ja bij ons!quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:51 schreef biel het volgende:
[..]
heb ik ook aan gedacht ja.
maar kan jij een filiaal noemen in utrecht waar het beter is
ik denk ook niet dat er veel TL's daar aan toe zijn!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:50 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die opmerking was naar mij bedoeld en daar heb ik net al op gereageerd.
[..]
Er zijn veel mensen (en soms in mijn ogen ontrecht) als teamleider benoemd terwijl een deel van de werkzaamheden die een teamleider zou moeten doen (waaronder het voeren van een tweede gesprek met sollicitanten) nog altijd niet gedaan word door de teamleiders.
negatief?dat noem ik gewoon realistischquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ja bij ons!
als je iedere dag van 09.00-11.00 en van 14.00-16.00 kan werken mag je bij ons zo beginnen!
alhoewel ik dan wel eerst dat negatieve eruit zal moeten slaan!
Alle teamleiders uit de lichting t/m Oktober hebben inmiddels al hun cursissen (incl sollicitatie gesprekken voeren) afgerond tenzij ze niet konden. Dus dat zouden ze gewoon moeten kunnen. De ontwikkeling was al jaren gaande, filiaalen waar vroeger 2 VM's stonden draaide al ver voor de invoering op 1 VM, dis doorstroomde naar ASM. De Functie VS was bij ons op verkoopklaar al dezelfde als die van de huidige teamleiderquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:07 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat er veel TL's daar aan toe zijn!
dit zijn altijd VM taken geweest die daar soms een opleiding van jaren voor gehad hebben en dan word er verwacht dat TL's dat opeens gaan doen!
(trouwens wel een slimme zet van AH om een partij VM's(met wat hogere salarisen)te vervangen door TL's)
Euh naar amstelveen komen als je van 17-19 kan werken of van 19-22 :-pquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ja bij ons!
als je iedere dag van 09.00-11.00 en van 14.00-16.00 kan werken mag je bij ons zo beginnen!
alhoewel ik dan wel eerst dat negatieve eruit zal moeten slaan!
Dus jij denkt dat je na de cursus leidinggeven 2 een sol. gesprek kan voerenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Alle teamleiders uit de lichting t/m Oktober hebben inmiddels al hun cursissen (incl sollicitatie gesprekken voeren) afgerond tenzij ze niet konden. Dus dat zouden ze gewoon moeten kunnen. De ontwikkeling was al jaren gaande, filiaalen waar vroeger 2 VM's stonden draaide al ver voor de invoering op 1 VM, dis doorstroomde naar ASM. De Functie VS was bij ons op verkoopklaar al dezelfde als die van de huidige teamleider![]()
Dan ben je in mijn ogen blind voor de problemen...... Dergelijke teamleiders veroorzaken in een teamleiderteam dergelijke frustraties dat het de samenwerking niet ten goede komt, om dergelijke redenen moet je met zulke TL's als SM of ASM meteen in gesprek. Ik sluit liever 1 avond in de week meer dan te moeten werken met een dergelijke collega.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:30 schreef crx-boy het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je na de cursus leidinggeven 2 een sol. gesprek kan voeren![]()
En zeker niet als je(zoals je altijd ziet bij dit soort cursusen waar mensen in een groep moeten gaan spreken)je lekker gaat verstoppen omdat je bang bent in een groep te praten!
Dan kan je natuurlijk zeggen"die vallen in de praktijk wel door de mand",maar ik denk dat er een hoop filiaalen zijn die blij zijn met die TL's!(anders moet er bijv.iedere dag dezelfde(wel functionerende)TL sluiten!
En de zaken als sol. gesprekken voeren,planningen maken of beoordelings gesprekken voeren bewaren we wel ff tot later![]()
Dankjewel !!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:47 schreef biel het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoelang hij bij AH werkt,maar ik denk dat ik het ook wel weet hoe AH werkt.
en ik zeg niet dat ze maar iedereen SM maken maar in mijn beleving voldoet onze SM niet echt.
vind trouwens wel dat ze bij ons wel iedereen maar TL hebben gemaakt.
die praten ook alleen maar en doen voor de rest niets
ik weet ook wel wie jij bent.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef Stammies het volgende:
[..]
Dankjewel !!
Ik ben 31 maart op de Vondellaan begonnen al tl kassa!! Wij hebben maar 3 tl's he, dat weet je? We hebben 1tje voor hb/dv/vs en 2 voor kassa. En als je ziet wat voor winkel de Vondellaan een jaar geleden was, en wat ie nu is zeg ik dat onze SM een geweldige job heeft verricht. Een jaar geleden werd er 1x per week gedweild en zat er om 5 uur regelmatig maar 1 cassiere.
Maar ik vind het inderdaad een winkel waar nog een hoop te verbeteren valt, maar als we met z'n allen de schouders eronder zetten kunnen we er een hoop bereiken.
zou wel bevorderlijk zijn voor de sfeer.. maar hé, als het regent in mei...quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:51 schreef biel het volgende:
[..]
ik weet ook wel wie jij bent.
maar als je zegt dat iedereen zijn schouders eronder moeten zetten moeten jullie ook eens kijken naar de rest!
waardeering=0!dat gevoel heb ik iig......en wat je zegt over je(onze) sm,tja je heb gewerkt met hem in een ander filiaal,dus ik vind het niet zo gek dat je hem goed vind![]()
maar ik ga maar stoppen.......anders lijkt het teveel op "slowchat".
schijnt de zon er waarschijnlijk niet bij?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:41 schreef zuivelman het volgende:
[..]
zou wel bevorderlijk zijn voor de sfeer.. maar hé, als het regent in mei...
is de tijd voor zuivelman voorbij?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:53 schreef biel het volgende:
[..]
schijnt de zon er waarschijnlijk niet bij?
yup is bekendquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:12 schreef blrrrt het volgende:
Weet iemand al meer over die 75 uur van week 19??
inmiddels niet meerquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Nope afwachten nog steeds. Over 3 uurtjes werken van 13:30 tpt 22:15
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:53 schreef biel het volgende:
[..]
schijnt de zon er waarschijnlijk niet bij?
mijn tijd is nog pas net bezig hoorquote:
hmmm......75 uur voor een wijnmarkt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:20 schreef Chateau_Migraine het volgende:
DaT GeZeUr OvEr DiE WaP VaN WeEk 19.
Ik ZaL HeT DaN mAaR MeTeEn VeRteLlEn:
WiJnMaRkT
dat heeft dan niks te maken met die 75 uur die in de wap staan lijkt me!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef Renesite het volgende:
Iets met stickertjes
5 mei van 6 tot 8 hele winkel voorzien van nieuwe stickers (die prijskaartjes) met 40 man
dat bedoelde die vast spreekwoordelijk..quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:06 schreef crx-boy het volgende:
[..]
dat heeft dan niks te maken met die 75 uur die in de wap staan lijkt me!
2 uur maal 40 man is al gauw 80 uur!en dus geen 75
Zoiets zal het wel zijn ja, maar de vraag is dan waarom moeten er nieuwe stickers komen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef Renesite het volgende:
Iets met stickertjes
5 mei van 6 tot 8 hele winkel voorzien van nieuwe stickers (die prijskaartjes) met 40 man
misschien vonden ze het oranje niet meer mooiquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, maar de vraag is dan waarom moeten er nieuwe stickers komen?
mss worden alle prijzen met 20 cent verlaagd?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, maar de vraag is dan waarom moeten er nieuwe stickers komen?
hahaha.. dat zou wel grappig zijn...quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef crx-boy het volgende:
[..]
mss worden alle prijzen met 20 cent verlaagd?
Maar jij zegt dat het bekend is dus?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef zuivelman het volgende:
[..]
misschien vonden ze het oranje niet meer mooi
Ze zoeken 40 man, ze houden dan ook wat over, en sommigen komen een uur eerder om 6 uur terwijl ze om 7 uur moeten beginnen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:17 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat bedoelde die vast spreekwoordelijk..
Doe is vertellen dan als je zegt dat je het weet..quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:45 schreef zuivelman het volgende:
[..]
yup is bekend
[..]
inmiddels niet meer
sollicitatieformulier halen (bij de servicebalie) invullen en wachten tot ze je bellen..quote:Op maandag 28 april 2008 00:31 schreef poffu het volgende:
Iemand ervaring met het solliciteren via de albert heijn internet pagina? ik wil ff tijdelijk wat vakken vullen ind e vakantie (5 havo scholier ZzzzzZZZ) en heb gesolliciteerd via het internetformulier. Netjes een CV een sollicitatiebrief toegevoegd.
Of is het gewoon slimmer om naar mn plaastelijke appie te gaan en bij de balie te vragen waar ik kan solliciteren.
Ik heb dit namelijk nog nooit gedaan bij een supermarkt. Moet ik een formulier halen oid?
Tja dat moet wel communicatiecontainer van vrijdagavondquote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef zuivelman het volgende:
hoorde ook verhalen over dat dat hele ding met wijnmarkt misschien niet waar is..
en dat zelfs de om's het niet weten uit concurrentieoverwegingen (das een gaaf woord:P)
maar hé, communicatiecontainer week 18 gok ik?
Wij gaan zondag inderdaad met een mannetje of 20 aan de slag om de klus te klaren.quote:Op maandag 28 april 2008 08:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Tja dat moet wel communicatiecontainer van vrijdagavondEn dan zaterdagavond maar beginnen met de ombouw/omstickering or whatever. En anders Zondag 4 mei.
Denk dat wij met een man of 6 tot 10 het gaan doen afhankelijk van wat ze in gedachten hebben aangezien er voor de promo van afgelopen week ook 6 uur stond terwijl we daar toch in 4,5 uur mee klaar waren (altans onze promotopperquote:Op maandag 28 april 2008 08:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij gaan zondag inderdaad met een mannetje of 20 aan de slag om de klus te klaren.
De nieuwe commercial is trouwens weer hilarisch.
Daar sluit ik me geheel bij aanquote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef About2Break het volgende:
Inderdaad, kan het goed gebruiken bijv. voor GTA4
quote:Op maandag 28 april 2008 01:05 schreef zuivelman het volgende:
[..]
sollicitatieformulier halen (bij de servicebalie) invullen en wachten tot ze je bellen..
via internet werkt als het goed is ongeveer hetzelfde.. (het wachten tot ze je bellen)
succes
Bij onze Appie hebben we niet eens sollicitatie formulieren bij de balie.quote:Op maandag 28 april 2008 08:25 schreef ikbenschipper het volgende:
@ Poffu ik zou naar de plaatselijke AH gaan om een sollicitaatieformulier te halen dan weet je met meer zekerheid iwaar je terehct kunt als het echt heel lang duurd voordat je gebeld word, bij een internet sollicitatie is dat minder.
niet :squote:Op maandag 28 april 2008 10:56 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
[..]
Bij onze Appie hebben we niet eens sollicitatie formulieren bij de balie.
Dankuquote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef ikbenschipper het volgende:
@ Edwinuss jeps inclusief vakantiegeld
@ Monotomo pas in de middag he.
moeten ze dan gelijk een afspraak met je sm maken ofzo?quote:Op maandag 28 april 2008 10:56 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
[..]
Bij onze Appie hebben we niet eens sollicitatie formulieren bij de balie.
Ik wil gewoon mijn loon. Nu!quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef zuivelman het volgende:
gaan we weer,
geld moet weer bijna binnenkomen... krijgen we zo weer de vragen of er nou PK bijzit enzo..
en hoeveel je wel niet verdient...
jaja, zolang het maar niet over de AH zelf gaat
Ja daar kom het wel op neer.quote:Op maandag 28 april 2008 11:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
niet :s
Het is bij jullie wel bekend dat je deze tegenwoordig gewoon via winkelweb kunt uitdraaien en geen blokken meer kunt bestellen.
Bij jullie "moeten" mensen dus via internet solliciteren :s
Mag ik vragen wat je bron is?quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef wiillie het volgende:
per 1 mei komt er een doorberekening van verpakkings-belasting. hier is die 75 uur voor.
alle stickers moeten vervangen worden.
op de kassabon komt ook te staan hoeveel de klant betaald voor de verpakking
je mag het vragen, maar bronnen geef je niet prijs.quote:Op maandag 28 april 2008 21:37 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je bron is?
Ik moet in ieder geval ook werken a.s. zondag, ik zie het wel.
lul niet je heb het van bielquote:Op maandag 28 april 2008 21:55 schreef wiillie het volgende:
[..]
je mag het vragen, maar bronnen geef je niet prijs.
het is dichter bij je dan je denkt????
Ja me pa dacht het inderdaad ook, maar hij wist het niet zeker. Als je hem bedoeld in ieder geval.quote:Op maandag 28 april 2008 21:55 schreef wiillie het volgende:
[..]
je mag het vragen, maar bronnen geef je niet prijs.
het is dichter bij je dan je denkt????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |