jammer.. is wel lekker verdienen..quote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef Monotomo het volgende:
Bij ons niet, stond ingepland van 9 - 18 (300%) maar ben maar naar huis gegaan.
Nee, klopt. Het is gewoon te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:54 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat is al eerder beweerd.. maar lijkt me niet dat je precies weet hoe en/of wat??
Nog 1dagje. En dan weten we het zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:30 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is gewoon te belachelijk voor woorden.
Morgen wordt het bekend gemaakt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:50 schreef zuivelman het volgende:
[..]
Nog 1dagje. En dan weten we het zeker.
O bedoel je zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorzien van allemaaaaal nieuwe kaartjes!
vragen,vragen........de grote man bij AH zal het vrijdag wel uitleggen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:14 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
O bedoel je zo, ik snap eigenlijk niet als het inderdaad is wat we nu denken, waarom het allemaal in een keer moet.
de grote man?? dat ben jij toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:14 schreef crx-boy het volgende:
[..]
vragen,vragen........de grote man bij AH zal het vrijdag wel uitleggen!
Omdat anders de prijzen op het schap niet kloppen met de prijzen in het systeem?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:14 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
O bedoel je zo, ik snap eigenlijk niet als het inderdaad is wat we nu denken, waarom het allemaal in een keer moet.
+1 Scherp.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Omdat anders de prijzen op het schap niet kloppen met de prijzen in het systeem?
hahaha.. dat zou wel tof zijn..quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:41 schreef Fessie het volgende:
En maar blijven denken dat het stickertjes zijn he:) Neej joh!! Alles wordt KNAL ORANJE gemaakt enzo:) Doelen geplaatst ipv bacarellas, Een hele grasmat over de vloer die éérs nog gemaaid en belijd moet worden!! zelfs dat alleen al kost je 40 uur :-)
Dat is voor mij de reden om pas vrijdag en zaterdag me mensen voor zondag te zoeken. Er zijn 5 teamleiders ie willen werken. Dus indien nodig kom ik dan al op 40 uur, Maar ik zie het allemaal wel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:18 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Dan ben je ook blij als je net die 75 uur hebt ingepland.
Veel sterkte voor iets waar 75 uur in totaal voor staat kan ik je zeggen dat je dat niet redquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:42 schreef danieltje16 het volgende:
We hebben zondag met z'n 3en 3 uur voor de klus
Officieel wel ja maar meestal word er gewoon 4 weken gehanteerd vamaf het moment van ontslag nemen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef UncleSam het volgende:
Het salarisperiode waar je nog in zit moet je volmaken, en dan dacht ik nog een hele nieuwe salarisperiode. Dus minimaal 4 weken.
Dacht ik dan tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |