abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58601172
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:04 schreef amstelfan het volgende:

[..]

denk `t wel, pizza`s erin sm eruit whaaaaaa
nu de asm nog, is ook een achterbaks ventje!
heb niets in mijn schuurtje
pi_58602077
Ben vandaag van 13 tot 20 alleen maar bezig geweest met die godvergetene moederdagrozen en boeketten, vreselijk.
Kreeg uiteindelijk de hele vulploeg twee bossen gratis mee naar huis.. Shiiiit.
Whoop whoop, politie.
pi_58603640
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:56 schreef Sjaaaak het volgende:
Kreeg uiteindelijk de hele vulploeg twee bossen gratis mee naar huis.. Shiiiit.
Bij ons ook, hoewel het ook 5 bossen per persoon had kunnen zijn
  Moderator zondag 11 mei 2008 @ 01:50:30 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58604586
Neh, het was gewoon weer dik aanpoten, rijen lang tot helemaal door de winkel !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_58605117
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:06 schreef wiillie het volgende:

[..]

nu de asm nog, is ook een achterbaks ventje!
de komende is nog een veel vervelender ventje...
  zondag 11 mei 2008 @ 15:16:03 #281
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_58610068
Wát een drukte gister zeg, ik had niet eens tijd om te vullen door alle (dezelfde!) vragen van klanten. Ik heb bijna 2 uur gedaan over het opbouwen van 1 actiekop met Grand Italia
pi_58610916
Druk was het zeker wij zijn voor het eerst door de 100.000 op 1 dag gegaan Vers was de tweede achtereenvolgende dag te laat weer een vertraging van 90 minuten. Maar goed door wat aan te poten, te schuiven na te blijven denken en alle teamleiders ook de vulling in te zetten (controle doe je dan maar effe niet, en een planning bekijken ook niet) kwam het er allemaal weer in. Moest wel bij iedereen even een halfuurtje beschrijven.
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 03:47 schreef zuivelman het volgende:

[..]

dan zul je dat sowieso toch allereerst al moeten weten.. en ik betwijfel ten zeerste of je dat als verkoper a/b whatever ook geld.. want volgens mij krijg je dan toch echt gewoon niet betaald.. of gaan dr vakantieuren af..
Artikel 18 lid 1 sub e
noodzakelijk bezoek aan tandarts, arts, therapeut of polikliniek
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:27 schreef morgane het volgende:
Ff een vraagje: als je van 5 tot 10 werkt, heb je recht op een half uur pauze hoorde ik. Maar mag je dan ook 2 keer een kwartier pauze houden? Ik heb helemaal geen zin om een half uur in mn uppie in de kantine te zitten.
Ligt aan je leidinggevende denk ik zo, als je het overlegd dan kan het vast, alleen zit je dan wel met je avondeetpauze denk ik zo... En ligt denk ik ook aan de afdeling verkoop en verkoopklaar is makkelijker dan verkoopafhandeling
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef amstelfan het volgende:

[..]

dat je een blauwe jas krijgt, ze wijzen waar de containers staan met artikelen en dat je 50 collie per uur moet uitpakken. haal je dat niet dan in eigentijd afmaken, succes

Kort door de bocht. Denk dat je wat vragen krijgt waarom we "jou nu precies moeten aannemen" en of je wat over jezelf kan vertellen. Vervolgens word er natuurlijk gepraat over de dagen dat je kan werken enzo.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_58610954
dubbel
  Moderator zondag 11 mei 2008 @ 19:30:02 #284
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58613882
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:13 schreef ikbenschipper het volgende:
Druk was het zeker wij zijn voor het eerst door de 100.000 op 1 dag gegaan Vers was de tweede achtereenvolgende dag te laat weer een vertraging van 90 minuten. Maar goed door wat aan te poten, te schuiven na te blijven denken en alle teamleiders ook de vulling in te zetten (controle doe je dan maar effe niet, en een planning bekijken ook niet) kwam het er allemaal weer in. Moest wel bij iedereen even een halfuurtje beschrijven.
120 is mogelijk denk ik.

Wij hebben de mysterieshopper gehad Wij staan dik bovenaan in onze winkelgroep !
pi_58622211
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

120 is mogelijk denk ik.

Wij hebben de mysterieshopper gehad Wij staan dik bovenaan in onze winkelgroep !
TOP SHOP vind ik persoonlijk 1 van de dingen die weer eens geen recht doet aan de goede filialen. Wij zijn qua score deze ronde wederom 2de in de winkelgroep. Echter scoorde we een negatieve kwalitatieve groei doordat we de vorige ronde zeer hoog hadden gescoord. Enkele filiaalen die echter een 5.8 scoorde of iets in die buurt hadden wel een positieve kwalitatieve groei en krijgen voor die groei dus de top shop punten. Krom? Ik vind een beetje van wel ja.Hoe slechter het filiaal hoe meer kansen om te verbeteren hoe beter hoe moeilijker. Ik vind het nog niet helemaal eerlijk....
  Moderator maandag 12 mei 2008 @ 12:14:05 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58624436
Maar we zijn wel de beste
pi_58624580
TopShop is kut. We krijgen telkens een 1 voor zichtbare leiding omdat die prut mystery shoppers altijd komen als de (A)SM in vergadering zit!!!
pi_58627095
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

TOP SHOP vind ik persoonlijk 1 van de dingen die weer eens geen recht doet aan de goede filialen. Wij zijn qua score deze ronde wederom 2de in de winkelgroep. Echter scoorde we een negatieve kwalitatieve groei doordat we de vorige ronde zeer hoog hadden gescoord. Enkele filiaalen die echter een 5.8 scoorde of iets in die buurt hadden wel een positieve kwalitatieve groei en krijgen voor die groei dus de top shop punten. Krom? Ik vind een beetje van wel ja.Hoe slechter het filiaal hoe meer kansen om te verbeteren hoe beter hoe moeilijker. Ik vind het nog niet helemaal eerlijk....
Klopt, de filialen die erg schommelen in hun scores krijgen de meeste punten, terwijl degene met een constante score dus geen punten krijgen voor groei. Inderdaad krom.
  maandag 12 mei 2008 @ 16:28:57 #289
17061 mvt
blame Canada
pi_58628512
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

wat dat betreft zou je bij een hogere score meer punten moeten krijgen ALS je groeit en minder als je zakt en andersom bij filialen die een lage score hebben.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_58633556
volgens mij maken die punten geen zaak uit en moet je gwoon maatjes zijn met je OM
pi_58639170
De OM doet niks met TOP SHOP he daar komt een mystery shopper voor langs.

Ik vraag me ook af hoe zichtbaarheid leiding word gemeten, en wat daarvoor word meegenomen SM,ASM dat snap ik Vraag me af of ze de TL's daar ook in meenemen.......
Verder wat betreft zichtbaarheidleiding hoe word een 1,4,8 of 10 bepaald? Ik snap dat niet. Verder ben ik van mening dat je niet kan verwachten dat een SM of ASM iedere seconden beneden is. Dit zouden ze op het "blauwe" moment moeten meten. Maar ja gebeurd dat.... ? Niemand weet het omdat het ondoorzichtig is.

[ Bericht 31% gewijzigd door ikbenschipper op 13-05-2008 09:17:23 ]
pi_58639458
Ik denk dat TL's niet worden meegenomen, want die zijn meestal niet zichtbaar als 'leiding'.
pi_58639508
Ja soms krijgen we een 4, 6 of 8 voor zichtbare leiding. Waarom?
Er zijn twee cijfers; een 1 als hij niet aanwezig is, een 10 als hij wel aanwezig is...
pi_58639546
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:32 schreef MarcovdL het volgende:
Ik denk dat TL's niet worden meegenomen, want die zijn meestal niet zichtbaar als 'leiding'.
Al zijn ze natuurlijk doormiddel van hun goude naambordje wel zichtbaar.... Maar ja is dat dan weer "zichtbaar" ik vind het moeilijk en erg ondoorzichtig.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef UncleSam het volgende:
Ja soms krijgen we een 4, 6 of 8 voor zichtbare leiding. Waarom?
Er zijn twee cijfers; een 1 als hij niet aanwezig is, een 10 als hij wel aanwezig is...
Inderdaad het is een vaag iets volgens mij....
pi_58639639
stel dat je teamleiders aanwezig zijn, maar eentje heeft gewoon een schort aan een een normaal bordje
en een andre heeft bijvoorbeeld een overhemd en zo'n mooi naambrodjes op..
kom je al ergens tussen de 1 en de 10 uit.
  Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 09:51:41 #296
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58639710
Teamleiders hebben bij ons allemaal een gewoon jasje aan enzo !
pi_58640389
Zijn er gouden naambordjes?!?

Wij hebben allemaal gewone hoor... (A)SM loopt wel in overhemd, maar da's dan ook alles...
pi_58640880
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:47 schreef zuivelman het volgende:
stel dat je teamleiders aanwezig zijn, maar eentje heeft gewoon een schort aan een een normaal bordje
en een andre heeft bijvoorbeeld een overhemd en zo'n mooi naambrodjes op..
kom je al ergens tussen de 1 en de 10 uit.
Teamleiders moeten in principe in een gewoon jasje lopen hoor. Daarom de essentiele vraag of de teamleiders meegenomen worden als "leiding aanwezig" indien wel is het essentieel dat mijn sm snel een nieuw bordje voor mij besteld want hij is in de kartonpers gevallen HAHAHAH. Ik vind het iig een intressante kwestie.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:51 schreef Renesite het volgende:
Teamleiders hebben bij ons allemaal een gewoon jasje aan enzo !
Bij ons ook is verplicht
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 10:35 schreef Weemz het volgende:
Zijn er gouden naambordjes?!?

Wij hebben allemaal gewone hoor... (A)SM loopt wel in overhemd, maar da's dan ook alles...
Dezelfde als de SM en ASM hebben (als die bij jullie ook een blauw bordje op hebben klopt het niet) Er zijn goude naambordjes ja, altans "goud" ze hebben een goude kleur. En zijn natuurlijk niet van 18 karaats goud
pi_58641295
als er niet duidelijk is waarop dan precies word gelet, of hoe je meer punten zou kunnen halen vind ik het wel knap dat ze je daar dan op gaan beoordelen
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:21:07 #300
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_58647908
Ik ben aangenomen bij de AH! - Dinsdag kan ik beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')