je pa weet het mss wel!quote:Op maandag 28 april 2008 23:02 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ja me pa dacht het inderdaad ook, maar hij wist het niet zeker. Als je hem bedoeld in ieder geval.![]()
Zoals crx-boy zegt, denk niet dat iemand het zeker weet.
Je zou best wel is gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef wiillie het volgende:
per 1 mei komt er een doorberekening van verpakkings-belasting. hier is die 75 uur voor.
alle stickers moeten vervangen worden.
op de kassabon komt ook te staan hoeveel de klant betaald voor de verpakking
Hoezo zou die het niet tegen mij zeggen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:17 schreef crx-boy het volgende:
[..]
je pa weet het mss wel!
franchischers weten het nl. nog al snel![]()
maar ik verwacht niet dat hij het dan tegen jou zegt!
Dan ben je ook blij als je net die 75 uur hebt ingepland.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je zou best wel is gelijk kunnen hebben.
Vandaar ook de clou "continu concurrentieonderzoek en het kan kort van tevoren nog worden afgeblazen". Als de concurrentie de prijzen niet verhoogd door de verpakkingsbelasting gaat de verhoging bij AH ook niet door.
zoals er ook(vertakt) op winkelweb staat!quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef wiillie het volgende:
per 1 mei komt er een doorberekening van verpakkings-belasting. hier is die 75 uur voor.
alle stickers moeten vervangen worden.
op de kassabon komt ook te staan hoeveel de klant betaald voor de verpakking
ja, ze gaan AH ombouwen naar gamma, dat zeg ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:08 schreef Fessie het volgende:
Ahjoh, helemaal nix geen alle prijsjes vervangen, of super voetbal ombouw joh.
Ze willen dat in elk filiaal de kleur blauw 2 tinten donkerder moet![]()
Dus niet schrikken bij de hb levering van zaterdag, als je 2 containers met verfbenodigheden tegenkomt
que?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:01 schreef crx-boy het volgende:
[..]
zoals er ook(vertakt) op winkelweb staat!
je bent echt de goeiste wiillie
hahaha.. dat denk ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:53 schreef amstelfan het volgende:
[..]
ja, ze gaan AH ombouwen naar gamma, dat zeg ik
jammer.. is wel lekker verdienen..quote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef Monotomo het volgende:
Bij ons niet, stond ingepland van 9 - 18 (300%) maar ben maar naar huis gegaan.
Nee, klopt. Het is gewoon te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:54 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat is al eerder beweerd.. maar lijkt me niet dat je precies weet hoe en/of wat??
Nog 1dagje. En dan weten we het zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:30 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is gewoon te belachelijk voor woorden.
Morgen wordt het bekend gemaakt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:50 schreef zuivelman het volgende:
[..]
Nog 1dagje. En dan weten we het zeker.
O bedoel je zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorzien van allemaaaaal nieuwe kaartjes!
vragen,vragen........de grote man bij AH zal het vrijdag wel uitleggen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:14 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
O bedoel je zo, ik snap eigenlijk niet als het inderdaad is wat we nu denken, waarom het allemaal in een keer moet.
de grote man?? dat ben jij toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:14 schreef crx-boy het volgende:
[..]
vragen,vragen........de grote man bij AH zal het vrijdag wel uitleggen!
Omdat anders de prijzen op het schap niet kloppen met de prijzen in het systeem?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:14 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
O bedoel je zo, ik snap eigenlijk niet als het inderdaad is wat we nu denken, waarom het allemaal in een keer moet.
+1 Scherp.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Omdat anders de prijzen op het schap niet kloppen met de prijzen in het systeem?
hahaha.. dat zou wel tof zijn..quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:41 schreef Fessie het volgende:
En maar blijven denken dat het stickertjes zijn he:) Neej joh!! Alles wordt KNAL ORANJE gemaakt enzo:) Doelen geplaatst ipv bacarellas, Een hele grasmat over de vloer die éérs nog gemaaid en belijd moet worden!! zelfs dat alleen al kost je 40 uur :-)
Dat is voor mij de reden om pas vrijdag en zaterdag me mensen voor zondag te zoeken. Er zijn 5 teamleiders ie willen werken. Dus indien nodig kom ik dan al op 40 uur, Maar ik zie het allemaal wel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:18 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Dan ben je ook blij als je net die 75 uur hebt ingepland.
Veel sterkte voor iets waar 75 uur in totaal voor staat kan ik je zeggen dat je dat niet redquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:42 schreef danieltje16 het volgende:
We hebben zondag met z'n 3en 3 uur voor de klus
Officieel wel ja maar meestal word er gewoon 4 weken gehanteerd vamaf het moment van ontslag nemen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef UncleSam het volgende:
Het salarisperiode waar je nog in zit moet je volmaken, en dan dacht ik nog een hele nieuwe salarisperiode. Dus minimaal 4 weken.
Dacht ik dan tenminste.
Bart, ik kom nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:53 schreef blrrrt het volgende:
En het is dus inderdaad de verpakkingsbelasting...
Ruim honderd uur stickertjes vervangen dus zondag.
Je zit op je stage al genoeg op die stoel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:47 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Bart, ik kom nietOf ik ga wel op een bureaustoel zitten en delegeren
je moet wel je plaats weten he, maar ik denk dat amstelfan nog groter isquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:57 schreef crx-boy het volgende:
[..]
nee zuivelman.......wiillie is groter!
iig letterlijk!
Dat was van de week al bekend gemaakt op winkelweb.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:16 schreef ikbenschipper het volgende:
Tja en dan krijg je dus gewoon niet de posttas vrijdag:s
Idd, daarom heb ik met onze SM stickers gevouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:16 schreef ikbenschipper het volgende:
Tja en dan krijg je dus gewoon niet de posttas vrijdag:s
Tja, ze verneuken je waar je bij staat. In de kranten stond ook zo mooi een citaat van een woordvoerder van AH: "Wij verhogen niet graag de prijzen."quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:17 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
1% verhogen, aan het schap van de brie van 2 euro heb ik toch echt een 2,50 kaartje moeten hangen
Inderdaad, trouwens ik moet wel wat vaker wat centjes erbij plakken zodat we daarna weer lekker kunen roepen dat de prijs omlaag gaatquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tja, ze verneuken je waar je bij staat. In de kranten stond ook zo mooi een citaat van een woordvoerder van AH: "Wij verhogen niet graag de prijzen."
Daarom greep AH de prijsverlaging van enkele centen van A-merken ook aan om de prijzen van de huismerken flink te verhogen.
Hier is de troep nog niet binnen, tell me morequote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:30 schreef Simsfan88 het volgende:
Iemand die actie van volgende week al gezien? Zo schattig die baby knuffeltjes![]()
Een rammelaar, kussentje waar muziek uit komt, een soort van slaapzakje, sokken, veel boeken en nog wat meer!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Hier is de troep nog niet binnen, tell me more
Voor de rest vond ik het wel te doen.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:33 schreef Jappiie het volgende:
Ik zag een kangoeroe voorbij komen![]()
Owja, en mn handen doen pijn van die klote prijshoudertjes.
Bij jullie dan misschien, maar alle andere filialen in Amstelveen hadden hem gewoon netjes ontvangenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat was van de week al bekend gemaakt op winkelweb.
'T was geen vervelend werk nee.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Voor de rest vond ik het wel te doen.
Nou, om 20 voor 7 zat alles er al voorquote:Op maandag 5 mei 2008 08:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dit is veeeeeeel te vroeg voor mij hoor :p HAHAHHAHAHA
Onze SM had voor iedereen pizza's in de oven geflikkerd!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef Jappiie het volgende:
[..]
'T was geen vervelend werk nee.
Beetje ipod in, broodjes eten en door de winkel rennen
Kwam de politie ook nog langs,
''wat zijn jullie hier aan t doen jongelui?
-Nou aan het werk?
Ow, mogen wij dan even iemands id zien?
-Ga de teamleider maar zoeken, loopt ergens rond in de winkel''
Ga boeven vangen![]()
Dat zijn de betere SM's inderdaad de onze heeft wel eens friet e.d. laten bezorgen op een zondag, soms donderen we stokbrood enzo in de oven. Na je snapt het wel het is altijd feest als we mogen werken op zondag dan moet de innerlijke mens altijd iets beter verzorgt worden....quote:Op maandag 5 mei 2008 10:56 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Onze SM had voor iedereen pizza's in de oven geflikkerd!Ik vond het om te doen, ze mogen mij meer van die zondagen doen.
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat zijn de betere SM's inderdaad de onze heeft wel eens friet e.d. laten bezorgen op een zondag, soms donderen we stokbrood enzo in de oven. Na je snapt het wel het is altijd feest als we mogen werken op zondag dan moet de innerlijke mens altijd iets beter verzorgt worden....
onze sm geeft ons altijd drank na afloop en aait ons dan over onze bol!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef wiillie het volgende:
[..]
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????![]()
daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik hoorde iets van inschappen in categorie C (¤8,99) van de CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg , maar als je pech hebt stap je dus in bij A0 op ¤8,23 per uur.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:31 schreef Maxxieh het volgende:
Weet hier iemand hoeveel een 20 jarige betaald zou krijgen als bezorger bij albert?
Dat is je doorbetaald vrij op een feestdag.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:43 schreef duncannn het volgende:
Wat is dat BCD op m'n salarisstrook?
graag! Ben erg benieuwd. Heel erg bedankt iig! 8.23 valt me nog wel mee eigenlijk,ik ging eigenlijk uit van de cao van de ah. En dan zou je ongeveer 7 euro verdienen. Kan iemand me ook wat vertellen over kortingen die je krijgt als je daar werkt?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:29 schreef mvt het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van inschappen in categorie C (¤8,99) van de CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg , maar als je pech hebt stap je dus in bij A0 op ¤8,23 per uur.
http://www.habe-crc.nl/include/downloadFile.asp?id=48
Als je wilt kan ik morgen een van die jongens aanschieten en even vragen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef wiillie het volgende:
[..]
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????![]()
daar zijn de meningen over verdeeld.
Of je dan een goede SM bent kan je natuurlijk nooit zeggen, ik bedoel er wel mee te zeggen dat sommige SM heel moeilijk over dingen kunnen doen. Dit soort dingen liggen op het terrein van HRM de ene SM is daar beter in dan de andere. Door dergelijk "acties" kan je je personeel vaak wel wat beter te vriend houden, veel jonge jongens en meisjes werken er naast hun geld ook omdat ze het gezellig vindenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:44 schreef biel het volgende:
[..]
onze sm geeft ons altijd drank na afloop en aait ons dan over onze bol!
is hij nu ook 1 van de betere?
Inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 22:29 schreef mvt het volgende:
[..]
Dat is je doorbetaald vrij op een feestdag.
mss heb ik het fout......maar dokter,tandarts of zo word toch ook geboekt onder bd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kan iemand mij vertellen wat er voor speciaals viel in deze periode. Want volgens mij hebben het ze het systeem (eindelijk) iets aangepast zodat het volgens CAO/wetgeving helemaal goed werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |