Der is er maar 1quote:
Minderjarig?quote:
Hehe, het is er wel eentje voor jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Bang dat je in het moduitsprakenarchief terechtkomt met die post?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Bang dat je in het moduitsprakenarchief terechtkomt met die post?
Wie is dat?quote:
quote:
Slaap lekker jongensquote:
En waar zou ik haar van moeten kennenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:51 schreef Houniet het volgende:
Houniet ook, joo.
Weltrusten jongen!quote:Op woensdag 16 april 2008 00:13 schreef MPG het volgende:
Zo. Ook ik ga genieten van mijn nachtrust. Welterusten![]()
De serie Lostquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:48 schreef DaMart het volgende:
Niets zo irritant als een computer die weigert opdrachten uit te voeren. Ik kon niets meer starten op de pc, links op FOK! werkten niet meer en afsluiten ging ook al niet via Windows. Ik kon mijn originele goedemorgenpost dus ook niet plaatsen.
Tijd om vanavond de oude computer maar wat meer op te gaan lappen, zodat die gebruikt kan worden als hoofdcomputer wanneer ik nog een laatste herstelpoging voor de andere probeer. Maar goed, mijn computer is vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt, maar ik niet, dus wens jullie alsnog goedemorgen![]()
.
Ja, ga ik ook doen... heb er een paar weken geleden een gemaakt vlak voordat ik drivers van videokaart en Windows heb geüpdatet. Dat gaan we eens ongedaanmaken dusquote:Op woensdag 16 april 2008 09:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
probeer herstelpuntveilige modus en een vorig herstelpunt
upgedeet?quote:
ach als je een heel gesprek over computers hebt ,kom je minstens 20 a 30 rotwoorden tegenquote:
Af en toe zie ik dat ook langs komen jaquote:Op woensdag 16 april 200809:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een kut-woord.. [afbeelding]
ik neem het jou dan ook niet kwalijk, maar het Nederlands gaat hard achteruit met zulke lelijke woorden.quote:Op woensdag 16 april 200809:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb die spelling ook niet bedacht [afbeelding].
geupdated (Neder-Engels) kan toch ook? Zonder u-umlaut en t?quote:Op woensdag 16 april 200809:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
upgedeet? [afbeelding]
Mogguh! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
maar dit is ook nog eens foeilelijk.quote:Op woensdag 16 april 200809:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach als je een heel gesprek over computers hebt ,kom je minstens 20 a 30 rotwoorden tegen [afbeelding]
ik dus ook, en ik erger me er gewoon aanquote:Op woensdag 16 april 200809:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe zie ik dat ook langs komen ja [afbeelding]
Ik kijk geen seriesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |