ik werk er al 5,5 jaarquote:Op woensdag 2 april 2008 10:39 schreef -Sum- het volgende:
ga jij maar eens bij andere bijbaantjes kijken
lijkt me niet..quote:Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
ik werk er al 5,5 jaar![]()
maar vroeger kon je nog verkoper2 worden...tegenwoordig kan dat ook niet meer
dus verdien gewoon het standaard salarismaar als ik er voor de opbrengsten werkte was ik allang weg
![]()
wel vind ik het raar...al werk je er al 5 jaar...en er komt iemand van jou leeftijd beginnen, verdien je evenveel
4,5 jaar geleden kon je ook nog verkoper B worden, nu trouwens ook als je aan het functieprofiel voldoet.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
dus verdien gewoon het standaard salarismaar als ik er voor de opbrengsten werkte was ik allang weg
![]()
wel vind ik het raar...al werk je er al 5 jaar...en er komt iemand van jou leeftijd beginnen, verdien je evenveel
Ik denk dat die banken zelf geloven dat er een storing is. Nederlandse banken zorgen ervoor dat er ongeveer 1 keer per jaar een sotirng is, zodat ze het geld een dag, of meerdere dagen, 'bij zich kunnen houden'. Naaierij of niet, het levert ze wel een miljoentje of wat op.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:22 schreef Simsfan88 het volgende:
Reden dat alles een dag later is had met een landelijke storing te maken. Bericht lag bij ons in de kantine, denk dat het van Winkelweb kwam.
ja ik denk dat je iets niet goed doet als je al 5,5 jaar verkoper 1 bentquote:Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
![]()
Welke AH zit jij, Piusplein toevallig? Onze AH zit altijd te zeiken dat 't Piusplein betere scantijden heeftquote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nee we zijn uitgeroepen als beste albert heijn van nederland![]()
![]()
Dus medewerkers van ander filiaal nemen het werk zaterdag even over
wat ik zeg 1 euro meerquote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat verdient een fulltime SM eigenlijk ongeveer?
scherpquote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef crx-boy het volgende:
[..]
vraag me opeens af waar willie is gebleven
Ligt eraan of hij SM1 of SM6 is of iets er tussen in.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat verdient een fulltime SM eigenlijk ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |