het was gewoon als variatie op tvp, wat is pvt verder dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:47 schreef Bavariafan het volgende:
brammie1, heb jij pvt?
bij ons altijd in pak....inc. stropdas en zo!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:29 schreef shoomba het volgende:
hoe loopt de ASM er bij jullie bij?
helpt de asm met lossen bij jullie? Dat heb ik die van ons echt nog nooit zien doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:06 schreef Bavariafan het volgende:
maar zijn overhemd hangt meestal uit zijn broek omdat ie meestal druk bezig is in de winkel. ff wat vullen of spiegelen of lossen helpen.
nou bij ons helpt(hielp)hij wel altijd mee!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:52 schreef shoomba het volgende:
[..]
helpt de asm met lossen bij jullie? Dat heb ik die van ons echt nog nooit zien doen.
tsja...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gisteren moest ik in m'n eentje lossen. Dat is ook geen pretje met de 55 ladingdragers waarvan zo ongeveer 20 containers met bier.
doe jeanette de groeten van me.......iets over kerstmarkt en zo!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:46 schreef Stammies het volgende:
Vandaag op mijn laatste dag in mijn filiaaltje (mag maandag op de Vondellaan beginnen. Even daar het kassapark op orde brengen) was de klep van de vrachtwagen kaduk. Dan wordt lossen pas leuk!! Containers chips, bloemen etc eraf tillen en voor de rest wachten op een monteur. Leuk ook dat je op dat moment ook zoveel bier in huis krijgt vanwege die toffe actie volgende week
Het lossen duurde 4 uur
En dan nog eens veel en veels te veel bier in de actiequote:Op zondag 30 maart 2008 00:30 schreef zuivelman het volgende:
weer fijn chaos vandaag...
3zieken bij de kassa, vers echt laat, diepvries erg laat..
teamleider was steeds op de counter... dus mocht ik lekker de winkel regelen..
EN op zo'n gewone actiekop past dus bijn geen krat bierquote:Op zondag 30 maart 2008 05:03 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
En dan nog eens veel en veels te veel bier in de actie
hier is ook nog niets binnen! maar ja, dat krijg je op maandag he. komen de banken later op gangquote:Op maandag 31 maart 2008 14:00 schreef makkie88 het volgende:
hoe laat komt het salaris?
Kutwijk is dat, fiets er 's nachts altijd doorheen als ik naar Amph ben geweest.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:45 schreef makkie88 het volgende:ik werk niet bij de appie,
mijn vriendin werkt bij de appie in zoetermeer, seghweart...
mwah, bij de appie daar is inderdaad veel onrust.. maar seghweart zelf is nix mis mee(Y)quote:Op maandag 31 maart 2008 14:52 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Kutwijk is dat, fiets er 's nachts altijd doorheen als ik naar Amph ben geweest.
dan werkte je er ws nog geen jaar en zal je nu een tientje extra krijgen?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:16 schreef patriek het volgende:
Hoop niet morgen,,![]()
38% van gemiddelde maandloon in 2007 zal wel niet zoveel zijn bij mij hehe. Ik had in december 20 euro winstuitkering.
omfgggggggggggdggggquote:Op maandag 31 maart 2008 18:18 schreef Ace1 het volgende:
Nog geen salaris.. bah...
Owja trouwens...:
![]()
![]()
![]()
![]()
VRIJDAG MET HELE FILIAAL WEEKENDJE PARIJS!!!
![]()
![]()
![]()
WOWquote:Op maandag 31 maart 2008 18:18 schreef Ace1 het volgende:
Nog geen salaris.. bah...
Owja trouwens...:
![]()
![]()
![]()
![]()
VRIJDAG MET HELE FILIAAL WEEKENDJE PARIJS!!!
![]()
![]()
![]()
Nee we zijn uitgeroepen als beste albert heijn van nederlandquote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef MarcovdL het volgende:
Gaan jullie dan dicht ofzo? Of wie gaat het filiaal dan runnen?
zeg je nuquote:Op maandag 31 maart 2008 19:44 schreef Stammies het volgende:
Geld komt toch morgen pas? Vanwege tweede paasdag waren de PEROP's ook een dag later.
kon je je apart voor verzekeren a 69 cent per maand d8 kquote:Op maandag 31 maart 2008 18:01 schreef Weemz het volgende:
Weet iemand of je tijdens werktijd verzekerd bent voor schade?
Liep vandaag tegen een deur op waardoor er een stukje van mijn brilglas af is gebroken...
Ja, da's voor diefstal enzo... Maar bedrijfsongeval? Ik bedoel, door werkzaamheden die ik voor de AH uitvoer kan ik nu niet meer goed zien omdat mijn bril kapot is...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:34 schreef eriksd het volgende:
kon je je apart voor verzekeren a 69 cent per maand d8 k
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nee we zijn uitgeroepen als beste albert heijn van nederland![]()
![]()
Dus medewerkers van ander filiaal nemen het werk zaterdag even over
Nope, geld zou maandag komen, ondanks de latere PEROPS.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:44 schreef Stammies het volgende:
Geld komt toch morgen pas? Vanwege tweede paasdag waren de PEROP's ook een dag later.
Ik vertel ook maar wat er op SSC staat hè.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:04 schreef -Sum- het volgende:
sommige? ik denk vrijwel allemaal. de kans dat iedereen die hier geklaagd heeft dat het nog niet binnen was bij dezelde bank zit is heel klein. ik heb abn amro en het is er nog steeds niet
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:41 schreef -Sum- het volgende:
'jullie krijgen maandag of dinsdag salaris met heeel veel aanvullende winstuitkering!
onee, 1 april! jullie krijgen voor de grap een keer helemaal niets!'
Ik kreeg zelfs geld van mijn verzekeringquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:58 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
![]()
![]()
bij de Rabo ook nog steeds niks
werd vanmorgen mn verzekering afgeschreven stond ik mooi roodik ga een schadeclaim indienen
-2 generalisatiequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:24 schreef crx-boy het volgende:
heeft er iemand anders nog wat te melden behalve dat er nog geen salaris is gestort en ze daarom vanavond weer bij papa en mamma moeten eten ipv. van de mac.?
op deze manier is dit topic snel vol!
ja, stel je niet aan. Ben je bang dat de topics straks op zijn ofzo ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:31 schreef -Sum- het volgende:
[..]
-2 generalisatie
en wat is snel vol? ik heb wel eens een topic in 10 minuten vol gekregenstel je niet aan
bovendien zitten we in Werk, Geldzaken en Recht: dat is nu alle 3 van toepassing dus volledig ontopic![]()
nee hij wil gewoon graag een suggestieve 'ik ben rijk en jullie zijn arm' post plaatsenquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, stel je niet aan. Ben je bang dat de topics straks op zijn ofzo ?
wie weet........maar om nou 2 pagina's te lezen dat er nog niemand salaris heeft gekregen......pfffffquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, stel je niet aan. Ben je bang dat de topics straks op zijn ofzo ?
ja dat zal het zijn denk ik!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nee hij wil gewoon graag een suggestieve 'ik ben rijk en jullie zijn arm' post plaatsen
zeg je dat ook tegen de users die al vanaf 1 januari 2008 in het no claim topic postten dat ze nog geen no claim hebben terug gekregenquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef crx-boy het volgende:
[..]
wie weet........maar om nou 2 pagina's te lezen dat er nog niemand salaris heeft gekregen......pfffff
dat weten we nou wel!
Ik hoop wel dat ze met een verklaring komen ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:42 schreef GioStyle het volgende:
Heeft Ahold al uitgelegd waarom de lonen vertraagd zijn?
tjah 2 pagina's over dat de Albert heijn zo'n geweldig bedrijf is kun je ook niet verwachten hequote:wie weet........maar om nou 2 pagina's te lezen dat er nog niemand salaris heeft gekregen......pfffff
dat weten we nou wel!
nee,zeg ik daar niet(want ik lees alleen hierquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:44 schreef -Sum- het volgende:
[..]
zeg je dat ook tegen de users die al vanaf 1 januari 2008 in het no claim topic postten dat ze nog geen no claim hebben terug gekregen3 maanden lang elke dag
dit is gewoon een tikkeltje vreemd! dus discussievoer.
ik zie het in je historyquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:47 schreef crx-boy het volgende:
[..]
nee,zeg ik daar niet(want ik lees alleen hier![]()
de rest van fok intresseert me niet
Ja, bij de volgende betaling zit het vakantiegeld bij plus je personeelskorting.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:44 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
tjah 2 pagina's over dat de Albert heijn zo'n geweldig bedrijf is kun je ook niet verwachten he![]()
28 april is (als het goed is) de volgende betaling, zit daar het vakantiegeld bij (dat is toch gewoon het bedrag wat rechtsonderin op je loonstrook staat?)(of gaat er nog belasting af ofzo?)
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:00 schreef -Sum- het volgende:
hallo, spreek ik met de directie van Ahold?
kan ik bij jullie een schadeclaim indienen voor kapitaal aan misgelopen rente?
1 april!!! HAHAHA *klik*
Haha, nee... Ik weet dat al. Ik wil gewoon geld uitgeven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:05 schreef -Sum- het volgende:
[..]
[..]
zeker benieuwd hoeveel opslag je hebt gekregen?
Het gaat nergens over inderdaad. Ik heb nog steeds niks.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef blrrrt het volgende:
Dit slaat nergens meer op
Is er iemand die wel al geld heeft?
jezus. verrot an de AHquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:35 schreef -Sum- het volgende:
Ja dan komt het vandaag ook niet meer, anders was het er al wel geweest!
kijk dan luisteren ze wel hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:41 schreef MikeCitybike het volgende:ik steek vanavond de eerste Albert Heijn aan
zal ze leren
Welke bank?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:10 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
kijk dan luisteren ze wel hoor![]()
KONINKLIJKE AHOLD NV bij xxx.xx
SALARIS
gaat nog bijzondere belasting vanaf.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:27 schreef NJ het volgende:
No Fucking Way dat hier die 38% bij zit..
KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS 865,93
Mijn standaard salaris is al 710 euro per periode..
ow gelukkig, ik dacht al dat ik in stilte ontslagen wasquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:09 schreef mvt het volgende:
[..]
gaat nog bijzondere belasting vanaf.
ABN AMRO heeft nog niets
Fulltime werken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:23 schreef zuivelman het volgende:
pfff.. als iedreen dan gaat opscheppen...
KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS 1249,13
en dat met 18 jaar.. en een studie..
je zou trots moeten zijn, blauw bloed te bezitten...quote:Op woensdag 2 april 2008 00:34 schreef MikeCitybike het volgende:
waarom post iedereen hier hoeveel salaris ie heeft gehad
ik durf net te zeggen dat ik bij de AH werk
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:42 schreef zuivelman het volgende:
[..]
je zou trots moeten zijn, blauw bloed te bezitten...
trots op een bedrijf van ongekend formaat
trots op de uitermate sterke marktpositie
trots op de rol die jij en de AH spelen in de samenleving
en trots op de prima secundaire arbeidsvoorwaarden
wat een bullshitquote:Op woensdag 2 april 2008 00:34 schreef MikeCitybike het volgende:
waarom post iedereen hier hoeveel salaris ie heeft gehad
ik durf net te zeggen dat ik bij de AH werk
ik werk er al 5,5 jaarquote:Op woensdag 2 april 2008 10:39 schreef -Sum- het volgende:
ga jij maar eens bij andere bijbaantjes kijken
lijkt me niet..quote:Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
ik werk er al 5,5 jaar![]()
maar vroeger kon je nog verkoper2 worden...tegenwoordig kan dat ook niet meer
dus verdien gewoon het standaard salarismaar als ik er voor de opbrengsten werkte was ik allang weg
![]()
wel vind ik het raar...al werk je er al 5 jaar...en er komt iemand van jou leeftijd beginnen, verdien je evenveel
4,5 jaar geleden kon je ook nog verkoper B worden, nu trouwens ook als je aan het functieprofiel voldoet.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
dus verdien gewoon het standaard salarismaar als ik er voor de opbrengsten werkte was ik allang weg
![]()
wel vind ik het raar...al werk je er al 5 jaar...en er komt iemand van jou leeftijd beginnen, verdien je evenveel
Ik denk dat die banken zelf geloven dat er een storing is. Nederlandse banken zorgen ervoor dat er ongeveer 1 keer per jaar een sotirng is, zodat ze het geld een dag, of meerdere dagen, 'bij zich kunnen houden'. Naaierij of niet, het levert ze wel een miljoentje of wat op.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:22 schreef Simsfan88 het volgende:
Reden dat alles een dag later is had met een landelijke storing te maken. Bericht lag bij ons in de kantine, denk dat het van Winkelweb kwam.
ja ik denk dat je iets niet goed doet als je al 5,5 jaar verkoper 1 bentquote:Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
![]()
Welke AH zit jij, Piusplein toevallig? Onze AH zit altijd te zeiken dat 't Piusplein betere scantijden heeftquote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nee we zijn uitgeroepen als beste albert heijn van nederland![]()
![]()
Dus medewerkers van ander filiaal nemen het werk zaterdag even over
wat ik zeg 1 euro meerquote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat verdient een fulltime SM eigenlijk ongeveer?
scherpquote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef crx-boy het volgende:
[..]
vraag me opeens af waar willie is gebleven
Ligt eraan of hij SM1 of SM6 is of iets er tussen in.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat verdient een fulltime SM eigenlijk ongeveer?
Nee AH korvelplein 1049 is beste van nederlandquote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welke AH zit jij, Piusplein toevallig? Onze AH zit altijd te zeiken dat 't Piusplein betere scantijden heeft. Verkapte hallo-ik-werk-ook-bij-de-AH.
ja met 7-11 uur per week word ik geen verkoper Bquote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik werk er nu bijna bijna 2,5 jaar, ben 17 jaar en ben sinds een aantal maanden verkoper B.
Dus als jij er al 5,5 jaar werkt (OT contract?) dan ga ik er vanuit dat je niet enkel vult. Ik zou dus maar gauw een praatje maken met je teamleider of SM.
komt een man bij de dokter.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:39 schreef Bavariafan het volgende:
komt een man bij de dokter.
zegt de man:
dokter wat heb je een kleine praktijk.
zegt de dokter:
rot op man ik zit te scheiten!
heldquote:Op donderdag 3 april 2008 17:46 schreef crx-boy het volgende:
Komt een man bij de dokter
zegt de dokter "ruim het ook even op"
En over een jaar word je er uitgeschopt omdat je te oud bentquote:Op donderdag 3 april 2008 19:27 schreef Renesite het volgende:
over zo'n 3 weken ben ik weer in dienst. Jaar contractje gekregen, zelfde voorwaarden als voorheen, begonnen met Cassiëre B!
HAHAHAHAHAH die is echt leukquote:Op donderdag 3 april 2008 17:46 schreef crx-boy het volgende:
Komt een man bij de dokter
zegt de dokter "ruim het ook even op"
Ik heb andere mogelijkhedenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
En over een jaar word je er uitgeschopt omdat je te oud bent
Grappig...quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:15 schreef Monotomo het volgende:
Albert Heijn laat winkeldief lopen
-verhaal-
kort.......ja!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:12 schreef GioStyle het volgende:
Als je het hele jaar vrijdags tot kwart over 10 werkt en op Goede Vrijdag sluit je om half 8, is AH dan verplicht om jou tot kwart over 10 uit te betalen? Ik mis juist net die 2,75 uur op mijn loonstrookje.
ligt er aan bij welke AH!quote:Op zondag 6 april 2008 00:49 schreef NiekR het volgende:
Ik heb voor 4 weken terug gesolliciteerd bij de AH, maar nog steeds niets gehoord. Zal ik bellen, of nog even geduldig afwachten?
ik hoorde dat de nieuwe Asm bij 1078 ook een leuke sollicitant had.. kwam van 1376 vandaan ofzo...quote:Op zondag 6 april 2008 01:05 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ligt er aan bij welke AH!
maar ik zal bellen!
ik hoorde net van de nieuwe ASM van 1078..........ag laat ook maar!quote:Op zondag 6 april 2008 01:37 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik hoorde dat de nieuwe Asm bij 1078 ook een leuke sollicitant had.. kwam van 1376 vandaan ofzo...
hopen dat ie niet bij mij komt.. want dan ga ik toch echt regelen dat ie weggaat..
euuu.... ok:Pquote:Op zondag 6 april 2008 02:31 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik hoorde net van de nieuwe ASM van 1078..........ag laat ook maar!
dat lijkt me echt heerlijk...quote:Op zondag 6 april 2008 16:13 schreef Monotomo het volgende:
Ik verlang terug naar de tijden dat vers (brood, zuivel, deli/kaas, vlees, AGF en panklaar) gesplitst en netjes gestapelt binnenkwam. Tegenwoordig is het een teringzooi.
quote:Op maandag 7 april 2008 09:09 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja ja periode 3 van TOP SHOP is bekend!!! Wij behoren tot de beste 50 filialen van Nederland op kwalitiet en scoren 25 op de financiele belans :-) LEKKER!! we moeten alleen n og even kijken wie er op die studiereis naar onze vleesleverancier gaan....
Sry.....had niks te doen vandaag!quote:Op maandag 7 april 2008 09:09 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja ja periode 3 van TOP SHOP is bekend!!! Wij behoren tot de beste 50 filialen van Nederland op kwalitiet kwaliteit en scoren 25 op de financiele belans balans:-) LEKKER!! we moeten alleen n og nog even kijken wie er op die studiereis naar onze vleesleverancier gaan....
in mijn vorige filiaal splitste ik graag samen met mijn goeroe... dat was nog eens leukquote:Op maandag 7 april 2008 16:03 schreef crx-boy het volgende:
[..]
Lijkt me niks!
Ben dol op splitsen!
Dat breekt zo lekker de dag!
"Vrij vragen is geen vrij krijgen" Maar dat is alleen als de bedrijfsvoering in gevaar komt. Dus desnoods gaat ie zelf maar AGF doen. Maar ik weet niet hoe je baas is, en het moet denk ik wel heel erg zijn wil hij je geen vrij geven.quote:Op maandag 7 april 2008 20:35 schreef Monotomo het volgende:
Vraagje:
Stel ik wil over drie weken vrij hebben maar ik ben één van de weinigen die AGF kan draaien. Toch wil ik persé vrij hebben (weekendje weg bijv.) maar mijn baas kan niemand ter vervanging vinden die dag, is mijn daar verantwoordelijk voor of kan hij weigeren vrij te nemen?\
Ik zit meestal 4 uur boven m'n CU..quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef Renesite het volgende:
euh
Hoe zijn je contract uren? Werk je atm er boven zodat je die weekenden vrij kan krijgen? Dan mot-ie niet zo zeuren
Geef het aan en zeg dat je wel vrij kan krijgen qua contract dus dat ze in principe geen poot hebben om op te staan.quote:
als ik 3 weken van te voren vrij vraag neem ik aan dat ik het ook wel heb!quote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef Stammies het volgende:
[..]
"Vrij vragen is geen vrij krijgen" Maar dat is alleen als de bedrijfsvoering in gevaar komt. Dus desnoods gaat ie zelf maar AGF doen. Maar ik weet niet hoe je baas is, en het moet denk ik wel heel erg zijn wil hij je geen vrij geven.
Ik werk in een XL, ook al is het dan als Teamleider en ben ik daardoor wat minder makkelijk te vervangen, als ik meer dan 21 dagen van tevoren vrij vraag heb ik het (bijzondere situaties daargelaten) gewoon te krijgen.quote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef Stammies het volgende:
[..]
"Vrij vragen is geen vrij krijgen" Maar dat is alleen als de bedrijfsvoering in gevaar komt. Dus desnoods gaat ie zelf maar AGF doen. Maar ik weet niet hoe je baas is, en het moet denk ik wel heel erg zijn wil hij je geen vrij geven.
Nee hoor. Het is toch echt zo dat als Albert Heijn jou nodig heeft je er gewoon moet zijn, dacht ik. Ik weet niet precies hoe het in de CAO staat, maar je baas is niet verplicht je vrij te geven. Hij is een klootzak als ie het niet doet (of het kan gewoon niet anders) maar anders is het gewoon werkweigering.quote:Op maandag 7 april 2008 23:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik werk in een XL, ook al is het dan als Teamleider en ben ik daardoor wat minder makkelijk te vervangen, als ik meer dan 21 dagen van tevoren vrij vraag heb ik het (bijzondere situaties daargelaten) gewoon te krijgen.
Erm....quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef Stammies het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is toch echt zo dat als Albert Heijn jou nodig heeft je er gewoon moet zijn, dacht ik. Ik weet niet precies hoe het in de CAO staat, maar je baas is niet verplicht je vrij te geven. Hij is een klootzak als ie het niet doet (of het kan gewoon niet anders) maar anders is het gewoon werkweigering.
Beetje kort door de bocht natuurlijk, want de bedrijfsvoering laat het "nooit" toe.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef Stammies het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is toch echt zo dat als Albert Heijn jou nodig heeft je er gewoon moet zijn, dacht ik. Ik weet niet precies hoe het in de CAO staat, maar je baas is niet verplicht je vrij te geven. Hij is een klootzak als ie het niet doet (of het kan gewoon niet anders) maar anders is het gewoon werkweigering.
Ik denk dat ik dat helemaal met je eens ben bavariafanquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:39 schreef Bavariafan het volgende:
ik denk dat stammies eens de cao moet nalezen hoe het precies ziet. zo kort door de bocht is het idd niet.
Aankomende keer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zit volgende keer vakantie geld erbij? Of is dat die keer erop pas?
Een dag voordat GTA IV uit komt, netjes!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:04 schreef ikbenschipper het volgende:
Kwartaal : 1
Salaris periode: 4
Betaaldatum: 28-04-2008
lekker mezelf quoten.. niemand anders zegt meer iets joh... ik heb zeker iets verkeerds gezegd ofzoquote:
vriend!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:55 schreef zuivelman het volgende:
[..]
lekker mezelf quoten.. niemand anders zegt meer iets joh... ik heb zeker iets verkeerds gezegd ofzo
binnekort lekker bowlen met m'n vorige filiaal.. wordt weer lachen, m'n vorige TL daar was en is daar echt heer en meester inbehalve op de wii dan!!
je weet beter!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef zuivelman het volgende:
[..]
nu voel ik me een heel slechte vriend..
Dat is wel later denk ik zo hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke.
Wanneer krijgen we de belasting centen ongeveer terug?Ook rond die tijd ofniet?
williequote:Op woensdag 9 april 2008 18:08 schreef wiillie het volgende:
he bavariafan, ik zie dat je in een ander filiaal staat MOOIE DISPLAY.
samen gebouwt met else??/
je bent ook net sinterklaas he, je weet alles.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:13 schreef zuivelman het volgende:
[..]
willieje bent er nog
nog lekker gegeten vanmiddag??
ik moet nu zaterdagavonds ook groenten doen hé
neeeej echt niet, jij bent de grote sint hoor.. ik ben slechts een pion in het grote schaakspelquote:Op woensdag 9 april 2008 18:26 schreef wiillie het volgende:
[..]
je bent ook net sinterklaas he, je weet alles.
maar we hebben het wel over je gehad als je dat wilt weten
In de tijd dat ik er nog werkte op donderdagmiddag stipt 4 uur (Rabobank). Een collega had dat uitgevogeldquote:
hahaquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:26 schreef crx-boy het volgende:
[..]
stil hier????
moet je eens in het c1000 topic kijken![]()
Weet je waar het morgen stil is crx-boy .. ... ... .... in Amsterdamquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:26 schreef crx-boy het volgende:
[..]
stil hier????
moet je eens in het c1000 topic kijken![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:38 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Weet je waar het morgen stil is crx-boy .. ... ... .... in Amsterdam![]()
![]()
![]()
![]()
kan ook in eindhoven zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:38 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Weet je waar het morgen stil is crx-boy .. ... ... .... in Amsterdam![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
zal wel van verdriet zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal stil worden in Eindhoven als alle Boeruh! stom dronken in bed liggen, na het vieren van het Landskampioenschap
Afbalken?quote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef mic_forever het volgende:
balken jullie filialen nog af (houdbaar) zonee, hoe regel je je tellingen &fs; jes
Die oranje stickertjes (of tegenwoordig zijn ze wit geloof ik) plakken voor het schap zodat je kan zien hoeveel er in de restant zit. Vroeger deden we dat op alle afdelingen toen we nog geen wifi haddenquote:
werd/wordt gekoelde maaltijden ook niet omgegooit?quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Voor degene die deze week de Wijn Worp moeten doen: succes.
Ja, geloof het wel. Vlees ook.quote:Op zondag 13 april 2008 21:17 schreef zuivelman het volgende:
[..]
werd/wordt gekoelde maaltijden ook niet omgegooit?
ik vind afbalken ook een beetje zinloos.. maar het is wel handig voor mensen die zeg maar niet al te intelligent zijn.. en anders je hele voorraden verneuken..quote:Op maandag 14 april 2008 07:59 schreef ikbenschipper het volgende:
Wijnen rood en wit, gekoelde maaltijden, vlees en kitchen en living seizoen. een hele berg dus. Wijn heb ik niet bekeken. Maar over het algemeen is dat geen drama blijven in beide worpen meestal een meter staan (huiswijn) Gekoelde maaltijden daarentegen is wel een groots dramaaa dat gaat echt helemaal om!
Het zomerassortiment komt er weer in :-)
Balken doen wij niet meer, de restanten worden op de avond gelopen en de nieuwe direct op de avond getelt, Zodra voorraden waarvan de vakken overvol zijn omlaag gezet moeten worden bedenk je je 2x voor je de handeling daadwerkelijk gaat doen. (goed uitzoeken dus). Omhoog daarentegen is nooit een probleem. Onze financiele balans is dan ook 25 bij TOP SHOP hoe dat gemeten word ik weet het niet. Ons cijfer voor kwaliteit was gemiddeld een 8.6
Of erbij te vertellen dat als ze gaan telleen dat ze ook het vak mee moeten tellen en niet alleen het stickertje, waardoor als je de volgende dag de voorraden bekijkt je je collega wilt vermoorden omdat die niet hefet uitgelegd dat ook het vak "meegtelt" moet worden en jij dus dubbel werk hebt nuquote:Op maandag 14 april 2008 10:00 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik vind afbalken ook een beetje zinloos.. maar het is wel handig voor mensen die zeg maar niet al te intelligent zijn.. en anders je hele voorraden verneuken..
o, en dan is het ook altijd handig ze uit te leggen dat de afbalkstickertjes niet in je restantenbakken, maar op het schapstickertje moeten (A)
tsja, vrees dat de sfeer op 1467 ook minder word..quote:Op maandag 14 april 2008 18:06 schreef crx-boy het volgende:
[..]
daar gaat de sfeer op 1320
omzet van de smint zal wel een stuk hoger worden denk ik!![]()
het wordt daar , ja hoe zal ik het zeggen een dinamische sfeer, maar ja de smint is wel marge verhoogend.quote:Op maandag 14 april 2008 18:06 schreef crx-boy het volgende:
[..]
daar gaat de sfeer op 1320
omzet van de smint zal wel een stuk hoger worden denk ik!![]()
toetsen maken is ook niet altijd makkelijk hoorquote:Op maandag 14 april 2008 19:52 schreef wiillie het volgende:
[..]
het wordt daar , ja hoe zal ik het zeggen een dinamische sfeer, maar ja de smint is wel marge verhoogend.
zo zie je maar gesprekken hebben niet altijd het gewenste resultaat!![]()
Wat kan dat zijn?quote:Op maandag 14 april 2008 20:53 schreef blrrrt het volgende:
De WAP van week 19 al bekeken? 75(!!) uur voor verwisselen promotiematerialen...
75 uur :squote:Op maandag 14 april 2008 20:53 schreef blrrrt het volgende:
De WAP van week 19 al bekeken? 75(!!) uur voor verwisselen promotiematerialen...
Hehehehe, ben benieuwd of ik ook geselecteerd ga worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
75 uur :s
Dan ga ik maar vast mensen zoeken :s TERING dat word 4 mei werken :s Of misschien een typ fout. raadsels wat zou het zijn....
Kan haast niet. Voor een mega-operatie als de Kerst met alle lichtjes en guirlandes krijg je maar 35 uur...quote:Op maandag 14 april 2008 21:31 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Wat kan dat zijn?
- Poppenkastpoppen
- Hamsterweken
- Nieuwe prijzenoorlog
- EK Actie (das wel vroeg)
Standaard is een seizoens worp ze komen met kerst er weer net zo hard in :-)quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:09 schreef Monotomo het volgende:
Vandaag WORP Kitchen en Living gedaan.Opgerot met al die kutkaarsen.
Gelukkig hebben wij een promotopper bij ons werken die dit over het algemeen (ruim) binnen de tijd geregeld heeft voor onsquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan haast niet. Voor een mega-operatie als de Kerst met alle lichtjes en guirlandes krijg je maar 35 uur...
Voor een 'normaal' thema als nu incl. friesbeplakking en alle andere zooi krijg je zelfs maar 6 uur.
Ik kan me vaag ergens een WinkelWebbericht herinneren over vervanging van alle permanente promotiematerialen...
die tellen ze bij coca cola!quote:Op donderdag 17 april 2008 07:36 schreef zuivelman het volgende:
is er hier iemand die weet of die flessen in een big bag nog geteld worden,
of dat er gewoon standaard van 230 wordt uitgegaan??
Daarom moet je ze ook goed labellen, anders krijg je je geld niet.quote:
maar als je er dus meer dan 230 flessen in doet, krijg je dus ook meer ervoor lijkt me??quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef mvt het volgende:
[..]
Daarom moet je ze ook goed labellen, anders krijg je je geld niet.
Half Polen werd ontruimd.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:54 schreef MarcovdL het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)stributiecentrum.ece
Grote vertragingen vanmiddag en vanavond op DC Zwolle door een ammoniaklek
Er stond vandaag een winkelweb bericht over de WAP van week 19, er staat nog steeds 75 voor "communicatie materiaal", wordt daar iets anders mee bedoelt dan promotiemateriaal?quote:Op maandag 14 april 2008 20:53 schreef blrrrt het volgende:
AH wordt omgebouwd naar C1000quote:Op donderdag 17 april 2008 19:37 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Er stond vandaag een winkelweb bericht over de WAP van week 19, er staat nog steeds 75 voor "communicatie materiaal", wordt daar iets anders mee bedoelt dan promotiemateriaal?
hahaha.. das een goeie..quote:
Er mogen maximaal 255 flessen inzitten meer krijg je niet vergoed.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:56 schreef zuivelman het volgende:
[..]
maar als je er dus meer dan 230 flessen in doet, krijg je dus ook meer ervoor lijkt me??
Er was idd een winkelweb bericht over dat zaterdagavond of zondagavond al mee begonnen mocht worden (wij verhangen altijd op zaterdag al de promotie.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:37 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Er stond vandaag een winkelweb bericht over de WAP van week 19, er staat nog steeds 75 voor "communicatie materiaal", wordt daar iets anders mee bedoelt dan promotiemateriaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |