Sorry ik heb een heel weekend geen tijd, maar volgende week lijkt me het wel watquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben wel altijd in voor een potje Army of Two...Vanaaf een paar potjes spelen ?
tja ookal heb ik 200 films heb ik nog lang niet alles wat er bestaat natuurlijkquote:
Die is wel twee jaar geleden op de E3 aangekondigd. Maar daarna is het erg stil geworden rond deze game. Wel worden de engines die toen voor deze game bekend werden gemaakt nu in Star Wars: Force Unleashed gebruikt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:14 schreef kepler het volgende:Dat zou ik maar eens snel gaan doen dan
Geniale films
Volgens mij zou er dit jaar toch ook een Indiana Jones game uitkomen (en dus niet die Lego-game)?
quote:A big reveal is coming for the game at UFC 84 on May 24th, with a possible demo soon thereafter.
Hier. Die andere heeft een foutieve TTquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[Xbox 360] #325 (nog maar 35 topics te gaan)
Waar gaan we verder?
Primaquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier. Die andere heeft een foutieve TT
dat was dus precies de reden dat ik hier als eerste postequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier. Die andere heeft een foutieve TT
cool, ik ben benieuwd of hij ooit nog uitkomt danquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is wel twee jaar geleden op de E3 aangekondigd. Maar daarna is het erg stil geworden rond deze game. Wel worden de engines die toen voor deze game bekend werden gemaakt nu in Star Wars: Force Unleashed gebruikt.Materialen reageren realistisch (glas, hout, steen). Vijanden reageren natuurlijker.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is wel twee jaar geleden op de E3 aangekondigd. Maar daarna is het erg stil geworden rond deze game. Wel worden de engines die toen voor deze game bekend werden gemaakt nu in Star Wars: Force Unleashed gebruikt.Materialen reageren realistisch (glas, hout, steen). Vijanden reageren natuurlijker.
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
- Die krengen worden in China in elkaar gezet en naar de V.S. vervoert. Zoveel duurder is het niet om dat schip naar Europa te sturen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet je nu weer alles onder elkaar posten
Gezien de leeftijd denk ik dat de waarde hem meer zal zitten in de games en de accessoires dan in de console.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:52 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Het volgende:
ik wil mijn xbox 360 verkopen (jaja, ik maak me populair). De reden is dat ik simpelweg geen tijd meer heb om te spelen en dit de komende jaren ook niet zie gebeuren. Alle vrije tijd die ik heb gaat naar andere zaken die me meer aanspreken. Dan kan ik beter wat geld vangen en iemand anders blij maken.
Het gaat om het Premium Pack met extra:
2e draadloze controller
2 accu's
1 play & charge kit (daar komt dus één accu uit hè)
8 spellen
De xbox is betrekkelijk oud, het gaat om de 2e lading die in Nederland kwam, dus dat was iets van half december 2006.
Iemand een idee wat ik kan vragen?
Ik weet niet of dit topic helemaal het juiste is, maar het is puur ter inventarisatie.
Deze watquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom heeft niemand me gezegd dat deze te downloaden is???
[ afbeelding ]
Hmm, Als je dingen los gaat verkopen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:52 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Het volgende:
ik wil mijn xbox 360 verkopen (jaja, ik maak me populair). De reden is dat ik simpelweg geen tijd meer heb om te spelen en dit de komende jaren ook niet zie gebeuren. Alle vrije tijd die ik heb gaat naar andere zaken die me meer aanspreken. Dan kan ik beter wat geld vangen en iemand anders blij maken.
2e draadloze controller
2 accu's
8 spellen
De xbox is betrekkelijk oud, het gaat om de 2e lading die in Nederland kwam, dus dat was iets van half december 2006.
Ik weet niet of dit topic helemaal het juiste is, maar het is puur ter inventarisatie.
Ik heb hem toen daar gezien en het was best vet, maar volgens mij stond ie toen voor eind 2007. Maar dat stond de nieuwe film ook toch? De film komt nu op 18 mei ofzoiets en je hoort niks meer over de game. Ik gok dat ie dus helaas in de prullenbak is verdwenenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje doet het niet.quote:
Ik heb een half brakke premium ook van die leeftijd los voor 150 kunnen verkopen alles bij elkaar!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:52 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Het volgende:
2e draadloze controller
2 accu's
8 spellen
Wel dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef Edwinuss het volgende:
Wat ik heel erg veel heb met COD online is dat ik het gevoel heb dat ik met losse flodders aan het schieten ben. Constant raak ik iemand maar diegene draait zich om, kijkt nog even. En schiet dan pas. Heb ik inmiddels een heel magazijn leeg geschoten, en hij mij 2 keer geraakt heeft.
En wie is er dood? Ja ik.
Aan skills ligt het niet.
GoW is dan ook ( net als CoD4 ) gemaakt voor de MP.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:15 schreef Yankee_One het volgende:
Gears of War uitgespeeld.
SP leek wel korter dan die van Call of Duty 4
Ik vond juist de SP erg tof, maar de MP kon ik me niet echt lang mee vermaken. Nu moet ik ook zeggen dat ik juist wel hou van korte intensieve SP-ervaringenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
GoW is dan ook ( net als CoD4 ) gemaakt voor de MP.
Ik heb dat zelf ook wel eens ja... dan schiet je een heel magazijn leeg waaronder een deel van de kogels op z'n hoofd en dan schiet hij 2x terug en ben je doodquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef Edwinuss het volgende:
Wat ik heel erg veel heb met COD online is dat ik het gevoel heb dat ik met losse flodders aan het schieten ben. Constant raak ik iemand maar diegene draait zich om, kijkt nog even. En schiet dan pas. Heb ik inmiddels een heel magazijn leeg geschoten, en hij mij 2 keer geraakt heeft.
En wie is er dood? Ja ik.
Aan skills ligt het niet.
Succes met GTAIV danquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Nu moet ik ook zeggen dat ik juist wel hou van korte intensieve SP-ervaringen
Ik wissel altijd mijn 2 controllers af verder heeft een 2de controller geen nutquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vraag me af hè, waarom zou je een 2e controller willen?
Zijn er spellen met split screens ofzo?
En de praktijk wijst uit dat jij beduidend slechter bent met Worms op je 2e controller!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wissel altijd mijn 2 controllers af verder heeft een 2de controller geen nut
Verkeerde torrent gepakt zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:50 schreef Yankee_One het volgende:
WTF wil ik Shivering Isles voor Oblivion installeren vanaf dvd. Herkent de game de uitbreiding nietDe data staat wel op mn harde schijf...
Iemand hier een oplossing voor?
Ik heb je al een aantal keer uitgenodigd en dan reageer je niet. Niet zeuren jijquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:41 schreef Fliepke het volgende:
Ik wil trouwens wel eens met wat FOK!kers spelen, mn gamertag is Fliepke en ik ben bijna iedere avond wel online te vinden en anders is het een huisgenoot die ook graag speelt.
De accu was haast leeg daarom ging het misquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:58 schreef existenz het volgende:
[..]
En de praktijk wijst uit dat jij beduidend slechter bent met Worms op je 2e controller!
iets met vriendenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wissel altijd mijn 2 controllers af verder heeft een 2de controller geen nut
WTF is er toch met iedereenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
flikker lekker op met je trieste reactie
Eens! Er zitten een paar types hier die bij het minste geringste als een Haagse Sjonnie gaan zitten schelden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF is er toch met iedereenDIt topic is zwaar verpauperd het lijkt wel een achterstandsbuurt hiero
Nix als elkaar uitlokken en uitschelden
Ok ok, nieuwsgroepen danquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
flikker lekker op met je trieste reactie
Cyb noemt mij altijd een Haagse Sjonnie, scheld alleen nooitquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eens! Er zitten een paar types hier die bij het minste geringste als een Haagse Sjonnie gaan zitten schelden.
Dan is je battery pack bijna leegquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ging net dus Bully spelen maar om de 3 minuten ofzo ging het lampje van mijn controller flikkeren zo dat het lampje van 2 en 3 brandde en dan 1 en 4 en dat dan om en om voor een seconde of 10.
En dan weer normaal.
Dat is kut.
Oh. Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Engels lessen zuigen inderdaad. BIj de eerste les had ik maar 63% van de woorden gevonden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Bully FTW
Ik ga hem zo spelen en dan het hele weekend + de maandag er bij
Huisgenoot die speelt waarschijnlijk. En ik quit een potje niet als ik er middenin zit en daarna vergeet ik hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb je al een aantal keer uitgenodigd en dan reageer je niet. Niet zeuren jij
Ik heb het alleen ff een kwartiertje doorgespeeld ga er morgen echt aan beginnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die Engels lessen zuigen inderdaad. BIj de eerste les had ik maar 63% van de woorden gevonden.
Maar ff een guide zoeken ofzo.
Dat gaat wel goed komen jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
dus bully bevalt?
Doe je werk eens!quote:
Shit ik had het af strax alquote:
Confirmed.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shit ik had het af strax al![]()
Maar ik wacht nog op bevestiging van 1 iemand
quote:
ik doe lekker niks , als ik jij bully je seal of aproval geeft wil ik hem niet meer spelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shit ik had het af strax al![]()
Maar ik wacht nog op bevestiging van 1 iemand
Zit je weer aan de drank jongen? Die zin is nix van te makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik doe lekker niks , als ik jij bully je seal of aproval geeft wil ik hem niet meer spelen
1 jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zit je weer aan de drank jongen? Die zin is nix van te maken![]()
Screw you guys ik ga naar bed
Dat komt doordat ze allemaal dezelfde pose aannemenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:38 schreef ach het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben allemaal de kreukels op dezelfde plek in hun broek zitten
quote:Meer nieuwe Gears of War 2 info
Met Gears of War had Microsoft eind 2006 goud in handen, de verkooptopper van 2007 was Halo 3 en voor het einde van 2008 heeft Microsoft samen met Epic Gears of War 2 gepland. We zagen slechts een teaser, maar Game Informer zag veel meer.
Uit de blogcast van Game Informer leren we het volgende:
- De graphics zijn zeer sterk verbeterd ten opzichte van deel 1. De heren geloofden niet dat het ingame was, maar het bleek zo te zijn.
- Het eerste level introduceert meteen de Derricks. Deze Derricks zijn voertuigen die de soldaten kunnen vervoeren. In het eerste level zal dit vervoer plaatsvinden door een bergpas met daaromheen bossen. Op de route gaat het compleet mis met de Locust. Er gebeurt zeer veel op het scherm. Locust zullen proberen de Derricks te bestormen met grappling hooks.
- Er komt een groot conflict in de game midden in de sneeuw, wat aangeeft dat er nieuwe weereffecten komen,
- De kleuren in Gears of War 2 zijn veel beter dan die van het eerste deel. Het kleurenpallet is voller en de kleuren zijn feller. Dit valt zowel boven als onder de grond op.
- Het grootste deel van de game speelt zich af onder de grond. Om te zorgen dat dit niet gaat vervelen heeft Epic er in ieder geval voor gezorgd dat er een interessant systeem van belichting is waarbij er veel beweging is.
- Via de Derricks zijn soldaten naar beneden te schieten. Dit zal eruit zien als een parachute die erg snel naar beneden wordt gelanceerd.
- Er is een persoon van buiten gehaald om het verhaal interessant te maken. De losse eindjes van deel 1 moeten aan elkaar geknoopt worden en daar is deze persoon voor.
- De multiplayer is sterk verbeterd, zowel grafisch als op het gebied van gameplay. Details blijven nog even uit.
dope !!! pak je ff bazooka als je in heli zit, en knalt de andere naar de tering..quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:53 schreef Sackboy het volgende:
Mafia 2 ziet er geweldig uit, maar duurt nog een jaar. Tot die tijd moeten we het met deze waardeloze crap doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een zeikwijf zegquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:06 schreef Gamedemon het volgende:
Heren, mag die offtopic slowchat wat minder?
En als jullie een Clantopic willen dan mag je die maken onder het Online subforum.
Verzin wel een clan naam en gebruik niet hetzelfde xbox logo/titel als hier.
Dit hyped me dan wel weer,...... ik hoop dat mijn 360 nog leeft tegen die tijdquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
http://a1135.g.akamai.net(...)mesweekly_040908.mp3
De gasten van Game Informer hadden een exclusieve hands-on van Gears of War 2. Hun bevindingen kun je in de podcast hierboven luisteren (halverwege). Ze zijn lovend.
Een opsomming:
[..]
Kun jij niet ff een ban krijgen?quote:
Niks zeikwijf, door een paar van die slowchatters een eigen topic te geven gaat de slowchat misschien eindelijk wat minder worden.quote:
2 (3mag ook) post boven je, is ook off-topic toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niks zeikwijf, door een paar van die slowchatters een eigen topic te geven gaat de slowchat misschien eindelijk wat minder worden.
Soms staan er gewoon 3 pagina's met offtopic onzin.
Leuk voor de slowchatters zelf misschien, maar je jaagt er wel een groep mensen mee weg die het WEL over de 360 willen hebben.
Ik heb dat topic niet gesloten, dat was RaymanNLquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 (3mag ook) post boven je, is ook off-topic toch?
kom op man, er is altijd wel off-topic gezever en dat moet toch kunnen?
En anders had je die SC open moeten laten, maar zelfde logo gebruiken mag al niet..
ach ik zal chagrijnig zijn omdat ik veels te vroeg wakker ben en dadelijk moet werken..
Juist nietquote:
vet.. kijk ik zeker wel naar uit!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:40 schreef Sackboy het volgende:
Kennen we deze nog?
Ultimate Fighting Championship 2009![]()
[..]
HOAX!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:06 schreef jorienvdherik het volgende:
vanaf 4 uur gistermiddag tot vanochtend 8 uur stond me xbox aan. gewoon geen rrod
Zeker weten! Als het ook maar iets in de buurt van dat filmpje komt ben ik al tevreden. En Fight Night Round 3 heeft bewezen dat het kan.quote:
Dan geloof jij zeker ook niet dat ik mijn xbox sinds 23-01-2006 heb en geen RROD heb gehadquote:
feest was hier thuis gister nachtquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
HOAX!
[..]
Zeker weten! Als het ook maar iets in de buurt van dat filmpje komt ben ik al tevreden. En Fight Night Round 3 heeft bewezen dat het kan.
Ja en wanneer kunnen we het spel for god sake verwachten?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Too Human
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de screens te zien is dat ook nog steeds het hoofdplatform.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja en wanneer kunnen we het spel for god sake verwachten?![]()
Het spel is al vanaf de PS1 in ontwikkeling![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Aan de screens te zien is dat ook nog steeds het hoofdplatform.
Je bent dus rond half 12 in slaap gevallen na 3 biertjes, en toen zijn je vrienden maar gaan stappen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feest was hier thuis gister nachtzo erg dat ik vanochtend wakker word hier, en de xbox nog aan staat, en ik het einde niet meer weet, hoelaat dat was / hoe de mensen weg zijn gegaan
quote:When Microsoft initially unveiled its achievements system for the Xbox 360, it was seen as not only a way to show off your gaming skills, but as a means of lengthening the enjoyment and value that every game has to offer. "I'm going to get every achievement for every game I own!" cried enthusiastic gamers, eager to rack up the points and enjoy video games in an entirely new light.
Then the Xbox 360 launched and Perfect Dark Zero asked players to gain 1,000 kills with the sniper rifle. The dream was dead.
Still, it's impossible to ignore the effect that achievements have had on the world of video games; they're used not only as badges of honor, but they have become a factor in purchasing decisions as well. Entire communities have sprung up that are fully dedicated to gaining as many points as possible. The Xbox 360 has been on the market for going on three years now and while developers have had plenty of time to experiment with achievements, there are still some pretty boneheaded decisions being made out there. Let's take a look at the worst sins cast upon achievements by the development community.
Online Achievements: The problems with having achievements that require online play start at the very core of the Xbox experience and go all the way to the sheer frustration and loss of faith in humanity that comes from playing with strangers on Microsoft's online service, Xbox Live. In order to access this service, players are required to cough up a $50 annual fee, which effectively puts a premium on those achievements from the get-go.
Gaining achievement points should be a rewarding experience and while competing for them makes sense, developers run the risk of poisoning the online field for players. The recently released Turok encourages players to go online and defeat a single opponent multiple times in a row without touching anyone else, or better yet, to go through an entire match without killing anyone. These types of achievements, while clever in their own twisted way, compromise the entire point of playing with other people, which is to work together and have a good time--and that's something that's already incredibly difficult to achieve in the cesspool that is the Xbox Live community. If it wasn't hard enough to enjoy yourself amongst the legion of 13-year-old brats screaming racial slurs in your ear, now you have to put up with the moralless twit trying to rack up 100 kills with only a pistol in Gears of War.
Online achievements can also become more difficult to achieve as a game ages. The Xbox Live community is fickle and jumps from game to game on a near weekly basis. For those of you who decide one day to pick up The Darkness, we wish you luck on gaining that "win 250 online matches" achievement. In fact, good luck on hitting five.
Solution: Developers should nix online achievements all together in both fairness to Silver Xbox Live members and to keep their own online environments as grief-free as possible. Call of Duty 4, for example, has no achievements that require online play, and it's currently the most popular online shooter available for consoles.
Pointless Collect-a-Thons: Ever since Pac-Man made binge eating the cool thing to do, gamers have come to accept their roles as virtual packrats. When item collecting is done properly (ability orbs in Crackdown) or with a purpose (the game altering skulls in Halo 3), it's a seamless act that the player actually wants to participate in. When it becomes a senseless grind, however, it's just padding a game with fluff. From collecting over 400 flags in Assassin's Creed to the over 500 (!) pieces of collectible garbage in The Simpsons Game, these types of games represent the absolute worst in lazy achievement creation.
Solution: If you're going to reward players for performing a repetitive task, than why not make it for something that's already a part of the game? It makes sense to hand out an achievement for acquiring 50 critters in Viva Pinata because you're going to do it anyway. No one likes wasting time in the real world, so why should we put up with it in the virtual one?
Time Burglars: Nothing strikes fear into an Xbox fan's heart quite like seeing the three red lights of death winking back at him from a fallen console. What better way to contribute to this phenomenon than to ask your players to leave their consoles on for 48 hours straight for an achievement? That's what Timeshift asked of its tiny fanbase. Or how about playing a game for 100 hours, such as the case of Wartech: Senko no Ronde? Final Fantasy XI's achievements ask that you level each character class to the maximum of 75, which would take your average player hundreds of hours.
With most gamers finding themselves buried in quality titles as of late, people are finding it difficult to even find the time to fully complete a game before moving onto the next. Locking down one's console while the clock ticks down isn't doing anyone any favors, and in the case of Final Fantasy XI, we weep for those who have achieved 1000 out of the 1000 possible Gamerscore points.
Solution: Unless you're a 30-minute, credit-munching shooter like , why not simply reserve a good chunk of the achievement points to simply completing the game? Seeing the credits roll at one point in time was the ultimate accomplishment, and in today's age, it's the ultimate compliment for those hard working developers.
http://www.gametap.com/ar(...)chievements-04102008
die heb ik bij lost odyssey daar hebben ze 4 dvd's in gepropt in 1 zo'n dingquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef Sackboy het volgende:
En welke achterlijke idioot heeft deze dingen verzonnen?
[ afbeelding ]
Een knopje dat je niet kan indrukken..![]()
Gelukkig heb ik deze tot nu toe alleen bij Condemned 2.
heb ik ook ja,quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef Sackboy het volgende:
En welke achterlijke idioot heeft deze dingen verzonnen?
[ afbeelding ]
Een knopje dat je niet kan indrukken..![]()
Gelukkig heb ik deze tot nu toe alleen bij Condemned 2.
Als je opzettelijk irritant gaat doen dan mag je van mij ook wel gaan hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
nee we mogen het
gaan we het doen ook
Had hem vroeger nog nooit gespeeld, maar echt een leuke verassing op de 360quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:28 schreef RacerDKB het volgende:
Tering, Bully is verslavend.
Iedereen die hem niet heeft, gaat het halen.
Inderdaad, zou heerlijk zijn als je eens geen disc vol met krassen had wanneer je een tweedehands game koopt.. Alleen ik denk dat de productiekosten van bijv. SD kaarten momenteel nog vele malen hoger liggen dan die van dvd's en blu-ray discs.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:47 schreef Boef het volgende:
Hehe, maar games op SD Card uitbrengen... Da's nog eens een geniaal idee
Geen krassen, stil, bespaart ruimte en kan met de tijd meegaan qua ruimte op zo'n ding. Voordat je het weet kan er meer op zo'n kaartje dan op een Blu-Ray Disc. Dan kunnen films ook daarop en zijn alle discs overbodig
Ik roep het al jaren zou er zo blij mee zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, zou heerlijk zijn als je eens geen disc vol met krassen had wanneer je een tweedehands game koopt.. Alleen ik denk dat de productiekosten van bijv. SD kaarten momenteel nog vele malen hoger liggen dan die van dvd's en blu-ray discs.
PGR4 krijg ik volgende week binnenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uhm.....PGR 4? PES 06?![]()
Heb even geen zin in shooters hoor![]()
Beetje lullig maar ik heb nu onverwachts visite Wes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
PGR4 krijg ik volgende week binnen, PES06 vind ik prima.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Wessiej het volgende:
Cyb die visite heeft
Niet oude oma's gaan beroven hé.
Hij is echt goed hequote:Op zaterdag 12 april 2008 19:28 schreef RacerDKB het volgende:
Tering, Bully is verslavend.
Iedereen die hem niet heeft, gaat het halen.
Ah, net je skateboard pas?quote:
Scooter heb ik nu na 9 uur gameplay, ga de kermis in en win even 75 tickets zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ah, net je skateboard pas?
Ik ben nu al een stukje verder dan dat, heb er 6 uur gameplay op zitten (en geen enkele vastloper, zonder de update gedownload te hebben!)
Ik ben nu vooral een achievement hoertje aan het wezenNet 100 keer een voetbal getrapt en 25 keer gezoend
Het is wel een 1000/1000 game denk ik, toffe achievements. Ben nu met Skidmark bezig
Wat ik me wel afvraag, hoe zoen je met jongens?Want dat is een bepaalde achievement.
En wanneer krijg je die scooter eigenlijk?
Je kan hem altijd na GTA IV verder spelen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:15 schreef Sackboy het volgende:
Shit man, na al die goede verhalen hier moet ik Bully nu ook gaan halen. En dan heb ik nog maar twee weken om hem uit te spelen
Ik moet duidelijk meer gaan spelenquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:13 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgens mij als je chapter 1 completed hebt, dan heb je 100% respect van de bully´s.
En in de 'boy's dorm' kantine is meestal zo'n blonde gast (wit t-shirt), 2 x complimentjes geven en je kan met hem zoenen.
Scooter krijg je als je het kermis gedeelte unlocked hebt en kost 75 kaartjes.
Maar je kan beter op je fiets gaan 200 wheelies en 100km achievement, scooter is alleen maar irritant.
Als je geen helm ophebt krijg je een wanted level van de politie.
Als je alle kart races hebt gewonnen kun je die vanuit de shop-garage halen, die is echt vet, snel en direct.
Nee met X.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga niet achievement hoeren kijk ook nooit waar je achievements voor krijg!
Iemand nu Worms doen trouwens
Hoe schop je eigenlijk die bal? gewoon er tegen aan lopen toch?
Er zijn jongens die je bloemen kan geven, en dan steeds weer. Op het laatst kan je ze zoenen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag, hoe zoen je met jongens?Want dat is een bepaalde achievement.
En wanneer krijg je die scooter eigenlijk?
Als je het er niet mee eens bent kom je toch gewoon niet? Niemand die je puberale posts zal missen hier.quote:Op zondag 13 april 2008 00:41 schreef Edwinuss het volgende:
wijven hiero. Echt, stel je aan ofzo. Echt te triest, 3 posts.
Mierenneukers.
ik heb zelf weinig last van vastlopers en crashesquote:Op zondag 13 april 2008 00:57 schreef DJ_ het volgende:
ohh man wat is het fijn weer op een ps2 te spelen , geen zorgen over crashes enzo![]()
waarom is de 360 nu zo'n hardware matige coma patient
quote:Op zondag 13 april 2008 04:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
de screenshots kunnen me nog nie overtuigen, ze lijken veel op de SNES
quote:Op zondag 13 april 2008 04:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
de screenshots kunnen me nog nie wel overtuigen, ze lijken veel op de SNES Crysis.
Nee een computer die aan een SD tv is gekoppeld en met een brakke CAM gefilmt is.quote:
hier geen last vanquote:Op zondag 13 april 2008 00:57 schreef DJ_ het volgende:
ohh man wat is het fijn weer op een ps2 te spelen , geen zorgen over crashes enzo![]()
Je moet The Pick Of Destiny zien als je lam bent.quote:Op zondag 13 april 2008 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
zo kater als gister heb ik gelukkig niet
gingen team america kijken toen we lam waren
quote:Op zondag 13 april 2008 11:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hier geen last van
gister fifa met 4 man gespeeld bij een vriend zn feestje![]()
liep om 4 uur over straat met me 360 enzo
ik rennen , maar was lam van het bier en flugel
ik heb er alleen met lost odyssey echt last van .quote:Op zondag 13 april 2008 09:06 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb zelf weinig last van vastlopers en crashesOoit een periode last van gehad, maar tis helemaal over nu. (volgens mij ben ik wel de uitzondering
)
Volwassener, epischer, meer diepgang.quote:Op zondag 13 april 2008 11:44 schreef Digixz het volgende:
Goedemorgen!
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste pluspunten van LO vergeleken met Blue Dragon? Mss ga ik die ook maar eens aanschaffen dan als ie beter is dan blue dragon en dat vind ik al leuk
Sinds ik mijn nieuwe 360 heb heb ik nog geen 1 keer last gehad van disc read errors of vastlopersquote:Op zondag 13 april 2008 00:57 schreef DJ_ het volgende:
geen zin om een nieuwe 360 te importeren met die 75 euro import boete die er op zatquote:Op zondag 13 april 2008 12:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sinds ik mijn nieuwe 360 heb heb ik nog geen 1 keer last gehad van disc read errors of vastlopers
Dat is Driver Parallel Lines.quote:
spellen met cencuurquote:
maar niet alle games zijn dat helaasquote:Op zondag 13 april 2008 16:00 schreef Wessiej het volgende:
Ninja Gaiden 2 is al regio vrij dus geen probleem.
PC gaming FTW, ow wacht...quote:De consoleversies (van de CryTek Engine, van Crysis) zijn nog niet helemaal af, maar verwacht wordt dat de engine dezelfde grafische kwaliteit kan leveren als de pc-versie met high-instellingen.
dit zou zeer mooi wezen zolang er maar geen framerate problemen zijnquote:Op zondag 13 april 2008 17:19 schreef kepler het volgende:
is dit al voorbij gekomen?
[..]
PC gaming FTW, ow wacht...
Ik ben benieuwd hoeveel ze uit de consoles kunnen halen
Zelfs nog op dezelfde paginaquote:
Hoewel hij een beetje als een oldskool nerd klinkt op sommige momenten, verwoordt hij wel goed wat ik tegen games als Gears of War en Halo 3 heb.quote:Op zondag 13 april 2008 17:08 schreef DJ_ het volgende:
deze kerel heeft zoveel goede punten in zijn rant met wat er mis is met games van tegenwoordig
dat ik het niet kan na vertellen en je het maar gewoon moet zien
hulde aan deze kerel .
dat ben ik met je eensquote:Op zondag 13 april 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zelfs nog op dezelfde paginaMaar het is heel goed nieuws, dus niet erg dat het 2x gepost wordt
![]()
[..]
Hoewel hij een beetje als een oldskool nerd klinkt op sommige momenten, verwoordt hij wel goed wat ik tegen games als Gears of War en Halo 3 heb.
niks mis met savepoints , als je maar geen crashes hebtquote:Op zondag 13 april 2008 18:18 schreef Digixz het volgende:
Wat een kut xbox, ben ik een poos bezig met Blue Dragon zit dat klote ding te zeiken dat ie de cd niet kan lezen. Kan nu het hele kutstuk weer overnieuw doen! Daarom haat ik die savepoints, je moet gewoon altijd overal kunnen saven imo.
niet alleen shooters maar alle games van tegenwoordigquote:Op zondag 13 april 2008 18:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
heb niet echt zin om dat hele stuk te luisteren, wat is zijn punt dan over die shooters?
een game hoeft niet perse innovatief te zijn om leuk te zijnquote:Op zondag 13 april 2008 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet alleen shooters maar alle games van tegenwoordig
dat creativteit en een origineel concept tegenwoorig uitzondering zijn van de games
i.p.v het doel .
en dat games waar je niet in kan schieten als gay worden beschouwd en de hele industrie
nu sinds de ps1 voor het massa publiek is geworden .
iedereen maar schaamteloos het zelfde uit de grond pompt wat je het beste kan zien bij shooters.
ik zou hem toch maar kijken want er zijn nog veel meer goede argumenten van die gast .
75% van de games die uitkomen zijn shooters , wordt je daar niet eens ziek van ?quote:Op zondag 13 april 2008 19:15 schreef kepler het volgende:
[..]
een game hoeft niet perse innovatief te zijn om leuk te zijnIk vermaak me anders nog prima met al die shooters/racers. Aan de andere kant games zoals LBP, Katamari, Viva Pinata zijn ook wel erg leuk, maar op een of andere manier kom ik toch vaak weer terug bij shooters
Games Radar in hun exclusieve preview:quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Sackboy het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze nu al overal screens en info rondstrooien terwijl het spel pas in het najaar van 2009 verschijnt. Dan hype je um toch veel te vroeg?
Believe!quote:2008 is shaping up to be the year of the free-roaming sequel. In the coming months, fans of open-world games can look forward to Grand Theft Auto IV, Saints Row 2, Mercenaries 2 and Just Cause 2, for starters. And assuming its still-unannounced release date happens later this year, one of the biggest will be Mafia II.
Lol die geit maai ik om manquote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Games Radar in hun exclusieve preview:
[..]
Believe!
Far Cry 2:
[ afbeelding ]
Omg natte broek door Mafia 2 goodness!quote:
Geen specifieke datum maar het spel moet dit jaar nog wel verschijnen.quote:Op maandag 14 april 2008 00:28 schreef Niek. het volgende:
Komt Just Cause 2 eind van het jaar uit of is er nog niets over bekend?
Qua graphics vind ik het moeilijk om te zeggen, lijkt wel of GTA net een streepje voor heeft. Qua sfeer gaat Mafia het zeker winnen jaquote:Op maandag 14 april 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV bevat zover ik kan zien toch echt wel meer detail. Het is eerder de sfeer waar Mafia de grote winnaar zou kunnen zijn.
Die durven nog wel wat te zeggen, Cyb..quote:2008 is shaping up to be the year of the free-roaming sequel. In the coming months, fans of open-world games can look forward to Grand Theft Auto IV, Saints Row 2, Mercenaries 2 and Just Cause 2, for starters. And assuming its still-unannounced release date happens later this year, one of the biggest will be Mafia II.
Huh? Als ik op de screens af moet gaan zie ik Mafia II toch dik winnen qua graphics hoor. Vergelijk de auto's op deze screen (scan is het eigenlijk zelfs) eens met die op de screen daaronder:quote:Op maandag 14 april 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV bevat zover ik kan zien toch echt wel meer detail. Het is eerder de sfeer waar Mafia de grote winnaar zou kunnen zijn.
Ja daar heb je wel gelijk in. Alleen waren de 1e scans o.i.d. van GTA ook heel mooi in elk geval mooier als op de onderste screen. Maar goed die GFX maken me helemaal niets uit.quote:Op maandag 14 april 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huh? Als ik op de screens af moet gaan zie ik Mafia II toch dik winnen qua graphics hoor. Vergelijk de auto's op deze screen (scan is het eigenlijk zelfs) eens met die op de screen daaronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spel leek me tof totdat ik zag dat die zombie's tering snel waren en dan vind ik er nix aanquote:
Ik heb het idee dat de eerste screens van een game altijd mooier zijn dan de uiteindelijke versie. Vaak komen ontwikkelaars er bij het optimaliseren (stabiele framerate, lage laadtijden) achter dat ze toch een tandje lager moeten gaan.quote:Op maandag 14 april 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
Huh? Als ik op de screens af moet gaan zie ik Mafia II toch dik winnen qua graphics hoor. Vergelijk de auto's op deze screen (scan is het eigenlijk zelfs) eens met die op de screen daaronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kon op 1 of andere manier niet reageren gisteravond op live. Dus vandaag dat ik geen reactie gaf.quote:Op maandag 14 april 2008 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die demo's ook nooit meer check. Voorheen deed ik ze allemaal wel even en ook de xbla trail games maar nu kijk ik eigenlijk vrijwel nooit meer op marketplace.
okeequote:Op maandag 14 april 2008 10:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik kon op 1 of andere manier niet reageren gisteravond op live. Dus vandaag dat ik geen reactie gaf.
google! Faqs op gamespot.com.quote:Op maandag 14 april 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
okee![]()
Heb je nog tips voor die lessenZe worden nu echt klote
The Bourne Conspiracy lijkt me zeer interessant om een demo'tje van te spelenquote:Op maandag 14 april 2008 09:47 schreef Sackboy het volgende:
En waar komen er zo weinig demo's op Live de laatste tijd![]()
Gelukkig krijgen we er in Mei weer een paar: The Bourne Conspiracy, Alone in the Dark, Race Driver GRID en Ultimate Fighting Championship 2009.
en de ninja gaiden 2 demoquote:Op maandag 14 april 2008 09:47 schreef Sackboy het volgende:
En waar komen er zo weinig demo's op Live de laatste tijd![]()
Gelukkig krijgen we er in Mei weer een paar: The Bourne Conspiracy, Alone in the Dark, Race Driver GRID en Ultimate Fighting Championship 2009.
Nee, maar er is inmiddels wel een eerste review verschenen.quote:Op maandag 14 april 2008 11:46 schreef _GdR_ het volgende:
ik eis meer GTAIV hype materiaal.
Zijn er al echte ingame videos oid?
ah dank u. ffies lezen danquote:Op maandag 14 april 2008 13:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee, maar er is inmiddels wel een eerste review verschenen.
Er zitten ook nieuwe screens in, waaronder enkele screens met de HUD in beeld.
Niet zo raar dat hij dat vraagt hoor. Het staat er inderdaad nogal onlogisch geschreven.quote:Op maandag 14 april 2008 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
noob
Er is een mode genaamd Hangman's Noose die is 4player coop, de rest zijn voor 16 spelers gewoon
Ik ga er vanavond even de review van typen... hij valt echt erg tegen.quote:Op maandag 14 april 2008 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Demo: Universe at War: Earth Assault
Content: Universe at War: Earth Assault Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LANGUAGE,VIOLENCE] Get in the mood for global warfare with this exciting demo that features Novus and the Hierarchy, two of the three factions you can play as in Universe at War: Earth Assault!
Size: 546.57 MB
Zo laat? Shame on youquote:
quote:Ontwikkeling van Test Drive Unlimited 2 bevestigd
Nieuws | 14 april 2008 - Ontwikkelaar Eden Games heeft vandaag bevestigd dat het aan een sequel op Test Drive Unlimited werkt. Dit heeft de president van Eden Games, David Nadal, bevestigd in een interview met de Franse website UGame. Test Drive Unlimited verscheen in september 2006 op de Xbox 360 en PC en kenmerkte zich door een nieuw soort genre: MOOR. Dit staat voor Massively Open Online Racing. Test Drive Unlimited speelde zich namelijk af op één groot eiland waar je online met zijn allen vrij kon rond rijden.
Inhoudelijke informatie over de sequel is er nog niet. David Nadal kon enkel bevestigen dat het werkt aan een sequel. Op welke platformen het spel dan ook gaat verschijnen is nog niet zeker, maar men gaat uit van de Xbox 360, PlayStation 3 en PC.
Dat is toch een RTS? Die vallen altijd tegen op de 360!quote:Op maandag 14 april 2008 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond even de review van typen... hij valt echt erg tegen.
Heb hem nog steeds nietquote:Op maandag 14 april 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo laat? Shame on you
Voor de fans...
[..]
Dat van TDU2 was toch al lang bekend? Volgens mij zeiden ze een half jaar geleden al dat er een deel 2 kwam, en dat die o.a meer motoren, rallyauto's en SUV's zou bevatten.quote:
zit pas level 4, maar vind maar saaiquote:Op zondag 13 april 2008 22:14 schreef Frasier het volgende:
Wat is Condemned 2 een ongelooflijke bagger zeg. Het begon hoopvol maar vanaf dat boot-level is 't alleen nog maar ongeïnspireerd vergezochte rotzooi
Volgens mij waren dat geruchten en is het nu pas officieel bevestigd.quote:Op maandag 14 april 2008 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat van TDU2 was toch al lang bekend? Volgens mij zeiden ze een half jaar geleden al dat er een deel 2 kwam, en dat die o.a meer motoren, rallyauto's en SUV's zou bevatten.
Mafia ziet er prachtig uit maar kan daar door GTA4 nog niet echt warm voor draaien.quote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, oke.quote:Op maandag 14 april 2008 19:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat geruchten en is het nu pas officieel bevestigd.
Yep de Titan jatten en in je garage zetten zodat die hem opslaat en dan naar buiten rijden en opblazen en al het geld pakken en dan weer naar de garage en hem laten fixen en dan weer naar buiten rijden en op blazen enz enz enzquote:Op maandag 14 april 2008 20:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh, oke.
Hoe verdien je een beetje snel geld in saints row? iets met een Titan en die dan in je garage zetten en opblazen ofzo?
Waar jat ik een titan?quote:Op maandag 14 april 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep de Titan jatten en in je garage zetten zodat die hem opslaat en dan naar buiten rijden en opblazen en al het geld pakken en dan weer naar de garage en hem laten fixen en dan weer naar buiten rijden en op blazen enz enz enz
Het is wel een tyfus werk
quote:Op maandag 14 april 2008 19:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem nog steeds nietIk heb niet eens MS points
Ik heb er voorlopig toch geen tijd voorquote:
Gewoon rond gaan rijden en dan hopen dat je er 1 tegenkomtquote:
Die dikke is zo tofquote:Op maandag 14 april 2008 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de ''gangs'' uit bully![]()
BullyEcht de leukste game die ik in tijden heb gespeeld
quote:Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Nieuwe huis 600/128 internet, asses, zou 1024/256 moeten zijn.
Over AITD, bij Gamekings (quote:Op maandag 14 april 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon rond gaan rijden en dan hopen dat je er 1 tegenkomtHet schijnt dat ze in de buurt van een bank meer rijden maar dat weet ik niet zeker.
@ Sackboy: De besturing schijnt heel erg kut te zijn een beetje zoals die ouwe resident evil's enz waren en dan haak ik ook af ben ik bang. De rest zag er wel vet uit vooral de sfeer en ook de inventory is leuk gedaan en het feit dat je items kunt combineren kan ook leuk uitpakken.
Ja idd besturing scheen echt nog ouderwets te zijn en dat verpest het dan wel voor mij hoe vet de rest dan ook is!quote:Op maandag 14 april 2008 22:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Over AITD, bij Gamekings (![]()
![]()
) hadden ze em gespeeld. Schijnt dat je al je bewegingen met 1 pookje doet ofzow. Normaal gebruik je beide zodat je heel snel kan manouvreren, maar nu je maar 1 pookje gebruikt was idd de besturing een fikse tegenvaller en ging de gameplay flink naar het negatieve. Heel jammer, want ze waren wel heel positief over de graphics (vooral de belichting) en het verhaal.
Normaal gesproken gebruik je in dit soort spellen het linkerpookje voor je bewegingen en het rechterpookje voor de camera. Maar je bedoelt dat je de camera EN het voortbewegen met slechts 1 pookje doet? Zoja, dan lijkt de besturing mij ook vrij waardeloos jahquote:Op maandag 14 april 2008 22:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Over AITD, bij Gamekings (![]()
![]()
) hadden ze em gespeeld. Schijnt dat je al je bewegingen met 1 pookje doet ofzow. Normaal gebruik je beide zodat je heel snel kan manouvreren, maar nu je maar 1 pookje gebruikt was idd de besturing een fikse tegenvaller en ging de gameplay flink naar het negatieve. Heel jammer, want ze waren wel heel positief over de graphics (vooral de belichting) en het verhaal.
Nouja, ouderwets. Wel "vernieuwend" dat je met je rechterpook je objecten bestuurt, dus echt actief kunt meppen van links naar rechts of een brandblusser als stormram gebruiken. Is alleen niet echt nieuw, Die by the Sword had bijvoorbeeld al zwaardbesturing met de muis (wat trouwens erg kut werkte).quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja idd besturing scheen echt nog ouderwets te zijn en dat verpest het dan wel voor mij hoe vet de rest dan ook is!
Standaard internet van studentencontainers in groningenquote:
dat is in texas , ik herken die gebouwen gelijkquote:Op maandag 14 april 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De muziek is idd echt vet ook als een bepaalde groep ofzo achter je aan zit krijg je tof muziekjequote:Op dinsdag 15 april 2008 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
dat muziekje van bully als je op een fiets snel rijd. En dan met die sneeuw. Die sfeer is te goed.
Nope, is in California zo te zien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is in texas , ik herken die gebouwen gelijk
Sepulveda Boulevard is a street in Los Angeles, Californiaquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:52 schreef Sackboy het volgende:
Nope, is in California zo te zien.
Ongetwijfeld. Ik heb zelf een 120GB uit Hong Kong en die doet het prima.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:15 schreef para909 het volgende:
Weet iemand of je een HD uit de USA kan gebruiken op een Nederlandse Xbox 360?
Daarom zijn er al 14 mensen die hem hebben, hij word schijnbaar al verkocht.quote:Op maandag 14 april 2008 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag 20 winkels voor uefa euro 2008 gebeld, maar nergens nog
morgen zal ik hem zeker hebben
Toen ik de eerste (PC) trailer kreeg te zien werd ik weggeblazen, maar nu een jaar later...quote:Activision has finally announced a release date for the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of Quake Wars: Enemy Territory. Both versions will be hitting retail stores on May 30th, 2008.
hoop dat jullie allemaal een pre-order hebben staan danquote:Verschillende grote retailers zeggen dat ze door de grote populariteit van Grand Theft Auto IV moeite zullen hebben om de game op de releasedatum te leveren. Kopers moeten rekening houden met drie werkdagen tot een week vertraging.
Ik doe morgen met je mee. Jij zoekt zeker in het kakkerlakken stadje? Als je daar iets vind geef het dan ff door. Ik zit daar namelijk ookquote:Op maandag 14 april 2008 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag 20 winkels voor uefa euro 2008 gebeld, maar nergens nog
morgen zal ik hem zeker hebben
Gelukkig haal ik 3 maanden later pas GTAquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoop dat jullie allemaal een pre-order hebben staan dan
volledige artikel
http://life.tweakers.net/(...)-gta-iv-release.html
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoop dat jullie allemaal een pre-order hebben staan dan
volledige artikel
http://life.tweakers.net/(...)-gta-iv-release.html
Bij Bol.com bestellen heeft nu dus geen zin meer.quote:Onder meer Bol.com heeft al aangegeven dat bestellingen die na 24 maart zijn gedaan, geen garantie op een game op de releasedatum geven. Ook kleinere winkels hebben te kampen met deze problemen.
Ik heb GTA 29 maart besteldquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Bij Bol.com bestellen heeft nu dus geen zin meer.
ach je bent niet de enige mij verklaarde ze ook voor gek want :quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef RacerDKB het volgende:
Goh, wie had dat nou niet verwacht, dat GTA IV op zou zijn?
Dat roep ik al sinds november 2007.
Gelukkig heb ik hem toch wel 100% zeker, misschien wel al de 20e of 25e ofzo.
Nou, zie de Wii. Die is nog steeds niet normaal verkrijgbaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Echt he, mensen schijten hard in hun broek van zulke berichten.
Dont believe the hype, lads
en als je vrienden m wel hebben dan. je hoort van iedereen de (hopelijke) ultiemste multiplayer verhalen vertellen etc. ik trek dat niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:17 schreef Sackboy het volgende:
Maar ik ben niet zo'n whiner die hem per se op de releasedag moet spelen.
nee is 1 van mijn grootste game wensen. Hoe vet zal GTA online zijn. met een groepje gasten de stad onveilig maken. Echt dit moet wel hilarisch worden. met zn 4en in de auto en de bestuurder echt als een mongool door de stad scheuren en de passagiers allemaal schreeuwen dat de bestuurder relaxt moet doen omdat ze anders met zn alle dood gaan enzo.quote:Ik bedoel, het is en blijft maar een spelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |