Nou, om 20 voor 7 zat alles er al voorquote:Op maandag 5 mei 2008 08:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dit is veeeeeeel te vroeg voor mij hoor :p HAHAHHAHAHA
Onze SM had voor iedereen pizza's in de oven geflikkerd!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef Jappiie het volgende:
[..]
'T was geen vervelend werk nee.
Beetje ipod in, broodjes eten en door de winkel rennen
Kwam de politie ook nog langs,
''wat zijn jullie hier aan t doen jongelui?
-Nou aan het werk?
Ow, mogen wij dan even iemands id zien?
-Ga de teamleider maar zoeken, loopt ergens rond in de winkel''
Ga boeven vangen![]()
Dat zijn de betere SM's inderdaad de onze heeft wel eens friet e.d. laten bezorgen op een zondag, soms donderen we stokbrood enzo in de oven. Na je snapt het wel het is altijd feest als we mogen werken op zondag dan moet de innerlijke mens altijd iets beter verzorgt worden....quote:Op maandag 5 mei 2008 10:56 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Onze SM had voor iedereen pizza's in de oven geflikkerd!Ik vond het om te doen, ze mogen mij meer van die zondagen doen.
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat zijn de betere SM's inderdaad de onze heeft wel eens friet e.d. laten bezorgen op een zondag, soms donderen we stokbrood enzo in de oven. Na je snapt het wel het is altijd feest als we mogen werken op zondag dan moet de innerlijke mens altijd iets beter verzorgt worden....
onze sm geeft ons altijd drank na afloop en aait ons dan over onze bol!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef wiillie het volgende:
[..]
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????![]()
daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik hoorde iets van inschappen in categorie C (¤8,99) van de CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg , maar als je pech hebt stap je dus in bij A0 op ¤8,23 per uur.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:31 schreef Maxxieh het volgende:
Weet hier iemand hoeveel een 20 jarige betaald zou krijgen als bezorger bij albert?
Dat is je doorbetaald vrij op een feestdag.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:43 schreef duncannn het volgende:
Wat is dat BCD op m'n salarisstrook?
graag! Ben erg benieuwd. Heel erg bedankt iig! 8.23 valt me nog wel mee eigenlijk,ik ging eigenlijk uit van de cao van de ah. En dan zou je ongeveer 7 euro verdienen. Kan iemand me ook wat vertellen over kortingen die je krijgt als je daar werkt?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:29 schreef mvt het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van inschappen in categorie C (¤8,99) van de CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg , maar als je pech hebt stap je dus in bij A0 op ¤8,23 per uur.
http://www.habe-crc.nl/include/downloadFile.asp?id=48
Als je wilt kan ik morgen een van die jongens aanschieten en even vragen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef wiillie het volgende:
[..]
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????![]()
daar zijn de meningen over verdeeld.
Of je dan een goede SM bent kan je natuurlijk nooit zeggen, ik bedoel er wel mee te zeggen dat sommige SM heel moeilijk over dingen kunnen doen. Dit soort dingen liggen op het terrein van HRM de ene SM is daar beter in dan de andere. Door dergelijk "acties" kan je je personeel vaak wel wat beter te vriend houden, veel jonge jongens en meisjes werken er naast hun geld ook omdat ze het gezellig vindenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:44 schreef biel het volgende:
[..]
onze sm geeft ons altijd drank na afloop en aait ons dan over onze bol!
is hij nu ook 1 van de betere?
Inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 22:29 schreef mvt het volgende:
[..]
Dat is je doorbetaald vrij op een feestdag.
mss heb ik het fout......maar dokter,tandarts of zo word toch ook geboekt onder bd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kan iemand mij vertellen wat er voor speciaals viel in deze periode. Want volgens mij hebben het ze het systeem (eindelijk) iets aangepast zodat het volgens CAO/wetgeving helemaal goed werkt.
Volgens mij was pasen week 16. En periode 4 loopt natuurlijk van week 13 t/m week 16quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kan iemand mij vertellen wat er voor speciaals viel in deze periode. Want volgens mij hebben het ze het systeem (eindelijk) iets aangepast zodat het volgens CAO/wetgeving helemaal goed werkt.
Hou er rekening mee dat er niets staat over minderjarigen. Ik weet dus niet of je ook op zo'n bedrag begint of dat je nog er zoveel procent onder zit.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:59 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
graag! Ben erg benieuwd. Heel erg bedankt iig! 8.23 valt me nog wel mee eigenlijk,ik ging eigenlijk uit van de cao van de ah. En dan zou je ongeveer 7 euro verdienen. Kan iemand me ook wat vertellen over kortingen die je krijgt als je daar werkt?
wat betekend HRM eigenlijk.........Hoog Rendement Manager of zo?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Of je dan een goede SM bent kan je natuurlijk nooit zeggen, ik bedoel er wel mee te zeggen dat sommige SM heel moeilijk over dingen kunnen doen. Dit soort dingen liggen op het terrein van HRM de ene SM is daar beter in dan de andere. Door dergelijk "acties" kan je je personeel vaak wel wat beter te vriend houden, veel jonge jongens en meisjes werken er naast hun geld ook omdat ze het gezellig vindenHRM is daarom essentieel maar dat word alleen lang niet altijd begrepen.
Onze vorige SM deed over veel dingen moeilijk kost ons behoorlijk wat ervaring omdat de sfeer enorm slecht werd daar kwam zijn (slechte) manier van managen dan ook nog bij. 1+1 = 2
Onze huidige SM doet niet heel moeilijk over dingen, zolang jij je werk goed doet kan er veel, zorg jij dat de winkel er straks bij staat (of te weinig mensen maar wel de vulling er helemaal in) en je geeft iedereen 's avonds dan een flesje drinken moet dat van hem kunnen. Maar oh whee als de winkel er niet uit ziet en je hebt genoeg mensen en je doet het heb je natuurlijk wel wat uit te leggen, want dan is er niet zo goed gewerkt en verdienen ze het dan....... Nope. Heb ik het als TL dan wel gedaan.... mag ik dat toch even komen uitleggen bij hem..... Je snapt het al het is geven en nemen.
Mijn bewoording was misschien enigzins verkeerd omdat ook een SM die dat doet op andere terrein heel slecht kan functioneren, echter heeft hij wel door hoe je mensen voor je kan laten werken.
Ik vind het leuk hoe er op eigelijk 1 woordje/post 2 van zulke reacties kunnen komen![]()
dat is volgens mij de juiste afkorting, alleen die moet je niet bij ah zoeken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef biel het volgende:
[..]
wat betekend HRM eigenlijk.........Hoog Rendement Manager of zo?
Human Resource Managmentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef biel het volgende:
[..]
wat betekend HRM eigenlijk.........Hoog Rendement Manager of zo?
Dat is het zeker niet hahaahah dan had ik wel geweten dat ik dat bij mij in het systee had ingevoerd, op pasen en goede vrijdag (na 19:00 ook BD) werk ik niet. Het kan hooguit zijn omdat ik soms inval op die dagen en dat dat 6 x geweest is ergens in de 13 weken ervoor Nou ja ik maak me er niet druk over hahahahaha Alleen dacht misschien weet iemand iets op donderdag of zaterdag die periode ;-)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:54 schreef mvt het volgende:
[..]
Volgens mij was pasen week 16. En periode 4 loopt natuurlijk van week 13 t/m week 16
http://www.postbus51.nl/i(...)/displaydefaultintro
Een tandartsbezoek enzo kan ook.
tandarts en dokter moet je zoveel mogelijk in je eigen tijd doen!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
mss heb ik het fout......maar dokter,tandarts of zo word toch ook geboekt onder bd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |