niks mis met savepoints , als je maar geen crashes hebtquote:Op zondag 13 april 2008 18:18 schreef Digixz het volgende:
Wat een kut xbox, ben ik een poos bezig met Blue Dragon zit dat klote ding te zeiken dat ie de cd niet kan lezen. Kan nu het hele kutstuk weer overnieuw doen! Daarom haat ik die savepoints, je moet gewoon altijd overal kunnen saven imo.
niet alleen shooters maar alle games van tegenwoordigquote:Op zondag 13 april 2008 18:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
heb niet echt zin om dat hele stuk te luisteren, wat is zijn punt dan over die shooters?
een game hoeft niet perse innovatief te zijn om leuk te zijnquote:Op zondag 13 april 2008 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet alleen shooters maar alle games van tegenwoordig
dat creativteit en een origineel concept tegenwoorig uitzondering zijn van de games
i.p.v het doel .
en dat games waar je niet in kan schieten als gay worden beschouwd en de hele industrie
nu sinds de ps1 voor het massa publiek is geworden .
iedereen maar schaamteloos het zelfde uit de grond pompt wat je het beste kan zien bij shooters.
ik zou hem toch maar kijken want er zijn nog veel meer goede argumenten van die gast .
75% van de games die uitkomen zijn shooters , wordt je daar niet eens ziek van ?quote:Op zondag 13 april 2008 19:15 schreef kepler het volgende:
[..]
een game hoeft niet perse innovatief te zijn om leuk te zijnIk vermaak me anders nog prima met al die shooters/racers. Aan de andere kant games zoals LBP, Katamari, Viva Pinata zijn ook wel erg leuk, maar op een of andere manier kom ik toch vaak weer terug bij shooters
Games Radar in hun exclusieve preview:quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Sackboy het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze nu al overal screens en info rondstrooien terwijl het spel pas in het najaar van 2009 verschijnt. Dan hype je um toch veel te vroeg?
Believe!quote:2008 is shaping up to be the year of the free-roaming sequel. In the coming months, fans of open-world games can look forward to Grand Theft Auto IV, Saints Row 2, Mercenaries 2 and Just Cause 2, for starters. And assuming its still-unannounced release date happens later this year, one of the biggest will be Mafia II.
Lol die geit maai ik om manquote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Games Radar in hun exclusieve preview:
[..]
Believe!
Far Cry 2:
[ afbeelding ]
Omg natte broek door Mafia 2 goodness!quote:
Geen specifieke datum maar het spel moet dit jaar nog wel verschijnen.quote:Op maandag 14 april 2008 00:28 schreef Niek. het volgende:
Komt Just Cause 2 eind van het jaar uit of is er nog niets over bekend?
Qua graphics vind ik het moeilijk om te zeggen, lijkt wel of GTA net een streepje voor heeft. Qua sfeer gaat Mafia het zeker winnen jaquote:Op maandag 14 april 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV bevat zover ik kan zien toch echt wel meer detail. Het is eerder de sfeer waar Mafia de grote winnaar zou kunnen zijn.
Die durven nog wel wat te zeggen, Cyb..quote:2008 is shaping up to be the year of the free-roaming sequel. In the coming months, fans of open-world games can look forward to Grand Theft Auto IV, Saints Row 2, Mercenaries 2 and Just Cause 2, for starters. And assuming its still-unannounced release date happens later this year, one of the biggest will be Mafia II.
Huh? Als ik op de screens af moet gaan zie ik Mafia II toch dik winnen qua graphics hoor. Vergelijk de auto's op deze screen (scan is het eigenlijk zelfs) eens met die op de screen daaronder:quote:Op maandag 14 april 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV bevat zover ik kan zien toch echt wel meer detail. Het is eerder de sfeer waar Mafia de grote winnaar zou kunnen zijn.
Ja daar heb je wel gelijk in. Alleen waren de 1e scans o.i.d. van GTA ook heel mooi in elk geval mooier als op de onderste screen. Maar goed die GFX maken me helemaal niets uit.quote:Op maandag 14 april 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huh? Als ik op de screens af moet gaan zie ik Mafia II toch dik winnen qua graphics hoor. Vergelijk de auto's op deze screen (scan is het eigenlijk zelfs) eens met die op de screen daaronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spel leek me tof totdat ik zag dat die zombie's tering snel waren en dan vind ik er nix aanquote:
Ik heb het idee dat de eerste screens van een game altijd mooier zijn dan de uiteindelijke versie. Vaak komen ontwikkelaars er bij het optimaliseren (stabiele framerate, lage laadtijden) achter dat ze toch een tandje lager moeten gaan.quote:Op maandag 14 april 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
Huh? Als ik op de screens af moet gaan zie ik Mafia II toch dik winnen qua graphics hoor. Vergelijk de auto's op deze screen (scan is het eigenlijk zelfs) eens met die op de screen daaronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |