omfgggggggggggdggggquote:Op maandag 31 maart 2008 18:18 schreef Ace1 het volgende:
Nog geen salaris.. bah...
Owja trouwens...:
![]()
![]()
![]()
![]()
VRIJDAG MET HELE FILIAAL WEEKENDJE PARIJS!!!
![]()
![]()
![]()
WOWquote:Op maandag 31 maart 2008 18:18 schreef Ace1 het volgende:
Nog geen salaris.. bah...
Owja trouwens...:
![]()
![]()
![]()
![]()
VRIJDAG MET HELE FILIAAL WEEKENDJE PARIJS!!!
![]()
![]()
![]()
Nee we zijn uitgeroepen als beste albert heijn van nederlandquote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef MarcovdL het volgende:
Gaan jullie dan dicht ofzo? Of wie gaat het filiaal dan runnen?
zeg je nuquote:Op maandag 31 maart 2008 19:44 schreef Stammies het volgende:
Geld komt toch morgen pas? Vanwege tweede paasdag waren de PEROP's ook een dag later.
kon je je apart voor verzekeren a 69 cent per maand d8 kquote:Op maandag 31 maart 2008 18:01 schreef Weemz het volgende:
Weet iemand of je tijdens werktijd verzekerd bent voor schade?
Liep vandaag tegen een deur op waardoor er een stukje van mijn brilglas af is gebroken...
Ja, da's voor diefstal enzo... Maar bedrijfsongeval? Ik bedoel, door werkzaamheden die ik voor de AH uitvoer kan ik nu niet meer goed zien omdat mijn bril kapot is...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:34 schreef eriksd het volgende:
kon je je apart voor verzekeren a 69 cent per maand d8 k
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nee we zijn uitgeroepen als beste albert heijn van nederland![]()
![]()
Dus medewerkers van ander filiaal nemen het werk zaterdag even over
Nope, geld zou maandag komen, ondanks de latere PEROPS.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:44 schreef Stammies het volgende:
Geld komt toch morgen pas? Vanwege tweede paasdag waren de PEROP's ook een dag later.
Ik vertel ook maar wat er op SSC staat hè.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:04 schreef -Sum- het volgende:
sommige? ik denk vrijwel allemaal. de kans dat iedereen die hier geklaagd heeft dat het nog niet binnen was bij dezelde bank zit is heel klein. ik heb abn amro en het is er nog steeds niet
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:41 schreef -Sum- het volgende:
'jullie krijgen maandag of dinsdag salaris met heeel veel aanvullende winstuitkering!
onee, 1 april! jullie krijgen voor de grap een keer helemaal niets!'
Ik kreeg zelfs geld van mijn verzekeringquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:58 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
![]()
![]()
bij de Rabo ook nog steeds niks
werd vanmorgen mn verzekering afgeschreven stond ik mooi roodik ga een schadeclaim indienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |