en als dat nou niet kan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef wiillie het volgende:
[..]
tandarts en dokter moet je zoveel mogelijk in je eigen tijd doen!!!
daar zijn tegenwoordig geen bd uren meer voor.
Je moet er naar streven om dit in je eigen tijd te doen. Als je echter iedere dag van half 9 tot half 6 werkt gaat dat bijvoorbeeld niet. Ook als je aangeeft naar de tandarts te moeten en ze plannen je toch in krijg je gewoon BDquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef wiillie het volgende:
[..]
tandarts en dokter moet je zoveel mogelijk in je eigen tijd doen!!!
daar zijn tegenwoordig geen bd uren meer voor.
Morgen al de stickers per pad verdelen? IS dat niet een beetje laat??quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:09 schreef zuivelman het volgende:
ik mag waarschijnlijk fijn morgen die stickertjes per pad gaan verdelen...![]()
over geestdodend werk gesproken![]()
en om even terug te komen op die goeie sm's.. ik ken een sm die vaak dürum ging halen.. ook heerlijk
maakt dat hem beter? nope, want hij was al goed
verder denk ik dat elke sm toch wel iets goeds in zich heeft, al zullen we dat misschien niet even duidelijk zien.. persoonlijk heb ik liever ook geen sm die continu op kantoor zit en soms op mach 3 ff door de winkel loopt om zich dan weer in kantoor op te sluiten.. maar hé..
Zie wat ik hierboven schreef ;-) BD is daar dus nog gewoon voor net dat BD voor overlijden in de eerste of tweede graad is blablaquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
en als dat nou niet kan?
wat word er dan geschreven?
ik weet dat nl. niet!
ik ben het met wiillie eens, dokter en tandarts in eigen tijd, en kan niet bestaat niet, neem je lekker daggie adv, zijn 1 van de weinige bedrijven die zoveel adv heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
en als dat nou niet kan?
wat word er dan geschreven?
ik weet dat nl. niet!
ik vind dat een beetje belachelijk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:47 schreef amstelfan het volgende:
[..]
ik ben het met wiillie eens, dokter en tandarts in eigen tijd, en kan niet bestaat niet, neem je lekker daggie adv, zijn 1 van de weinige bedrijven die zoveel adv heeft.
valt idd niet op als iedereen dat doet. Vooral als je de hele ochtend vrij hebt en dan een bezoek heb staan om 5uur als je pas om 4 uur moet beginnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:50 schreef biel het volgende:
[..]
ik vind dat een beetje belachelijk!
als ik naar de tandarts of dokter moet plan ik het zoveel mogelijk onder werktijd!![]()
en ik denk dat iedereen dat wel doet(je bent anders toch een dief van je eigen knip)
dan zul je dat sowieso toch allereerst al moeten weten.. en ik betwijfel ten zeerste of je dat als verkoper a/b whatever ook geld.. want volgens mij krijg je dan toch echt gewoon niet betaald.. of gaan dr vakantieuren af..quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:53 schreef mvt het volgende:
[..]
valt idd niet op als iedereen dat doet. Vooral als je de hele ochtend vrij hebt en dan een bezoek heb staan om 5uur als je pas om 4 uur moet beginnen.
Mag bij ons wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:27 schreef morgane het volgende:
Ff een vraagje: als je van 5 tot 10 werkt, heb je recht op een half uur pauze hoorde ik. Maar mag je dan ook 2 keer een kwartier pauze houden? Ik heb helemaal geen zin om een half uur in mn uppie in de kantine te zitten.
Inderdaad, gisteren ook lekker gelost in t-shirtjes, heerlijk!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het lossen schoot bij ons niet op vandaag. De chauffeur (ik niet, hoor) zat alleen maar naar vrouwelijk schoon te kijken dat langs liep.
Het lossen is het mooiste om te doen met mooi weer.
dat je een blauwe jas krijgt, ze wijzen waar de containers staan met artikelen en dat je 50 collie per uur moet uitpakken. haal je dat niet dan in eigentijd afmaken, succesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:27 schreef NiekR het volgende:
Werd net gebeld, of ik Dinsdag op sollicitatie gesprek wou komen (gisteren mijn sollicitatie verstuurd). Een vriend van me heeft een goed woordje over me gedaan. - Wat kan ik nou op zo'n gesprek verwachten?
Naam: cultuurquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:33 schreef divided het volgende:
weet iemand de bedrijfsnaam die je in moet vullen bij mijnbca.nl voor de tarzan kaarten actie? wacht woord weet ik, kan alleen niet op gebruikersnaam komen.. :s
he banaan.......kloppen de geruchten over jou SM?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:25 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Heb een beetje zitten kloten met de plaatjes in de OP. Hopelijk voldoet het aan de eisen!
denk `t wel, pizza`s erin sm eruit whaaaaaaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:56 schreef biel het volgende:
[..]
he banaan.......kloppen de geruchten over jou SM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |