ik hoorde dat de nieuwe Asm bij 1078 ook een leuke sollicitant had.. kwam van 1376 vandaan ofzo...quote:Op zondag 6 april 2008 01:05 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ligt er aan bij welke AH!
maar ik zal bellen!
ik hoorde net van de nieuwe ASM van 1078..........ag laat ook maar!quote:Op zondag 6 april 2008 01:37 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik hoorde dat de nieuwe Asm bij 1078 ook een leuke sollicitant had.. kwam van 1376 vandaan ofzo...
hopen dat ie niet bij mij komt.. want dan ga ik toch echt regelen dat ie weggaat..
euuu.... ok:Pquote:Op zondag 6 april 2008 02:31 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik hoorde net van de nieuwe ASM van 1078..........ag laat ook maar!
dat lijkt me echt heerlijk...quote:Op zondag 6 april 2008 16:13 schreef Monotomo het volgende:
Ik verlang terug naar de tijden dat vers (brood, zuivel, deli/kaas, vlees, AGF en panklaar) gesplitst en netjes gestapelt binnenkwam. Tegenwoordig is het een teringzooi.
quote:Op maandag 7 april 2008 09:09 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja ja periode 3 van TOP SHOP is bekend!!! Wij behoren tot de beste 50 filialen van Nederland op kwalitiet en scoren 25 op de financiele belans :-) LEKKER!! we moeten alleen n og even kijken wie er op die studiereis naar onze vleesleverancier gaan....
Sry.....had niks te doen vandaag!quote:Op maandag 7 april 2008 09:09 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja ja periode 3 van TOP SHOP is bekend!!! Wij behoren tot de beste 50 filialen van Nederland op kwalitiet kwaliteit en scoren 25 op de financiele belans balans:-) LEKKER!! we moeten alleen n og nog even kijken wie er op die studiereis naar onze vleesleverancier gaan....
in mijn vorige filiaal splitste ik graag samen met mijn goeroe... dat was nog eens leukquote:Op maandag 7 april 2008 16:03 schreef crx-boy het volgende:
[..]
Lijkt me niks!
Ben dol op splitsen!
Dat breekt zo lekker de dag!
"Vrij vragen is geen vrij krijgen" Maar dat is alleen als de bedrijfsvoering in gevaar komt. Dus desnoods gaat ie zelf maar AGF doen. Maar ik weet niet hoe je baas is, en het moet denk ik wel heel erg zijn wil hij je geen vrij geven.quote:Op maandag 7 april 2008 20:35 schreef Monotomo het volgende:
Vraagje:
Stel ik wil over drie weken vrij hebben maar ik ben één van de weinigen die AGF kan draaien. Toch wil ik persé vrij hebben (weekendje weg bijv.) maar mijn baas kan niemand ter vervanging vinden die dag, is mijn daar verantwoordelijk voor of kan hij weigeren vrij te nemen?\
Ik zit meestal 4 uur boven m'n CU..quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef Renesite het volgende:
euh
Hoe zijn je contract uren? Werk je atm er boven zodat je die weekenden vrij kan krijgen? Dan mot-ie niet zo zeuren
Geef het aan en zeg dat je wel vrij kan krijgen qua contract dus dat ze in principe geen poot hebben om op te staan.quote:
als ik 3 weken van te voren vrij vraag neem ik aan dat ik het ook wel heb!quote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef Stammies het volgende:
[..]
"Vrij vragen is geen vrij krijgen" Maar dat is alleen als de bedrijfsvoering in gevaar komt. Dus desnoods gaat ie zelf maar AGF doen. Maar ik weet niet hoe je baas is, en het moet denk ik wel heel erg zijn wil hij je geen vrij geven.
Ik werk in een XL, ook al is het dan als Teamleider en ben ik daardoor wat minder makkelijk te vervangen, als ik meer dan 21 dagen van tevoren vrij vraag heb ik het (bijzondere situaties daargelaten) gewoon te krijgen.quote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef Stammies het volgende:
[..]
"Vrij vragen is geen vrij krijgen" Maar dat is alleen als de bedrijfsvoering in gevaar komt. Dus desnoods gaat ie zelf maar AGF doen. Maar ik weet niet hoe je baas is, en het moet denk ik wel heel erg zijn wil hij je geen vrij geven.
Nee hoor. Het is toch echt zo dat als Albert Heijn jou nodig heeft je er gewoon moet zijn, dacht ik. Ik weet niet precies hoe het in de CAO staat, maar je baas is niet verplicht je vrij te geven. Hij is een klootzak als ie het niet doet (of het kan gewoon niet anders) maar anders is het gewoon werkweigering.quote:Op maandag 7 april 2008 23:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik werk in een XL, ook al is het dan als Teamleider en ben ik daardoor wat minder makkelijk te vervangen, als ik meer dan 21 dagen van tevoren vrij vraag heb ik het (bijzondere situaties daargelaten) gewoon te krijgen.
Erm....quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef Stammies het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is toch echt zo dat als Albert Heijn jou nodig heeft je er gewoon moet zijn, dacht ik. Ik weet niet precies hoe het in de CAO staat, maar je baas is niet verplicht je vrij te geven. Hij is een klootzak als ie het niet doet (of het kan gewoon niet anders) maar anders is het gewoon werkweigering.
Beetje kort door de bocht natuurlijk, want de bedrijfsvoering laat het "nooit" toe.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef Stammies het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is toch echt zo dat als Albert Heijn jou nodig heeft je er gewoon moet zijn, dacht ik. Ik weet niet precies hoe het in de CAO staat, maar je baas is niet verplicht je vrij te geven. Hij is een klootzak als ie het niet doet (of het kan gewoon niet anders) maar anders is het gewoon werkweigering.
Ik denk dat ik dat helemaal met je eens ben bavariafanquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:39 schreef Bavariafan het volgende:
ik denk dat stammies eens de cao moet nalezen hoe het precies ziet. zo kort door de bocht is het idd niet.
Aankomende keer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zit volgende keer vakantie geld erbij? Of is dat die keer erop pas?
Een dag voordat GTA IV uit komt, netjes!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:04 schreef ikbenschipper het volgende:
Kwartaal : 1
Salaris periode: 4
Betaaldatum: 28-04-2008
lekker mezelf quoten.. niemand anders zegt meer iets joh... ik heb zeker iets verkeerds gezegd ofzoquote:
vriend!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:55 schreef zuivelman het volgende:
[..]
lekker mezelf quoten.. niemand anders zegt meer iets joh... ik heb zeker iets verkeerds gezegd ofzo
binnekort lekker bowlen met m'n vorige filiaal.. wordt weer lachen, m'n vorige TL daar was en is daar echt heer en meester inbehalve op de wii dan!!
je weet beter!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef zuivelman het volgende:
[..]
nu voel ik me een heel slechte vriend..
Dat is wel later denk ik zo hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke.
Wanneer krijgen we de belasting centen ongeveer terug?Ook rond die tijd ofniet?
williequote:Op woensdag 9 april 2008 18:08 schreef wiillie het volgende:
he bavariafan, ik zie dat je in een ander filiaal staat MOOIE DISPLAY.
samen gebouwt met else??/
je bent ook net sinterklaas he, je weet alles.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:13 schreef zuivelman het volgende:
[..]
willieje bent er nog
nog lekker gegeten vanmiddag??
ik moet nu zaterdagavonds ook groenten doen hé
neeeej echt niet, jij bent de grote sint hoor.. ik ben slechts een pion in het grote schaakspelquote:Op woensdag 9 april 2008 18:26 schreef wiillie het volgende:
[..]
je bent ook net sinterklaas he, je weet alles.
maar we hebben het wel over je gehad als je dat wilt weten
In de tijd dat ik er nog werkte op donderdagmiddag stipt 4 uur (Rabobank). Een collega had dat uitgevogeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |