quote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je er een agendapunt van gemaakt?
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je er een agendapunt van gemaakt?
Werkquote:Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
Thuis.
Geniet er maar van.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:50 schreef Pheno het volgende:
Lekker rustig.
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
papier versnipperen
Mocht je anders niet naar buiten?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:44 schreef Sjowhan het volgende:
Heerlijk weertje nog buiten. Gelukkig dat ik de kids mag trainen
Vrouwenquote:
Niet eensquote:
Tegenwoordig zijn mensen het niet meer gewend dat je je gewoon aan de regels houdtdtdtquote:Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef DaMart het volgende:
Dus ik ben een klootzak, omdat ik een zebrapad gebruikte om over te steken.
Nee dat wordt niet afgerond. Het wordt pas afgerond ná je examens. (Dus je SE+CE cijfer samen wordt afgerond)quote:Op woensdag 16 april 2008 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
btw ik heb mn eindcijfers binnen
6,6 op natuurkunde en wiskunde als eindcijfer SE
word dat nog omhoog afgerond![]()
waar kan ik dit vragen
Avondquote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef ethr het volgende:
[..]
Nee dat wordt niet afgerond. Het wordt pas afgerond ná je examens. (Dus je SE+CE cijfer samen wordt afgerond)
's Avonds trouwens! o/
MPG was ergens mee bezig, ik weet niet of dat er mee te maken heeft.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
Is er nog ergens een overzicht met alle topics? De link in de OP is dood
Wie? Nee dusquote:Op woensdag 16 april 2008 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
MPG was ergens mee bezig, ik weet niet of dat er mee te maken heeft.
Ik ga ff kijkenquote:Maar alle topics zijn laatst nog gepost!In dit of het vorige topic.
quote:
Succes, probeer pagina 1 meteen maar.quote:Ik ga ff kijken
Volgens mij kijk ik er overheen, maar ik zie het niet hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Succes, probeer pagina 1 meteen maar.
Dan is het een topic eerder, ik weet het niet preciesquote:Op woensdag 16 april 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij kijk ik er overheen, maar ik zie het niet hoor
O, je wilt alle topics teruglezen?quote:
Nee, ik hoorde via via dat jullie hier nog al van statistieken houdenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
O, je wilt alle topics teruglezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |