iets met vriendenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wissel altijd mijn 2 controllers af verder heeft een 2de controller geen nut
WTF is er toch met iedereenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
flikker lekker op met je trieste reactie
Eens! Er zitten een paar types hier die bij het minste geringste als een Haagse Sjonnie gaan zitten schelden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF is er toch met iedereenDIt topic is zwaar verpauperd het lijkt wel een achterstandsbuurt hiero
Nix als elkaar uitlokken en uitschelden
Ok ok, nieuwsgroepen danquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
flikker lekker op met je trieste reactie
Cyb noemt mij altijd een Haagse Sjonnie, scheld alleen nooitquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eens! Er zitten een paar types hier die bij het minste geringste als een Haagse Sjonnie gaan zitten schelden.
Dan is je battery pack bijna leegquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ging net dus Bully spelen maar om de 3 minuten ofzo ging het lampje van mijn controller flikkeren zo dat het lampje van 2 en 3 brandde en dan 1 en 4 en dat dan om en om voor een seconde of 10.
En dan weer normaal.
Dat is kut.
Oh. Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Engels lessen zuigen inderdaad. BIj de eerste les had ik maar 63% van de woorden gevonden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Bully FTW
Ik ga hem zo spelen en dan het hele weekend + de maandag er bij
Huisgenoot die speelt waarschijnlijk. En ik quit een potje niet als ik er middenin zit en daarna vergeet ik hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb je al een aantal keer uitgenodigd en dan reageer je niet. Niet zeuren jij
Ik heb het alleen ff een kwartiertje doorgespeeld ga er morgen echt aan beginnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die Engels lessen zuigen inderdaad. BIj de eerste les had ik maar 63% van de woorden gevonden.
Maar ff een guide zoeken ofzo.
Dat gaat wel goed komen jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
dus bully bevalt?
Doe je werk eens!quote:
Shit ik had het af strax alquote:
Confirmed.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shit ik had het af strax al![]()
Maar ik wacht nog op bevestiging van 1 iemand
quote:
ik doe lekker niks , als ik jij bully je seal of aproval geeft wil ik hem niet meer spelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shit ik had het af strax al![]()
Maar ik wacht nog op bevestiging van 1 iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |