Ik zit bij de AH-XL in Overvechtquote:Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef biel het volgende:
[..]
oh wat leuk!
ik zit op de vondellaan!
wie nog meer dan?
Tot 5 km word er niks vergoed, ik woon 6 km van me werk en krijg 6,34 vergoed per periode. Dus als je voor een km 6,34 zou krijgen dat keer 29 is een leuk bedragje..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen van A'dam naar Ijmuiden maar vroeg me af hoeveel de reiskostenvergoeding is voor +/- 34km.
Ga misschien anders regelen dat ik tijdelijk wordt overgeplaatst(antikraak woning..), zijn er hier mensen die in de AH van IJmuiden werken en is het een beetje gezellig daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh leuk, de vondellaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef biel het volgende:
[..]
oh wat leuk!
ik zit op de vondellaan!
wie nog meer dan?
nou bedankt!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Oh leuk, de vondellaan.Zat op die school ernaast, vond het echt een rot AH.
zoals ik dus in het 2e gedeelte al zei.. dan neem je dus een ander..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:49 schreef zuivelman het volgende:
zelfs mensen die 20 collie in het uur vullen kan je leren sneller te werken..
en anders neem je een ander.. of meerdere anderen voor mijn part..
Mee oneens je kan sommige nog zoveel begeleiden ze zullen het NOOIT halen!
ik ken er wel een paar die zijn begonnen als vuller.........maar die nu totaal 180 graden zijn gedraait!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:20 schreef zuivelman het volgende:
[..]
zoals ik dus in het 2e gedeelte al zei.. dan neem je dus een ander..
kaf van het koren scheiden.. en het feit dat je als vulploeger bent begonnen lijkt me niet heel erg speciaal, want dat is met (voor zover ik weet) elke TL wel..
Ach, ben je niet de enigequote:Op woensdag 23 april 2008 20:14 schreef biel het volgende:
[..]
nou bedankt!
maar ik werk er pas 2 maanden!
en ik ben het nu eigelijk al zat!
als ik de rest van mijn "collega's"zie!
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Tot 5 km word er niks vergoed, ik woon 6 km van me werk en krijg 6,34 vergoed per periode. Dus als je voor een km 6,34 zou krijgen dat keer 29 is een leuk bedragje..
volgens mij krijg je van 6 tot 15 km meer dan de kilometers daarna. Tot max 50km dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
er is idd een max!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:49 schreef mvt het volgende:
[..]
volgens mij krijg je van 6 tot 15 km meer dan de kilometers daarna. Tot max 50km dacht ik.
niet over AH zelf in ieder gevalquote:Op donderdag 24 april 2008 00:22 schreef crx-boy het volgende:
[..]
er is idd een max!
en 29x het bedrag wat banaan zegt.......dat werkt niet zo!
maar waar hebben we het over!![]()
1100 euro voor een stukje ijzer?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dergelijke bakken zijn nog altijd te bestellenHet is een overbodig artikel wat iedere keer na een verbouwing weer terugkeert (Hij kost 1100 euro) en die wij weer retour sturen, voor ons plastic hangen wij een kartonzak in een container en daar gooien wij gewoon ons plastic in:). Zak vol? Nieuwe container met zak plaatsen en klaar is kees (euh ivo) Hoef je niks te legen scheelt een hoop werk, wij hebben een dergelijke bak dus niet omdat wij net zo als je ASM zijn
en hem dus retour hebben gestuurd.
dat is wel makkelijk praten!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:20 schreef zuivelman het volgende:
[..]
zoals ik dus in het 2e gedeelte al zei.. dan neem je dus een ander..
kaf van het koren scheiden.. en het feit dat je als vulploeger bent begonnen lijkt me niet heel erg speciaal, want dat is met (voor zover ik weet) elke TL wel..
het is wel makkelijk om naar anderen te wijzen. heb je er wel eens over nagedacht wat jou rol zou kunnen zijn om anderen beter te maken. en ben je dan werkelijk beter als dat je denkt dat je bent???quote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef biel het volgende:
[..]
dat is wel makkelijk praten!
ik mag geen mensen aannemen!en de mensen die onze sm aanneemt voldoen echt niet!
en als je er wat van zegt krijg je te horen van"doe nou maar gewoon je werk,doe ik de rest"
volgens mij voldoet de sm ook niet echt bij ons!
maar ja
andere beter maken?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef amstelfan het volgende:
[..]
het is wel makkelijk om naar anderen te wijzen. heb je er wel eens over nagedacht wat jou rol zou kunnen zijn om anderen beter te maken. en ben je dan werkelijk beter als dat je denkt dat je bent???
dat is wel lekker!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:26 schreef Renesite het volgende:
Nou, vanaf zaterdag weer aan de bak. Koninginnedag van 10 tot 20 werken!!
geen tijd voor bestaat niet bij ah, je moet er tijd voor maken. dan zal je zie dat je anderen beter maaktquote:Op donderdag 24 april 2008 21:30 schreef biel het volgende:
[..]
andere beter maken?
laat me niet lachen.........daar heb ik geen tijd voor!ik moet al mijn tijd in het vullen stoppen om de anderen te compenseren!
tuurlijk....als ik daar tijd voor maak en ik mijn vulling niet red moet ik langer blijven!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:43 schreef amstelfan het volgende:
[..]
geen tijd voor bestaat niet bij ah, je moet er tijd voor maken. dan zal je zie dat je anderen beter maakt
Koninginnedag is 200% idd. Als je die dag normaal al werkt zelfs 300 geloof ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:32 schreef biel het volgende:
[..]
dat is wel lekker!
je krijgt dan toch extra geld?
dat klinkt wel heel erg logisch.. je SM die niet voldoet.. jaja, tegenwoordig maken ze iedereen maar SM of niet?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef biel het volgende:
[..]
dat is wel makkelijk praten!
ik mag geen mensen aannemen!en de mensen die onze sm aanneemt voldoen echt niet!
en als je er wat van zegt krijg je te horen van"doe nou maar gewoon je werk,doe ik de rest"
volgens mij voldoet de sm ook niet echt bij ons!
maar ja
nou ik weet niet hoelang hij bij AH werkt,maar ik denk dat ik het ook wel weet hoe AH werkt.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:41 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg logisch.. je SM die niet voldoet.. jaja, tegenwoordig maken ze iedereen maar SM of niet?
en je doet je werk neem ik aan toch als je mensen beter maakt?? xou zeggen: luister naar amstelfan volgens mij weet die best hoe AH in mekaar steekt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |