abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57776823
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:39 schreef -Sum- het volgende:
ga jij maar eens bij andere bijbaantjes kijken
ik werk er al 5,5 jaar
maar vroeger kon je nog verkoper2 worden...tegenwoordig kan dat ook niet meer
dus verdien gewoon het standaard salaris maar als ik er voor de opbrengsten werkte was ik allang weg
wel vind ik het raar...al werk je er al 5 jaar...en er komt iemand van jou leeftijd beginnen, verdien je evenveel
pi_57777282
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:

[..]

ik werk er al 5,5 jaar
dus verdien gewoon het standaard salaris maar als ik er voor de opbrengsten werkte was ik allang weg
wel vind ik het raar...al werk je er al 5 jaar...en er komt iemand van jou leeftijd beginnen, verdien je evenveel
lijkt me niet..
als je langer in dienst bent hebt je volgens mij al wat verhogingen gehad..
pi_57777526
quote:

[..]

ik werk er al 5,5 jaar
4,5 jaar geleden kon je ook nog verkoper B worden, nu trouwens ook als je aan het functieprofiel voldoet.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_57779284
Hoe zit dat precies met die functie jaren? Ik werk er nu 3,5 jaar en ben een half jaartje verkoper B.
pi_57779607
vanaf je 18de worden functiejaren toegekent per 1 januari. dan krijg je een loonsverhoging per uur.
pi_57779888
Ik krijg elke keer in januari misschien 5 cent per uur er bij, neem aan dat ze dat niet bedoelen met die functiejaren??
pi_57780655
Nope dat is je jaarlijkse loonsverhoging, 1% dit jaar.
Functiejaren is zo'n 10 cent overigens. Dit jaar misschien meer gehad?
pi_57783125
Oke, weet niet of ik dat heb gehad...
pi_57784957
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:22 schreef Simsfan88 het volgende:
Reden dat alles een dag later is had met een landelijke storing te maken. Bericht lag bij ons in de kantine, denk dat het van Winkelweb kwam.
Ik denk dat die banken zelf geloven dat er een storing is. Nederlandse banken zorgen ervoor dat er ongeveer 1 keer per jaar een sotirng is, zodat ze het geld een dag, of meerdere dagen, 'bij zich kunnen houden'. Naaierij of niet, het levert ze wel een miljoentje of wat op.
pi_57785009
Ik werk er nu bijna bijna 2,5 jaar, ben 17 jaar en ben sinds een aantal maanden verkoper B.
Dus als jij er al 5,5 jaar werkt (OT contract?) dan ga ik er vanuit dat je niet enkel vult. Ik zou dus maar gauw een praatje maken met je teamleider of SM.
  woensdag 2 april 2008 @ 18:56:17 #161
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_57785530
quote:

[..]

ik werk er al 5,5 jaar
ja ik denk dat je iets niet goed doet als je al 5,5 jaar verkoper 1 bent want ik ben later dan jij begonnen met werken en ik werd het bijna-automagisch na een jaar oftewel er moest toen in die tijd iets gigantisch mis met je zijn om na een jaar geen schaal om hoog te gaan. dus dan wordt je al 4 jaar bestolen?
pi_57785637
KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS 2865,93
pi_57787441
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:00 schreef Bavariafan het volgende:
KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS 2865,93
lijkt me niet hé
pi_57789093
Maandagavond iets geks bij ons in de XL.

Een 15 jarig vakkenvullertje heeft twee politie-agenten behoorlijk lopen uit te schelden voor alles wat mooi en lelijk is. De agenten wouden hem eigenlijk arresteren, maar uiteindelijk bleef het bij een flinke waarschuwing
pi_57789355
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Nee we zijn uitgeroepen als beste albert heijn van nederland

Dus medewerkers van ander filiaal nemen het werk zaterdag even over
Welke AH zit jij, Piusplein toevallig? Onze AH zit altijd te zeiken dat 't Piusplein betere scantijden heeft . Verkapte hallo-ik-werk-ook-bij-de-AH.
pi_57789370
[quote]Op woensdag 2 april 2008 19:00 schreef Bavariafan het volgende:
KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS 2865,93
ik had precies 1 euro meer
pi_57789476
Wat verdient een fulltime SM eigenlijk ongeveer?
pi_57790819
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
wat ik zeg 1 euro meer
pi_57791420
HIhi

Loon + winstuitkering + no claim teruggave - iPod Touch = nog steeds veel geld
pi_57792230
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:59 schreef amstelfan het volgende:

[..]

wat ik zeg 1 euro meer
erg doorzichtige kloon
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_57794089
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:59 schreef amstelfan het volgende:

[..]

wat ik zeg 1 euro meer
vraag me opeens af waar willie is gebleven
pi_57794149
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef crx-boy het volgende:

[..]

vraag me opeens af waar willie is gebleven
scherp
pi_57800207
op het scherpst van de snede,
kijken mensen naar de toekomst,
in plaats van het heden ...
  donderdag 3 april 2008 @ 12:52:39 #174
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_57802599
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ligt eraan of hij SM1 of SM6 is of iets er tussen in.
Het leven is geen krentenbol.
pi_57803499
komt een man bij de dokter.

zegt de man:
dokter wat heb je een kleine praktijk.

zegt de dokter:
rot op man ik zit te scheiten!

[ Bericht 78% gewijzigd door Bavariafan op 03-04-2008 14:21:36 (leuk mopje!) ]
pi_57804382
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Welke AH zit jij, Piusplein toevallig? Onze AH zit altijd te zeiken dat 't Piusplein betere scantijden heeft . Verkapte hallo-ik-werk-ook-bij-de-AH.
Nee AH korvelplein 1049 is beste van nederland Daar werk ik...
pi_57805764
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik werk er nu bijna bijna 2,5 jaar, ben 17 jaar en ben sinds een aantal maanden verkoper B.
Dus als jij er al 5,5 jaar werkt (OT contract?) dan ga ik er vanuit dat je niet enkel vult. Ik zou dus maar gauw een praatje maken met je teamleider of SM.
ja met 7-11 uur per week word ik geen verkoper B
zolang het maar gezellig is en zolang we bier mogen drinken na werk ( )(afscannen als 36 div gebr ) blijf ik nog ffies tot mn studie af is
pi_57806909
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:39 schreef Bavariafan het volgende:

zegt de man:
dokter wat heb je een kleine praktijk.

zegt de dokter:
rot op man ik zit te scheiten!

zegt de man:
dokter ik heb zo'n last van geheugenverlies.

zegt de dokter:
daar moeten we wat aan doen dan!

zegt de man:
waaraan?
pi_57807849
Een man en vrouw zitten in de auto, en 'vermaken' zich wat onderweg....
Opeens krijgen ze verschrikkelijke ruzie, de vrouw grijpt een mes, snijdt de penis van haar man eraf en gooit deze uit 't raam!

Achter het paar rijdt een man met zijn negenjarige dochter.
Het meisje is net druk aan 't praten als plots de penis op de vooruit van de auto smakt...

Verbaasd vraagt de dochter: "Papa, wat was dat?"

Om zijn dochter niet bloot te stellen aan enige vorm van seksuele zaken op deze jonge leeftijd antwoordt de vader:
"Ach, dat was maar een vlieg."

Het dochtertje blijft enige tijd met een verwonderde blik zitten en na enkele minuten zegt ze:

"Die vlieg had wel een dikke pik hè?"
pi_57807855
Drie stellen melden zich aan bij de kerk...
'Dat kan!' zegt de pastoor, 'Maar om toegelaten te worden mogen jullie 2 weken lang geen sex hebben!'
Het eerste stel van circa 50 jaar komt na 2 week terug. En? vraagt de pastoor, 'Is het gelukt?'
Ach zegt het stel..'De eerste week was makkelijk, de tweede week moeilijker, maar het is gelukt!'

Het tweede stel van circa 35 jaar komt ook na twee week terug...De pastoor vraagt ook hen of het gelukt is om 2 week geen sex te hebben.
Het stel verteld, dat de eerste week al moeilijk was en de tweede behoorlijk pittig! MAAR dat het wel gelukt was, om 2 week geen sex te hebben.

Het derde stel van circa 25 jaar meldt zich ook na 2 weken bij de pastoor.
Ook aan hen vraagt de pastoor de vraag of het ze is gelukt om 2 weken geen sex te hebben.
Het stel meld dat de eerste week al gelijk af zien was...'Na 10 dagen' zegt de man, 'stond mijn vrouw voorover gebogen om een blik verf te pakken, haar rok trok daarbij omhoog, ik zag haar string en.....En ik kon me NIET langer inhouden!'

'Nou' zegt de pastoor: 'Dan zijn jullie hier niet welkom! '
'Nou' zegt de man....'Verbaast me niets ... bij de Gamma mogen we ook niet meer komen!'
pi_57808311
een man zat eens bij de dokter en zij ''dokter dokter ik heb een raar groen pitje in mijn kont'' ''nouw zegt de dokter ik geef je er wel een pilletje voor .de volgende dag komt de man weer bij de dokter enzegt ''dokter dokter ik heb nog steeds een pitje in mijn kont nouw enkt de dokter bij zich zelf ''zometeen wil hij noch wat vam me ofzo .maar de dokter zegt iik zal wel even kijken en de dokter pakt zijn pinset en gaat kijken ''ja er zit inderdaat een raar groen pitje in je kont en hij trekt eraan en dan komt er een roos uit dan zegt de man''voor jouw dokter''.
pi_57808332
Ligt er een man in het ziekenhuis en is aan zijn mond geoperteert, en heeft hele erge dorst. Dus roept hij de zuster en zegt: "Ik heb dorst!'' tussen zijn lippen door.
Zegt de zuster terug: ''Maar je kan niet drinken je mond zit dicht'' Zegt de man terug:'' Giet het maar bia m'n kont binnen! '' Zegt de zuster tegen de patient:'' Oke, wat u wilt, wat wilt uw ? Koffie of thee ?
''Thee'' antwoord de Patient. De zuster gaat weg om te overleggen met de andere dokters en zusters en komt terug met een trechtertje en een thee gietertje.
Zegt ze tegen de patient:'' Draai maar om en trek uw broek omlaag'' De patient doet dat en ligt klaar en zegt:''Oke ik ben er klaar voor''
De zuster zet de trechter in de patient's kont en giet de thee naar binnen, en op een geven moment laat de patient een enorme scheet.
Zegt de Zuster tegen de patient:'' Wat doet u nu ? '' Zegt de patient tegen de Zuster: '' Je moet toch blazen als het warm is ?''
pi_57808610
Er komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd.
De dokter vraagt wat er loos is, waarop de kikker antwoordt:
`Ik heb een gezwel aan m`n reet!`
pi_57808644
Komt een man bij de dokter
zegt de dokter "ruim het ook even op"
pi_57809491
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:46 schreef crx-boy het volgende:
held
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator donderdag 3 april 2008 @ 19:27:23 #186
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57810870
over zo'n 3 weken ben ik weer in dienst. Jaar contractje gekregen, zelfde voorwaarden als voorheen, begonnen met Cassiëre B !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_57814933
Iemand hier met de bloemenreis mee geweest naar Aalsmeer gisteren?
Het alledaagse bereikbaar, het bijzondere betaalbaar
pi_57821758
ja. was erg leuk!
pi_57824260
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:27 schreef Renesite het volgende:
over zo'n 3 weken ben ik weer in dienst. Jaar contractje gekregen, zelfde voorwaarden als voorheen, begonnen met Cassiëre B !
En over een jaar word je er uitgeschopt omdat je te oud bent
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:15:54 #190
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_57827629
idd, normaal gesproken had je nu alleen OT contract gehad
pi_57827853
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:46 schreef crx-boy het volgende:
HAHAHAHAHAH die is echt leuk
(niet voor de dokter natuurlijk)
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:59:16 #192
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_57833157
Hmmm, ik ben wel heel stom bezig geweest door aan de grote klok te hangen dat ik contractverlenging heb gekregen, omdat het in mijn geval een uitzondering was had ik hier beter niet kunnen vertellen. Dus of men dat even wil vergeten en niet verder vertellen enzo, graag teamleider is erg teleurgesteld, en dat kan ik goed begrijpen.
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:15:35 #193
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_57833439
Albert Heijn laat winkeldief lopen

02-04-2008 10:41

BOSKOOP – De Albert Heijn aan de Koninginneweg in Boskoop heeft een winkeldievegge met haar buit laten lopen, ondanks dat een andere klant de supermarktmanager attent had gemaakt op de diefstal. Het personeel zou het ‘te druk’ hebben om de diefstal te voorkomen.

De klant die de filiaalleider aan zijn jas trok over de diefstal, Menno Kling uit Waddinxveen, spreekt zijn verbazing uit in De Telegraaf over het gebrek aan actie door de leiding van de winkel. ‘Ik maak het personeel van de Albert Heijn attent op een winkeldievegge en ze laten haar zo lopen.’ De 20-jarige Kling zag zaterdagochtend een vrouw de winkel uitlopen met veel producten die ze niet had betaald.

Verbazing
De klant uit Waddinxveen stapte vervolgens naar de supermarktmanager om dit door te geven. ‘Ik wilde samen met hem achter haar aangaan. Maar de manager zei, tot mijn verbazing, dat hij daar geen tijd voor had en het geen prioriteit had! Ik was verbijsterd.’

Burgerplicht
Woordvoerder Klaartje Caron reageert in De Telegraaf op het laten lopen van de winkeldief. ‘We hebben deze mevrouw niet op heterdaad kunnen betrappen, dus dan kunnen we er niets mee. We hopen wel dat mijnheer Kling bij een eventuele volgende diefstal ons hierop weer attent maakt. Want dat is natuurlijk wel zijn burgerplicht.’ Dat de manager de winkeldievegge liet lopen, is volgens Caron te verklaren. ‘Onze manager was bezig en het was druk buiten.’

Bron: De Telegraaf

Hier was ik dus bij, heb die kerel doorverwezen naar m'n baas. Nadat 'ie z'n gal over mij heen begon te spugen.

Het juiste verhaal: Ik stond op AGF, klant komt naar mij toe.
Klant: "Ja, er is een mevrouw en die rekent zomaar de helft van haar boodschappen niet af!" [/hysterie]
Mono: "Bij welke kassa is dat meneer?"
Klant: "Ja bij die blonde cassiere, die vrouw loopt nu hard weg."
Mono: "Ik zie niemand meneer.."
*Klant loopt naar betreffende kassa*
Klant: "Ja jij, jij rekende van een mevrouw zomaar haar boodschappen niet af, dat hoort toch niet!"
Mono: "Als dat zo is hoort dat inderdaad niet, loopt u maar even mee naar m'n baas."
Mono: "<insert naam sm> mag ik even storen (was met klant bezig)?
SM: "Ja, wat is er?"
Mono: "Deze meneer beweert dat er een klant is die de helft van haar boodschappen niet afrekende."
*SM kijkt in gang*
SM: "Ik zie niemand hoor."
Klant: "Ja maar het was echt zo."
SM: "Als ik niemand zie, kan ik er niets aan doen. Ik bekijk de camerabeelden en we houden deze mevrouw in de gaten, een hele fijne dag nog."
*SM gaat verder met helpen andere klant*
Toen mijn SM klaar was ging die gozer nog even tegen 'm te keer met: "Ja dit kan je niet maken!" en "Ik ken mensen op het Hoofdkantoor, hier ga je nog van horen!"

Heeft die gekke bok het zo afgehandelt, door z'n verhaal aan de Telegraaf te verkopen. Met foto en al.

Wat vinden jullie hiervan? En is er goed gehandelt? Oorspronkelijk was het verhaal nog sappiger en stond zelfs de naam van m'n SM twee keer in het stukje.
Bier ende tieten.
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 18:29:47 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57833651
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

En over een jaar word je er uitgeschopt omdat je te oud bent
Ik heb andere mogelijkheden
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:35:12 #195
154136 Stammies
We can save this world.
pi_57837813
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:15 schreef Monotomo het volgende:
Albert Heijn laat winkeldief lopen
-verhaal-
Grappig...
In het AD Utrechts Nieuwsblad stond vandaag een stuk over verbazing bij de Plus supermarkt bij mij om de hoek. Iemand had daar een fiets gestolen van een medewerker, dat hadden ze op camera staan en een tijd later herkent de sm de dief. De sm neemt hem mee naar zijn kantoor, belt de politie en zegt: "ik heb een fietsendief gepakt". De plisie neemt hem mee, maar een paar miniuten later staat die man weer op de stoep. Ze hadden hem niet moeten arresteren omdat het geen heterdaadje was Die man staat gewoon op camera, maar het was niet duidelijk genoeg ofzo.

http://www.ad.nl/utrecht/(...)ief_laten_lopen.html

[ Bericht 8% gewijzigd door Stammies op 04-04-2008 21:36:38 (link toegevoegd) ]
You people don't understand. I'm not locked in here with you, you're locked in here with me!
pi_57840019
Als je het hele jaar vrijdags tot kwart over 10 werkt en op Goede Vrijdag sluit je om half 8, is AH dan verplicht om jou tot kwart over 10 uit te betalen? Ik mis juist net die 2,75 uur op mijn loonstrookje.
pi_57842219
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:12 schreef GioStyle het volgende:
Als je het hele jaar vrijdags tot kwart over 10 werkt en op Goede Vrijdag sluit je om half 8, is AH dan verplicht om jou tot kwart over 10 uit te betalen? Ik mis juist net die 2,75 uur op mijn loonstrookje.
kort.......ja!
pi_57846230
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:41 schreef crx-boy het volgende:

[..]

kort.......ja!
Mooi, dan ga ik vandaag weer lekker zeuren.
  zondag 6 april 2008 @ 00:49:48 #199
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_57861412
Ik heb voor 4 weken terug gesolliciteerd bij de AH, maar nog steeds niets gehoord. Zal ik bellen, of nog even geduldig afwachten?
pi_57861765
quote:
Op zondag 6 april 2008 00:49 schreef NiekR het volgende:
Ik heb voor 4 weken terug gesolliciteerd bij de AH, maar nog steeds niets gehoord. Zal ik bellen, of nog even geduldig afwachten?
ligt er aan bij welke AH!
maar ik zal bellen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')