abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2008 @ 17:01:01 #51
111328 cryotek
zie signature
pi_58257639
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef biel het volgende:

[..]

oh wat leuk!
ik zit op de vondellaan!
wie nog meer dan?
Ik zit bij de AH-XL in Overvecht
zie ondertitel
pi_58258020
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:01 schreef cryotek het volgende:

Ik zit bij de AH-XL in Overvecht
Same here
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_58259678
Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen van A'dam naar Ijmuiden maar vroeg me af hoeveel de reiskostenvergoeding is voor +/- 34km.
Ga misschien anders regelen dat ik tijdelijk wordt overgeplaatst(antikraak woning..), zijn er hier mensen die in de AH van IJmuiden werken en is het een beetje gezellig daar .
pi_58261231
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen van A'dam naar Ijmuiden maar vroeg me af hoeveel de reiskostenvergoeding is voor +/- 34km.
Ga misschien anders regelen dat ik tijdelijk wordt overgeplaatst(antikraak woning..), zijn er hier mensen die in de AH van IJmuiden werken en is het een beetje gezellig daar .
Tot 5 km word er niks vergoed, ik woon 6 km van me werk en krijg 6,34 vergoed per periode. Dus als je voor een km 6,34 zou krijgen dat keer 29 is een leuk bedragje..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58261280
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef biel het volgende:

[..]

oh wat leuk!
ik zit op de vondellaan!
wie nog meer dan?
Oh leuk, de vondellaan. Zat op die school ernaast, vond het echt een rot AH.
pi_58263001
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Oh leuk, de vondellaan. Zat op die school ernaast, vond het echt een rot AH.
nou bedankt!
maar ik werk er pas 2 maanden!
en ik ben het nu eigelijk al zat!
als ik de rest van mijn "collega's"zie!
pi_58266321
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:49 schreef zuivelman het volgende:
zelfs mensen die 20 collie in het uur vullen kan je leren sneller te werken..
en anders neem je een ander.. of meerdere anderen voor mijn part..

Mee oneens je kan sommige nog zoveel begeleiden ze zullen het NOOIT halen!
zoals ik dus in het 2e gedeelte al zei.. dan neem je dus een ander..
kaf van het koren scheiden.. en het feit dat je als vulploeger bent begonnen lijkt me niet heel erg speciaal, want dat is met (voor zover ik weet) elke TL wel..
pi_58266581
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:20 schreef zuivelman het volgende:

[..]

kaf van het koren scheiden.. en het feit dat je als vulploeger bent begonnen lijkt me niet heel erg speciaal, want dat is met (voor zover ik weet) elke TL wel..
ik ken er wel een paar die zijn begonnen als vuller.........maar die nu totaal 180 graden zijn gedraait!
  woensdag 23 april 2008 @ 22:36:31 #59
111328 cryotek
zie signature
pi_58266660
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:14 schreef biel het volgende:

[..]

nou bedankt!
maar ik werk er pas 2 maanden!
en ik ben het nu eigelijk al zat!
als ik de rest van mijn "collega's"zie!
Ach, ben je niet de enige
Begin de AH ook zat te worden, m'n collega's zijn ook niet geweldig.
zie ondertitel
  woensdag 23 april 2008 @ 22:49:10 #60
17061 mvt
blame Canada
pi_58267000
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Tot 5 km word er niks vergoed, ik woon 6 km van me werk en krijg 6,34 vergoed per periode. Dus als je voor een km 6,34 zou krijgen dat keer 29 is een leuk bedragje..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij krijg je van 6 tot 15 km meer dan de kilometers daarna. Tot max 50km dacht ik.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_58269035
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:49 schreef mvt het volgende:

[..]

volgens mij krijg je van 6 tot 15 km meer dan de kilometers daarna. Tot max 50km dacht ik.
er is idd een max!
en 29x het bedrag wat banaan zegt.......dat werkt niet zo!
maar waar hebben we het over!
pi_58270871
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:22 schreef crx-boy het volgende:

[..]

er is idd een max!
en 29x het bedrag wat banaan zegt.......dat werkt niet zo!
maar waar hebben we het over!
niet over AH zelf in ieder geval
pi_58272645
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]

Dergelijke bakken zijn nog altijd te bestellen Het is een overbodig artikel wat iedere keer na een verbouwing weer terugkeert (Hij kost 1100 euro) en die wij weer retour sturen, voor ons plastic hangen wij een kartonzak in een container en daar gooien wij gewoon ons plastic in:). Zak vol? Nieuwe container met zak plaatsen en klaar is kees (euh ivo) Hoef je niks te legen scheelt een hoop werk, wij hebben een dergelijke bak dus niet omdat wij net zo als je ASM zijn en hem dus retour hebben gestuurd.
1100 euro voor een stukje ijzer?
Is er niet een filiaal in de omgeving Den Haag die zo'n bak heeft en m kwijt wil?
Wij regelen het vervoer en een kratje bier
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_58279668
quote:

[..]

dat is wel makkelijk praten!
ik mag geen mensen aannemen!en de mensen die onze sm aanneemt voldoen echt niet!
en als je er wat van zegt krijg je te horen van"doe nou maar gewoon je werk,doe ik de rest"
volgens mij voldoet de sm ook niet echt bij ons!
maar ja
pi_58281050
Blugh

[ Bericht 93% gewijzigd door o-fiel op 24-04-2008 16:24:02 ]
pi_58285264
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:16 schreef o-fiel het volgende:
Blugh
Blugh?
pi_58286632
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef biel het volgende:

[..]

ik mag geen mensen aannemen!en de mensen die onze sm aanneemt voldoen echt niet!
en als je er wat van zegt krijg je te horen van"doe nou maar gewoon je werk,doe ik de rest"
maar ja
het is wel makkelijk om naar anderen te wijzen. heb je er wel eens over nagedacht wat jou rol zou kunnen zijn om anderen beter te maken. en ben je dan werkelijk beter als dat je denkt dat je bent???
  Moderator donderdag 24 april 2008 @ 21:26:51 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58287883
Nou, vanaf zaterdag weer aan de bak. Koninginnedag van 10 tot 20 werken !!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_58287995
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef amstelfan het volgende:

[..]

het is wel makkelijk om naar anderen te wijzen. heb je er wel eens over nagedacht wat jou rol zou kunnen zijn om anderen beter te maken. en ben je dan werkelijk beter als dat je denkt dat je bent???
andere beter maken?
laat me niet lachen.........daar heb ik geen tijd voor!ik moet al mijn tijd in het vullen stoppen om de anderen te compenseren!
pi_58288047
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:26 schreef Renesite het volgende:
Nou, vanaf zaterdag weer aan de bak. Koninginnedag van 10 tot 20 werken !!
dat is wel lekker!
je krijgt dan toch extra geld?
pi_58288353
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:30 schreef biel het volgende:

[..]

andere beter maken?
laat me niet lachen.........daar heb ik geen tijd voor!ik moet al mijn tijd in het vullen stoppen om de anderen te compenseren!
geen tijd voor bestaat niet bij ah, je moet er tijd voor maken. dan zal je zie dat je anderen beter maakt
pi_58288957
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:43 schreef amstelfan het volgende:

[..]

geen tijd voor bestaat niet bij ah, je moet er tijd voor maken. dan zal je zie dat je anderen beter maakt
tuurlijk....als ik daar tijd voor maak en ik mijn vulling niet red moet ik langer blijven!
en jij doet dat wel zeker,andere beter maken en daarna langer blijven?
  donderdag 24 april 2008 @ 23:08:18 #73
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_58290589
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:32 schreef biel het volgende:

[..]

dat is wel lekker!
je krijgt dan toch extra geld?
Koninginnedag is 200% idd. Als je die dag normaal al werkt zelfs 300 geloof ik.
pi_58291427
quote:

[..]

maar ja
dat klinkt wel heel erg logisch.. je SM die niet voldoet.. jaja, tegenwoordig maken ze iedereen maar SM of niet?
en je doet je werk neem ik aan toch als je mensen beter maakt?? xou zeggen: luister naar amstelfan volgens mij weet die best hoe AH in mekaar steekt

pi_58291608
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:41 schreef zuivelman het volgende:

[..]

dat klinkt wel heel erg logisch.. je SM die niet voldoet.. jaja, tegenwoordig maken ze iedereen maar SM of niet?
en je doet je werk neem ik aan toch als je mensen beter maakt?? xou zeggen: luister naar amstelfan volgens mij weet die best hoe AH in mekaar steekt

nou ik weet niet hoelang hij bij AH werkt,maar ik denk dat ik het ook wel weet hoe AH werkt.
en ik zeg niet dat ze maar iedereen SM maken maar in mijn beleving voldoet onze SM niet echt.
vind trouwens wel dat ze bij ons wel iedereen maar TL hebben gemaakt.
die praten ook alleen maar en doen voor de rest niets
pi_58294680
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:47 schreef biel het volgende:

[..]

nou ik weet niet hoelang hij bij AH werkt,maar ik denk dat ik het ook wel weet hoe AH werkt.
en ik zeg niet dat ze maar iedereen SM maken maar in mijn beleving voldoet onze SM niet echt.
als je het zo kut vind waar je nu zit ( vondellaan toch?) dan vraag je of je overgeplaats kan worden?
pi_58294704
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 07:48 schreef zuivelman het volgende:

[..]

als je het zo kut vind waar je nu zit ( vondellaan toch?) dan vraag je of je overgeplaats kan worden?
heb ik ook aan gedacht ja.
maar kan jij een filiaal noemen in utrecht waar het beter is
pi_58295188
quote:

[..]

Dat iedere TL als VPL is begonnen mag ik wel hopen ja ;-) Alhoewel word er nu ook extern teamleiders aangetrokken he, ik ben daar geen voorstander van. En idd daar namen we dan ook met genoegn afscheid van (de extreme gevallen;)) maar helaas is onze markt niet zo groot, in Amstelveen staan ze over het algemeen helaas niet in de rij te wachten om in dienst bij ons te komen :s.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_58295287
quote:

[..]

maar ja
Die opmerking was naar mij bedoeld en daar heb ik net al op gereageerd.
quote:

[..]

Er zijn veel mensen (en soms in mijn ogen ontrecht) als teamleider benoemd terwijl een deel van de werkzaamheden die een teamleider zou moeten doen (waaronder het voeren van een tweede gesprek met sollicitanten) nog altijd niet gedaan word door de teamleiders.
pi_58295349
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:33 schreef crx-boy het volgende:

[..]

ik ken er wel een paar die zijn begonnen als vuller.........maar die nu totaal 180 graden zijn gedraait!
In negatieve zin bedoel je neem ik aan ;-) Ja ik snap dat niet, alhoewel er loopt er bij ons ook 1 rond maar ja daar doe je zelf niks aan dat soort TL's vallen vanzelf door de mand.
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef amstelfan het volgende:

[..]

Officieel ben i khet hier 100% mee eens, alleen ligt het wel aan de houding van je TL's of je hier de tijd in kan steken denk ik zo, als je het wilt en je TL rekent je vervolgens iedere keer af omdat je inplaats van die 70 colli waar hij van uit gaat opeens 60 colli vult omdat je je collega's beter wil maken dan heb je er ook niks aan natuurlijk. Een dergelijke houding hangt dus ook af van je teamleiders en of die dingen oppakken enzo. Als teamleider heb je daar natuurlijk een voortrekkersrol in. Dit laatste word heel veel door de huidige teamleiders vergeten, dat er van ze verwacht word een voorbeeld functie op de vloer uit te oefenen en mensen moeten begeleiden en beter moeten maken.

[ Bericht 49% gewijzigd door ikbenschipper op 25-04-2008 09:01:51 ]
pi_58295419
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 07:51 schreef biel het volgende:

[..]

heb ik ook aan gedacht ja.
maar kan jij een filiaal noemen in utrecht waar het beter is
ja bij ons!
als je iedere dag van 09.00-11.00 en van 14.00-16.00 kan werken mag je bij ons zo beginnen!
alhoewel ik dan wel eerst dat negatieve eruit zal moeten slaan!
pi_58295477
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:50 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Die opmerking was naar mij bedoeld en daar heb ik net al op gereageerd.
[..]

Er zijn veel mensen (en soms in mijn ogen ontrecht) als teamleider benoemd terwijl een deel van de werkzaamheden die een teamleider zou moeten doen (waaronder het voeren van een tweede gesprek met sollicitanten) nog altijd niet gedaan word door de teamleiders.
ik denk ook niet dat er veel TL's daar aan toe zijn!
dit zijn altijd VM taken geweest die daar soms een opleiding van jaren voor gehad hebben en dan word er verwacht dat TL's dat opeens gaan doen!
(trouwens wel een slimme zet van AH om een partij VM's(met wat hogere salarisen)te vervangen door TL's)
pi_58295638
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef crx-boy het volgende:

[..]

ja bij ons!
als je iedere dag van 09.00-11.00 en van 14.00-16.00 kan werken mag je bij ons zo beginnen!
negatief?dat noem ik gewoon realistisch
pi_58296377
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:07 schreef crx-boy het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat er veel TL's daar aan toe zijn!
dit zijn altijd VM taken geweest die daar soms een opleiding van jaren voor gehad hebben en dan word er verwacht dat TL's dat opeens gaan doen!
(trouwens wel een slimme zet van AH om een partij VM's(met wat hogere salarisen)te vervangen door TL's)
Alle teamleiders uit de lichting t/m Oktober hebben inmiddels al hun cursissen (incl sollicitatie gesprekken voeren) afgerond tenzij ze niet konden. Dus dat zouden ze gewoon moeten kunnen. De ontwikkeling was al jaren gaande, filiaalen waar vroeger 2 VM's stonden draaide al ver voor de invoering op 1 VM, dis doorstroomde naar ASM. De Functie VS was bij ons op verkoopklaar al dezelfde als die van de huidige teamleider
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef crx-boy het volgende:

[..]

ja bij ons!
Euh naar amstelveen komen als je van 17-19 kan werken of van 19-22 :-p
Hebben jullie nou ook daadwerkelijk een (jonge) vulploeg die die 2 uurtjes werken?
Ik ben blij dat we van 17-19 de vulling hebben anders hadden we echt geen mensen kunnen krijgen
pi_58297038
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:00 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Alle teamleiders uit de lichting t/m Oktober hebben inmiddels al hun cursissen (incl sollicitatie gesprekken voeren) afgerond tenzij ze niet konden. Dus dat zouden ze gewoon moeten kunnen. De ontwikkeling was al jaren gaande, filiaalen waar vroeger 2 VM's stonden draaide al ver voor de invoering op 1 VM, dis doorstroomde naar ASM. De Functie VS was bij ons op verkoopklaar al dezelfde als die van de huidige teamleider
Dus jij denkt dat je na de cursus leidinggeven 2 een sol. gesprek kan voeren
En zeker niet als je(zoals je altijd ziet bij dit soort cursusen waar mensen in een groep moeten gaan spreken)je lekker gaat verstoppen omdat je bang bent in een groep te praten!
Dan kan je natuurlijk zeggen"die vallen in de praktijk wel door de mand",maar ik denk dat er een hoop filiaalen zijn die blij zijn met die TL's!(anders moet er bijv.iedere dag dezelfde(wel functionerende)TL sluiten!
En de zaken als sol. gesprekken voeren,planningen maken of beoordelings gesprekken voeren bewaren we wel ff tot later
pi_58298852
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:30 schreef crx-boy het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat je na de cursus leidinggeven 2 een sol. gesprek kan voeren
En zeker niet als je(zoals je altijd ziet bij dit soort cursusen waar mensen in een groep moeten gaan spreken)je lekker gaat verstoppen omdat je bang bent in een groep te praten!
Dan kan je natuurlijk zeggen"die vallen in de praktijk wel door de mand",maar ik denk dat er een hoop filiaalen zijn die blij zijn met die TL's!(anders moet er bijv.iedere dag dezelfde(wel functionerende)TL sluiten!
En de zaken als sol. gesprekken voeren,planningen maken of beoordelings gesprekken voeren bewaren we wel ff tot later
Dan ben je in mijn ogen blind voor de problemen...... Dergelijke teamleiders veroorzaken in een teamleiderteam dergelijke frustraties dat het de samenwerking niet ten goede komt, om dergelijke redenen moet je met zulke TL's als SM of ASM meteen in gesprek. Ik sluit liever 1 avond in de week meer dan te moeten werken met een dergelijke collega.

Ik doe bij ons de meeste sollicitaties en maak de planningen een andere collega voert deze gesprekken ook en helpt met de planningen waar nodig. De andere 3 teamleiders ( we hebben 5 part-time teamleiders dus dat is ons voordeel, soms is het ook een nadeel) hebben alleen hun avonden e.d.
Jeps en van dat later komt dus nooit wat want van uitstel komt afstel.
Komt wel bij dat ik managementvaardigheden op school ook heb gehad waar dit een aantal lessen naar voren kwam. Als je bang bent verder om voor een groep te praten dan ben je misschien ook niet geschikt als teamleider.........
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:29:59 #87
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_58311318
Morgâh weer lekker van 12:00 tot 20:30..
  Moderator vrijdag 25 april 2008 @ 22:39:16 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58311451
9 tot 16, de eerste keer weer !
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:30:51 #89
154136 Stammies
We can save this world.
pi_58314695
quote:

[..]

Dankjewel !!

Ik ben 31 maart op de Vondellaan begonnen al tl kassa!! Wij hebben maar 3 tl's he, dat weet je? We hebben 1tje voor hb/dv/vs en 2 voor kassa. En als je ziet wat voor winkel de Vondellaan een jaar geleden was, en wat ie nu is zeg ik dat onze SM een geweldige job heeft verricht. Een jaar geleden werd er 1x per week gedweild en zat er om 5 uur regelmatig maar 1 cassiere.

Maar ik vind het inderdaad een winkel waar nog een hoop te verbeteren valt, maar als we met z'n allen de schouders eronder zetten kunnen we er een hoop bereiken.
You people don't understand. I'm not locked in here with you, you're locked in here with me!
pi_58314978
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef Stammies het volgende:

[..]

Dankjewel !!

Ik ben 31 maart op de Vondellaan begonnen al tl kassa!! Wij hebben maar 3 tl's he, dat weet je? We hebben 1tje voor hb/dv/vs en 2 voor kassa. En als je ziet wat voor winkel de Vondellaan een jaar geleden was, en wat ie nu is zeg ik dat onze SM een geweldige job heeft verricht. Een jaar geleden werd er 1x per week gedweild en zat er om 5 uur regelmatig maar 1 cassiere.

Maar ik vind het inderdaad een winkel waar nog een hoop te verbeteren valt, maar als we met z'n allen de schouders eronder zetten kunnen we er een hoop bereiken.
ik weet ook wel wie jij bent.
maar als je zegt dat iedereen zijn schouders eronder moeten zetten moeten jullie ook eens kijken naar de rest!
waardeering=0!dat gevoel heb ik iig......en wat je zegt over je(onze) sm,tja je heb gewerkt met hem in een ander filiaal,dus ik vind het niet zo gek dat je hem goed vind
maar ik ga maar stoppen.......anders lijkt het teveel op "slowchat".
  Moderator zaterdag 26 april 2008 @ 08:28:36 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58316208
Hop
Naaaar het werk toeee
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:12:26 #92
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_58316389
Weet iemand al meer over die 75 uur van week 19??
Het leven is geen krentenbol.
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:12:26 #93
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_58316390
-dubbel-
Het leven is geen krentenbol.
pi_58316701
Nope afwachten nog steeds. Over 3 uurtjes werken van 13:30 tpt 22:15
pi_58321543
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:51 schreef biel het volgende:

[..]

ik weet ook wel wie jij bent.
maar als je zegt dat iedereen zijn schouders eronder moeten zetten moeten jullie ook eens kijken naar de rest!
waardeering=0!dat gevoel heb ik iig......en wat je zegt over je(onze) sm,tja je heb gewerkt met hem in een ander filiaal,dus ik vind het niet zo gek dat je hem goed vind
maar ik ga maar stoppen.......anders lijkt het teveel op "slowchat".
zou wel bevorderlijk zijn voor de sfeer.. maar hé, als het regent in mei...
pi_58321764
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:41 schreef zuivelman het volgende:

[..]

zou wel bevorderlijk zijn voor de sfeer.. maar hé, als het regent in mei...
schijnt de zon er waarschijnlijk niet bij?
pi_58321771
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:53 schreef biel het volgende:

[..]

is de tijd voor zuivelman voorbij?
pi_58322555
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:12 schreef blrrrt het volgende:
Weet iemand al meer over die 75 uur van week 19??
yup is bekend
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Nope afwachten nog steeds. Over 3 uurtjes werken van 13:30 tpt 22:15
inmiddels niet meer
pi_58322571
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:53 schreef biel het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:54 schreef biel het volgende:

[..]

is de tijd voor zuivelman voorbij?
mijn tijd is nog pas net bezig hoor
pi_58323088
DaT GeZeUr OvEr DiE WaP VaN WeEk 19.
Ik ZaL HeT DaN mAaR MeTeEn VeRteLlEn:

WiJnMaRkT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: