Als je opzettelijk irritant gaat doen dan mag je van mij ook wel gaan hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
nee we mogen het
gaan we het doen ook
Had hem vroeger nog nooit gespeeld, maar echt een leuke verassing op de 360quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:28 schreef RacerDKB het volgende:
Tering, Bully is verslavend.
Iedereen die hem niet heeft, gaat het halen.
Inderdaad, zou heerlijk zijn als je eens geen disc vol met krassen had wanneer je een tweedehands game koopt.. Alleen ik denk dat de productiekosten van bijv. SD kaarten momenteel nog vele malen hoger liggen dan die van dvd's en blu-ray discs.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:47 schreef Boef het volgende:
Hehe, maar games op SD Card uitbrengen... Da's nog eens een geniaal idee
Geen krassen, stil, bespaart ruimte en kan met de tijd meegaan qua ruimte op zo'n ding. Voordat je het weet kan er meer op zo'n kaartje dan op een Blu-Ray Disc. Dan kunnen films ook daarop en zijn alle discs overbodig
Ik roep het al jaren zou er zo blij mee zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, zou heerlijk zijn als je eens geen disc vol met krassen had wanneer je een tweedehands game koopt.. Alleen ik denk dat de productiekosten van bijv. SD kaarten momenteel nog vele malen hoger liggen dan die van dvd's en blu-ray discs.
PGR4 krijg ik volgende week binnenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uhm.....PGR 4? PES 06?![]()
Heb even geen zin in shooters hoor![]()
Beetje lullig maar ik heb nu onverwachts visite Wes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
PGR4 krijg ik volgende week binnen, PES06 vind ik prima.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Wessiej het volgende:
Cyb die visite heeft
Niet oude oma's gaan beroven hé.
Hij is echt goed hequote:Op zaterdag 12 april 2008 19:28 schreef RacerDKB het volgende:
Tering, Bully is verslavend.
Iedereen die hem niet heeft, gaat het halen.
Ah, net je skateboard pas?quote:
Scooter heb ik nu na 9 uur gameplay, ga de kermis in en win even 75 tickets zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ah, net je skateboard pas?
Ik ben nu al een stukje verder dan dat, heb er 6 uur gameplay op zitten (en geen enkele vastloper, zonder de update gedownload te hebben!)
Ik ben nu vooral een achievement hoertje aan het wezenNet 100 keer een voetbal getrapt en 25 keer gezoend
Het is wel een 1000/1000 game denk ik, toffe achievements. Ben nu met Skidmark bezig
Wat ik me wel afvraag, hoe zoen je met jongens?Want dat is een bepaalde achievement.
En wanneer krijg je die scooter eigenlijk?
Je kan hem altijd na GTA IV verder spelen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:15 schreef Sackboy het volgende:
Shit man, na al die goede verhalen hier moet ik Bully nu ook gaan halen. En dan heb ik nog maar twee weken om hem uit te spelen
Ik moet duidelijk meer gaan spelenquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:13 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgens mij als je chapter 1 completed hebt, dan heb je 100% respect van de bully´s.
En in de 'boy's dorm' kantine is meestal zo'n blonde gast (wit t-shirt), 2 x complimentjes geven en je kan met hem zoenen.
Scooter krijg je als je het kermis gedeelte unlocked hebt en kost 75 kaartjes.
Maar je kan beter op je fiets gaan 200 wheelies en 100km achievement, scooter is alleen maar irritant.
Als je geen helm ophebt krijg je een wanted level van de politie.
Als je alle kart races hebt gewonnen kun je die vanuit de shop-garage halen, die is echt vet, snel en direct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |