het was gewoon als variatie op tvp, wat is pvt verder dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:47 schreef Bavariafan het volgende:
brammie1, heb jij pvt?
bij ons altijd in pak....inc. stropdas en zo!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:29 schreef shoomba het volgende:
hoe loopt de ASM er bij jullie bij?
helpt de asm met lossen bij jullie? Dat heb ik die van ons echt nog nooit zien doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:06 schreef Bavariafan het volgende:
maar zijn overhemd hangt meestal uit zijn broek omdat ie meestal druk bezig is in de winkel. ff wat vullen of spiegelen of lossen helpen.
nou bij ons helpt(hielp)hij wel altijd mee!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:52 schreef shoomba het volgende:
[..]
helpt de asm met lossen bij jullie? Dat heb ik die van ons echt nog nooit zien doen.
tsja...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gisteren moest ik in m'n eentje lossen. Dat is ook geen pretje met de 55 ladingdragers waarvan zo ongeveer 20 containers met bier.
doe jeanette de groeten van me.......iets over kerstmarkt en zo!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:46 schreef Stammies het volgende:
Vandaag op mijn laatste dag in mijn filiaaltje (mag maandag op de Vondellaan beginnen. Even daar het kassapark op orde brengen) was de klep van de vrachtwagen kaduk. Dan wordt lossen pas leuk!! Containers chips, bloemen etc eraf tillen en voor de rest wachten op een monteur. Leuk ook dat je op dat moment ook zoveel bier in huis krijgt vanwege die toffe actie volgende week
Het lossen duurde 4 uur
En dan nog eens veel en veels te veel bier in de actiequote:Op zondag 30 maart 2008 00:30 schreef zuivelman het volgende:
weer fijn chaos vandaag...
3zieken bij de kassa, vers echt laat, diepvries erg laat..
teamleider was steeds op de counter... dus mocht ik lekker de winkel regelen..
EN op zo'n gewone actiekop past dus bijn geen krat bierquote:Op zondag 30 maart 2008 05:03 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
En dan nog eens veel en veels te veel bier in de actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |