quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:06 schreef MPG het volgende:
jajajajajajaja![]()
![]()
nu eerst naar huis, vanavond ben je de eerste
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:06 schreef MPG het volgende:
tvp
quote:
die paint.. ik houd mijn bier amper binnen...quote:Op dinsdag 15 april 200817:21 schreef JortK het volgende:
kan een man....? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 april 200817:23 schreef DaMart het volgende:
Dit is niet de afgesproken TT! [afbeelding] [afbeelding]
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 15 april 2008 17:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die paint.. ik houd mijn bier amper binnen...
Ik ga niet over oude topics...quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Eerst oude topics bijwerken, dan nieuwe TT
[..]
ik ook niet trouwensquote:Op dinsdag 15 april 200817:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet over oude topics... [afbeelding].
klopt. hardstikke unaniemquote:Op dinsdag 15 april 200817:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wij hadden wel een unaniem akkoord over de nieuwe TT, toch [afbeelding].
Als je toen had meegestemd wel. Nu valt er aan het besluit niet meer te tornenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:33 schreef JortK het volgende:
Als ik tegen ben, dan is het niet meer unaniem?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je toen had meegestemd wel. Nu valt er aan het besluit niet meer te tornen.
optiefen gewoon.quote:Op dinsdag 15 april 200817:33 schreef JortK het volgende:
Als ik tegen ben, dan is het niet meer unaniem?
kwartet -> polenspelquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:36 schreef JortK het volgende:
kwartet ROFLCOPTER BOFL ROFL PANTOFFEL!!!11!!!!11111~~~~~!!!!einzeinzeinzheinzketchup!!!
DHL?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:35 schreef PoeK het volgende:
nekschot iemand?
ben ze toch al aan het uitdelen.
PWNDquote:
Danny p0wned iedereenquote:
Das ook een goed punt.quote:
Veel is niet goed dan?quote:
Efes een dip, begrafenis gehad van iemand die nogal plots weggevallen is. En voor de medische update: ik moet maar wachten, volgende week ben ik weer eens bij de huisarts, na een lange huisartsenpauze.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das ook een goed punt.
Hoe gaat het Pheño?
Gecondoleert.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Efes een dip, begrafenis gehad van iemand die nogal plots weggevallen is. En voor de medische update: ik moet maar wachten, volgende week ben ik weer eens bij de huisarts, na een lange huisartsenpauze.
Eenschquote:
Ga ik ook maar eens pakkenquote:
Check.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga ik ook maar eens pakken. Tevens switch is over naar me normale PC
.
Lauren wint.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:53 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_om_te_neuken_.html
quote:
te laatquote:
Iets mis mee?quote:
Whehehehequote:
Het is uit met je vriendin?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is uit met je vriendin?
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan zo op tegen, als ik vragen mag?quote:
Liefde en houden van is hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef JortK het volgende:
Verliefd is als je 2 maanden verkering hebt
Daarna is het houden van
Liefde en houden van is absoluut niet hetzelfdequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Liefde en houden van is hetzelfde.
PWND, /fail, n00b, enz....
Ik mag zo naar huis.
Liefde =/= Verliefd zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef JortK het volgende:
Liefde is als je 2 maanden verkering hebt
Daarna is het houden van
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Liefde en houden van is absoluut niet hetzelfde
Wellus!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Veel plezier onderwegquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wellus!
En nu ga ik naar huis
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wellus!
En nu ga ik naar huis
Maar zonder liefde kun je niet houden vanquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Das niet waarquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar zonder liefde kun je niet houden van
Als ie thuis is komt ie weer hier koffiedrinkenquote:
Leg uitquote:
Klopt. Maar houden van en liefde zijn inderdaad niet hetzelfde, je houdt van je moeder maar er is geen liefde. Zonder houden van is er geen liefde.quote:
quote:
^^quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:57 schreef ethr het volgende:
[..]
Klopt. Maar houden van en liefde zijn inderdaad niet hetzelfde, je houdt van je moeder maar er is geen liefde. Zonder houden van is er geen liefde.
k ookquote:
Ik ben er alweer hoorquote:
Goeie sig heb jequote:
quote:
slaap lekkerquote:
quote:
Whehequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ach ja, je bedenkt wel eens wat he.
Ik moet ook maar eens mijn best doen.quote:
quote:
quote:
postpostpostpostquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
#345 OA 28394
#349 Muck 28273
#363 DaMart 27623
#367 MPG 27534
#369 Papierversnipperaar 27368
Dat was slimmer geweest jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je beter over 4 posts verdelen dan![]()
Slaap lekkerquote:
Julliequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je beter over 4 posts verdelen dan![]()
hebbenquote:
gelijkquote:
quote:
quote:
quote:
Zo kom je veel sneller omhoog in de lijstquote:
Der is er maar 1quote:
Minderjarig?quote:
Hehe, het is er wel eentje voor jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Bang dat je in het moduitsprakenarchief terechtkomt met die post?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Bang dat je in het moduitsprakenarchief terechtkomt met die post?
Wie is dat?quote:
quote:
Slaap lekker jongensquote:
En waar zou ik haar van moeten kennenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:51 schreef Houniet het volgende:
Houniet ook, joo.
Weltrusten jongen!quote:Op woensdag 16 april 2008 00:13 schreef MPG het volgende:
Zo. Ook ik ga genieten van mijn nachtrust. Welterusten![]()
De serie Lostquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:48 schreef DaMart het volgende:
Niets zo irritant als een computer die weigert opdrachten uit te voeren. Ik kon niets meer starten op de pc, links op FOK! werkten niet meer en afsluiten ging ook al niet via Windows. Ik kon mijn originele goedemorgenpost dus ook niet plaatsen.
Tijd om vanavond de oude computer maar wat meer op te gaan lappen, zodat die gebruikt kan worden als hoofdcomputer wanneer ik nog een laatste herstelpoging voor de andere probeer. Maar goed, mijn computer is vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt, maar ik niet, dus wens jullie alsnog goedemorgen![]()
.
Ja, ga ik ook doen... heb er een paar weken geleden een gemaakt vlak voordat ik drivers van videokaart en Windows heb geüpdatet. Dat gaan we eens ongedaanmaken dusquote:Op woensdag 16 april 2008 09:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
probeer herstelpuntveilige modus en een vorig herstelpunt
upgedeet?quote:
ach als je een heel gesprek over computers hebt ,kom je minstens 20 a 30 rotwoorden tegenquote:
Af en toe zie ik dat ook langs komen jaquote:Op woensdag 16 april 200809:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een kut-woord.. [afbeelding]
ik neem het jou dan ook niet kwalijk, maar het Nederlands gaat hard achteruit met zulke lelijke woorden.quote:Op woensdag 16 april 200809:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb die spelling ook niet bedacht [afbeelding].
geupdated (Neder-Engels) kan toch ook? Zonder u-umlaut en t?quote:Op woensdag 16 april 200809:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
upgedeet? [afbeelding]
Mogguh! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
maar dit is ook nog eens foeilelijk.quote:Op woensdag 16 april 200809:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach als je een heel gesprek over computers hebt ,kom je minstens 20 a 30 rotwoorden tegen [afbeelding]
ik dus ook, en ik erger me er gewoon aanquote:Op woensdag 16 april 200809:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe zie ik dat ook langs komen ja [afbeelding]
Ik kijk geen seriesquote:
quote:Dagcijfers van dinsdag 15 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
012. 091 Houniet
021. 077 Papierversnipperaar
025. 071 JortK
029. 068 MPG
035. 058 Memento-Mori
041. 055 indahnesia.com
075. 040 cablegunmaster
093. 035 Jo0Lz
105. 033 Sjowhan
120. 031 DaMart
127. 030 Tha_Erik
134. 029 Pheno
168. 024 Surveillance-Fiets
197. 022 marcb1974
197. 022 ethr
213. 021 vrolijke-frits
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Welneequote:
Indahquote:
Ik ook!quote:
Jongen iedereen kent toch de bangbus, onder welke steen heb je dan gezeten zegquote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je weer eens zitten rukken jort?
zie ze nog niet 123 op mtv / TMF verschijnenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Jongen iedereen kent toch de bangbus, onder welke steen heb je dan gezeten zeg
kende het dus niet..quote:Op woensdag 16 april 200810:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Jongen iedereen kent toch de bangbus, onder welke steen heb je dan gezeten zeg [afbeelding]
Wat een kutslet, daar zou ik mijn hond niet eens over heen laten gaan. En die is al een jaar dood.quote:
Oh, en dat natuurlijk.quote:
kutsletten moeten ook geld verdienenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een kutslet, daar zou ik mijn hond niet eens over heen laten gaan. En die is al een jaar dood.
indahnesia.com prefers shemales?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
dergelijke 'kutsletten' vallen tevens niet in mijn orientatiegebied, wellicht dat het me daarom niets zegt
*fapfapfap*quote:Op woensdag 16 april 200810:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat jij het kent snap ik nog wel [afbeelding]
zal wel iets zijn op internet [afbeelding]
geslacht: Manquote:Op woensdag 16 april 2008 10:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
indahnesia.com is een meisje dus logisch dat ze geen van beide prefereert
neuh, niet echt nee.. maar een echt lekkere dame heeft zwart haar, mooie getinte huid, donkerbruine ogen.. enfin zit hier prima dusquote:
quote:Op woensdag 16 april 200810:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
indahnesia.com is een meisje dus logisch dat ze geen van beide prefereert [afbeelding]
En spleetogen?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, niet echt nee.. maar een echt lekkere dame heeft zwart haar, mooie getinte huid, donkerbruine ogen.. enfin zit hier prima dus
[..]* indahnesia.com checkt in zijn onderbroek *phew*
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, maar geen echte spleetogen hier, beetje wel natuurlijk, maar het zijn geen Chinezen.
Hoe meer spleetjes hoe beter, toch?quote:
Ik vond dat wijf van daarnet anders iets Kellies hebben. Maar dat zal aan mij liggenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:32 schreef DaMart het volgende:
Van nu.nl:
Politie rukt uit voor vrijend stel
Toepasselijke actie van de politie![]()
.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe meer spleetjes hoe beter, toch?
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Guidos & Guidettes
Goed topic
te zwaar om hier te bekijkenquote:Op woensdag 16 april 200812:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Guidos & Guidettes
Goed topic [afbeelding]
Je bent weer aan het rukken?quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je er een agendapunt van gemaakt?
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je er een agendapunt van gemaakt?
Werkquote:Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
Thuis.
Geniet er maar van.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:50 schreef Pheno het volgende:
Lekker rustig.
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
papier versnipperen
Mocht je anders niet naar buiten?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:44 schreef Sjowhan het volgende:
Heerlijk weertje nog buiten. Gelukkig dat ik de kids mag trainen
Vrouwenquote:
Niet eensquote:
Tegenwoordig zijn mensen het niet meer gewend dat je je gewoon aan de regels houdtdtdtquote:Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef DaMart het volgende:
Dus ik ben een klootzak, omdat ik een zebrapad gebruikte om over te steken.
Nee dat wordt niet afgerond. Het wordt pas afgerond ná je examens. (Dus je SE+CE cijfer samen wordt afgerond)quote:Op woensdag 16 april 2008 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
btw ik heb mn eindcijfers binnen
6,6 op natuurkunde en wiskunde als eindcijfer SE
word dat nog omhoog afgerond![]()
waar kan ik dit vragen
Avondquote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef ethr het volgende:
[..]
Nee dat wordt niet afgerond. Het wordt pas afgerond ná je examens. (Dus je SE+CE cijfer samen wordt afgerond)
's Avonds trouwens! o/
MPG was ergens mee bezig, ik weet niet of dat er mee te maken heeft.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
Is er nog ergens een overzicht met alle topics? De link in de OP is dood
Wie? Nee dusquote:Op woensdag 16 april 2008 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
MPG was ergens mee bezig, ik weet niet of dat er mee te maken heeft.
Ik ga ff kijkenquote:Maar alle topics zijn laatst nog gepost!In dit of het vorige topic.
quote:
Succes, probeer pagina 1 meteen maar.quote:Ik ga ff kijken
Volgens mij kijk ik er overheen, maar ik zie het niet hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Succes, probeer pagina 1 meteen maar.
Dan is het een topic eerder, ik weet het niet preciesquote:Op woensdag 16 april 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij kijk ik er overheen, maar ik zie het niet hoor
O, je wilt alle topics teruglezen?quote:
Nee, ik hoorde via via dat jullie hier nog al van statistieken houdenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
O, je wilt alle topics teruglezen?
En dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde via via dat jullie hier nog al van statistieken houden
Dus mss is het wat om KSC ook aan http://piles.nl/fok/ toe te voegen
skeptische oudere! dat jij niet van statistieken houdquote:
Zie m'n link, en kijk wat je allemaal kan zienquote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef cablegunmaster het volgende:
kun je er ook 1 maken over alle mensen die ooit in ksc tot nu toe hebben gepost?
Alleen in de vorm van een kleurige grafiek.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
skeptische oudere! dat jij niet van statistieken houd![]()
En een pie-chart over de gebruikte smilies?quote:nou het zou een idee zijn om dagposts te maken,
ik vind het een puik plankun je er ook 1 maken over alle mensen die ooit in ksc tot nu toe hebben gepost?
Helaas, ik let niet op de inhoud, alleen op de aantallenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En een pie-chart over de gebruikte smilies?
Staat nog op de planning, zodra ik weet wat er in die fabriek moet komenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alleen in de vorm van een kleurige grafiek.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie m'n link, en kijk wat je allemaal kan zien
Uitprinten, om baksteen wikkelen ....quote:Op woensdag 16 april 2008 20:17 schreef Frutsel het volgende:weet je waar ik zo de schijt van krijg...
gister deed me internet het niet meer... hele avond nie, dus lekker vroeg naar bed tv gekeken (nee daar krijg ik de schijt nie van) Waar wel van dan? Nou...als ik nu de site van @home bekijk... dan staat er toch echt bij de helpdesk.. "bij verbindingsproblemen met het internet vragen wij u een mail te sturen naar onze helpdesk"
HOE DE NEUK MOET IK DAT DOEN ZONDER INTERNET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |