
Heb je de drab wel opgegeten of iets anders genomen?
pi_58173141
Gisteren heb ik behalve de taart niet veel raars gegeten. Dus er was geen aankom-schade. Vandaag gaan we weer door met het koolhydraat-arme regime. Het is goed voor m'n motivatie dat er eindelijk weer wat lijkt af te gaan, dus ik hou het nog maar even vol. (en zo moeilijk is dat niet!)

Vandaag ook weer rennen. Ik denk dat ik 8 kilometer ga doen, kijken of dat nog lukt, ik ben al een hele tijd niet verdergegaan als 6 km.
pi_58173158
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:23 schreef conleche het volgende:
Gisteren heb ik behalve de taart niet veel raars gegeten. Dus er was geen aankom-schade. Vandaag gaan we weer door met het koolhydraat-arme regime. Het is goed voor m'n motivatie dat er eindelijk weer wat lijkt af te gaan, dus ik hou het nog maar even vol. (en zo moeilijk is dat niet!)

Vandaag ook weer rennen. Ik denk dat ik 8 kilometer ga doen, kijken of dat nog lukt, ik ben al een hele tijd niet verdergegaan als 6 km.
Klinkt weer lekker positief
Succes met die 8km
  zondag 20 april 2008 @ 10:26:13 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58173173
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb je de drab wel opgegeten of iets anders genomen?
Paar hapjes en toen weggeflikkerd.
Nu heb ik twee bolletje crackers .

Eten jullie wel eens dingen die je niet zo lekker vindt, omdat het gezond is?
Als ik iets niet lekker vind, maar het is wel heel gezond, kijk ik of ik het op één of andere manier ergens doorheen kan gooien, zodat ik het minder / niet proef. Ik lust veel groente niet en bij aardappelen met groente en vlees is de groente zo dominant aanwezig, dus ik heb dan liever een groentepakket door m'n pasta ofzo .
En als ik het écht niet lust, dan eet ik het ook niet. Vis bijvoorbeeld eet ik niet. Nu vind ik dat wel passen bij een vegetarische levensstijl (want waarom wel vis en geen vlees ), maar anders zou ik het ook niet eten. Alleen vissticks vind ik nog wel lekker, maar die zijn zo gemodificeerd dat het niet gezond meer is.
Niet meer actief op Fok!
pi_58173186
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt weer lekker positief
Succes met die 8km
Als ik nu zou gaan rennen, haal ik de 500 meter nog niet eens Ik kan echt alleen maar 's middags of 's avonds rennen, gek is dat hè!
pi_58173207
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Als ik nu zou gaan rennen, haal ik de 500 meter nog niet eens Ik kan echt alleen maar 's middags of 's avonds rennen, gek is dat hè!
Dat is wel apart ja ik ren in de ochtend volgens mij het beste.....

Ik heb trouwens zo'n gevoel dat ik in Parijs wel zal afvallen omdat ik dan ook heel anders eet dan nu
De laatste keer dat ik op vakantie was ben ik ook afgevallen
  zondag 20 april 2008 @ 10:30:17 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58173235
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen dat ik 's avonds zou gaan rennen.
Ik denk wel eens: Als het straks zomer is, ga ik lekker vroeg rennen. Uurtje of 6 ofzo, maar ik denk niet dat dat lukt. Dan ben ik gewoon niet helemaal wakker. 's Avonds om een uurtje of 21:30 als het lekker rustig is op straat lukt het beste .
Niet meer actief op Fok!
pi_58173256
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik iets niet lekker vind, maar het is wel heel gezond, kijk ik of ik het op één of andere manier ergens doorheen kan gooien, zodat ik het minder / niet proef. Ik lust veel groente niet en bij aardappelen met groente en vlees is de groente zo dominant aanwezig, dus ik heb dan liever een groentepakket door m'n pasta ofzo .
En als ik het écht niet lust, dan eet ik het ook niet. Vis bijvoorbeeld eet ik niet. Nu vind ik dat wel passen bij een vegetarische levensstijl (want waarom wel vis en geen vlees ), maar anders zou ik het ook niet eten. Alleen vissticks vind ik nog wel lekker, maar die zijn zo gemodificeerd dat het niet gezond meer is.
Ik lust bijna alles zeker de gezonde dingen
Afentoe zoals op stage kan ik niet precies eten wat ik wil maar dan kies ik wel het gezondste
pi_58173281
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik eet eigenlijk geen dingen die ik niet lekker vind, ook al is het gezond. Dan vervang ik het door iets dat wel lekker is en uit de zelfde groep komt. Ik heb wel het geluk, dat ik echt veel gezonde dingen lekker vind. Behalve bleekselderij lust ik volgens mij wel alle groenten. En pap vind ik niet lekker, maar dat kan je ook vervangen door allerlei andere dingen. Sommige dingen ben ik in de loop der jaren wel lekkerder gaan vinden: ik ben nu dol op bv olijven en koriander, dat vond ik vroeger te sterk van smaak.

En vis vind ik ook heerlijk. Ik denk dat jij wel vis zou kunnen leren eten, als het heeeel lekker zou zijn klaargemaakt? Vind je haring met uitjes ook niet lekker?
pi_58173313
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:32 schreef conleche het volgende:

[..]

En vis vind ik ook heerlijk. Ik denk dat jij wel vis zou kunnen leren eten, als het heeeel lekker zou zijn klaargemaakt? Vind je haring met uitjes ook niet lekker?
Had ik verteld dat mijn vriend de vis van vorige week in het kasteel naar vissticks vond smaken?
Dat is voor hem positief maar moest er wel om lachen
pi_58173345
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Had ik verteld dat mijn vriend de vis van vorige week in het kasteel naar vissticks vond smaken?
Dat is voor hem positief maar moest er wel om lachen
Hihi, dat klinkt net als de kleine wilde bosaardbeitjes die hier zomers in de tuin groeien: die smaken naar die chemische aardbeiensnoepjes!
pi_58173478
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Hihi, dat klinkt net als de kleine wilde bosaardbeitjes die hier zomers in de tuin groeien: die smaken naar die chemische aardbeiensnoepjes!
Dat is ook een goede ja
pi_58173899
Volgens mij word je echt makkelijker in de loop der jaren, conleche. Ik eet idd ook bijna alles. Nou ja, behalve vieze dingen als smeerleverworst, maar dat is toch dusdanig bewerkt dat ik het ook ongezond vind.
  zondag 20 april 2008 @ 11:32:12 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58174083
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij word je echt makkelijker in de loop der jaren, conleche. Ik eet idd ook bijna alles. Nou ja, behalve vieze dingen als smeerleverworst, maar dat is toch dusdanig bewerkt dat ik het ook ongezond vind.
Dat vind ik dan wél weer gruwelijk lekker .
Alleen het bederft zo snel...
Niet meer actief op Fok!
pi_58174180

Ik moet er echt niet aan denken Ik ben meer van de rosbief en rookvlees enzo.
pi_58174477
rosbief

hm.....

maar helaas beetje duur beleg, dus kopen we dat eigenlijk nooit
Hebben meestal alleen kaas (groot blok van de aldi), hagelslag en smeerkaas/knoflooksmeerspul
Ja doei.
pi_58174512
havermout. met verse melk van de boer. buiten opeten aan een grote tafel. met vrienden. in het bos

lekkaaah
pi_58174516
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:36 schreef ColdFeet het volgende:

Ik moet er echt niet aan denken Ik ben meer van de rosbief en rookvlees enzo.

Paardenrookvlees
Alleen al lang niet meer op
pi_58174586
ik ben eigenlijk best erg qua eten (soms)

toastjes eet ik met niets, krabsalade of een dun plakje oude kaas.

brood eet ik met hagelslag, soms pindakaas, chocopasta
en met kaas, ham, kipfilet. dingen als worst/pate/gebraden gehakt vind ik mwah niet echt vies. maar ik eet het niet.

en zelfgemaakte (toen ik nog bij de keurslager werkte) uh.. worst? eerst koken, dan insmeren met poeder dan in de oven en dan plakken van snijden. in gewoon, met kaas en van kip. ben den naam kwijt
dat vind ik ook lekker

en eigenlijk eet ik nooit brood. maar wel crackers. fabrieks/supermarkt brood
pi_58174618
oja de enige worst die ik lekker vind is paardenworst lekkere dikke plakken

ik lust wel vlees op brood. maar alleen als ik het gekocht uitgezocht hebt. *dwangneurootje alert *
pi_58174621
Ik vind dat die blokken kaas van de Aldi verboden zouden moeten worden Echt heel vies. Ik begrijp dat je wat minder te besteden hebt, maar ik zou dan liever minder kaas eten en wel lekkere, dan die Aldi meuk. Begrijp me goed hoor: tegen sommige dingen van de Aldi heb ik niets, maar het meeste spul vind ik toch echt van inferieure kwaliteit.
pi_58174654
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat die blokken kaas van de Aldi verboden zouden moeten worden Echt heel vies. Ik begrijp dat je wat minder te besteden hebt, maar ik zou dan liever minder kaas eten en wel lekkere, dan die Aldi meuk. Begrijp me goed hoor: tegen sommige dingen van de Aldi heb ik niets, maar het meeste spul vind ik toch echt van inferieure kwaliteit.
iedereen legt z'n prioriteiten ergens anders
Aldi kaas is binnen te houden voor ons, en ja, we hebben liever dure kaas, maargoed, we geven liever geld uit aan onze motoren dan aan een duur blok kaas
Ja doei.
pi_58174655
fruit ontbijt van de aldi (of lidl ) is net zo lekker als die van hero en 1.09 ipv 2.29

sowieso heb je ook bij de albert heyn van die vieze plastic gele rommel dat echt NIETS meer met kaas te maken heeft
ik heb wel eens zelf kaas gemaakt, dus kaas is lekker
  zondag 20 april 2008 @ 11:57:15 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58174660
Ik vind de kaas van de Aldi wel lekker . Ik ga sws eens zoeken naar een Aldi hier in de buurt. Kan toch wel schelen voor bepaalde dingen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58174684
Amen, conleche!

Er zit hier in de buurt een super kaaswinkeltje, haske duur, maar alla, dan eten we wat minder kaas. Ook nog eens goed voor de lijn
pi_58174690
dat koop/drink ik nooit eigenlijk, maar ik heb de cruesli van de Aldi, en die is ook heel lekker

heb overigens bijna álles van de Aldi...

goedkope zut de gekste, en bijna alles is er lekker, of wordt lekker in combinatie met andere dingen :p
Ja doei.
pi_58174728
Ik heb nog nooit dingen van de aldi of lidl op, geloof toch meer in A merken (als het om eten gaat dan)
Kaas kan inderdaad al snel erg goor/plastic smaken
  zondag 20 april 2008 @ 12:00:03 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58174747
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
fruit ontbijt van de aldi (of lidl ) is net zo lekker als die van hero en 1.09 ipv 2.29

sowieso heb je ook bij de albert heyn van die vieze plastic gele rommel dat echt NIETS meer met kaas te maken heeft
ik heb wel eens zelf kaas gemaakt, dus kaas is lekker
Oh ja, zó eens hè.
Ik heb nu kaas van de AH. 'Belegen' geloof ik, gewoon 48+. Ik kon geen extra belegen kaas vinden. Nou, het is geen smerige kaas (zeker niet tussen twee crackers), maar de 'extra belegen' van de Plus is duizendmaal lekkerder en ik geloof niet dat dat alleen maar ligt aan het verschil belegen - extra belegen.
Niet meer actief op Fok!
pi_58174748
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de kaas van de Aldi wel lekker . Ik ga sws eens zoeken naar een Aldi hier in de buurt. Kan toch wel schelen voor bepaalde dingen .
hier dus ook niet veel problemen mee.
Dure kaas is lekkerder maarjah.. als iets anders ook gewoon eetbaar is

We doen 2 weken met een blok van 800gram ofzo, dus is het ook nog eens extra zuinig
Ja doei.
pi_58174761
Hoe zijn jullie eigenlijk met eten
Bij iemand anders lust ik alles maar thuis:
melk moet uit m'n melkbeker
koffie uit m'n roze koffie beker
thee uit 1 van m'n drie uit een serie thee bekers
cola in een smal glas of m'n cola glas (melk mag ook in dat smalle glas)
ieder ander drinken in een "gewoon" glas

we hebben vijf soorten eetlepels, ik moet altijd per se met "de goeie"
er zijn twee soorten dessert lepels (verschil zie je bijna niet ) maar ik moet ook altijd met "de goeie"

erg eigenlijk
pi_58174772
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, zó eens hè.
Ik heb nu kaas van de AH. 'Belegen' geloof ik, gewoon 48+. Ik kon geen extra belegen kaas vinden. Nou, het is geen smerige kaas (zeker niet tussen twee crackers), maar de 'extra belegen' van de Plus is duizendmaal lekkerder en ik geloof niet dat dat alleen maar ligt aan het verschil belegen - extra belegen.
AH Kaas, die hele goedkope in dat plastic SMAAKT ook écht naar dat plastic ieow.. de Aldi kaas is in vergelijking daarmee goddelijk en vers
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 12:01:32 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58174784
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

er zijn twee soorten dessert lepels (verschil zie je bijna niet ) maar ik moet ook altijd met "de goeie"

erg eigenlijk
Dat klinkt obsessief .

Wat een drukte ineens hier. Ik klik op 'invoeren' en er zijn ook alweer twee / drie anderen die gepost hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_58174804
quote:

erg eigenlijk

Ik ben obsessief met veel dingen maar niet in dat soort dingen
Wel word ik blij van onze nieuwe borden dus die liever dan de oude
pi_58174817
Ik hou ook van A merken
coca cola light is toch wel 1000 maal lekkerder dan pepsi of ieder ander marginaal merk
chips moet toch echt van lays komen

maar als ik dan in de aldi wandel en helemaal zelf tot de conclusie kom dat iets toch wel heel erg veel op een ander product lijkt en het veel goedkoper is dan ben ik zo blij dat het automatisch ook vet lekker smaakt
pi_58174821
PF Je bent een beetje autistisch, of gewoon een snob
  zondag 20 april 2008 @ 12:02:59 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58174826
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

AH Kaas, die hele goedkope in dat plastic SMAAKT ook écht naar dat plastic ieow.. de Aldi kaas is in vergelijking daarmee goddelijk en vers
Ja, een plak afschaven gaat ook heel raar (er kruimelt van alles af).
Ik weet niet: die van de Plus smaakt, ruikt en voelt gewoon veel beter. Ik doe nog een week met dit blok, denk ik en daarna koop ik niet weer kaas van de AH .
Niet meer actief op Fok!
pi_58174843
quote:

erg eigenlijk
ik heb maar 3 no-go's:

lever
karnemelk
grapefruits

Verder ben ik echt heel makkelijk over het algemeen. Natuurlijk zijn er combinaties die ik niet lust en dingen die ik minder lekker vind. Maar zolang bovenstaande dingen er niet in verwerkt zijn zit 't meestal wel goed

Verder heb ik gewoon serviesgoed, maar lust mn melk ook uit een glas.
Frisdrank drinken we nooit (goedkoop én gezond) en nou ja.. ik ben gewoon niet zo moeilijk
Ja doei.
pi_58174849
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja zo ziet die kaas er ook uit Blij dat ik het niet heb gekocht..
  zondag 20 april 2008 @ 12:06:15 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58174888
Chips koop ik nooit.
Vind ik erg lekker, maar zó zonde van mijn calorieën. Snoep idem dito (al laat ik me heel af en toe nog wel eens verleiden tot snoepen). Op verjaardagen eet ik overigens nog wel eens chips en andere zoutjes.
Nee, áls ik dan m'n boekje te buiten ga, dan snoep ik liever op niveau en bak ik een cake of een appeltaart oid .
Chips is voor het plebs .
Niet meer actief op Fok!
pi_58174897
't schijnt overigens ook dat de ES chocolade plastic bevat weet niet of 't een broodje aap is (moet wel, denk ik dan) maar schijnt paar jaar geleden 'ontdekt' te zijn, toen ze de boel gingen 'ontleden'
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 12:07:36 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58174925
Weet iemand trouwens ook welke kazen géén dierlijk stremsel bevatten?
Niet meer actief op Fok!
pi_58174935
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Chips koop ik nooit.
Vind ik erg lekker, maar zó zonde van mijn calorieën. Snoep idem dito (al laat ik me heel af en toe nog wel eens verleiden tot snoepen). Op verjaardagen eet ik overigens nog wel eens chips en andere zoutjes.
Nee, áls ik dan m'n boekje te buiten ga, dan snoep ik liever op niveau en bak ik een cake of een appeltaart oid .
Hier is het volgens mij ook echt 5 jaar geleden dat ik chips heb gekocht
Op verjaardag eet ik het inderdaad ook maar verder niet
Ik wil wel weer een keer appeltaart gaan bakken

Dit was trouwens wel ons 150e topic
pi_58174944
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Chips koop ik nooit.

wij hebben ook nóóit snoep in huis.. Alleen dingen die over zijn van feestjes (borrelnootjes en chips enzo) maar heb laatst nog 2 zakken chips weggegooid
Enige wat we wel eens 'snoepen' is een blokje 76% cacao chocolade.
En idd, dan bak ik wel zelf een appeltaart of iets in die richting.

Als we echt geld uit willen geven dan gaan we lekker uit eten, en dan is 't de calorieën wel waard.. maar het thuis eten? Nope.. dan liever wel eens een blokje kaas met biermosterd ofzo
Ja doei.
pi_58174951
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
PF Je bent een beetje autistisch, of gewoon een snob
Ik denk beide

Snob voorbeeld:
koffie van de starbucks is goor eigenlijk bijna elke koffie tenzij vers gebrand en versgemalen

en als ik dan met vrienden ben: omg een starbucks dat is zooo lekker
en dan sta ik er altijd een beetje bij. haha. ja. lekker..

of in een koffietentje.. ohh ZOO lekker die cappuchino toch P.F
en ik.. eh.. ja. op zich wel...
pi_58174958
Ja doei.
pi_58174959
De oude kaas van de Aldi is wel heel lekker. En hier spreekt een kaas-nerd, ik houd echt van lekkere pittige kaas. Alleen is die dan weer net zo duur als de oude kaas op de markt . Maar zolang ik nog moet werken op dagen dat er markt is hier houd ik wel bij de oude Aldi kaas. Die grote blokken zijn inderdaad vies.
Verder is de Aldi prima voor vanalles, behalve brood en vleeswaren. En de karnemelk en yoghurt zijn goedkoper bij de AH kwam ik laatst achter, dus tot zover mijn alles-is-goedkoper-bij-de-Aldi-idee.

Ik heb net ontbeten met twee geroosterde bruine boterhammen met aardbeien en een beker karnemelk . Het is zulk mooi weer vandaag, en ik wil ergens heen fietsen! Eens even kijken wat er leuk is hier in de buurt, misschien ga ik wel eens naar m'n nieuwe school fietsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')