Dan is je battery pack bijna leegquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ging net dus Bully spelen maar om de 3 minuten ofzo ging het lampje van mijn controller flikkeren zo dat het lampje van 2 en 3 brandde en dan 1 en 4 en dat dan om en om voor een seconde of 10.
En dan weer normaal.
Dat is kut.
Oh. Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Engels lessen zuigen inderdaad. BIj de eerste les had ik maar 63% van de woorden gevonden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Bully FTW
Ik ga hem zo spelen en dan het hele weekend + de maandag er bij
Huisgenoot die speelt waarschijnlijk. En ik quit een potje niet als ik er middenin zit en daarna vergeet ik hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb je al een aantal keer uitgenodigd en dan reageer je niet. Niet zeuren jij
Ik heb het alleen ff een kwartiertje doorgespeeld ga er morgen echt aan beginnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die Engels lessen zuigen inderdaad. BIj de eerste les had ik maar 63% van de woorden gevonden.
Maar ff een guide zoeken ofzo.
Dat gaat wel goed komen jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
dus bully bevalt?
Doe je werk eens!quote:
Shit ik had het af strax alquote:
Confirmed.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shit ik had het af strax al![]()
Maar ik wacht nog op bevestiging van 1 iemand
quote:
ik doe lekker niks , als ik jij bully je seal of aproval geeft wil ik hem niet meer spelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shit ik had het af strax al![]()
Maar ik wacht nog op bevestiging van 1 iemand
Zit je weer aan de drank jongen? Die zin is nix van te makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik doe lekker niks , als ik jij bully je seal of aproval geeft wil ik hem niet meer spelen
1 jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zit je weer aan de drank jongen? Die zin is nix van te maken![]()
Screw you guys ik ga naar bed
Dat komt doordat ze allemaal dezelfde pose aannemenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:38 schreef ach het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben allemaal de kreukels op dezelfde plek in hun broek zitten
quote:Meer nieuwe Gears of War 2 info
Met Gears of War had Microsoft eind 2006 goud in handen, de verkooptopper van 2007 was Halo 3 en voor het einde van 2008 heeft Microsoft samen met Epic Gears of War 2 gepland. We zagen slechts een teaser, maar Game Informer zag veel meer.
Uit de blogcast van Game Informer leren we het volgende:
- De graphics zijn zeer sterk verbeterd ten opzichte van deel 1. De heren geloofden niet dat het ingame was, maar het bleek zo te zijn.
- Het eerste level introduceert meteen de Derricks. Deze Derricks zijn voertuigen die de soldaten kunnen vervoeren. In het eerste level zal dit vervoer plaatsvinden door een bergpas met daaromheen bossen. Op de route gaat het compleet mis met de Locust. Er gebeurt zeer veel op het scherm. Locust zullen proberen de Derricks te bestormen met grappling hooks.
- Er komt een groot conflict in de game midden in de sneeuw, wat aangeeft dat er nieuwe weereffecten komen,
- De kleuren in Gears of War 2 zijn veel beter dan die van het eerste deel. Het kleurenpallet is voller en de kleuren zijn feller. Dit valt zowel boven als onder de grond op.
- Het grootste deel van de game speelt zich af onder de grond. Om te zorgen dat dit niet gaat vervelen heeft Epic er in ieder geval voor gezorgd dat er een interessant systeem van belichting is waarbij er veel beweging is.
- Via de Derricks zijn soldaten naar beneden te schieten. Dit zal eruit zien als een parachute die erg snel naar beneden wordt gelanceerd.
- Er is een persoon van buiten gehaald om het verhaal interessant te maken. De losse eindjes van deel 1 moeten aan elkaar geknoopt worden en daar is deze persoon voor.
- De multiplayer is sterk verbeterd, zowel grafisch als op het gebied van gameplay. Details blijven nog even uit.
dope !!! pak je ff bazooka als je in heli zit, en knalt de andere naar de tering..quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:53 schreef Sackboy het volgende:
Mafia 2 ziet er geweldig uit, maar duurt nog een jaar. Tot die tijd moeten we het met deze waardeloze crap doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een zeikwijf zegquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:06 schreef Gamedemon het volgende:
Heren, mag die offtopic slowchat wat minder?
En als jullie een Clantopic willen dan mag je die maken onder het Online subforum.
Verzin wel een clan naam en gebruik niet hetzelfde xbox logo/titel als hier.
Dit hyped me dan wel weer,...... ik hoop dat mijn 360 nog leeft tegen die tijdquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
http://a1135.g.akamai.net(...)mesweekly_040908.mp3
De gasten van Game Informer hadden een exclusieve hands-on van Gears of War 2. Hun bevindingen kun je in de podcast hierboven luisteren (halverwege). Ze zijn lovend.
Een opsomming:
[..]
Kun jij niet ff een ban krijgen?quote:
Niks zeikwijf, door een paar van die slowchatters een eigen topic te geven gaat de slowchat misschien eindelijk wat minder worden.quote:
2 (3mag ook) post boven je, is ook off-topic toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niks zeikwijf, door een paar van die slowchatters een eigen topic te geven gaat de slowchat misschien eindelijk wat minder worden.
Soms staan er gewoon 3 pagina's met offtopic onzin.
Leuk voor de slowchatters zelf misschien, maar je jaagt er wel een groep mensen mee weg die het WEL over de 360 willen hebben.
Ik heb dat topic niet gesloten, dat was RaymanNLquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 (3mag ook) post boven je, is ook off-topic toch?
kom op man, er is altijd wel off-topic gezever en dat moet toch kunnen?
En anders had je die SC open moeten laten, maar zelfde logo gebruiken mag al niet..
ach ik zal chagrijnig zijn omdat ik veels te vroeg wakker ben en dadelijk moet werken..
Juist nietquote:
vet.. kijk ik zeker wel naar uit!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:40 schreef Sackboy het volgende:
Kennen we deze nog?
Ultimate Fighting Championship 2009![]()
[..]
HOAX!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:06 schreef jorienvdherik het volgende:
vanaf 4 uur gistermiddag tot vanochtend 8 uur stond me xbox aan. gewoon geen rrod
Zeker weten! Als het ook maar iets in de buurt van dat filmpje komt ben ik al tevreden. En Fight Night Round 3 heeft bewezen dat het kan.quote:
Dan geloof jij zeker ook niet dat ik mijn xbox sinds 23-01-2006 heb en geen RROD heb gehadquote:
feest was hier thuis gister nachtquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
HOAX!
[..]
Zeker weten! Als het ook maar iets in de buurt van dat filmpje komt ben ik al tevreden. En Fight Night Round 3 heeft bewezen dat het kan.
Ja en wanneer kunnen we het spel for god sake verwachten?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Too Human
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de screens te zien is dat ook nog steeds het hoofdplatform.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja en wanneer kunnen we het spel for god sake verwachten?![]()
Het spel is al vanaf de PS1 in ontwikkeling![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Aan de screens te zien is dat ook nog steeds het hoofdplatform.
Je bent dus rond half 12 in slaap gevallen na 3 biertjes, en toen zijn je vrienden maar gaan stappen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feest was hier thuis gister nachtzo erg dat ik vanochtend wakker word hier, en de xbox nog aan staat, en ik het einde niet meer weet, hoelaat dat was / hoe de mensen weg zijn gegaan
quote:When Microsoft initially unveiled its achievements system for the Xbox 360, it was seen as not only a way to show off your gaming skills, but as a means of lengthening the enjoyment and value that every game has to offer. "I'm going to get every achievement for every game I own!" cried enthusiastic gamers, eager to rack up the points and enjoy video games in an entirely new light.
Then the Xbox 360 launched and Perfect Dark Zero asked players to gain 1,000 kills with the sniper rifle. The dream was dead.
Still, it's impossible to ignore the effect that achievements have had on the world of video games; they're used not only as badges of honor, but they have become a factor in purchasing decisions as well. Entire communities have sprung up that are fully dedicated to gaining as many points as possible. The Xbox 360 has been on the market for going on three years now and while developers have had plenty of time to experiment with achievements, there are still some pretty boneheaded decisions being made out there. Let's take a look at the worst sins cast upon achievements by the development community.
Online Achievements: The problems with having achievements that require online play start at the very core of the Xbox experience and go all the way to the sheer frustration and loss of faith in humanity that comes from playing with strangers on Microsoft's online service, Xbox Live. In order to access this service, players are required to cough up a $50 annual fee, which effectively puts a premium on those achievements from the get-go.
Gaining achievement points should be a rewarding experience and while competing for them makes sense, developers run the risk of poisoning the online field for players. The recently released Turok encourages players to go online and defeat a single opponent multiple times in a row without touching anyone else, or better yet, to go through an entire match without killing anyone. These types of achievements, while clever in their own twisted way, compromise the entire point of playing with other people, which is to work together and have a good time--and that's something that's already incredibly difficult to achieve in the cesspool that is the Xbox Live community. If it wasn't hard enough to enjoy yourself amongst the legion of 13-year-old brats screaming racial slurs in your ear, now you have to put up with the moralless twit trying to rack up 100 kills with only a pistol in Gears of War.
Online achievements can also become more difficult to achieve as a game ages. The Xbox Live community is fickle and jumps from game to game on a near weekly basis. For those of you who decide one day to pick up The Darkness, we wish you luck on gaining that "win 250 online matches" achievement. In fact, good luck on hitting five.
Solution: Developers should nix online achievements all together in both fairness to Silver Xbox Live members and to keep their own online environments as grief-free as possible. Call of Duty 4, for example, has no achievements that require online play, and it's currently the most popular online shooter available for consoles.
Pointless Collect-a-Thons: Ever since Pac-Man made binge eating the cool thing to do, gamers have come to accept their roles as virtual packrats. When item collecting is done properly (ability orbs in Crackdown) or with a purpose (the game altering skulls in Halo 3), it's a seamless act that the player actually wants to participate in. When it becomes a senseless grind, however, it's just padding a game with fluff. From collecting over 400 flags in Assassin's Creed to the over 500 (!) pieces of collectible garbage in The Simpsons Game, these types of games represent the absolute worst in lazy achievement creation.
Solution: If you're going to reward players for performing a repetitive task, than why not make it for something that's already a part of the game? It makes sense to hand out an achievement for acquiring 50 critters in Viva Pinata because you're going to do it anyway. No one likes wasting time in the real world, so why should we put up with it in the virtual one?
Time Burglars: Nothing strikes fear into an Xbox fan's heart quite like seeing the three red lights of death winking back at him from a fallen console. What better way to contribute to this phenomenon than to ask your players to leave their consoles on for 48 hours straight for an achievement? That's what Timeshift asked of its tiny fanbase. Or how about playing a game for 100 hours, such as the case of Wartech: Senko no Ronde? Final Fantasy XI's achievements ask that you level each character class to the maximum of 75, which would take your average player hundreds of hours.
With most gamers finding themselves buried in quality titles as of late, people are finding it difficult to even find the time to fully complete a game before moving onto the next. Locking down one's console while the clock ticks down isn't doing anyone any favors, and in the case of Final Fantasy XI, we weep for those who have achieved 1000 out of the 1000 possible Gamerscore points.
Solution: Unless you're a 30-minute, credit-munching shooter like , why not simply reserve a good chunk of the achievement points to simply completing the game? Seeing the credits roll at one point in time was the ultimate accomplishment, and in today's age, it's the ultimate compliment for those hard working developers.
http://www.gametap.com/ar(...)chievements-04102008
die heb ik bij lost odyssey daar hebben ze 4 dvd's in gepropt in 1 zo'n dingquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef Sackboy het volgende:
En welke achterlijke idioot heeft deze dingen verzonnen?
[ afbeelding ]
Een knopje dat je niet kan indrukken..![]()
Gelukkig heb ik deze tot nu toe alleen bij Condemned 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |