28 april word loon betaaldquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:46 schreef cyberrobin het volgende:
Volgende week kwam toch weer het loon binnen?
Als de chauffeurs het mee willen nemen wel ja. Maar ik heb ze gezien die te volle zakken weigeren omdat ze zelf op hun kop krijgen bij het lossen.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:56 schreef zuivelman het volgende:
[..]
maar als je er dus meer dan 230 flessen in doet, krijg je dus ook meer ervoor lijkt me??
nog maar 10 dagen tot PK en vakantiegeldquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ja ben ik ook wel voorstander van, is wel makkelijk voor in de OP
Aankomende keren salarissen:
28 april
26 mei
23 juni
21 juli
18 aug.
15 sep.
13 okt.
10 nov.
8 dec.
Weet zo niet wanneer wat er bij zit.
bedoel je week 18 of 19?(die 75 uur)?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:46 schreef wiillie het volgende:
promo voor week 18 gaat over EK voetbal en tevens een grote spaar aktie
nu nog 9quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nog maar 10 dagen tot PK en vakantiegeld
Denk dat die week 18 bedoeld.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:44 schreef crx-boy het volgende:
[..]
bedoel je week 18 of 19?(die 75 uur)?
Week 18 wordt Disneyweken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:46 schreef wiillie het volgende:
promo voor week 18 gaat over EK voetbal en tevens een grote spaar aktie
mjah, klinkt logischquote:Op zondag 20 april 2008 15:22 schreef crx-boy het volgende:
ik ga met willie mee!
zoveel geruchten,zoveel antwoorden!![]()
crx-boy ik bedoelde idd week 19 te slel getupt, heb het uit betrouwbare bron op hkquote:Op zondag 20 april 2008 15:22 schreef crx-boy het volgende:
ik ga met willie mee!
zoveel geruchten,zoveel antwoorden!![]()
We zullen het zienquote:Op zondag 20 april 2008 19:30 schreef wiillie het volgende:
[..]
crx-boy ik bedoelde idd week 19 te slel getupt, heb het uit betrouwbare bron op hk
mega schoonmaakartikelenactie! Iig bij de XL dan.quote:Op zondag 20 april 2008 15:50 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Waar waren die sponsjes nou weer voor nodig gister? Hebben nog een hele doos over.
1 hele doos?quote:Op zondag 20 april 2008 15:50 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Waar waren die sponsjes nou weer voor nodig gister? Hebben nog een hele doos over.
onze sm wil ook zoiets!quote:Op maandag 21 april 2008 10:07 schreef ikbenschipper het volgende:
Een vraag om eens te kijken of ik achter duidelijk verschillen kan komen:
WIj hebben onze HB levering om 15:00 om 17:00 begint een vulploeg van voornamelijk 15jarige koters met vullen.
Ik ben dan ook benieuwd naar de leeftijd van de gemiddelde HB vulploeg en die van de gemiddelde Vers vulploeg ( in personen) het gemiddelde aantal colli en het gemiddelde aantal mensen en het aantal uren waarin de vulling word verwerkt en of de winkel aan het einde van de dag "helemaal" gespiegeld is.
Ik laat hierin de "middagrit" vers die wij krijgen op vrijdag en zaterdag uit gemakzucht en complexietijd tenopzichte van de andere ritten buiten beschouwing.
Momenteel ziet het staatje er dan als volgt uit
Houdbaar
Aflevertijd: 15:00
Aantal vuluren: 2 a 3
Gemiddeld aantal colli's: 1500
Gemiddeld aantal mensen: 17
Aantal 15 jarige of jonger: 15
Aantal 16 jarige of ouder : 2
Hele Houdbaar spiegelen : Ja
Restanten meelopen: Ja
Vulnorm: Gemiddeld 55 colli
Vers
Aflevertijd 19:00
Aantal vuluren: 3
Gemiddeld aantal colli's: 1600
Gemiddeld aantal mensen: 8
Aantal 15 jarige of jonger: 0
Aantal 16 jarige of ouder: 8
Hele Vers spiegelen: Ja
Vulnorm: Tussen de 50 en 200 colli per uur (i.v.m. assortimentsgroepen als Kies en Kook en Traiteur)
Mijn bedrijfsleider wil bij Houdbaar zelfs naar 20 man toe! Geef jullie mening over hou jullie vulploeg er uit ziet waar staan de vulnormen op en worden de restanten iedere avond meegelopen?
die's al oud hoorquote:
Dergelijke bakken zijn nog altijd te bestellenquote:Op maandag 21 april 2008 19:39 schreef Rudy_F1 het volgende:
Beste ah-collega's,
Wie kan mij helpen? Ik ben met een aantal collega's van filiaal 1151 (Leidschendam) op zoek naar een ouderwetse plastic-bak. Tot ongeveer een klein jaar geleden gebruikten wij een dergelijke bak in het magazijn om plastic in te verzamelen. Onze nieuwe ASM vond het maar niets en heeft vaak geprobeerd dit ding weg te halen, maar wij hebben hem indertijd telkens weer terug gezet. Puur voor de lol. Totdat de ASM hem echt persoonlijk een keer retour heeft gestuurd
. Nu ik afgelopen zaterdag na bijna 8 jaar mijn ontslag heb ingediend, leek het me geweldig een goede grap uit te halen bij m'n ASM door een dergelijke plastic bak weer terug te krijgen. Mijn vraag is dus: weet 1 van jullie misschien nog zo'n bak ergens te staan? Misschien in je eigen filiaal, een ander filiaal, een DC? Hieronder vind je een foto ervan...
[ afbeelding ]
Hoop van jullie te horen
Dergelijke randdebielen dienen de teamleiders wat aan te.quote:Op maandag 21 april 2008 18:27 schreef biel het volgende:
[..]
onze sm wil ook zoiets!
alleen hebben wij van die rand debielen die nog geen 20 collie in het uur vullen!
wat moet ik daarmee?
ik red die 50 wel.......maar meestal moet ik de rest afmaken voor hun!
iemand een tip?
nou,wij hebben per dag ongeveer 1000 collie en dat moeten wij in 3 uur weg hebben!quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dergelijke randdebielen dienen de teamleiders wat aan te.
Ik wil wel opmerken bij mijn staatje dat het aantal 15 jarige niet echt vrijwillig is, wij kunnen namelijk bijna niet ouder krijgen en de oudere gaan dan dus naar de VERS die wij tussen 19:00 en 22:00 vullen.
Ik probeer een beetje inzicht te krijgen in wat iedereen met een hoe grote vulploeg moet wegwerken. (en als iemand er bij weet hoeveel uren ze over budget gaan/ onder budget blijven ben ik er eventueel ook in geintreseerd)
jij heb makkelijk praten!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:49 schreef zuivelman het volgende:
zelfs mensen die 20 collie in het uur vullen kan je leren sneller te werken..
en anders neem je een ander..of meerdere anderen voor mijn part..
overhaaste conclusie...quote:Op woensdag 23 april 2008 00:08 schreef biel het volgende:
[..]
jij heb makkelijk praten!
jij zal ook wel zo'n teamleider zijn die alleen maar orders loopt uit te delen!
ik moet me 4x per week helemaal gek vullen!
3 x 50 x 7= 1050 collquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:32 schreef biel het volgende:
[..]
nou,wij hebben per dag ongeveer 1000 collie en dat moeten wij in 3 uur weg hebben!
met ongeveer 7 mensen!
maar dan moeten wij ook eerst de restanten doen en ook nog de winkel spiegelen!
maar het blijft altijd lastig met mensen die 20 collie in het uur vullen!
Mee oneens je kan sommige nog zoveel begeleiden ze zullen het NOOIT halen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:49 schreef zuivelman het volgende:
en anders neem je een ander..of meerdere anderen voor mijn part..
Dan heb ik vast makkelijk praten als teamleider. NOT dus, ik vul mee met me vulploeg als het kan dat valt namelijk ook onder je werk , mensen begeleiden en beter maken! (zie hieronder verder)quote:Op woensdag 23 april 2008 00:08 schreef biel het volgende:
[..]
jij heb makkelijk praten!
jij zal ook wel zo'n teamleider zijn die alleen maar orders loopt uit te delen!
ik moet me 4x per week helemaal gek vullen!
50 colli per uur is lucht (net als 55 colli per uur) a peach of cake, ik ben zelf vanaf jong vulploegertje opgegroeid tot wat ik nu ben, ik heb dus alle besef hoe en wat. Ik kan meepraten over vulnormen die gehaald moeten worden etc. En dat is bij ons een nadeel 5 snelle vullers zijn benoemd tot teamleider waardoor ze minder mogen en kunnen vullen, je merkt dat wel direct.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:07 schreef zuivelman het volgende:
[..]
overhaaste conclusie...
ik vul me alle dagen dat ik dr ben me helemaal te pletter, JUIST omdat er van die debieltjes rondlopen die hun norm niet halen..
en JUISt omdat ik ook een TL heb, die ze allemaal (maar) 50colli per uur wil laten vullen.. met als gevolg dat als ik om 6uur binnen kom dr nog een shitload aan nieuwe vracht staat die ik dan met zo'n debieltje weg moet vullen..
Ja ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef biel het volgende:
ik werk trouwens in utrecht bij een AH!
zijn er hier nog meer mensen uit utrecht?
oh wat leuk!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:29 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ja ik.
Er zijn nog wel meer mensen die in een AH werken in Utrecht in de topic.
Ik zit bij de AH-XL in Overvechtquote:Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef biel het volgende:
[..]
oh wat leuk!
ik zit op de vondellaan!
wie nog meer dan?
Tot 5 km word er niks vergoed, ik woon 6 km van me werk en krijg 6,34 vergoed per periode. Dus als je voor een km 6,34 zou krijgen dat keer 29 is een leuk bedragje..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen van A'dam naar Ijmuiden maar vroeg me af hoeveel de reiskostenvergoeding is voor +/- 34km.
Ga misschien anders regelen dat ik tijdelijk wordt overgeplaatst(antikraak woning..), zijn er hier mensen die in de AH van IJmuiden werken en is het een beetje gezellig daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh leuk, de vondellaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef biel het volgende:
[..]
oh wat leuk!
ik zit op de vondellaan!
wie nog meer dan?
nou bedankt!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Oh leuk, de vondellaan.Zat op die school ernaast, vond het echt een rot AH.
zoals ik dus in het 2e gedeelte al zei.. dan neem je dus een ander..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:49 schreef zuivelman het volgende:
en anders neem je een ander.. of meerdere anderen voor mijn part..
Mee oneens je kan sommige nog zoveel begeleiden ze zullen het NOOIT halen!
ik ken er wel een paar die zijn begonnen als vuller.........maar die nu totaal 180 graden zijn gedraait!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:20 schreef zuivelman het volgende:
[..]
zoals ik dus in het 2e gedeelte al zei.. dan neem je dus een ander..
kaf van het koren scheiden.. en het feit dat je als vulploeger bent begonnen lijkt me niet heel erg speciaal, want dat is met (voor zover ik weet) elke TL wel..
Ach, ben je niet de enigequote:Op woensdag 23 april 2008 20:14 schreef biel het volgende:
[..]
nou bedankt!
maar ik werk er pas 2 maanden!
en ik ben het nu eigelijk al zat!
als ik de rest van mijn "collega's"zie!
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Tot 5 km word er niks vergoed, ik woon 6 km van me werk en krijg 6,34 vergoed per periode. Dus als je voor een km 6,34 zou krijgen dat keer 29 is een leuk bedragje..
volgens mij krijg je van 6 tot 15 km meer dan de kilometers daarna. Tot max 50km dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
er is idd een max!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:49 schreef mvt het volgende:
[..]
volgens mij krijg je van 6 tot 15 km meer dan de kilometers daarna. Tot max 50km dacht ik.
niet over AH zelf in ieder gevalquote:Op donderdag 24 april 2008 00:22 schreef crx-boy het volgende:
[..]
er is idd een max!
en 29x het bedrag wat banaan zegt.......dat werkt niet zo!
maar waar hebben we het over!![]()
1100 euro voor een stukje ijzer?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dergelijke bakken zijn nog altijd te bestellenHet is een overbodig artikel wat iedere keer na een verbouwing weer terugkeert (Hij kost 1100 euro) en die wij weer retour sturen, voor ons plastic hangen wij een kartonzak in een container en daar gooien wij gewoon ons plastic in:). Zak vol? Nieuwe container met zak plaatsen en klaar is kees (euh ivo) Hoef je niks te legen scheelt een hoop werk, wij hebben een dergelijke bak dus niet omdat wij net zo als je ASM zijn
en hem dus retour hebben gestuurd.
dat is wel makkelijk praten!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:20 schreef zuivelman het volgende:
[..]
kaf van het koren scheiden.. en het feit dat je als vulploeger bent begonnen lijkt me niet heel erg speciaal, want dat is met (voor zover ik weet) elke TL wel..
het is wel makkelijk om naar anderen te wijzen. heb je er wel eens over nagedacht wat jou rol zou kunnen zijn om anderen beter te maken. en ben je dan werkelijk beter als dat je denkt dat je bent???quote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef biel het volgende:
[..]
dat is wel makkelijk praten!
ik mag geen mensen aannemen!en de mensen die onze sm aanneemt voldoen echt niet!
en als je er wat van zegt krijg je te horen van"doe nou maar gewoon je werk,doe ik de rest"
volgens mij voldoet de sm ook niet echt bij ons!
maar ja
andere beter maken?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef amstelfan het volgende:
[..]
het is wel makkelijk om naar anderen te wijzen. heb je er wel eens over nagedacht wat jou rol zou kunnen zijn om anderen beter te maken. en ben je dan werkelijk beter als dat je denkt dat je bent???
dat is wel lekker!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:26 schreef Renesite het volgende:
Nou, vanaf zaterdag weer aan de bak. Koninginnedag van 10 tot 20 werken!!
geen tijd voor bestaat niet bij ah, je moet er tijd voor maken. dan zal je zie dat je anderen beter maaktquote:Op donderdag 24 april 2008 21:30 schreef biel het volgende:
[..]
andere beter maken?
laat me niet lachen.........daar heb ik geen tijd voor!ik moet al mijn tijd in het vullen stoppen om de anderen te compenseren!
tuurlijk....als ik daar tijd voor maak en ik mijn vulling niet red moet ik langer blijven!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:43 schreef amstelfan het volgende:
[..]
geen tijd voor bestaat niet bij ah, je moet er tijd voor maken. dan zal je zie dat je anderen beter maakt
Koninginnedag is 200% idd. Als je die dag normaal al werkt zelfs 300 geloof ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:32 schreef biel het volgende:
[..]
dat is wel lekker!
je krijgt dan toch extra geld?
dat klinkt wel heel erg logisch.. je SM die niet voldoet.. jaja, tegenwoordig maken ze iedereen maar SM of niet?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef biel het volgende:
[..]
ik mag geen mensen aannemen!en de mensen die onze sm aanneemt voldoen echt niet!
en als je er wat van zegt krijg je te horen van"doe nou maar gewoon je werk,doe ik de rest"
maar ja
nou ik weet niet hoelang hij bij AH werkt,maar ik denk dat ik het ook wel weet hoe AH werkt.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:41 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg logisch.. je SM die niet voldoet.. jaja, tegenwoordig maken ze iedereen maar SM of niet?
en je doet je werk neem ik aan toch als je mensen beter maakt?? xou zeggen: luister naar amstelfan volgens mij weet die best hoe AH in mekaar steekt![]()
als je het zo kut vind waar je nu zit ( vondellaan toch?) dan vraag je of je overgeplaats kan worden?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:47 schreef biel het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoelang hij bij AH werkt,maar ik denk dat ik het ook wel weet hoe AH werkt.
en ik zeg niet dat ze maar iedereen SM maken maar in mijn beleving voldoet onze SM niet echt.
vind trouwens wel dat ze bij ons wel iedereen maar TL hebben gemaakt.
die praten ook alleen maar en doen voor de rest niets
heb ik ook aan gedacht ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:48 schreef zuivelman het volgende:
[..]
als je het zo kut vind waar je nu zit ( vondellaan toch?) dan vraag je of je overgeplaats kan worden?
Dat iedere TL als VPL is begonnen mag ik wel hopen ja ;-) Alhoewel word er nu ook extern teamleiders aangetrokken he, ik ben daar geen voorstander van. En idd daar namen we dan ook met genoegn afscheid van (de extreme gevallen;)) maar helaas is onze markt niet zo groot, in Amstelveen staan ze over het algemeen helaas niet in de rij te wachten om in dienst bij ons te komen :s.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:20 schreef zuivelman het volgende:
[..]
Die opmerking was naar mij bedoeld en daar heb ik net al op gereageerd.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef biel het volgende:
[..]
maar ja
Er zijn veel mensen (en soms in mijn ogen ontrecht) als teamleider benoemd terwijl een deel van de werkzaamheden die een teamleider zou moeten doen (waaronder het voeren van een tweede gesprek met sollicitanten) nog altijd niet gedaan word door de teamleiders.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:47 schreef biel het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoelang hij bij AH werkt,maar ik denk dat ik het ook wel weet hoe AH werkt.
en ik zeg niet dat ze maar iedereen SM maken maar in mijn beleving voldoet onze SM niet echt.
In negatieve zin bedoel je neem ik aan ;-) Ja ik snap dat niet, alhoewel er loopt er bij ons ook 1 rond maar ja daar doe je zelf niks aan dat soort TL's vallen vanzelf door de mand.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:33 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik ken er wel een paar die zijn begonnen als vuller.........maar die nu totaal 180 graden zijn gedraait!
Officieel ben i khet hier 100% mee eens, alleen ligt het wel aan de houding van je TL's of je hier de tijd in kan steken denk ik zo, als je het wilt en je TL rekent je vervolgens iedere keer af omdat je inplaats van die 70 colli waar hij van uit gaat opeens 60 colli vult omdat je je collega's beter wil maken dan heb je er ook niks aan natuurlijk. Een dergelijke houding hangt dus ook af van je teamleiders en of die dingen oppakken enzo. Als teamleider heb je daar natuurlijk een voortrekkersrol in. Dit laatste word heel veel door de huidige teamleiders vergeten, dat er van ze verwacht word een voorbeeld functie op de vloer uit te oefenen en mensen moeten begeleiden en beter moeten maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef amstelfan het volgende:
[..]
het is wel makkelijk om naar anderen te wijzen. heb je er wel eens over nagedacht wat jou rol zou kunnen zijn om anderen beter te maken. en ben je dan werkelijk beter als dat je denkt dat je bent???
ja bij ons!quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:51 schreef biel het volgende:
[..]
heb ik ook aan gedacht ja.
maar kan jij een filiaal noemen in utrecht waar het beter is
ik denk ook niet dat er veel TL's daar aan toe zijn!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:50 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die opmerking was naar mij bedoeld en daar heb ik net al op gereageerd.
[..]
Er zijn veel mensen (en soms in mijn ogen ontrecht) als teamleider benoemd terwijl een deel van de werkzaamheden die een teamleider zou moeten doen (waaronder het voeren van een tweede gesprek met sollicitanten) nog altijd niet gedaan word door de teamleiders.
negatief?dat noem ik gewoon realistischquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ja bij ons!
als je iedere dag van 09.00-11.00 en van 14.00-16.00 kan werken mag je bij ons zo beginnen!
alhoewel ik dan wel eerst dat negatieve eruit zal moeten slaan!
Alle teamleiders uit de lichting t/m Oktober hebben inmiddels al hun cursissen (incl sollicitatie gesprekken voeren) afgerond tenzij ze niet konden. Dus dat zouden ze gewoon moeten kunnen. De ontwikkeling was al jaren gaande, filiaalen waar vroeger 2 VM's stonden draaide al ver voor de invoering op 1 VM, dis doorstroomde naar ASM. De Functie VS was bij ons op verkoopklaar al dezelfde als die van de huidige teamleiderquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:07 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat er veel TL's daar aan toe zijn!
dit zijn altijd VM taken geweest die daar soms een opleiding van jaren voor gehad hebben en dan word er verwacht dat TL's dat opeens gaan doen!
(trouwens wel een slimme zet van AH om een partij VM's(met wat hogere salarisen)te vervangen door TL's)
Euh naar amstelveen komen als je van 17-19 kan werken of van 19-22 :-pquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ja bij ons!
als je iedere dag van 09.00-11.00 en van 14.00-16.00 kan werken mag je bij ons zo beginnen!
alhoewel ik dan wel eerst dat negatieve eruit zal moeten slaan!
Dus jij denkt dat je na de cursus leidinggeven 2 een sol. gesprek kan voerenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Alle teamleiders uit de lichting t/m Oktober hebben inmiddels al hun cursissen (incl sollicitatie gesprekken voeren) afgerond tenzij ze niet konden. Dus dat zouden ze gewoon moeten kunnen. De ontwikkeling was al jaren gaande, filiaalen waar vroeger 2 VM's stonden draaide al ver voor de invoering op 1 VM, dis doorstroomde naar ASM. De Functie VS was bij ons op verkoopklaar al dezelfde als die van de huidige teamleider![]()
Dan ben je in mijn ogen blind voor de problemen...... Dergelijke teamleiders veroorzaken in een teamleiderteam dergelijke frustraties dat het de samenwerking niet ten goede komt, om dergelijke redenen moet je met zulke TL's als SM of ASM meteen in gesprek. Ik sluit liever 1 avond in de week meer dan te moeten werken met een dergelijke collega.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:30 schreef crx-boy het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je na de cursus leidinggeven 2 een sol. gesprek kan voeren![]()
En zeker niet als je(zoals je altijd ziet bij dit soort cursusen waar mensen in een groep moeten gaan spreken)je lekker gaat verstoppen omdat je bang bent in een groep te praten!
Dan kan je natuurlijk zeggen"die vallen in de praktijk wel door de mand",maar ik denk dat er een hoop filiaalen zijn die blij zijn met die TL's!(anders moet er bijv.iedere dag dezelfde(wel functionerende)TL sluiten!
En de zaken als sol. gesprekken voeren,planningen maken of beoordelings gesprekken voeren bewaren we wel ff tot later![]()
Dankjewel !!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:47 schreef biel het volgende:
[..]
ik weet ook wel wie jij bent.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef Stammies het volgende:
[..]
Dankjewel !!
Ik ben 31 maart op de Vondellaan begonnen al tl kassa!! Wij hebben maar 3 tl's he, dat weet je? We hebben 1tje voor hb/dv/vs en 2 voor kassa. En als je ziet wat voor winkel de Vondellaan een jaar geleden was, en wat ie nu is zeg ik dat onze SM een geweldige job heeft verricht. Een jaar geleden werd er 1x per week gedweild en zat er om 5 uur regelmatig maar 1 cassiere.
Maar ik vind het inderdaad een winkel waar nog een hoop te verbeteren valt, maar als we met z'n allen de schouders eronder zetten kunnen we er een hoop bereiken.
zou wel bevorderlijk zijn voor de sfeer.. maar hé, als het regent in mei...quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:51 schreef biel het volgende:
[..]
ik weet ook wel wie jij bent.
maar als je zegt dat iedereen zijn schouders eronder moeten zetten moeten jullie ook eens kijken naar de rest!
waardeering=0!dat gevoel heb ik iig......en wat je zegt over je(onze) sm,tja je heb gewerkt met hem in een ander filiaal,dus ik vind het niet zo gek dat je hem goed vind![]()
maar ik ga maar stoppen.......anders lijkt het teveel op "slowchat".
schijnt de zon er waarschijnlijk niet bij?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:41 schreef zuivelman het volgende:
[..]
zou wel bevorderlijk zijn voor de sfeer.. maar hé, als het regent in mei...
is de tijd voor zuivelman voorbij?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:53 schreef biel het volgende:
[..]
schijnt de zon er waarschijnlijk niet bij?
yup is bekendquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:12 schreef blrrrt het volgende:
Weet iemand al meer over die 75 uur van week 19??
inmiddels niet meerquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Nope afwachten nog steeds. Over 3 uurtjes werken van 13:30 tpt 22:15
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:53 schreef biel het volgende:
[..]
schijnt de zon er waarschijnlijk niet bij?
mijn tijd is nog pas net bezig hoorquote:
hmmm......75 uur voor een wijnmarkt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:20 schreef Chateau_Migraine het volgende:
DaT GeZeUr OvEr DiE WaP VaN WeEk 19.
Ik ZaL HeT DaN mAaR MeTeEn VeRteLlEn:
WiJnMaRkT
dat heeft dan niks te maken met die 75 uur die in de wap staan lijkt me!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef Renesite het volgende:
Iets met stickertjes
5 mei van 6 tot 8 hele winkel voorzien van nieuwe stickers (die prijskaartjes) met 40 man
dat bedoelde die vast spreekwoordelijk..quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:06 schreef crx-boy het volgende:
[..]
dat heeft dan niks te maken met die 75 uur die in de wap staan lijkt me!
2 uur maal 40 man is al gauw 80 uur!en dus geen 75
Zoiets zal het wel zijn ja, maar de vraag is dan waarom moeten er nieuwe stickers komen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef Renesite het volgende:
Iets met stickertjes
5 mei van 6 tot 8 hele winkel voorzien van nieuwe stickers (die prijskaartjes) met 40 man
misschien vonden ze het oranje niet meer mooiquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, maar de vraag is dan waarom moeten er nieuwe stickers komen?
mss worden alle prijzen met 20 cent verlaagd?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, maar de vraag is dan waarom moeten er nieuwe stickers komen?
hahaha.. dat zou wel grappig zijn...quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef crx-boy het volgende:
[..]
mss worden alle prijzen met 20 cent verlaagd?
Maar jij zegt dat het bekend is dus?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef zuivelman het volgende:
[..]
misschien vonden ze het oranje niet meer mooi
Ze zoeken 40 man, ze houden dan ook wat over, en sommigen komen een uur eerder om 6 uur terwijl ze om 7 uur moeten beginnen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:17 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat bedoelde die vast spreekwoordelijk..
Doe is vertellen dan als je zegt dat je het weet..quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:45 schreef zuivelman het volgende:
[..]
yup is bekend
[..]
inmiddels niet meer
sollicitatieformulier halen (bij de servicebalie) invullen en wachten tot ze je bellen..quote:Op maandag 28 april 2008 00:31 schreef poffu het volgende:
Iemand ervaring met het solliciteren via de albert heijn internet pagina? ik wil ff tijdelijk wat vakken vullen ind e vakantie (5 havo scholier ZzzzzZZZ) en heb gesolliciteerd via het internetformulier. Netjes een CV een sollicitatiebrief toegevoegd.
Of is het gewoon slimmer om naar mn plaastelijke appie te gaan en bij de balie te vragen waar ik kan solliciteren.
Ik heb dit namelijk nog nooit gedaan bij een supermarkt. Moet ik een formulier halen oid?
Tja dat moet wel communicatiecontainer van vrijdagavondquote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef zuivelman het volgende:
hoorde ook verhalen over dat dat hele ding met wijnmarkt misschien niet waar is..
en dat zelfs de om's het niet weten uit concurrentieoverwegingen (das een gaaf woord:P)
maar hé, communicatiecontainer week 18 gok ik?
Wij gaan zondag inderdaad met een mannetje of 20 aan de slag om de klus te klaren.quote:Op maandag 28 april 2008 08:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Tja dat moet wel communicatiecontainer van vrijdagavondEn dan zaterdagavond maar beginnen met de ombouw/omstickering or whatever. En anders Zondag 4 mei.
Denk dat wij met een man of 6 tot 10 het gaan doen afhankelijk van wat ze in gedachten hebben aangezien er voor de promo van afgelopen week ook 6 uur stond terwijl we daar toch in 4,5 uur mee klaar waren (altans onze promotopperquote:Op maandag 28 april 2008 08:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij gaan zondag inderdaad met een mannetje of 20 aan de slag om de klus te klaren.
De nieuwe commercial is trouwens weer hilarisch.
Daar sluit ik me geheel bij aanquote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef About2Break het volgende:
Inderdaad, kan het goed gebruiken bijv. voor GTA4
quote:Op maandag 28 april 2008 01:05 schreef zuivelman het volgende:
[..]
sollicitatieformulier halen (bij de servicebalie) invullen en wachten tot ze je bellen..
via internet werkt als het goed is ongeveer hetzelfde.. (het wachten tot ze je bellen)
succes
Bij onze Appie hebben we niet eens sollicitatie formulieren bij de balie.quote:Op maandag 28 april 2008 08:25 schreef ikbenschipper het volgende:
@ Poffu ik zou naar de plaatselijke AH gaan om een sollicitaatieformulier te halen dan weet je met meer zekerheid iwaar je terehct kunt als het echt heel lang duurd voordat je gebeld word, bij een internet sollicitatie is dat minder.
niet :squote:Op maandag 28 april 2008 10:56 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
[..]
Bij onze Appie hebben we niet eens sollicitatie formulieren bij de balie.
Dankuquote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef ikbenschipper het volgende:
@ Edwinuss jeps inclusief vakantiegeld
@ Monotomo pas in de middag he.
moeten ze dan gelijk een afspraak met je sm maken ofzo?quote:Op maandag 28 april 2008 10:56 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
[..]
Bij onze Appie hebben we niet eens sollicitatie formulieren bij de balie.
Ik wil gewoon mijn loon. Nu!quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef zuivelman het volgende:
gaan we weer,
geld moet weer bijna binnenkomen... krijgen we zo weer de vragen of er nou PK bijzit enzo..
en hoeveel je wel niet verdient...
jaja, zolang het maar niet over de AH zelf gaat
Ja daar kom het wel op neer.quote:Op maandag 28 april 2008 11:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
niet :s
Het is bij jullie wel bekend dat je deze tegenwoordig gewoon via winkelweb kunt uitdraaien en geen blokken meer kunt bestellen.
Bij jullie "moeten" mensen dus via internet solliciteren :s
Mag ik vragen wat je bron is?quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef wiillie het volgende:
per 1 mei komt er een doorberekening van verpakkings-belasting. hier is die 75 uur voor.
alle stickers moeten vervangen worden.
op de kassabon komt ook te staan hoeveel de klant betaald voor de verpakking
je mag het vragen, maar bronnen geef je niet prijs.quote:Op maandag 28 april 2008 21:37 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je bron is?
Ik moet in ieder geval ook werken a.s. zondag, ik zie het wel.
lul niet je heb het van bielquote:Op maandag 28 april 2008 21:55 schreef wiillie het volgende:
[..]
je mag het vragen, maar bronnen geef je niet prijs.
het is dichter bij je dan je denkt????
Ja me pa dacht het inderdaad ook, maar hij wist het niet zeker. Als je hem bedoeld in ieder geval.quote:Op maandag 28 april 2008 21:55 schreef wiillie het volgende:
[..]
je mag het vragen, maar bronnen geef je niet prijs.
het is dichter bij je dan je denkt????
je pa weet het mss wel!quote:Op maandag 28 april 2008 23:02 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ja me pa dacht het inderdaad ook, maar hij wist het niet zeker. Als je hem bedoeld in ieder geval.![]()
Zoals crx-boy zegt, denk niet dat iemand het zeker weet.
Je zou best wel is gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef wiillie het volgende:
per 1 mei komt er een doorberekening van verpakkings-belasting. hier is die 75 uur voor.
Hoezo zou die het niet tegen mij zeggen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:17 schreef crx-boy het volgende:
[..]
je pa weet het mss wel!
franchischers weten het nl. nog al snel![]()
maar ik verwacht niet dat hij het dan tegen jou zegt!
Dan ben je ook blij als je net die 75 uur hebt ingepland.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je zou best wel is gelijk kunnen hebben.
Vandaar ook de clou "continu concurrentieonderzoek en het kan kort van tevoren nog worden afgeblazen". Als de concurrentie de prijzen niet verhoogd door de verpakkingsbelasting gaat de verhoging bij AH ook niet door.
zoals er ook(vertakt) op winkelweb staat!quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef wiillie het volgende:
ja, ze gaan AH ombouwen naar gamma, dat zeg ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:08 schreef Fessie het volgende:
Ahjoh, helemaal nix geen alle prijsjes vervangen, of super voetbal ombouw joh.
Ze willen dat in elk filiaal de kleur blauw 2 tinten donkerder moet![]()
Dus niet schrikken bij de hb levering van zaterdag, als je 2 containers met verfbenodigheden tegenkomt
que?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:01 schreef crx-boy het volgende:
[..]
zoals er ook(vertakt) op winkelweb staat!
je bent echt de goeiste wiillie
hahaha.. dat denk ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:53 schreef amstelfan het volgende:
[..]
ja, ze gaan AH ombouwen naar gamma, dat zeg ik
jammer.. is wel lekker verdienen..quote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef Monotomo het volgende:
Bij ons niet, stond ingepland van 9 - 18 (300%) maar ben maar naar huis gegaan.
Nee, klopt. Het is gewoon te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:54 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat is al eerder beweerd.. maar lijkt me niet dat je precies weet hoe en/of wat??
Nog 1dagje. En dan weten we het zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:30 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is gewoon te belachelijk voor woorden.
Morgen wordt het bekend gemaakt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:50 schreef zuivelman het volgende:
[..]
Nog 1dagje. En dan weten we het zeker.
O bedoel je zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorzien van allemaaaaal nieuwe kaartjes!
vragen,vragen........de grote man bij AH zal het vrijdag wel uitleggen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:14 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
O bedoel je zo, ik snap eigenlijk niet als het inderdaad is wat we nu denken, waarom het allemaal in een keer moet.
de grote man?? dat ben jij toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:14 schreef crx-boy het volgende:
[..]
vragen,vragen........de grote man bij AH zal het vrijdag wel uitleggen!
Omdat anders de prijzen op het schap niet kloppen met de prijzen in het systeem?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:14 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
O bedoel je zo, ik snap eigenlijk niet als het inderdaad is wat we nu denken, waarom het allemaal in een keer moet.
+1 Scherp.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Omdat anders de prijzen op het schap niet kloppen met de prijzen in het systeem?
hahaha.. dat zou wel tof zijn..quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:41 schreef Fessie het volgende:
En maar blijven denken dat het stickertjes zijn he:) Neej joh!! Alles wordt KNAL ORANJE gemaakt enzo:) Doelen geplaatst ipv bacarellas, Een hele grasmat over de vloer die éérs nog gemaaid en belijd moet worden!! zelfs dat alleen al kost je 40 uur :-)
Dat is voor mij de reden om pas vrijdag en zaterdag me mensen voor zondag te zoeken. Er zijn 5 teamleiders ie willen werken. Dus indien nodig kom ik dan al op 40 uur, Maar ik zie het allemaal wel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:18 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Dan ben je ook blij als je net die 75 uur hebt ingepland.
Veel sterkte voor iets waar 75 uur in totaal voor staat kan ik je zeggen dat je dat niet redquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:42 schreef danieltje16 het volgende:
We hebben zondag met z'n 3en 3 uur voor de klus
Officieel wel ja maar meestal word er gewoon 4 weken gehanteerd vamaf het moment van ontslag nemen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef UncleSam het volgende:
Het salarisperiode waar je nog in zit moet je volmaken, en dan dacht ik nog een hele nieuwe salarisperiode. Dus minimaal 4 weken.
Dacht ik dan tenminste.
Bart, ik kom nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:53 schreef blrrrt het volgende:
En het is dus inderdaad de verpakkingsbelasting...
Ruim honderd uur stickertjes vervangen dus zondag.
Je zit op je stage al genoeg op die stoel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:47 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Bart, ik kom nietOf ik ga wel op een bureaustoel zitten en delegeren
je moet wel je plaats weten he, maar ik denk dat amstelfan nog groter isquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:57 schreef crx-boy het volgende:
[..]
nee zuivelman.......wiillie is groter!
iig letterlijk!
Dat was van de week al bekend gemaakt op winkelweb.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:16 schreef ikbenschipper het volgende:
Tja en dan krijg je dus gewoon niet de posttas vrijdag:s
Idd, daarom heb ik met onze SM stickers gevouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:16 schreef ikbenschipper het volgende:
Tja en dan krijg je dus gewoon niet de posttas vrijdag:s
Tja, ze verneuken je waar je bij staat. In de kranten stond ook zo mooi een citaat van een woordvoerder van AH: "Wij verhogen niet graag de prijzen."quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:17 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
1% verhogen, aan het schap van de brie van 2 euro heb ik toch echt een 2,50 kaartje moeten hangen
Inderdaad, trouwens ik moet wel wat vaker wat centjes erbij plakken zodat we daarna weer lekker kunen roepen dat de prijs omlaag gaatquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tja, ze verneuken je waar je bij staat. In de kranten stond ook zo mooi een citaat van een woordvoerder van AH: "Wij verhogen niet graag de prijzen."
Daarom greep AH de prijsverlaging van enkele centen van A-merken ook aan om de prijzen van de huismerken flink te verhogen.
Hier is de troep nog niet binnen, tell me morequote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:30 schreef Simsfan88 het volgende:
Iemand die actie van volgende week al gezien? Zo schattig die baby knuffeltjes![]()
Een rammelaar, kussentje waar muziek uit komt, een soort van slaapzakje, sokken, veel boeken en nog wat meer!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Hier is de troep nog niet binnen, tell me more
Voor de rest vond ik het wel te doen.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:33 schreef Jappiie het volgende:
Ik zag een kangoeroe voorbij komen![]()
Owja, en mn handen doen pijn van die klote prijshoudertjes.
Bij jullie dan misschien, maar alle andere filialen in Amstelveen hadden hem gewoon netjes ontvangenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat was van de week al bekend gemaakt op winkelweb.
'T was geen vervelend werk nee.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Voor de rest vond ik het wel te doen.
Nou, om 20 voor 7 zat alles er al voorquote:Op maandag 5 mei 2008 08:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dit is veeeeeeel te vroeg voor mij hoor :p HAHAHHAHAHA
Onze SM had voor iedereen pizza's in de oven geflikkerd!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef Jappiie het volgende:
[..]
'T was geen vervelend werk nee.
Beetje ipod in, broodjes eten en door de winkel rennen
Kwam de politie ook nog langs,
''wat zijn jullie hier aan t doen jongelui?
-Nou aan het werk?
Ow, mogen wij dan even iemands id zien?
-Ga de teamleider maar zoeken, loopt ergens rond in de winkel''
Ga boeven vangen![]()
Dat zijn de betere SM's inderdaad de onze heeft wel eens friet e.d. laten bezorgen op een zondag, soms donderen we stokbrood enzo in de oven. Na je snapt het wel het is altijd feest als we mogen werken op zondag dan moet de innerlijke mens altijd iets beter verzorgt worden....quote:Op maandag 5 mei 2008 10:56 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Onze SM had voor iedereen pizza's in de oven geflikkerd!Ik vond het om te doen, ze mogen mij meer van die zondagen doen.
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat zijn de betere SM's inderdaad de onze heeft wel eens friet e.d. laten bezorgen op een zondag, soms donderen we stokbrood enzo in de oven. Na je snapt het wel het is altijd feest als we mogen werken op zondag dan moet de innerlijke mens altijd iets beter verzorgt worden....
onze sm geeft ons altijd drank na afloop en aait ons dan over onze bol!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef wiillie het volgende:
[..]
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????![]()
daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik hoorde iets van inschappen in categorie C (¤8,99) van de CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg , maar als je pech hebt stap je dus in bij A0 op ¤8,23 per uur.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:31 schreef Maxxieh het volgende:
Weet hier iemand hoeveel een 20 jarige betaald zou krijgen als bezorger bij albert?
Dat is je doorbetaald vrij op een feestdag.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:43 schreef duncannn het volgende:
Wat is dat BCD op m'n salarisstrook?
graag! Ben erg benieuwd. Heel erg bedankt iig! 8.23 valt me nog wel mee eigenlijk,ik ging eigenlijk uit van de cao van de ah. En dan zou je ongeveer 7 euro verdienen. Kan iemand me ook wat vertellen over kortingen die je krijgt als je daar werkt?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:29 schreef mvt het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van inschappen in categorie C (¤8,99) van de CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg , maar als je pech hebt stap je dus in bij A0 op ¤8,23 per uur.
http://www.habe-crc.nl/include/downloadFile.asp?id=48
Als je wilt kan ik morgen een van die jongens aanschieten en even vragen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef wiillie het volgende:
[..]
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????![]()
daar zijn de meningen over verdeeld.
Of je dan een goede SM bent kan je natuurlijk nooit zeggen, ik bedoel er wel mee te zeggen dat sommige SM heel moeilijk over dingen kunnen doen. Dit soort dingen liggen op het terrein van HRM de ene SM is daar beter in dan de andere. Door dergelijk "acties" kan je je personeel vaak wel wat beter te vriend houden, veel jonge jongens en meisjes werken er naast hun geld ook omdat ze het gezellig vindenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:44 schreef biel het volgende:
[..]
onze sm geeft ons altijd drank na afloop en aait ons dan over onze bol!
is hij nu ook 1 van de betere?
Inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 22:29 schreef mvt het volgende:
[..]
Dat is je doorbetaald vrij op een feestdag.
mss heb ik het fout......maar dokter,tandarts of zo word toch ook geboekt onder bd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kan iemand mij vertellen wat er voor speciaals viel in deze periode. Want volgens mij hebben het ze het systeem (eindelijk) iets aangepast zodat het volgens CAO/wetgeving helemaal goed werkt.
Volgens mij was pasen week 16. En periode 4 loopt natuurlijk van week 13 t/m week 16quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kan iemand mij vertellen wat er voor speciaals viel in deze periode. Want volgens mij hebben het ze het systeem (eindelijk) iets aangepast zodat het volgens CAO/wetgeving helemaal goed werkt.
Hou er rekening mee dat er niets staat over minderjarigen. Ik weet dus niet of je ook op zo'n bedrag begint of dat je nog er zoveel procent onder zit.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:59 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
graag! Ben erg benieuwd. Heel erg bedankt iig! 8.23 valt me nog wel mee eigenlijk,ik ging eigenlijk uit van de cao van de ah. En dan zou je ongeveer 7 euro verdienen. Kan iemand me ook wat vertellen over kortingen die je krijgt als je daar werkt?
wat betekend HRM eigenlijk.........Hoog Rendement Manager of zo?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Of je dan een goede SM bent kan je natuurlijk nooit zeggen, ik bedoel er wel mee te zeggen dat sommige SM heel moeilijk over dingen kunnen doen. Dit soort dingen liggen op het terrein van HRM de ene SM is daar beter in dan de andere. Door dergelijk "acties" kan je je personeel vaak wel wat beter te vriend houden, veel jonge jongens en meisjes werken er naast hun geld ook omdat ze het gezellig vindenHRM is daarom essentieel maar dat word alleen lang niet altijd begrepen.
Onze vorige SM deed over veel dingen moeilijk kost ons behoorlijk wat ervaring omdat de sfeer enorm slecht werd daar kwam zijn (slechte) manier van managen dan ook nog bij. 1+1 = 2
Onze huidige SM doet niet heel moeilijk over dingen, zolang jij je werk goed doet kan er veel, zorg jij dat de winkel er straks bij staat (of te weinig mensen maar wel de vulling er helemaal in) en je geeft iedereen 's avonds dan een flesje drinken moet dat van hem kunnen. Maar oh whee als de winkel er niet uit ziet en je hebt genoeg mensen en je doet het heb je natuurlijk wel wat uit te leggen, want dan is er niet zo goed gewerkt en verdienen ze het dan....... Nope. Heb ik het als TL dan wel gedaan.... mag ik dat toch even komen uitleggen bij hem..... Je snapt het al het is geven en nemen.
Mijn bewoording was misschien enigzins verkeerd omdat ook een SM die dat doet op andere terrein heel slecht kan functioneren, echter heeft hij wel door hoe je mensen voor je kan laten werken.
Ik vind het leuk hoe er op eigelijk 1 woordje/post 2 van zulke reacties kunnen komen![]()
dat is volgens mij de juiste afkorting, alleen die moet je niet bij ah zoeken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef biel het volgende:
[..]
wat betekend HRM eigenlijk.........Hoog Rendement Manager of zo?
Human Resource Managmentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef biel het volgende:
[..]
wat betekend HRM eigenlijk.........Hoog Rendement Manager of zo?
Dat is het zeker niet hahaahah dan had ik wel geweten dat ik dat bij mij in het systee had ingevoerd, op pasen en goede vrijdag (na 19:00 ook BD) werk ik niet. Het kan hooguit zijn omdat ik soms inval op die dagen en dat dat 6 x geweest is ergens in de 13 weken ervoor Nou ja ik maak me er niet druk over hahahahaha Alleen dacht misschien weet iemand iets op donderdag of zaterdag die periode ;-)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:54 schreef mvt het volgende:
[..]
Volgens mij was pasen week 16. En periode 4 loopt natuurlijk van week 13 t/m week 16
http://www.postbus51.nl/i(...)/displaydefaultintro
Een tandartsbezoek enzo kan ook.
tandarts en dokter moet je zoveel mogelijk in je eigen tijd doen!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
mss heb ik het fout......maar dokter,tandarts of zo word toch ook geboekt onder bd?
en als dat nou niet kan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef wiillie het volgende:
[..]
tandarts en dokter moet je zoveel mogelijk in je eigen tijd doen!!!
daar zijn tegenwoordig geen bd uren meer voor.
Je moet er naar streven om dit in je eigen tijd te doen. Als je echter iedere dag van half 9 tot half 6 werkt gaat dat bijvoorbeeld niet. Ook als je aangeeft naar de tandarts te moeten en ze plannen je toch in krijg je gewoon BDquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef wiillie het volgende:
[..]
tandarts en dokter moet je zoveel mogelijk in je eigen tijd doen!!!
daar zijn tegenwoordig geen bd uren meer voor.
Morgen al de stickers per pad verdelen? IS dat niet een beetje laat??quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:09 schreef zuivelman het volgende:
ik mag waarschijnlijk fijn morgen die stickertjes per pad gaan verdelen...![]()
over geestdodend werk gesproken![]()
en om even terug te komen op die goeie sm's.. ik ken een sm die vaak dürum ging halen.. ook heerlijk
maakt dat hem beter? nope, want hij was al goed
verder denk ik dat elke sm toch wel iets goeds in zich heeft, al zullen we dat misschien niet even duidelijk zien.. persoonlijk heb ik liever ook geen sm die continu op kantoor zit en soms op mach 3 ff door de winkel loopt om zich dan weer in kantoor op te sluiten.. maar hé..
Zie wat ik hierboven schreef ;-) BD is daar dus nog gewoon voor net dat BD voor overlijden in de eerste of tweede graad is blablaquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
en als dat nou niet kan?
wat word er dan geschreven?
ik weet dat nl. niet!
ik ben het met wiillie eens, dokter en tandarts in eigen tijd, en kan niet bestaat niet, neem je lekker daggie adv, zijn 1 van de weinige bedrijven die zoveel adv heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
en als dat nou niet kan?
wat word er dan geschreven?
ik weet dat nl. niet!
ik vind dat een beetje belachelijk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:47 schreef amstelfan het volgende:
[..]
ik ben het met wiillie eens, dokter en tandarts in eigen tijd, en kan niet bestaat niet, neem je lekker daggie adv, zijn 1 van de weinige bedrijven die zoveel adv heeft.
valt idd niet op als iedereen dat doet. Vooral als je de hele ochtend vrij hebt en dan een bezoek heb staan om 5uur als je pas om 4 uur moet beginnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:50 schreef biel het volgende:
[..]
ik vind dat een beetje belachelijk!
als ik naar de tandarts of dokter moet plan ik het zoveel mogelijk onder werktijd!![]()
en ik denk dat iedereen dat wel doet(je bent anders toch een dief van je eigen knip)
dan zul je dat sowieso toch allereerst al moeten weten.. en ik betwijfel ten zeerste of je dat als verkoper a/b whatever ook geld.. want volgens mij krijg je dan toch echt gewoon niet betaald.. of gaan dr vakantieuren af..quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:53 schreef mvt het volgende:
[..]
valt idd niet op als iedereen dat doet. Vooral als je de hele ochtend vrij hebt en dan een bezoek heb staan om 5uur als je pas om 4 uur moet beginnen.
Mag bij ons wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:27 schreef morgane het volgende:
Ff een vraagje: als je van 5 tot 10 werkt, heb je recht op een half uur pauze hoorde ik. Maar mag je dan ook 2 keer een kwartier pauze houden? Ik heb helemaal geen zin om een half uur in mn uppie in de kantine te zitten.
Inderdaad, gisteren ook lekker gelost in t-shirtjes, heerlijk!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het lossen schoot bij ons niet op vandaag. De chauffeur (ik niet, hoor) zat alleen maar naar vrouwelijk schoon te kijken dat langs liep.
Het lossen is het mooiste om te doen met mooi weer.
dat je een blauwe jas krijgt, ze wijzen waar de containers staan met artikelen en dat je 50 collie per uur moet uitpakken. haal je dat niet dan in eigentijd afmaken, succesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:27 schreef NiekR het volgende:
Werd net gebeld, of ik Dinsdag op sollicitatie gesprek wou komen (gisteren mijn sollicitatie verstuurd). Een vriend van me heeft een goed woordje over me gedaan. - Wat kan ik nou op zo'n gesprek verwachten?
Naam: cultuurquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:33 schreef divided het volgende:
weet iemand de bedrijfsnaam die je in moet vullen bij mijnbca.nl voor de tarzan kaarten actie? wacht woord weet ik, kan alleen niet op gebruikersnaam komen.. :s
he banaan.......kloppen de geruchten over jou SM?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:25 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Heb een beetje zitten kloten met de plaatjes in de OP. Hopelijk voldoet het aan de eisen!
denk `t wel, pizza`s erin sm eruit whaaaaaaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:56 schreef biel het volgende:
[..]
he banaan.......kloppen de geruchten over jou SM?
nu de asm nog, is ook een achterbaks ventje!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:04 schreef amstelfan het volgende:
[..]
denk `t wel, pizza`s erin sm eruit whaaaaaa
Bij ons ook, hoewel het ook 5 bossen per persoon had kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:56 schreef Sjaaaak het volgende:
Kreeg uiteindelijk de hele vulploeg twee bossen gratis mee naar huis.. Shiiiit.
de komende is nog een veel vervelender ventje...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:06 schreef wiillie het volgende:
[..]
nu de asm nog, is ook een achterbaks ventje!
Artikel 18 lid 1 sub equote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:47 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dan zul je dat sowieso toch allereerst al moeten weten.. en ik betwijfel ten zeerste of je dat als verkoper a/b whatever ook geld.. want volgens mij krijg je dan toch echt gewoon niet betaald.. of gaan dr vakantieuren af..
Ligt aan je leidinggevende denk ik zo, als je het overlegd dan kan het vast, alleen zit je dan wel met je avondeetpauze denk ik zo... En ligt denk ik ook aan de afdeling verkoop en verkoopklaar is makkelijker dan verkoopafhandelingquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:27 schreef morgane het volgende:
Ff een vraagje: als je van 5 tot 10 werkt, heb je recht op een half uur pauze hoorde ik. Maar mag je dan ook 2 keer een kwartier pauze houden? Ik heb helemaal geen zin om een half uur in mn uppie in de kantine te zitten.
Kort door de bocht. Denk dat je wat vragen krijgt waarom we "jou nu precies moeten aannemen" en of je wat over jezelf kan vertellen. Vervolgens word er natuurlijk gepraat over de dagen dat je kan werken enzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef amstelfan het volgende:
[..]
dat je een blauwe jas krijgt, ze wijzen waar de containers staan met artikelen en dat je 50 collie per uur moet uitpakken. haal je dat niet dan in eigentijd afmaken, succes
120 is mogelijk denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:13 schreef ikbenschipper het volgende:
Druk was het zeker wij zijn voor het eerst door de 100.000 op 1 dag gegaanVers was de tweede achtereenvolgende dag te laat weer een vertraging van 90 minuten. Maar goed door wat aan te poten, te schuiven na te blijven denken en alle teamleiders ook de vulling in te zetten (controle doe je dan maar effe niet, en een planning bekijken ook niet) kwam het er allemaal weer in. Moest wel bij iedereen even een halfuurtje beschrijven.
TOP SHOP vind ik persoonlijk 1 van de dingen die weer eens geen recht doet aan de goede filialen. Wij zijn qua score deze ronde wederom 2de in de winkelgroep. Echter scoorde we een negatieve kwalitatieve groei doordat we de vorige ronde zeer hoog hadden gescoord. Enkele filiaalen die echter een 5.8 scoorde of iets in die buurt hadden wel een positieve kwalitatieve groei en krijgen voor die groei dus de top shop punten. Krom? Ik vind een beetje van wel ja.Hoe slechter het filiaal hoe meer kansen om te verbeteren hoe beter hoe moeilijker. Ik vind het nog niet helemaal eerlijk....quote:Op zondag 11 mei 2008 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
120 is mogelijk denk ik.
Wij hebben de mysterieshopper gehadWij staan dik bovenaan in onze winkelgroep
!
Klopt, de filialen die erg schommelen in hun scores krijgen de meeste punten, terwijl degene met een constante score dus geen punten krijgen voor groei. Inderdaad krom.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
TOP SHOP vind ik persoonlijk 1 van de dingen die weer eens geen recht doet aan de goede filialen. Wij zijn qua score deze ronde wederom 2de in de winkelgroep. Echter scoorde we een negatieve kwalitatieve groei doordat we de vorige ronde zeer hoog hadden gescoord. Enkele filiaalen die echter een 5.8 scoorde of iets in die buurt hadden wel een positieve kwalitatieve groei en krijgen voor die groei dus de top shop punten. Krom? Ik vind een beetje van wel ja.Hoe slechter het filiaal hoe meer kansen om te verbeteren hoe beter hoe moeilijker. Ik vind het nog niet helemaal eerlijk....
wat dat betreft zou je bij een hogere score meer punten moeten krijgen ALS je groeit en minder als je zakt en andersom bij filialen die een lage score hebben.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
TOP SHOP vind ik persoonlijk 1 van de dingen die weer eens geen recht doet aan de goede filialen. Wij zijn qua score deze ronde wederom 2de in de winkelgroep. Echter scoorde we een negatieve kwalitatieve groei doordat we de vorige ronde zeer hoog hadden gescoord. Enkele filiaalen die echter een 5.8 scoorde of iets in die buurt hadden wel een positieve kwalitatieve groei en krijgen voor die groei dus de top shop punten. Krom? Ik vind een beetje van wel ja.Hoe slechter het filiaal hoe meer kansen om te verbeteren hoe beter hoe moeilijker. Ik vind het nog niet helemaal eerlijk....
Al zijn ze natuurlijk doormiddel van hun goude naambordje wel zichtbaar.... Maar ja is dat dan weer "zichtbaar" ik vind het moeilijk en erg ondoorzichtig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:32 schreef MarcovdL het volgende:
Ik denk dat TL's niet worden meegenomen, want die zijn meestal niet zichtbaar als 'leiding'.
Inderdaad het is een vaag iets volgens mij....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef UncleSam het volgende:
Ja soms krijgen we een 4, 6 of 8 voor zichtbare leiding. Waarom?
Er zijn twee cijfers; een 1 als hij niet aanwezig is, een 10 als hij wel aanwezig is...
Teamleiders moeten in principe in een gewoon jasje lopen hoor. Daarom de essentiele vraag of de teamleiders meegenomen worden als "leiding aanwezig" indien wel is het essentieel dat mijn sm snel een nieuw bordje voor mij besteld want hij is in de kartonpers gevallen HAHAHAH. Ik vind het iig een intressante kwestie.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:47 schreef zuivelman het volgende:
stel dat je teamleiders aanwezig zijn, maar eentje heeft gewoon een schort aan een een normaal bordje
en een andre heeft bijvoorbeeld een overhemd en zo'n mooi naambrodjes op..
kom je al ergens tussen de 1 en de 10 uit.
Bij ons ook is verplichtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:51 schreef Renesite het volgende:
Teamleiders hebben bij ons allemaal een gewoon jasje aan enzo!
Dezelfde als de SM en ASM hebben (als die bij jullie ook een blauw bordje op hebben klopt het niet) Er zijn goude naambordjes ja, altans "goud" ze hebben een goude kleur. En zijn natuurlijk niet van 18 karaats goudquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:35 schreef Weemz het volgende:
Zijn er gouden naambordjes?!?
Wij hebben allemaal gewone hoor... (A)SM loopt wel in overhemd, maar da's dan ook alles...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:21 schreef NiekR het volgende:
Ik ben aangenomen bij de AH!- Dinsdag kan ik beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |