St. Jacobslaan!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Gefeliciteerdwelk filiaal? Ik werk ook in Nijmegen
Het nieuwe topic: AH Medewerkerstopic [Deel 73] - Wat een drukte zeg!
Dinsdag me eerste werkdag, dan krijg ik te horen waar ik kom te werken (afdeling) en wanneer.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Yeah, so do Iweet je al op welke dagen je komt te werken? En welke afdeling?
volgens mij zijn die Gouden naambordjes ook niet meer te krijgen (via AH)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:56 schreef Sjaaaak het volgende:
Bij onze AH heeft ook niemand een 'gouden' naambordje. Wel heeft onze SM een speciaal naambordje waar AH XL op staat terwijl wij dat niet eens zijn..
Ja, een XL is heeeel wat bij ons want de dichtsbijzijnde ligt 90 km verderop ofzo.
Volgens mij worden ze bij ons inderdaad extern besteld.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:05 schreef zuivelman het volgende:
[..]
volgens mij zijn die Gouden naambordjes ook niet meer te krijgen (via AH)
Er zullen wel eisen zijn vastgesteld hoe een cijfer tot stand komt. Echter zijn deze naar mijn weten niet bekend in de winkels. Als iemand ze weet ben ik daar in geintresseerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:29 schreef zuivelman het volgende:
als er niet duidelijk is waarop dan precies word gelet, of hoe je meer punten zou kunnen halen vind ik het wel knap dat ze je daar dan op gaan beoordelen![]()
ja, dat hoorde ik ook, wie zou het worden. er zijn niet zoveel geschikte kandidaten?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:25 schreef biel het volgende:
[..]
nu hoor ik wel dat je een nieuwe sm krijg banaan!
die vinden ze ongetwijfeld..quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:55 schreef freddieK het volgende:
[..]
ja, dat hoorde ik ook, wie zou het worden. er zijn niet zoveel geschikte kandidaten?
oftewel, je komt te zitten met die asm van de voorstraat en dan dus een nieuwe SM..quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ja beetje onverwacht. Eerst een ASM weg, toen kregen we te horen dat de ander SM word en dus weg gaat. En nu is de SM himself weg.
Hopelijk krijgen we er iets leuks voor terug, time will tell.
beetje jammer dat dr zelfs al mensen een profiel gaan aanmaken om hier de boel een beetje te fokkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:06 schreef freddieK het volgende:
[..]
natuurlijk vinden ze die bijdehandje?
ik hoor uit betrouwbare bron die goeie asm van de nachtengaalstraat!quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:55 schreef freddieK het volgende:
[..]
ja, dat hoorde ik ook, wie zou het worden. er zijn niet zoveel geschikte kandidaten?
en de sm van de xl zeker naar kanaaleiland?quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:59 schreef Bavariafan het volgende:
ik dacht dat die naar de xl zou gaan als sm?
ga jij dan naar de xl, dacht dat jij niet van fabrieken hield?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef crx-boy het volgende:
[..]
en de sm van de xl zeker naar kanaaleiland?
lijkt me ook een goeie ruil!
ik zou toch absoluut de sm van de a'damsestraatweg (1376) naar kanaleneiland sturen..quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef crx-boy het volgende:
[..]
de bierhoek hoeft niet groter te zijn!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:19 schreef amstelfan het volgende:
[..]
ga jij dan naar de xl, dacht dat jij niet van fabrieken hield?
en volgens mij kan je er ook niet roken, maar de bierhoek is wel groter.
ook meer keuze uit vrouwen!
volgens mij heb je daar zat stille hoekjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:07 schreef crx-boy het volgende:
[..]
de bierhoek hoeft niet groter te zijn!
ik drink toch maar 1 merk!
maar als ik zo de verhalen hoor lijkt me het wel wat........kan je nog eens een uurtje slapen in een stil hoekje!
Nee, dat is nergens vastgelegd (behalve dat je per periode maar 160 uur uitbetaald kan krijgen), maar ze kunnen je in principe ook niet dwingen om iedere keer langer te blijven. Desnoods lever je een nieuw beschikbaarheidsformulier in, waar je op schrijft dat je tot maximaal half 10 kan werkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:20 schreef Monotomo het volgende:
Is er ergens vastgelegd hoeveel je per week/maand mag overwerken? Is de laatste tijd elke avond tot 10 uur/half 11 (normaal tot 9). Heb het er wel een beetje mee gehad eigenlijk..
welke filiaal nou nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:27 schreef freddieK het volgende:
[..]
volgens mij heb je daar zat stille hoekjes.
ik weet zeker dat er wel een voor jou favoriet plekje bij zit.
trouwens kanaleneiland is ook voor jou op het lijf geschreven.![]()
Kan ik dit ergens opzoeken in m'n CAO?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:37 schreef SjaakSjofel het volgende:maar ze kunnen je in principe ook niet dwingen om iedere keer langer te blijven.
Stelt geen reet voor. Je hebt mooi een uur in de trein om dat boek een beetje door te bladeren (mijn advies: ga via Utrecht, het duurt maar 5 minuten langer, maar het zit stukken comfortabeler dan die blauwe veewagens die ze tussen ede en amersfoort laten pendelen).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:30 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb morgen BHV training in Amersfoort. Is dat een beetje leuk?
En op de brief staat: 'Ontvangst: 08:30, Begin training: 09:00'. Betekend dat dat ik tussen half 9 en 9 moet zijn of echt voor half 9?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:42 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Stelt geen reet voor. Je hebt mooi een uur in de trein om dat boek een beetje door te bladeren (mijn advies: ga via Utrecht, het duurt maar 5 minuten langer, maar het zit stukken comfortabeler dan die blauwe veewagens die ze tussen ede en amersfoort laten pendelen).
Als je daar bent (ik gok dat het de basistraining is, dus je moet twee dagen) krijg je eerst het EHBO-gebeuren voor je kiezen. Wat smeuiige verhalen over derdegraads brandwonden, snijmachines op de vleesafdeling en nog wat van dat soort grapjes waarna altijd wel één deelnemer spontaan de wc opzoekt, dan schaften en vervolgens mag de hele groep 1 voor 1 een pop reanimeren en dan schijt die pop een strookje uit waar op staat hoe goed je tot 20 kan tellen. (of 30, of 15, het wil namelijk nogal eens veranderen.) De tweede dag mag je vervolgens een beetje stoeien met brandblussers, en een deksel op een vlam-in-de-pan leggen (Ooit een vlam in een pan gehad in een AH?) en je eindigt met een schriftelijk examen.
Of, om kort te gaan (om even een vroegere VM van mij te quoten): Je gaat daarheen, neemt die pop op de bek, blust die fik en je bent er weer een jaar klaar mee.
Succes!
08:35 aankomen is vroeg zat, goed kans dat je op cursus wordt gestuurd met minstens 1 of 2 afgevaardigden uit Limboland dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:03 schreef Brammie1 het volgende:
[..]ik heb er nu al zin in
maar moet ik er echt om half 9 zijn of mag het iets later? De treinen komen namelijk om 08:05 of 08:35 aan in amersfoort. Scheelt me een half uur slaap als ik er stipt om half 9 moet zijn.
En ik heb mezelf al een keer goed gesneden met een snijmachine op de deli in de AH waar ik eerst werkte, dus dat overleef ik wel. Daarnaast heb ik al het nodige ontleed tijdens m'n studie biologie.
ik gok dat die van de straatweg naar kanaleneiland gaat en dat er een hele goeie uit veenendaal (terug)komt!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:40 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik zou toch absoluut de sm van de a'damsestraatweg (1376) naar kanaleneiland sturen..
die man is echt een baken![]()
worden beide winkels beter
dat zou wel tof zijn, en tegen die tijd hebben ze vast een goede TL nodig die het filiaal een beetje kentquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef biel het volgende:
[..]
ik gok dat die van de straatweg naar kanaleneiland gaat en dat er een hele goeie uit veenendaal (terug)komt!
Tot zo ver BHVquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:58 schreef hooibaal het volgende:
[..]
08:35 aankomen is vroeg zat, goed kans dat je op cursus wordt gestuurd met minstens 1 of 2 afgevaardigden uit Limboland dus dat komt goed.
denk dat hij dat nu nog niet weet!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:43 schreef morgane het volgende:
Das echt balen Bram!! Niet bepaald goed geregeld. Wanneer moet je er nu weer heen?
AH To Go hè, dus in het opleidingscentrum van NS precies achter het station.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef crx-boy het volgende:
[..]
denk dat hij dat nu nog niet weet!
waar was het in amersfoort?
regio kantoor?
Het is dus wel vaker kut geregeld? Ik ga volgende week gewoon naar het 2de deel en dan moet ik een andere keer weer komen voor deel 1.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:22 schreef hooibaal het volgende:
[..]
AH To Go hè, dus in het opleidingscentrum van NS precies achter het station.
Beetje jammer Bram, dikke vette klacht naar P&O![]()
![]()
Het is toch al zo geweldig geregeld allemaal, afgelopen vrijdag moest ik op herhaling. De mail over de planning kwam... donderdag! Maarliefst één dag van te voren.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef crx-boy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |