Nou, om 20 voor 7 zat alles er al voorquote:Op maandag 5 mei 2008 08:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dit is veeeeeeel te vroeg voor mij hoor :p HAHAHHAHAHA
Onze SM had voor iedereen pizza's in de oven geflikkerd!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef Jappiie het volgende:
[..]
'T was geen vervelend werk nee.
Beetje ipod in, broodjes eten en door de winkel rennen
Kwam de politie ook nog langs,
''wat zijn jullie hier aan t doen jongelui?
-Nou aan het werk?
Ow, mogen wij dan even iemands id zien?
-Ga de teamleider maar zoeken, loopt ergens rond in de winkel''
Ga boeven vangen![]()
Dat zijn de betere SM's inderdaad de onze heeft wel eens friet e.d. laten bezorgen op een zondag, soms donderen we stokbrood enzo in de oven. Na je snapt het wel het is altijd feest als we mogen werken op zondag dan moet de innerlijke mens altijd iets beter verzorgt worden....quote:Op maandag 5 mei 2008 10:56 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Onze SM had voor iedereen pizza's in de oven geflikkerd!Ik vond het om te doen, ze mogen mij meer van die zondagen doen.
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat zijn de betere SM's inderdaad de onze heeft wel eens friet e.d. laten bezorgen op een zondag, soms donderen we stokbrood enzo in de oven. Na je snapt het wel het is altijd feest als we mogen werken op zondag dan moet de innerlijke mens altijd iets beter verzorgt worden....
onze sm geeft ons altijd drank na afloop en aait ons dan over onze bol!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef wiillie het volgende:
[..]
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????![]()
daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik hoorde iets van inschappen in categorie C (¤8,99) van de CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg , maar als je pech hebt stap je dus in bij A0 op ¤8,23 per uur.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:31 schreef Maxxieh het volgende:
Weet hier iemand hoeveel een 20 jarige betaald zou krijgen als bezorger bij albert?
Dat is je doorbetaald vrij op een feestdag.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:43 schreef duncannn het volgende:
Wat is dat BCD op m'n salarisstrook?
graag! Ben erg benieuwd. Heel erg bedankt iig! 8.23 valt me nog wel mee eigenlijk,ik ging eigenlijk uit van de cao van de ah. En dan zou je ongeveer 7 euro verdienen. Kan iemand me ook wat vertellen over kortingen die je krijgt als je daar werkt?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:29 schreef mvt het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van inschappen in categorie C (¤8,99) van de CAO Beroepsgoederenvervoer over de weg , maar als je pech hebt stap je dus in bij A0 op ¤8,23 per uur.
http://www.habe-crc.nl/include/downloadFile.asp?id=48
Als je wilt kan ik morgen een van die jongens aanschieten en even vragen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef wiillie het volgende:
[..]
dus als je pizza`s in de oven flikker als sm dan hoor je tot de betere????![]()
daar zijn de meningen over verdeeld.
Of je dan een goede SM bent kan je natuurlijk nooit zeggen, ik bedoel er wel mee te zeggen dat sommige SM heel moeilijk over dingen kunnen doen. Dit soort dingen liggen op het terrein van HRM de ene SM is daar beter in dan de andere. Door dergelijk "acties" kan je je personeel vaak wel wat beter te vriend houden, veel jonge jongens en meisjes werken er naast hun geld ook omdat ze het gezellig vindenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:44 schreef biel het volgende:
[..]
onze sm geeft ons altijd drank na afloop en aait ons dan over onze bol!
is hij nu ook 1 van de betere?
Inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 22:29 schreef mvt het volgende:
[..]
Dat is je doorbetaald vrij op een feestdag.
mss heb ik het fout......maar dokter,tandarts of zo word toch ook geboekt onder bd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kan iemand mij vertellen wat er voor speciaals viel in deze periode. Want volgens mij hebben het ze het systeem (eindelijk) iets aangepast zodat het volgens CAO/wetgeving helemaal goed werkt.
Volgens mij was pasen week 16. En periode 4 loopt natuurlijk van week 13 t/m week 16quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kan iemand mij vertellen wat er voor speciaals viel in deze periode. Want volgens mij hebben het ze het systeem (eindelijk) iets aangepast zodat het volgens CAO/wetgeving helemaal goed werkt.
Hou er rekening mee dat er niets staat over minderjarigen. Ik weet dus niet of je ook op zo'n bedrag begint of dat je nog er zoveel procent onder zit.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:59 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
graag! Ben erg benieuwd. Heel erg bedankt iig! 8.23 valt me nog wel mee eigenlijk,ik ging eigenlijk uit van de cao van de ah. En dan zou je ongeveer 7 euro verdienen. Kan iemand me ook wat vertellen over kortingen die je krijgt als je daar werkt?
wat betekend HRM eigenlijk.........Hoog Rendement Manager of zo?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Of je dan een goede SM bent kan je natuurlijk nooit zeggen, ik bedoel er wel mee te zeggen dat sommige SM heel moeilijk over dingen kunnen doen. Dit soort dingen liggen op het terrein van HRM de ene SM is daar beter in dan de andere. Door dergelijk "acties" kan je je personeel vaak wel wat beter te vriend houden, veel jonge jongens en meisjes werken er naast hun geld ook omdat ze het gezellig vindenHRM is daarom essentieel maar dat word alleen lang niet altijd begrepen.
Onze vorige SM deed over veel dingen moeilijk kost ons behoorlijk wat ervaring omdat de sfeer enorm slecht werd daar kwam zijn (slechte) manier van managen dan ook nog bij. 1+1 = 2
Onze huidige SM doet niet heel moeilijk over dingen, zolang jij je werk goed doet kan er veel, zorg jij dat de winkel er straks bij staat (of te weinig mensen maar wel de vulling er helemaal in) en je geeft iedereen 's avonds dan een flesje drinken moet dat van hem kunnen. Maar oh whee als de winkel er niet uit ziet en je hebt genoeg mensen en je doet het heb je natuurlijk wel wat uit te leggen, want dan is er niet zo goed gewerkt en verdienen ze het dan....... Nope. Heb ik het als TL dan wel gedaan.... mag ik dat toch even komen uitleggen bij hem..... Je snapt het al het is geven en nemen.
Mijn bewoording was misschien enigzins verkeerd omdat ook een SM die dat doet op andere terrein heel slecht kan functioneren, echter heeft hij wel door hoe je mensen voor je kan laten werken.
Ik vind het leuk hoe er op eigelijk 1 woordje/post 2 van zulke reacties kunnen komen![]()
dat is volgens mij de juiste afkorting, alleen die moet je niet bij ah zoeken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef biel het volgende:
[..]
wat betekend HRM eigenlijk.........Hoog Rendement Manager of zo?
Human Resource Managmentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef biel het volgende:
[..]
wat betekend HRM eigenlijk.........Hoog Rendement Manager of zo?
Dat is het zeker niet hahaahah dan had ik wel geweten dat ik dat bij mij in het systee had ingevoerd, op pasen en goede vrijdag (na 19:00 ook BD) werk ik niet. Het kan hooguit zijn omdat ik soms inval op die dagen en dat dat 6 x geweest is ergens in de 13 weken ervoor Nou ja ik maak me er niet druk over hahahahaha Alleen dacht misschien weet iemand iets op donderdag of zaterdag die periode ;-)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:54 schreef mvt het volgende:
[..]
Volgens mij was pasen week 16. En periode 4 loopt natuurlijk van week 13 t/m week 16
http://www.postbus51.nl/i(...)/displaydefaultintro
Een tandartsbezoek enzo kan ook.
tandarts en dokter moet je zoveel mogelijk in je eigen tijd doen!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
mss heb ik het fout......maar dokter,tandarts of zo word toch ook geboekt onder bd?
en als dat nou niet kan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef wiillie het volgende:
[..]
tandarts en dokter moet je zoveel mogelijk in je eigen tijd doen!!!
daar zijn tegenwoordig geen bd uren meer voor.
Je moet er naar streven om dit in je eigen tijd te doen. Als je echter iedere dag van half 9 tot half 6 werkt gaat dat bijvoorbeeld niet. Ook als je aangeeft naar de tandarts te moeten en ze plannen je toch in krijg je gewoon BDquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef wiillie het volgende:
[..]
tandarts en dokter moet je zoveel mogelijk in je eigen tijd doen!!!
daar zijn tegenwoordig geen bd uren meer voor.
Morgen al de stickers per pad verdelen? IS dat niet een beetje laat??quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:09 schreef zuivelman het volgende:
ik mag waarschijnlijk fijn morgen die stickertjes per pad gaan verdelen...![]()
over geestdodend werk gesproken![]()
en om even terug te komen op die goeie sm's.. ik ken een sm die vaak dürum ging halen.. ook heerlijk
maakt dat hem beter? nope, want hij was al goed
verder denk ik dat elke sm toch wel iets goeds in zich heeft, al zullen we dat misschien niet even duidelijk zien.. persoonlijk heb ik liever ook geen sm die continu op kantoor zit en soms op mach 3 ff door de winkel loopt om zich dan weer in kantoor op te sluiten.. maar hé..
Zie wat ik hierboven schreef ;-) BD is daar dus nog gewoon voor net dat BD voor overlijden in de eerste of tweede graad is blablaquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
en als dat nou niet kan?
wat word er dan geschreven?
ik weet dat nl. niet!
ik ben het met wiillie eens, dokter en tandarts in eigen tijd, en kan niet bestaat niet, neem je lekker daggie adv, zijn 1 van de weinige bedrijven die zoveel adv heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
en als dat nou niet kan?
wat word er dan geschreven?
ik weet dat nl. niet!
ik vind dat een beetje belachelijk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:47 schreef amstelfan het volgende:
[..]
ik ben het met wiillie eens, dokter en tandarts in eigen tijd, en kan niet bestaat niet, neem je lekker daggie adv, zijn 1 van de weinige bedrijven die zoveel adv heeft.
valt idd niet op als iedereen dat doet. Vooral als je de hele ochtend vrij hebt en dan een bezoek heb staan om 5uur als je pas om 4 uur moet beginnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:50 schreef biel het volgende:
[..]
ik vind dat een beetje belachelijk!
als ik naar de tandarts of dokter moet plan ik het zoveel mogelijk onder werktijd!![]()
en ik denk dat iedereen dat wel doet(je bent anders toch een dief van je eigen knip)
dan zul je dat sowieso toch allereerst al moeten weten.. en ik betwijfel ten zeerste of je dat als verkoper a/b whatever ook geld.. want volgens mij krijg je dan toch echt gewoon niet betaald.. of gaan dr vakantieuren af..quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:53 schreef mvt het volgende:
[..]
valt idd niet op als iedereen dat doet. Vooral als je de hele ochtend vrij hebt en dan een bezoek heb staan om 5uur als je pas om 4 uur moet beginnen.
Mag bij ons wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:27 schreef morgane het volgende:
Ff een vraagje: als je van 5 tot 10 werkt, heb je recht op een half uur pauze hoorde ik. Maar mag je dan ook 2 keer een kwartier pauze houden? Ik heb helemaal geen zin om een half uur in mn uppie in de kantine te zitten.
Inderdaad, gisteren ook lekker gelost in t-shirtjes, heerlijk!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het lossen schoot bij ons niet op vandaag. De chauffeur (ik niet, hoor) zat alleen maar naar vrouwelijk schoon te kijken dat langs liep.
Het lossen is het mooiste om te doen met mooi weer.
dat je een blauwe jas krijgt, ze wijzen waar de containers staan met artikelen en dat je 50 collie per uur moet uitpakken. haal je dat niet dan in eigentijd afmaken, succesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:27 schreef NiekR het volgende:
Werd net gebeld, of ik Dinsdag op sollicitatie gesprek wou komen (gisteren mijn sollicitatie verstuurd). Een vriend van me heeft een goed woordje over me gedaan. - Wat kan ik nou op zo'n gesprek verwachten?
Naam: cultuurquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:33 schreef divided het volgende:
weet iemand de bedrijfsnaam die je in moet vullen bij mijnbca.nl voor de tarzan kaarten actie? wacht woord weet ik, kan alleen niet op gebruikersnaam komen.. :s
he banaan.......kloppen de geruchten over jou SM?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:25 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Heb een beetje zitten kloten met de plaatjes in de OP. Hopelijk voldoet het aan de eisen!
denk `t wel, pizza`s erin sm eruit whaaaaaaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:56 schreef biel het volgende:
[..]
he banaan.......kloppen de geruchten over jou SM?
nu de asm nog, is ook een achterbaks ventje!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:04 schreef amstelfan het volgende:
[..]
denk `t wel, pizza`s erin sm eruit whaaaaaa
Bij ons ook, hoewel het ook 5 bossen per persoon had kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:56 schreef Sjaaaak het volgende:
Kreeg uiteindelijk de hele vulploeg twee bossen gratis mee naar huis.. Shiiiit.
de komende is nog een veel vervelender ventje...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:06 schreef wiillie het volgende:
[..]
nu de asm nog, is ook een achterbaks ventje!
Artikel 18 lid 1 sub equote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:47 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dan zul je dat sowieso toch allereerst al moeten weten.. en ik betwijfel ten zeerste of je dat als verkoper a/b whatever ook geld.. want volgens mij krijg je dan toch echt gewoon niet betaald.. of gaan dr vakantieuren af..
Ligt aan je leidinggevende denk ik zo, als je het overlegd dan kan het vast, alleen zit je dan wel met je avondeetpauze denk ik zo... En ligt denk ik ook aan de afdeling verkoop en verkoopklaar is makkelijker dan verkoopafhandelingquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:27 schreef morgane het volgende:
Ff een vraagje: als je van 5 tot 10 werkt, heb je recht op een half uur pauze hoorde ik. Maar mag je dan ook 2 keer een kwartier pauze houden? Ik heb helemaal geen zin om een half uur in mn uppie in de kantine te zitten.
Kort door de bocht. Denk dat je wat vragen krijgt waarom we "jou nu precies moeten aannemen" en of je wat over jezelf kan vertellen. Vervolgens word er natuurlijk gepraat over de dagen dat je kan werken enzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef amstelfan het volgende:
[..]
dat je een blauwe jas krijgt, ze wijzen waar de containers staan met artikelen en dat je 50 collie per uur moet uitpakken. haal je dat niet dan in eigentijd afmaken, succes
120 is mogelijk denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:13 schreef ikbenschipper het volgende:
Druk was het zeker wij zijn voor het eerst door de 100.000 op 1 dag gegaanVers was de tweede achtereenvolgende dag te laat weer een vertraging van 90 minuten. Maar goed door wat aan te poten, te schuiven na te blijven denken en alle teamleiders ook de vulling in te zetten (controle doe je dan maar effe niet, en een planning bekijken ook niet) kwam het er allemaal weer in. Moest wel bij iedereen even een halfuurtje beschrijven.
TOP SHOP vind ik persoonlijk 1 van de dingen die weer eens geen recht doet aan de goede filialen. Wij zijn qua score deze ronde wederom 2de in de winkelgroep. Echter scoorde we een negatieve kwalitatieve groei doordat we de vorige ronde zeer hoog hadden gescoord. Enkele filiaalen die echter een 5.8 scoorde of iets in die buurt hadden wel een positieve kwalitatieve groei en krijgen voor die groei dus de top shop punten. Krom? Ik vind een beetje van wel ja.Hoe slechter het filiaal hoe meer kansen om te verbeteren hoe beter hoe moeilijker. Ik vind het nog niet helemaal eerlijk....quote:Op zondag 11 mei 2008 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
120 is mogelijk denk ik.
Wij hebben de mysterieshopper gehadWij staan dik bovenaan in onze winkelgroep
!
Klopt, de filialen die erg schommelen in hun scores krijgen de meeste punten, terwijl degene met een constante score dus geen punten krijgen voor groei. Inderdaad krom.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
TOP SHOP vind ik persoonlijk 1 van de dingen die weer eens geen recht doet aan de goede filialen. Wij zijn qua score deze ronde wederom 2de in de winkelgroep. Echter scoorde we een negatieve kwalitatieve groei doordat we de vorige ronde zeer hoog hadden gescoord. Enkele filiaalen die echter een 5.8 scoorde of iets in die buurt hadden wel een positieve kwalitatieve groei en krijgen voor die groei dus de top shop punten. Krom? Ik vind een beetje van wel ja.Hoe slechter het filiaal hoe meer kansen om te verbeteren hoe beter hoe moeilijker. Ik vind het nog niet helemaal eerlijk....
wat dat betreft zou je bij een hogere score meer punten moeten krijgen ALS je groeit en minder als je zakt en andersom bij filialen die een lage score hebben.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
TOP SHOP vind ik persoonlijk 1 van de dingen die weer eens geen recht doet aan de goede filialen. Wij zijn qua score deze ronde wederom 2de in de winkelgroep. Echter scoorde we een negatieve kwalitatieve groei doordat we de vorige ronde zeer hoog hadden gescoord. Enkele filiaalen die echter een 5.8 scoorde of iets in die buurt hadden wel een positieve kwalitatieve groei en krijgen voor die groei dus de top shop punten. Krom? Ik vind een beetje van wel ja.Hoe slechter het filiaal hoe meer kansen om te verbeteren hoe beter hoe moeilijker. Ik vind het nog niet helemaal eerlijk....
Al zijn ze natuurlijk doormiddel van hun goude naambordje wel zichtbaar.... Maar ja is dat dan weer "zichtbaar" ik vind het moeilijk en erg ondoorzichtig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:32 schreef MarcovdL het volgende:
Ik denk dat TL's niet worden meegenomen, want die zijn meestal niet zichtbaar als 'leiding'.
Inderdaad het is een vaag iets volgens mij....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef UncleSam het volgende:
Ja soms krijgen we een 4, 6 of 8 voor zichtbare leiding. Waarom?
Er zijn twee cijfers; een 1 als hij niet aanwezig is, een 10 als hij wel aanwezig is...
Teamleiders moeten in principe in een gewoon jasje lopen hoor. Daarom de essentiele vraag of de teamleiders meegenomen worden als "leiding aanwezig" indien wel is het essentieel dat mijn sm snel een nieuw bordje voor mij besteld want hij is in de kartonpers gevallen HAHAHAH. Ik vind het iig een intressante kwestie.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:47 schreef zuivelman het volgende:
stel dat je teamleiders aanwezig zijn, maar eentje heeft gewoon een schort aan een een normaal bordje
en een andre heeft bijvoorbeeld een overhemd en zo'n mooi naambrodjes op..
kom je al ergens tussen de 1 en de 10 uit.
Bij ons ook is verplichtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:51 schreef Renesite het volgende:
Teamleiders hebben bij ons allemaal een gewoon jasje aan enzo!
Dezelfde als de SM en ASM hebben (als die bij jullie ook een blauw bordje op hebben klopt het niet) Er zijn goude naambordjes ja, altans "goud" ze hebben een goude kleur. En zijn natuurlijk niet van 18 karaats goudquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:35 schreef Weemz het volgende:
Zijn er gouden naambordjes?!?
Wij hebben allemaal gewone hoor... (A)SM loopt wel in overhemd, maar da's dan ook alles...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |