hahaquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:26 schreef crx-boy het volgende:
[..]
stil hier????
moet je eens in het c1000 topic kijken![]()
Weet je waar het morgen stil is crx-boy .. ... ... .... in Amsterdamquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:26 schreef crx-boy het volgende:
[..]
stil hier????
moet je eens in het c1000 topic kijken![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:38 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Weet je waar het morgen stil is crx-boy .. ... ... .... in Amsterdam![]()
![]()
![]()
![]()
kan ook in eindhoven zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:38 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Weet je waar het morgen stil is crx-boy .. ... ... .... in Amsterdam![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
zal wel van verdriet zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal stil worden in Eindhoven als alle Boeruh! stom dronken in bed liggen, na het vieren van het Landskampioenschap
Afbalken?quote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef mic_forever het volgende:
balken jullie filialen nog af (houdbaar) zonee, hoe regel je je tellingen &fs; jes
Die oranje stickertjes (of tegenwoordig zijn ze wit geloof ik) plakken voor het schap zodat je kan zien hoeveel er in de restant zit. Vroeger deden we dat op alle afdelingen toen we nog geen wifi haddenquote:
werd/wordt gekoelde maaltijden ook niet omgegooit?quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Voor degene die deze week de Wijn Worp moeten doen: succes.
Ja, geloof het wel. Vlees ook.quote:Op zondag 13 april 2008 21:17 schreef zuivelman het volgende:
[..]
werd/wordt gekoelde maaltijden ook niet omgegooit?
ik vind afbalken ook een beetje zinloos.. maar het is wel handig voor mensen die zeg maar niet al te intelligent zijn.. en anders je hele voorraden verneuken..quote:Op maandag 14 april 2008 07:59 schreef ikbenschipper het volgende:
Wijnen rood en wit, gekoelde maaltijden, vlees en kitchen en living seizoen. een hele berg dus. Wijn heb ik niet bekeken. Maar over het algemeen is dat geen drama blijven in beide worpen meestal een meter staan (huiswijn) Gekoelde maaltijden daarentegen is wel een groots dramaaa dat gaat echt helemaal om!
Het zomerassortiment komt er weer in :-)
Balken doen wij niet meer, de restanten worden op de avond gelopen en de nieuwe direct op de avond getelt, Zodra voorraden waarvan de vakken overvol zijn omlaag gezet moeten worden bedenk je je 2x voor je de handeling daadwerkelijk gaat doen. (goed uitzoeken dus). Omhoog daarentegen is nooit een probleem. Onze financiele balans is dan ook 25 bij TOP SHOP hoe dat gemeten word ik weet het niet. Ons cijfer voor kwaliteit was gemiddeld een 8.6
Of erbij te vertellen dat als ze gaan telleen dat ze ook het vak mee moeten tellen en niet alleen het stickertje, waardoor als je de volgende dag de voorraden bekijkt je je collega wilt vermoorden omdat die niet hefet uitgelegd dat ook het vak "meegtelt" moet worden en jij dus dubbel werk hebt nuquote:Op maandag 14 april 2008 10:00 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik vind afbalken ook een beetje zinloos.. maar het is wel handig voor mensen die zeg maar niet al te intelligent zijn.. en anders je hele voorraden verneuken..
o, en dan is het ook altijd handig ze uit te leggen dat de afbalkstickertjes niet in je restantenbakken, maar op het schapstickertje moeten (A)
tsja, vrees dat de sfeer op 1467 ook minder word..quote:Op maandag 14 april 2008 18:06 schreef crx-boy het volgende:
[..]
daar gaat de sfeer op 1320
omzet van de smint zal wel een stuk hoger worden denk ik!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |