Erm....quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef Stammies het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is toch echt zo dat als Albert Heijn jou nodig heeft je er gewoon moet zijn, dacht ik. Ik weet niet precies hoe het in de CAO staat, maar je baas is niet verplicht je vrij te geven. Hij is een klootzak als ie het niet doet (of het kan gewoon niet anders) maar anders is het gewoon werkweigering.
Beetje kort door de bocht natuurlijk, want de bedrijfsvoering laat het "nooit" toe.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef Stammies het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is toch echt zo dat als Albert Heijn jou nodig heeft je er gewoon moet zijn, dacht ik. Ik weet niet precies hoe het in de CAO staat, maar je baas is niet verplicht je vrij te geven. Hij is een klootzak als ie het niet doet (of het kan gewoon niet anders) maar anders is het gewoon werkweigering.
Ik denk dat ik dat helemaal met je eens ben bavariafanquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:39 schreef Bavariafan het volgende:
ik denk dat stammies eens de cao moet nalezen hoe het precies ziet. zo kort door de bocht is het idd niet.
Aankomende keer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zit volgende keer vakantie geld erbij? Of is dat die keer erop pas?
Een dag voordat GTA IV uit komt, netjes!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:04 schreef ikbenschipper het volgende:
Kwartaal : 1
Salaris periode: 4
Betaaldatum: 28-04-2008
lekker mezelf quoten.. niemand anders zegt meer iets joh... ik heb zeker iets verkeerds gezegd ofzoquote:
vriend!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:55 schreef zuivelman het volgende:
[..]
lekker mezelf quoten.. niemand anders zegt meer iets joh... ik heb zeker iets verkeerds gezegd ofzo
binnekort lekker bowlen met m'n vorige filiaal.. wordt weer lachen, m'n vorige TL daar was en is daar echt heer en meester inbehalve op de wii dan!!
je weet beter!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef zuivelman het volgende:
[..]
nu voel ik me een heel slechte vriend..
Dat is wel later denk ik zo hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke.
Wanneer krijgen we de belasting centen ongeveer terug?Ook rond die tijd ofniet?
williequote:Op woensdag 9 april 2008 18:08 schreef wiillie het volgende:
he bavariafan, ik zie dat je in een ander filiaal staat MOOIE DISPLAY.
samen gebouwt met else??/
je bent ook net sinterklaas he, je weet alles.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:13 schreef zuivelman het volgende:
[..]
willieje bent er nog
nog lekker gegeten vanmiddag??
ik moet nu zaterdagavonds ook groenten doen hé
neeeej echt niet, jij bent de grote sint hoor.. ik ben slechts een pion in het grote schaakspelquote:Op woensdag 9 april 2008 18:26 schreef wiillie het volgende:
[..]
je bent ook net sinterklaas he, je weet alles.
maar we hebben het wel over je gehad als je dat wilt weten
In de tijd dat ik er nog werkte op donderdagmiddag stipt 4 uur (Rabobank). Een collega had dat uitgevogeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |