Je bent weer aan het rukken?quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je er een agendapunt van gemaakt?
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je er een agendapunt van gemaakt?
Werkquote:Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
Thuis.
Geniet er maar van.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:50 schreef Pheno het volgende:
Lekker rustig.
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
papier versnipperen
Mocht je anders niet naar buiten?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:44 schreef Sjowhan het volgende:
Heerlijk weertje nog buiten. Gelukkig dat ik de kids mag trainen
Vrouwenquote:
Niet eensquote:
Tegenwoordig zijn mensen het niet meer gewend dat je je gewoon aan de regels houdtdtdtquote:Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef DaMart het volgende:
Dus ik ben een klootzak, omdat ik een zebrapad gebruikte om over te steken.
Nee dat wordt niet afgerond. Het wordt pas afgerond ná je examens. (Dus je SE+CE cijfer samen wordt afgerond)quote:Op woensdag 16 april 2008 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
btw ik heb mn eindcijfers binnen
6,6 op natuurkunde en wiskunde als eindcijfer SE
word dat nog omhoog afgerond![]()
waar kan ik dit vragen
Avondquote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef ethr het volgende:
[..]
Nee dat wordt niet afgerond. Het wordt pas afgerond ná je examens. (Dus je SE+CE cijfer samen wordt afgerond)
's Avonds trouwens! o/
MPG was ergens mee bezig, ik weet niet of dat er mee te maken heeft.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
Is er nog ergens een overzicht met alle topics? De link in de OP is dood
Wie? Nee dusquote:Op woensdag 16 april 2008 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
MPG was ergens mee bezig, ik weet niet of dat er mee te maken heeft.
Ik ga ff kijkenquote:Maar alle topics zijn laatst nog gepost!In dit of het vorige topic.
quote:
Succes, probeer pagina 1 meteen maar.quote:Ik ga ff kijken
Volgens mij kijk ik er overheen, maar ik zie het niet hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Succes, probeer pagina 1 meteen maar.
Dan is het een topic eerder, ik weet het niet preciesquote:Op woensdag 16 april 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij kijk ik er overheen, maar ik zie het niet hoor
O, je wilt alle topics teruglezen?quote:
Nee, ik hoorde via via dat jullie hier nog al van statistieken houdenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
O, je wilt alle topics teruglezen?
En dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde via via dat jullie hier nog al van statistieken houden
Dus mss is het wat om KSC ook aan http://piles.nl/fok/ toe te voegen
skeptische oudere! dat jij niet van statistieken houdquote:
Zie m'n link, en kijk wat je allemaal kan zienquote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef cablegunmaster het volgende:
kun je er ook 1 maken over alle mensen die ooit in ksc tot nu toe hebben gepost?
Alleen in de vorm van een kleurige grafiek.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
skeptische oudere! dat jij niet van statistieken houd![]()
En een pie-chart over de gebruikte smilies?quote:nou het zou een idee zijn om dagposts te maken,
ik vind het een puik plankun je er ook 1 maken over alle mensen die ooit in ksc tot nu toe hebben gepost?
Helaas, ik let niet op de inhoud, alleen op de aantallenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En een pie-chart over de gebruikte smilies?
Staat nog op de planning, zodra ik weet wat er in die fabriek moet komenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alleen in de vorm van een kleurige grafiek.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie m'n link, en kijk wat je allemaal kan zien
Uitprinten, om baksteen wikkelen ....quote:Op woensdag 16 april 2008 20:17 schreef Frutsel het volgende:weet je waar ik zo de schijt van krijg...
gister deed me internet het niet meer... hele avond nie, dus lekker vroeg naar bed tv gekeken (nee daar krijg ik de schijt nie van) Waar wel van dan? Nou...als ik nu de site van @home bekijk... dan staat er toch echt bij de helpdesk.. "bij verbindingsproblemen met het internet vragen wij u een mail te sturen naar onze helpdesk"
HOE DE NEUK MOET IK DAT DOEN ZONDER INTERNET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |