De muziek is idd echt vet ook als een bepaalde groep ofzo achter je aan zit krijg je tof muziekjequote:Op dinsdag 15 april 2008 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
dat muziekje van bully als je op een fiets snel rijd. En dan met die sneeuw. Die sfeer is te goed.
Nope, is in California zo te zien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is in texas , ik herken die gebouwen gelijk
Sepulveda Boulevard is a street in Los Angeles, Californiaquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:52 schreef Sackboy het volgende:
Nope, is in California zo te zien.
Ongetwijfeld. Ik heb zelf een 120GB uit Hong Kong en die doet het prima.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:15 schreef para909 het volgende:
Weet iemand of je een HD uit de USA kan gebruiken op een Nederlandse Xbox 360?
Daarom zijn er al 14 mensen die hem hebben, hij word schijnbaar al verkocht.quote:Op maandag 14 april 2008 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag 20 winkels voor uefa euro 2008 gebeld, maar nergens nog
morgen zal ik hem zeker hebben
Toen ik de eerste (PC) trailer kreeg te zien werd ik weggeblazen, maar nu een jaar later...quote:Activision has finally announced a release date for the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of Quake Wars: Enemy Territory. Both versions will be hitting retail stores on May 30th, 2008.
hoop dat jullie allemaal een pre-order hebben staan danquote:Verschillende grote retailers zeggen dat ze door de grote populariteit van Grand Theft Auto IV moeite zullen hebben om de game op de releasedatum te leveren. Kopers moeten rekening houden met drie werkdagen tot een week vertraging.
Ik doe morgen met je mee. Jij zoekt zeker in het kakkerlakken stadje? Als je daar iets vind geef het dan ff door. Ik zit daar namelijk ookquote:Op maandag 14 april 2008 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag 20 winkels voor uefa euro 2008 gebeld, maar nergens nog
morgen zal ik hem zeker hebben
Gelukkig haal ik 3 maanden later pas GTAquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoop dat jullie allemaal een pre-order hebben staan dan
volledige artikel
http://life.tweakers.net/(...)-gta-iv-release.html
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoop dat jullie allemaal een pre-order hebben staan dan
volledige artikel
http://life.tweakers.net/(...)-gta-iv-release.html
Bij Bol.com bestellen heeft nu dus geen zin meer.quote:Onder meer Bol.com heeft al aangegeven dat bestellingen die na 24 maart zijn gedaan, geen garantie op een game op de releasedatum geven. Ook kleinere winkels hebben te kampen met deze problemen.
Ik heb GTA 29 maart besteldquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Bij Bol.com bestellen heeft nu dus geen zin meer.
ach je bent niet de enige mij verklaarde ze ook voor gek want :quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef RacerDKB het volgende:
Goh, wie had dat nou niet verwacht, dat GTA IV op zou zijn?
Dat roep ik al sinds november 2007.
Gelukkig heb ik hem toch wel 100% zeker, misschien wel al de 20e of 25e ofzo.
Nou, zie de Wii. Die is nog steeds niet normaal verkrijgbaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Echt he, mensen schijten hard in hun broek van zulke berichten.
Dont believe the hype, lads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |