St. Jacobslaan!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Gefeliciteerdwelk filiaal? Ik werk ook in Nijmegen
Het nieuwe topic: AH Medewerkerstopic [Deel 73] - Wat een drukte zeg!
Dinsdag me eerste werkdag, dan krijg ik te horen waar ik kom te werken (afdeling) en wanneer.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Yeah, so do Iweet je al op welke dagen je komt te werken? En welke afdeling?
volgens mij zijn die Gouden naambordjes ook niet meer te krijgen (via AH)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:56 schreef Sjaaaak het volgende:
Bij onze AH heeft ook niemand een 'gouden' naambordje. Wel heeft onze SM een speciaal naambordje waar AH XL op staat terwijl wij dat niet eens zijn..
Ja, een XL is heeeel wat bij ons want de dichtsbijzijnde ligt 90 km verderop ofzo.
Volgens mij worden ze bij ons inderdaad extern besteld.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:05 schreef zuivelman het volgende:
[..]
volgens mij zijn die Gouden naambordjes ook niet meer te krijgen (via AH)
Er zullen wel eisen zijn vastgesteld hoe een cijfer tot stand komt. Echter zijn deze naar mijn weten niet bekend in de winkels. Als iemand ze weet ben ik daar in geintresseerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:29 schreef zuivelman het volgende:
als er niet duidelijk is waarop dan precies word gelet, of hoe je meer punten zou kunnen halen vind ik het wel knap dat ze je daar dan op gaan beoordelen![]()
ja, dat hoorde ik ook, wie zou het worden. er zijn niet zoveel geschikte kandidaten?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:25 schreef biel het volgende:
[..]
nu hoor ik wel dat je een nieuwe sm krijg banaan!
die vinden ze ongetwijfeld..quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:55 schreef freddieK het volgende:
[..]
ja, dat hoorde ik ook, wie zou het worden. er zijn niet zoveel geschikte kandidaten?
oftewel, je komt te zitten met die asm van de voorstraat en dan dus een nieuwe SM..quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ja beetje onverwacht. Eerst een ASM weg, toen kregen we te horen dat de ander SM word en dus weg gaat. En nu is de SM himself weg.
Hopelijk krijgen we er iets leuks voor terug, time will tell.
beetje jammer dat dr zelfs al mensen een profiel gaan aanmaken om hier de boel een beetje te fokkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:06 schreef freddieK het volgende:
[..]
natuurlijk vinden ze die bijdehandje?
ik hoor uit betrouwbare bron die goeie asm van de nachtengaalstraat!quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:55 schreef freddieK het volgende:
[..]
ja, dat hoorde ik ook, wie zou het worden. er zijn niet zoveel geschikte kandidaten?
en de sm van de xl zeker naar kanaaleiland?quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:59 schreef Bavariafan het volgende:
ik dacht dat die naar de xl zou gaan als sm?
ga jij dan naar de xl, dacht dat jij niet van fabrieken hield?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef crx-boy het volgende:
[..]
en de sm van de xl zeker naar kanaaleiland?
lijkt me ook een goeie ruil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |