Het gaat nergens over inderdaad. Ik heb nog steeds niks.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef blrrrt het volgende:
Dit slaat nergens meer op
Is er iemand die wel al geld heeft?
jezus. verrot an de AHquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:35 schreef -Sum- het volgende:
Ja dan komt het vandaag ook niet meer, anders was het er al wel geweest!
kijk dan luisteren ze wel hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:41 schreef MikeCitybike het volgende:ik steek vanavond de eerste Albert Heijn aan
zal ze leren
Welke bank?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:10 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
kijk dan luisteren ze wel hoor![]()
KONINKLIJKE AHOLD NV bij xxx.xx
SALARIS
gaat nog bijzondere belasting vanaf.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:27 schreef NJ het volgende:
No Fucking Way dat hier die 38% bij zit..
KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS 865,93
Mijn standaard salaris is al 710 euro per periode..
ow gelukkig, ik dacht al dat ik in stilte ontslagen wasquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:09 schreef mvt het volgende:
[..]
gaat nog bijzondere belasting vanaf.
ABN AMRO heeft nog niets
Fulltime werken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:23 schreef zuivelman het volgende:
pfff.. als iedreen dan gaat opscheppen...
KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS 1249,13
en dat met 18 jaar.. en een studie..
je zou trots moeten zijn, blauw bloed te bezitten...quote:Op woensdag 2 april 2008 00:34 schreef MikeCitybike het volgende:
waarom post iedereen hier hoeveel salaris ie heeft gehad
ik durf net te zeggen dat ik bij de AH werk
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:42 schreef zuivelman het volgende:
[..]
je zou trots moeten zijn, blauw bloed te bezitten...
trots op een bedrijf van ongekend formaat
trots op de uitermate sterke marktpositie
trots op de rol die jij en de AH spelen in de samenleving
en trots op de prima secundaire arbeidsvoorwaarden
wat een bullshitquote:Op woensdag 2 april 2008 00:34 schreef MikeCitybike het volgende:
waarom post iedereen hier hoeveel salaris ie heeft gehad
ik durf net te zeggen dat ik bij de AH werk
ik werk er al 5,5 jaarquote:Op woensdag 2 april 2008 10:39 schreef -Sum- het volgende:
ga jij maar eens bij andere bijbaantjes kijken
lijkt me niet..quote:Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
ik werk er al 5,5 jaar![]()
maar vroeger kon je nog verkoper2 worden...tegenwoordig kan dat ook niet meer
dus verdien gewoon het standaard salarismaar als ik er voor de opbrengsten werkte was ik allang weg
![]()
wel vind ik het raar...al werk je er al 5 jaar...en er komt iemand van jou leeftijd beginnen, verdien je evenveel
4,5 jaar geleden kon je ook nog verkoper B worden, nu trouwens ook als je aan het functieprofiel voldoet.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
dus verdien gewoon het standaard salarismaar als ik er voor de opbrengsten werkte was ik allang weg
![]()
wel vind ik het raar...al werk je er al 5 jaar...en er komt iemand van jou leeftijd beginnen, verdien je evenveel
Ik denk dat die banken zelf geloven dat er een storing is. Nederlandse banken zorgen ervoor dat er ongeveer 1 keer per jaar een sotirng is, zodat ze het geld een dag, of meerdere dagen, 'bij zich kunnen houden'. Naaierij of niet, het levert ze wel een miljoentje of wat op.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:22 schreef Simsfan88 het volgende:
Reden dat alles een dag later is had met een landelijke storing te maken. Bericht lag bij ons in de kantine, denk dat het van Winkelweb kwam.
ja ik denk dat je iets niet goed doet als je al 5,5 jaar verkoper 1 bentquote:Op woensdag 2 april 2008 12:02 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
![]()
Welke AH zit jij, Piusplein toevallig? Onze AH zit altijd te zeiken dat 't Piusplein betere scantijden heeftquote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nee we zijn uitgeroepen als beste albert heijn van nederland![]()
![]()
Dus medewerkers van ander filiaal nemen het werk zaterdag even over
wat ik zeg 1 euro meerquote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat verdient een fulltime SM eigenlijk ongeveer?
scherpquote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef crx-boy het volgende:
[..]
vraag me opeens af waar willie is gebleven
Ligt eraan of hij SM1 of SM6 is of iets er tussen in.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat verdient een fulltime SM eigenlijk ongeveer?
Nee AH korvelplein 1049 is beste van nederlandquote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welke AH zit jij, Piusplein toevallig? Onze AH zit altijd te zeiken dat 't Piusplein betere scantijden heeft. Verkapte hallo-ik-werk-ook-bij-de-AH.
ja met 7-11 uur per week word ik geen verkoper Bquote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik werk er nu bijna bijna 2,5 jaar, ben 17 jaar en ben sinds een aantal maanden verkoper B.
Dus als jij er al 5,5 jaar werkt (OT contract?) dan ga ik er vanuit dat je niet enkel vult. Ik zou dus maar gauw een praatje maken met je teamleider of SM.
komt een man bij de dokter.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:39 schreef Bavariafan het volgende:
komt een man bij de dokter.
zegt de man:
dokter wat heb je een kleine praktijk.
zegt de dokter:
rot op man ik zit te scheiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |