Ja daar kom het wel op neer.quote:Op maandag 28 april 2008 11:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
niet :s
Het is bij jullie wel bekend dat je deze tegenwoordig gewoon via winkelweb kunt uitdraaien en geen blokken meer kunt bestellen.
Bij jullie "moeten" mensen dus via internet solliciteren :s
Mag ik vragen wat je bron is?quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef wiillie het volgende:
per 1 mei komt er een doorberekening van verpakkings-belasting. hier is die 75 uur voor.
alle stickers moeten vervangen worden.
op de kassabon komt ook te staan hoeveel de klant betaald voor de verpakking
je mag het vragen, maar bronnen geef je niet prijs.quote:Op maandag 28 april 2008 21:37 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je bron is?
Ik moet in ieder geval ook werken a.s. zondag, ik zie het wel.
lul niet je heb het van bielquote:Op maandag 28 april 2008 21:55 schreef wiillie het volgende:
[..]
je mag het vragen, maar bronnen geef je niet prijs.
het is dichter bij je dan je denkt????
Ja me pa dacht het inderdaad ook, maar hij wist het niet zeker. Als je hem bedoeld in ieder geval.quote:Op maandag 28 april 2008 21:55 schreef wiillie het volgende:
[..]
je mag het vragen, maar bronnen geef je niet prijs.
het is dichter bij je dan je denkt????
je pa weet het mss wel!quote:Op maandag 28 april 2008 23:02 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ja me pa dacht het inderdaad ook, maar hij wist het niet zeker. Als je hem bedoeld in ieder geval.![]()
Zoals crx-boy zegt, denk niet dat iemand het zeker weet.
Je zou best wel is gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef wiillie het volgende:
per 1 mei komt er een doorberekening van verpakkings-belasting. hier is die 75 uur voor.
Hoezo zou die het niet tegen mij zeggen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:17 schreef crx-boy het volgende:
[..]
je pa weet het mss wel!
franchischers weten het nl. nog al snel![]()
maar ik verwacht niet dat hij het dan tegen jou zegt!
Dan ben je ook blij als je net die 75 uur hebt ingepland.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je zou best wel is gelijk kunnen hebben.
Vandaar ook de clou "continu concurrentieonderzoek en het kan kort van tevoren nog worden afgeblazen". Als de concurrentie de prijzen niet verhoogd door de verpakkingsbelasting gaat de verhoging bij AH ook niet door.
zoals er ook(vertakt) op winkelweb staat!quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef wiillie het volgende:
ja, ze gaan AH ombouwen naar gamma, dat zeg ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:08 schreef Fessie het volgende:
Ahjoh, helemaal nix geen alle prijsjes vervangen, of super voetbal ombouw joh.
Ze willen dat in elk filiaal de kleur blauw 2 tinten donkerder moet![]()
Dus niet schrikken bij de hb levering van zaterdag, als je 2 containers met verfbenodigheden tegenkomt
que?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:01 schreef crx-boy het volgende:
[..]
zoals er ook(vertakt) op winkelweb staat!
je bent echt de goeiste wiillie
hahaha.. dat denk ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:53 schreef amstelfan het volgende:
[..]
ja, ze gaan AH ombouwen naar gamma, dat zeg ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |